Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie gospodarki mieszkaniowej obejmującej między innymi pozyskiwanie
zasiedlanie opróżnianie lokali mieszkaniowych na terenie obiektu.
Przygotowanie dokumentacji do przyznania cofania i zwrotu świadczeń majątkowych w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji mieszkaniowej.
Prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji
Koordynowanie prac y robotnika gospodarczego w celu zapewnienia czystości na terenie obiektu
Prowadzenie niezbędnych ewidencji dot.zużycia energii elektrycznej
ciepłej wody i gazu
opału w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji
Organizowanie czynności konserwacyjnych i naprawczych w celu utrzymania obiektów i otoczenia w należytym stanie technicznym i estetycznym
Prowadzenie magazynu podręcznego sprzętu techniki operacyjnej
sprzętu łączności i ewidencji z tym związanych w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji
Organizowanie czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymaniem obiektów
otoczenia obiektów i pomieszczeń w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym i estetycznym.
Dokumenty niezbędne do rekrutacji:
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
4. Oświadczenie kandydata
że w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracował lub pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustrujące
jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie
opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów
Udzielanie pomocy psychologicznej w formie porady psychologicznej
grupowego odreagowania psychicznego
grup wsparcia i interwencji kryzysowej. Udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej w szczególności w formie: diagnozy podstawowych potrzeb policjanta lub pracownika w konkretnej sytuacji kryzysowej i podjęcia lub zainicjowania działań zmierzających do ich zaspokojenia. Przeprowadzenia indywidualnego odreagowania emocjonalnego policjanta lub pracownika. Omówienia z policjantem lub pracownikiem sytuacji kryzysowej będącej źródłem jego reakcji psychofizycznych oraz możliwych jej konsekwencji działań zmierzających do zapewnienia policjantowi lub pracownikowi wsparcia ze strony bliskich mu osób. Prowadzenie psychoedukacji ukierunkowanej na profilaktykę chorób i zaburzeń oraz promocję zdrowia psychicznego w
formie: (w tym wykładów interaktywnych)
konferencji lub seminariów
warsztatów lub treningów
publikacji materiałów
opracowywania poradników
broszur lub ulotek. Prowadzenie psychoterapii w formie indywidualnych lub grupowych sesji z policjantem lub pracownikiem Policji. Sporządzanie psychologicznej analizy samobójstwa lub usiłowania samobójstwa przez policjanta lub pracownika Policji. Sporządzanie dokumentacji z prowadzonych czynności. W uzasadnionych przypadkach wykonywanie zadań z obszaru psychologii zarządzania zasobami ludzkimi oraz psychologii policyjnej
Starszy technik Zespołu Wspomagającego KPP w Grójcu
Grójec
Wygasła: 20.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Informowanie policjantów o przysługujących im uprawnieniach i warunkach do otrzymania należności
:
Przyjmowanie od policjantów kwot pieniężnych z tytułu nałożonych grzywien w drodze mandatu karnego gotówkowego i sporządzanie pokwitowania wpłaty.
Odprowadzanie przyjętej gotówki na rachunek US w Opolu.
Oracowywanie wniosków na przyjmowanie darowizn.
Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym.
Naliczanie należności do wypoczynku
dojazdu do miejsc pracy
delegacji służbowych
delegacji szkolnych
równoważnika z tytułu przeniesienia służbowego
dodatkowych służb i zapomóg.
Opracowanie i rozliczanie dokumentacji finansowej w systemie miesięcznym i kwartalnym.
Ustalenie i nadzorowanie wydatków reprezentacyjnych i okolicznościowych.
Sporządzanie dodatkowych należności pieniężnych.
Sporządzanie zapotrzebowania na środki czystości
przyjęcie ich do magazynu oraz prowadzenie całości dokumentacji z tym związanej.
Dokumenty niezbędne do rekrutacji:
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na praetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - RODO (do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- zakładce praca służba cywilna)
Oświadczenie lustracyjne
Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie
opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów
Praca w Sekcji Psychologów w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu
Radom
Wygasła: 30.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z pracą w Sekcji Psychologów w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Gospodarki Mieszkaniowej
Grójec
Wygasła: 22.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prowadzenie gospodarki mieszkaniowej obejmującej między innymi pozyskiwanie
zasiedlanie opróżnianie lokali mieszkaniowych na terenie obiektu.
Przygotowanie dokumentacji do przyznania cofania i zwrotu świadczeń majątkowych w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji mieszkaniowej.
Prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji
Koordynowanie prac y robotnika gospodarczego w celu zapewnienia czystości na terenie obiektu
Prowadzenie niezbędnych ewidencji dot.zużycia energii elektrycznej
ciepłej wody i gazu
opału w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji
Organizowanie czynności konserwacyjnych i naprawczych w celu utrzymania obiektów i otoczenia w należytym stanie technicznym i estetycznym
Prowadzenie magazynu podręcznego sprzętu techniki operacyjnej
sprzętu łączności i ewidencji z tym związanych w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji
Organizowanie czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymaniem obiektów
otoczenia obiektów i pomieszczeń w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym i estetycznym.
Dokumenty niezbędne do rekrutacji:
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
4. Oświadczenie kandydata
że w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracował lub pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustrujące
jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie
opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów
Wykonywanie prac o charakterze porządkowym na terenie przyległym do posterunku
sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez funkcjonariuszy Posterunku Policji w Baranowie
od 866,13 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzątaczka
Łyse
Wygasła: 19.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez funkcjonariuszy Posterunku Policji w Łysych; systematyczne i staranne odkurzanie podłóg
dywanów
chodników
ścian i mebli znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania; systematyczne i staranne mycie podłóg
ścian zmywalnych
urządzeń sanitarnych i mebli w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania; mycie okien
drzwi i innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania z częstotliwością zapewniającą czystość; systematyczne opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury oraz wynoszenie ich do wyznaczonych w tym celu pojemników/kontenerów; pastowanie podłóg i ich froterowanie w pomieszczeniach i na ciągach komunikacyjnych zależnie od potrzeb
uzupełnianie środków myjących
papieru toaletowego
środków dezynfekujących
zapachowych w sanitariach i pomieszczeniach przydzielonych do sprzątania oraz inne
1. Konfiguracja oprogramowania oraz naprawy Mobilnych Terminali Przewoźnych i Mobilnych Terminali Noszonych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Ostrołęce.
2. Instalowanie oprogramowania
naprawa i konserwacja Stanowisk Dostępowych
komputerów PC i urządzeń peryferyjnych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Ostrołęce.
3. Bieżące uzupełnianie baz danych związanych z naprawami
lokalizacją oraz ustawieniami stanowisk dostępowych
drukarek sieciowych oraz pozostałych PC pracujących w sieci PSTD
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy.
2. Sporządzanie i przedstawienie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów
instrukcji ogólnych dotyczących bhp.
4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.
5. Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz pracy a także na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.
6.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego
które wiąże się z wykonywaną pracą.
7. Prowadzenie szkoleń podstawowych i okresowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji
Udzielanie pomocy psychologicznej w formie porady psychologicznej
grupowego odreagowania psychicznego
grup wsparcia i interwencji kryzysowej. Udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej w szczególności w formie: diagnozy podstawowych potrzeb policjanta lub pracownika w konkretnej sytuacji kryzysowej i podjęcia lub zaincjowania działań zmierzajacych do ich zaspokojenia. Przeprowadzanie indywidualnego odreagowania emocjonalnego policjanta lub pracownika
omówienia z policjantem lub pracownikiem suytuacji kryzysowej będącej źródłem jego reakcji psychofizycznych oraz możliwych jej konsekwencji
działań zmierzających do zapewnienia policjantowi lub pracownikowi wsparcia ze strony bliskich mu osób. Prowadzenie psychoedukacji ukierunkowanej na profilaktykę chorób i zaburzeń oraz promocję zdrowia psychicznego w
formie: (w tym wykładów interaktywnych)
konferencji lub seminariów
warsztatów lub treningów
publikacji materiałów
opracowywania poradników
broszur lub ulotek. Prowadzenie psychoterapii w formie indywidualnych lub grupowych sesji z policjatem lub pracownikiem Policji. Sporządzanie psychologicznej analizy samobójstwa lub usiłowania samobójstwa przez policjanta lub pracownika Policji
Sporządza dokumentację z prowadzonych czynności. W uzasadnionych przypadkach wykonuje zadania z obszaru psychologii zarządzania zasobami ludzkimi oraz psychologii policyjnej stosowanej
realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia Referatu Wspomagającego
Sokołów Podlaski
Wygasła: 10.06.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1) Koordynowanie/odpowiedzialność za poprawność danych wprowadzanych do KSIP w celu sprawdzenia czy gromadzone dane są poprawne;
2) Wydawanie wniosków o nadanie
zmianę lub cofnięcie uprawnień do przetwarzania informacji w KSIP
gromadzenie ewidencji wniosków;
3) Wydawanie wniosków o nadanie
zmianę odebranie uprawnień do SESPOL
w celu zabezpieczenia tego systemu przed nieuprawnionym dostępem;
4) Wydawanie wniosków o aktywację
recertyfikację
odblokowanie kart KM (karty mikroprocesorowe);
5) Pełnienie funkcji instruktora i administratora merytorycznego Krajowego Systemu Informatycznego;
6) Pełnienie funkcji administratora technicznego i lokalnego systemów SNP i ODN
Udzielanie pomocy psychologicznej w formie porady psychologicznej
grupowego odreagowania psychicznego
grup wsparcia i interwencji kryzysowej. Udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej w szczególności w formie: diagnozy podstawowych potrzeb policjanta lub pracownika w konkretnej sytuacji kryzysowej i podjęcia lub zaincjowania działań zmierzajacych do ich zaspokojenia. Przeprowadzanie indywidualnego odreagowania emocjonalnego policjanta lub pracownika
omówienia z policjantem lub pracownikiem suytuacji kryzysowej będącej źródłem jego reakcji psychofizycznych oraz możliwych jej konsekwencji
działań zmierzających do zapewnienia policjantowi lub pracownikowi wsparcia ze strony bliskich mu osób. Prowadzenie psychoedukacji ukierunkowanej na profilaktykę chorób i zaburzeń oraz promocję zdrowia psychicznego w
formie: (w tym wykładów interaktywnych)
konferencji lub seminariów
warsztatów lub treningów
publikacji materiałów
opracowywania poradników
broszur lub ulotek. Prowadzenie psychoterapii w formie indywidualnych lub grupowych sesji z policjatem lub pracownikiem Policji. Sporządzanie psychologicznej analizy samobójstwa lub usiłowania samobójstwa przez policjanta lub pracownika Policji
Sporządza dokumentację z prowadzonych czynności. W uzasadnionych przypadkach wykonuje zadania z obszaru psychologii zarządzania zasobami ludzkimi oraz psychologii policyjnej stosowanej
1) Utrzymanie przydzielonego rejonu w czystości poprzez:
- codzienne odkurzanie podłóg
dywanów
chodników
ścian i mebli znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- codzienne mycie podłóg
ścian zmywalnych
urządzeń sanitarnych i mebli w pomieszczeniach lub na ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- mycie okien
drzwi i innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania z częstotliwością zapewniającą czystość;
- dezynfekcja powierzchni w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania
2) Uzupełnianie środków myjących
papieru toaletowego
środków dezynfekujących
zapachowych w sanitariach przydzielonych do sprzątania.
3) Zgłaszanie przełożonemu awarii i uszkodzeń pomieszczeń
urządzeń i sprzętu.
4) Przestrzeganie regulaminu pracy oraz przepisów BHP i ppoż.
5) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonych
które dotyczą pracy
jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy.
2. Sporządzanie i przedstawienie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów
instrukcji ogólnych dotyczących bhp.
4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.
5. Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz pracy a także na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.
6.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego
które wiąże się z wykonywaną pracą.
7. Prowadzenie szkoleń podstawowych i okresowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji
Wprowadzanie danych do baz policyjnych oraz ich weryfikacjas.
Archiwizacja dokumentów.
Przetwarzanie danych w zbiorach osobowych.
Wykonywanie sprawozdań oraz ze
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Zespołu Finansów i Zaopatrzenia
Sokołów Podlaski
Wygasła: 08.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
-Ewidencja i gospodarka sprzętem i wyposażeniem żywnosciowym
gospodarczym
techniki biurowej itp
-prowadzenie postepowań szkodowych w majątku jednostki
-ewidencja darowizn oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie
-naliczanie i ewidencja świadczeń dodatkowych należności dla funkcjonariuszy
-prowadzenie kart wyposażenia pracowników policjantów w powierzony sprzęt i wyposażenie
Inspektor nadzoru i organizacji obsług i napraw służbowego sprzętu transportowego w Wydziale Transportu
Siedlce
Wygasła: 29.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Organizacja pracy i nadzór pracowników stacji obsługi transportu w Siedlcach.
Koordynacja i organizacja obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w stacji obsługi w Siedlcach. Koordynacja i organizacja zaopatrzenia w części
podzespoły i materiały eksploatacyjne. Organizacja i przeprowadzanie upłynnienia zapasów zbędnych i zużytych części
podzespołów i akcesoriów. Koordynacja i organizacja naprawy
regeneracji podzespołów i badań sprzętu transportowego poza własnym zapleczem. Koordynacja i organizacja konserwacji: naprawy
legalizacji i dozoru technicznego sprzętu i urządzeń warsztatowych będących na wyposażeniu stacji obsługi w Siedlcach. Zatwierdzanie dokumentacji przychodowo- rozchodowej na części
podzespoły
akcesoria i materiały eksploatacyjne. Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących pracy stacji obsługi w Siedlcach
TECHNIK Sekcji w Płocku w Wydziale Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu
Płock
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Naprawa i konserwacja celem utrzymania w sprawności sprzętu drukującego i skanującego ( urządzenia wielofunkcyjne
kserokopiarki
drukarki
skanery itp.) w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
2. Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
3. Obsługa użytkowników końcowych podłączonych do sieci LAN w zakresie konfiguracji i podłączenia urządzeń peryferyjnych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
4. Wykonywanie zadań związanych z rozbudową i przebudową infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu w celu zapewnienia sprawności działania resortowej sieci teleinformatycznej.
5. Wykonywanie bieżących zadań eksploatacyjnych w zakresie utrzymania w sprawności systemu zasilania gwarantowanego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu
6. Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku WŁiI KWP zs. w Radomiu zbieranie na bieżąco informacji dotyczących stanu łączności telefonicznej
informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach w celu zapewnienia sprawnej łączności resortowej.
7. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej związanej z lokalizacją oraz ustawieniami sprzętu teleinformatycznego pracującego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
8. Bieżące utrzymanie i rozwój własnych
istotnych systemów informacyjnych
poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych
STARSZY TECHNIK Sekcji w Płocku w Wydziale Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu
Płock
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Administrowanie lokalnymi Stanowiskami Dostępowymi i Samodzielnymi Stanowiskami Roboczymi w obsługiwanych jednostkach przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
2. Monitorowanie
naprawa i konserwacja monitoringu CCTV w celu kontrolowania poprawnej pracy w poszczególnych jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
3. Konfiguracja oprogramowania oraz naprawa Mobilnych Terminali Przewoźnych oraz Mobilnych Terminali Noszonych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
4. Instalowanie oprogramowania oraz konfiguracja Stanowisk Dostępowych
Internetowych oraz SSR eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
5. Konserwacja
instalacja i konfiguracja oprogramowania na komputerowych urządzeniach peryferyjnych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu
6. Naprawa i utrzymywanie w sprawności komputerowych Stanowisk Dostępowych i Samodzielnych Stanowisk Roboczych w obsługiwanych jednostkach przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu
7. Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku WŁiI KWP zs. w Radomiu - zbieranie na bieżąco informacji dotyczących stanu łączności telefonicznej
informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach w celu zapewnienia sprawnej łączności resortowej.
8. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej związanej z lokalizacją oraz ustawieniami sprzętu teleinformatycznego pracującego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
9. Wykonywanie zadań związanych z rozbudową i przebudową infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu w celu zapewnienia sprawności działania resortowej sieci teleinformatycznej.
10. Bieżące utrzymanie i rozwój własnych
istotnych systemów informacyjnych
poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych
Robotnik gospodarczy (osoba odpowiadająca za utrzymanie czystości)
Płońsk
Wygasła: 27.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach do sprzątania oraz na zewnątrz obiektu.
Zmianowość do uzgodnienia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych:
- CV
list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni paw publicznych i o niewskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub odpowiednio wyżej
- oświadczenie dot. lustracji (dotyczy tylko kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1.08.1972 r.)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
uprawnienia
- kopie ukończonych kursów.
Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie do 27 listopada 2023 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Płońsku
Zespół do spraw Kadr i Szkolenia
Ul. 1-go Maja 3
09-100 Płońsk z dopiskiem: Oferta robotnik gospodarczy (osoba odpowiadająca za utrzymanie czystości) Zespołu Finansów i Zaopatrzenia Komendy Powiatowej Policji w Płońsku
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy.
2. Sporządzanie i przedstawienie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów
instrukcji ogólnych dotyczących bhp.
4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.
5. Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz pracy a także na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.
6.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego
które wiąże się z wykonywaną pracą.
7. Prowadzenie szkoleń podstawowych i okresowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji
TECHNIK Sekcji w Płocku w Wydziale Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu
Radom
Wygasła: 03.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Naprawa i konserwacja celem utrzymania w sprawności sprzętu drukującego i skanującego ( urządzenia wielofunkcyjne
kserokopiarki
drukarki
skanery itp.) w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
2. Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
3. Obsługa użytkowników końcowych podłączonych do sieci LAN w zakresie konfiguracji i podłączenia urządzeń peryferyjnych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs.
w Radomiu.
4. Wykonywanie zadań związanych z rozbudową i przebudową infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu w celu zapewnienia sprawności działania resortowej sieci teleinformatycznej.
5. Wykonywanie bieżących zadań eksploatacyjnych w zakresie utrzymania w sprawności systemu zasilania gwarantowanego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil
KWP zs. w Radomiu
6. Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku WŁiI
KWP zs. w Radomiu zbieranie na bieżąco informacji dotyczących stanu łączności telefonicznej
informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach w celu zapewnienia sprawnej łączności resortowej.
7. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej związanej z lokalizacją oraz ustawieniami sprzętu teleinformatycznego pracującego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
8. Bieżące utrzymanie i rozwój własnych
istotnych systemów informacyjnych
poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych
Starszy Technik Sekcji w Płocku w Wydziale Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu
Płock
Wygasła: 03.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Administrowanie lokalnymi Stanowiskami Dostępowymi i Samodzielnymi Stanowiskami Roboczymi w obsługiwanych jednostkach przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
2. Monitorowanie
naprawa i konserwacja monitoringu CCTV w celu kontrolowania poprawnej pracy w poszczególnych jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
3. Konfiguracja oprogramowania oraz naprawa Mobilnych Terminali Przewoźnych oraz Mobilnych Terminali Noszonych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
4. Instalowanie oprogramowania oraz konfiguracja Stanowisk Dostępowych
Internetowych oraz SSR eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
5. Konserwacja
instalacja i konfiguracja oprogramowania na komputerowych urządzeniach peryferyjnych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu
6. Naprawa i utrzymywanie w sprawności komputerowych Stanowisk Dostępowych
i Samodzielnych Stanowisk Roboczych w obsługiwanych jednostkach przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu
7. Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku WŁiI KWP zs. w Radomiu - zbieranie na bieżąco informacji dotyczących stanu łączności telefonicznej
informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach w celu zapewnienia sprawnej łączności resortowej.
8. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej związanej z lokalizacją oraz ustawieniami sprzętu teleinformatycznego pracującego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
9. Wykonywanie zadań związanych z rozbudową i przebudową infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu w celu zapewnienia sprawności działania resortowej sieci teleinformatycznej.
10. Bieżące utrzymanie i rozwój własnych
istotnych systemów informacyjnych
poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych
Inspektor nadzoru i organizacji obsług i napraw służbowego sprzętu transportowego w Wydziale Transportu
Siedlce
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Organizacja pracy i nadzór pracowników stacji obsługi transportu w Siedlcach.
Koordynacja i organizacja obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w stacji obsługi w Siedlcach. Koordynacja i organizacja zaopatrzenia w części
podzespoły i materiały eksploatacyjne. Organizacja i przeprowadzanie upłynnienia zapasów zbędnych i zużytych części
podzespołów i akcesoriów. Koordynacja i organizacja naprawy
regeneracji podzespołów i badań sprzętu transportowego poza własnym zapleczem. Koordynacja i organizacja konserwacji: naprawy
legalizacji i dozoru technicznego sprzętu i urządzeń warsztatowych będących na wyposażeniu stacji obsługi w Siedlcach. Zatwierdzanie dokumentacji przychodowo- rozchodowej na części
podzespoły
akcesoria i materiały eksploatacyjne. Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących pracy stacji obsługi w Siedlcach
- prowadzenie ewidencji wszystkich interesantów zgłaszających się do KMP w Ostrołęce
- kontrola dokumentów uprawniających do wejścia na teren obiektu KMP Ostrołęka celem uniemożliwienia wejścia/wjazdu osobom nieuprawnionym i zaopatrywanie osób będących interesantami wchodzącymi na teren KMP w karty z napisem "INTERESANT"
"GOŚĆ"
- sprawdzanie przedmiotów wnoszonych/wynoszonych z terenu obiektu KMP celem uniemożliwienia wniesienia/wyniesienia przedmiotów niebezpiecznych oraz stanowiących majątek KMP
- informowanie telefonicznie policjantów
pracowników Policji KMP
KWP z/s w Radomiu
SPPP i CBŚP o przybyciu interesantów/gości celem odbioru ich z recepcji
- prowadzenie ewidencji ruchu pojazdów służbowych - przechowywanie i wydawanie dokumentacji eksploatacyjnej pojazdów służbowych oraz kluczyków
- odnotowywanie w książce kontroli pracy sprzętu transportowego godziny wyjazdu i godziny powrotu sprzętu transportowego
- nadzorowanie ruchu pojazdów wjeżdżających na teren lub wyjeżdżających z terenu KMP Ostrołęka - obsługa bram wjazdowych i szlabanów
- dozorowanie obiektów służbowych i terenów przyległych oraz reagowanie na stan zagrożenia ppoż. i naruszenie porządku publicznego
- przyjmowanie oraz wydawanie kluczy na recepcji poprzez ewidencjonowanie w książce ewidencji kluczy potwierdzone podpisem zdającego i przyjmującego
- mycie podłóg na ciągach komunikacyjnych i w pomieszczeniach przydzielonych do sprzątania
- wykonywanie prac o charakterze porządkowym na terenie służbowym (np. sprzątanie placu
koszenie trawy
odśnieżanie)
- wykonywanie prac o charakterze fizycznym w tym załadunkowe
Obsługa sekretariatu Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psycholog
Siedlce
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Udzielanie pomocy psychologicznej w formie porady psychologicznej
grupowego odreagowania psychicznego
grup wsparcia i interwencji kryzysowej. Udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej w szczególności w formie: diagnozy podstawowych potrzeb policjanta lub pracownika w konkretnej sytuacji kryzysowej i podjęcia lub zaincjowania działań zmierzajacych do ich zaspokojenia. Przeprowadzanie indywidualnego odreagowania emocjonalnego policjanta lub pracownika
omówienia z policjantem lub pracownikiem suytuacji kryzysowej będącej źródłem jego reakcji psychofizycznych oraz możliwych jej konsekwencji
działań zmierzających do zapewnienia policjantowi lub pracownikowi wsparcia ze strony bliskich mu osób. Prowadzenie psychoedukacji ukierunkowanej na profilaktykę chorób i zaburzeń oraz promocję zdrowia psychicznego w
formie: (w tym wykładów interaktywnych)
konferencji lub seminariów
warsztatów lub treningów
publikacji materiałów
opracowywania poradników
broszur lub ulotek. Prowadzenie psychoterapii w formie indywidualnych lub grupowych sesji z policjatem lub pracownikiem Policji. Sporządzanie psychologicznej analizy samobójstwa lub usiłowania samobójstwa przez policjanta lub pracownika Policji
Sporządza dokumentację z prowadzonych czynności. W uzasadnionych przypadkach wykonuje zadania z obszaru psychologii zarządzania zasobami ludzkimi oraz psychologii policyjnej stosowanej
TECHNIK Sekcji w Płocku w Wydziale Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu
Radom
Wygasła: 15.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Naprawa i konserwacja celem utrzymania w sprawności sprzętu drukującego i skanującego ( urządzenia wielofunkcyjne
kserokopiarki
drukarki
skanery itp.) w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
2. Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
3. Obsługa użytkowników końcowych podłączonych do sieci LAN w zakresie konfiguracji i podłączenia urządzeń peryferyjnych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs.
w Radomiu.
4. Wykonywanie zadań związanych z rozbudową i przebudową infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu w celu zapewnienia sprawności działania resortowej sieci teleinformatycznej.
5. Wykonywanie bieżących zadań eksploatacyjnych w zakresie utrzymania w sprawności systemu zasilania gwarantowanego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil
KWP zs. w Radomiu
6. Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku WŁiI
KWP zs. w Radomiu zbieranie na bieżąco informacji dotyczących stanu łączności telefonicznej
informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach w celu zapewnienia sprawnej łączności resortowej.
7. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej związanej z lokalizacją oraz ustawieniami sprzętu teleinformatycznego pracującego w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku WŁil KWP zs. w Radomiu.
8. Bieżące utrzymanie i rozwój własnych
istotnych systemów informacyjnych
poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych
Inspektor nadzoru i organizacji obsług i napraw służbowego sprzętu transportowego w Wydziale Transportu
Siedlce
Wygasła: 25.08.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Organizacja pracy i nadzór pracowników stacji obsługi transportu w Siedlcach.
Koordynacja i organizacja obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w stacji obsługi w Siedlcach. Koordynacja i organizacja zaopatrzenia w części
podzespoły i materiały eksploatacyjne. Organizacja i przeprowadzanie upłynnienia zapasów zbędnych i zużytych części
podzespołów i akcesoriów. Koordynacja i organizacja naprawy
regeneracji podzespołów i badań sprzętu transportowego poza własnym zapleczem. Koordynacja i organizacja konserwacji: naprawy
legalizacji i dozoru technicznego sprzętu i urządzeń warsztatowych będących na wyposażeniu stacji obsługi w Siedlcach. Zatwierdzanie dokumentacji przychodowo- rozchodowej na części
podzespoły
akcesoria i materiały eksploatacyjne. Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących pracy stacji obsługi w Siedlcach
ścian i mebli znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- codzienne mycie podłóg
ścian zmywalnych
urządzeń sanitarnych i mebli w pomieszczeniach lub na ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- mycie okien
drzwi i innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania z częstotliwością zapewniającą czystość;
- pastowanie podłóg i ich froterowanie w pomieszczeniach i na ciągach komunikacyjnych zależnie od potrzeb
uzupełnianie środków myjących
papieru toaletowego
środków dezynfekujących i zapachowych w sanitariatach przydzielonych do sprzątania;
- podlewanie roślin znajdujących się w salach konferencyjnych i na ciągach komunikacyjnych;
- mycie chłodziarek/lodówek
kuchni mikrofalowych znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych przydzielonych do sprzątania z częstotliwością zapewnienia ich czystości
Bieżaca konserwacja sprzętu komputerowego . Administrowanie systemami informatycznymi. Wprowadzanie danych do policyjnych baz danych. Dokonywanie sprawdzeńdotyczących osób
rzeczy
dokumentów i pojazdów
dokonywanie sprawdzeń danych osobowych w bazie "Pesel". Współpraca z funkcjonariuszami w zakresie informacji z systemów policyjnych. Obsługa systemu kontroli dostępu do drzwi ROGER
Inspektor Zespołu Finansów i Zaopatrzenia Referatu Wspomagającego
Sokołów Podlaski
Wygasła: 30.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
-realizacja wydatków w ramach ustalonego limitu finansowanego i upoważnienia w odpowiednich paragrafach klasyfikacji budżetowej
- sprawdzanie i ufarmianie dokumentów księgowych
- sporządzanie list należności dla policjantów
pracowników
emerytów
rencistów dotyczących między innymi dopłat do wypoczynku
dojazdów do miejsca pełnienia służby
przejazdów raz w roku na koszt budżetu
- naliczanie równoważników oraz innych świadczeń dla policjantów i pracowników oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej
Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Posterunek Policji; Odkurzanie podłóg
dywanów
chodników
ścian i mebli znajdujących sięw pomieszczeniach lub na ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania. Mycie podłóg
ścian zmywalnych
urządzeń sanitarnych i mebli w pomieszczeniach lub na ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania. Opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania; Mycie okien
drzwi i innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjncyh przydzielonych do sprzątania z częstotliwością zapewniającą ich czystość. Pastowanie podłóg i ich froterowanie w pomieszczeniach i na ciągach komunikacyjnych zależnie od potrzeb; Uzupełnianie środków myjących
papieru toaletowego
środków dezynfekujących
zapachowych
sanitarnych przydzielonych do sprzątania. Mycie chłodziarek/lodówek
kuchni mikrofalowych znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych z częstotliwością zapewnienia ich czystości. Dbanie o powierzone mienie; Wykonywanie prac o charakterze porządkowym na terenie przyległym do Posterunku Policji (np. wybieranie z koszy śmieci
zamiatanie schodów); W okresie zimowym odśnieżanie schodów i przyległego terenu
usuwanie lodu i likwidowanie gołoledzi. Zgłaszanie przełożonemu awarii i uszkodzeń pomieszczeń
urządzeń i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach i na ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania
realizacja zadań wynikjacych z przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
od 956,72 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Zespołu Finansów i Zaopatrzenia Referatu Wspomagającego
Sokołów Podlaski
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
-realizacja wydatków w ramach ustalonego limitu finansowanego i upoważnienia w odpowiednich paragrafach klasyfikacji budżetowej
- sprawdzanie i ufarmianie dokumentów księgowych
- sporządzanie list należności dla policjantów
pracowników
emerytów
rencistów dotyczących między innymi dopłat do wypoczynku
dojazdów do miejsca pełnienia służby
przejazdów raz w roku na koszt budżetu
- naliczanie równoważników oraz innych świadczeń dla policjantów i pracowników oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej
Organizowanie i prowadzenie doboru kadr na brakujące stanowiska policyjne
obsługa systemu SWOP w odniesieniu do policjantów i pracowników policji
obsługa programu ZUS PŁATNIK
prowadzenie dokumentacji osób ubiegających sie o odbycie praktyki.
Wymaganedokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie
wymagań formalnych:
- CV i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie
postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub odpowiednio wyższej
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
uprawnienia.
Oferta pracy wraz z wymaganymi oświadczeniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.plonsk.kpp.policja.gov.pl
STARSZY TECHNIK Sekcja w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu
Radom
Wygasła: 15.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prowadzenie ewidencji materiałów i pośredniczenie w ich zaopatrzeniu
w celu utrzymania w sprawności eksploatowanych urządzeń łączności i informatyki przez obsługiwane jednostki.
Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i pozostałych środków użytkowanych przez jednostki Policji na ternie działania Sekcji w Płocku.
Prowadzenie czynności kancelaryjno biurowe Sekcji:
- udzielanie informacji dotyczących spraw Sekcji
- terminowo udzielanie odpowiedzi na kierowane do Sekcji pisma
Ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów jawnych ostatecznie załatwionych
zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i zarządzeniami.
Oznakowywanie sprzętu teleinformatycznego etykietami foliowymi uzyskanymi z aplikacji SWOP moduł ŚT.
Odpowiadanie za prowadzenie kalendarza czasu pracy
wprowadzanie danych zawierających urlopy
zwolnienia lekarskie
zliczanie i wprowadzanie godzin nadliczbowych oraz dyżurów w aplikacji SWOP moduł Kadra.
Prowadzenie ewidencji łączy i kanalizacji teletechnicznych dzierżawionych przez KWP z/s w Radomiu w obsługiwanych jednostkach.
Prowadzenie ewidencji pracy kserokopiarek w jednostkach obsługiwanych.
Obsługiwanie ośrodki zamiejscowe w Płocku komórek organizacyjnych KWP z siedzibą w Radomiu w zakresie wydawania i przyjmowania przesyłek.
Pełnienie dyżurów technika dyżurnego w ramach Węzła teleinformatycznego w Płocku
Wykonywanie poleceń Kierownika Sekcji w Płocku
zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
Warunki pracy
Pokój z dostępem światła dziennego
oświetlenie sztuczne
stała praca w bezpośrednim sąsiedztwie sprzętu komputerowego