Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (30)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 30 )
International Business Trade Developer
Romualda Traugutta 42a, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie partnerów biznesowych z branży przetwarzania oraz sprzedaży złomu elektronicznego na rynkach europejskich, Afryki Środkowej i Południowej, Azji Środkowej oraz Południowej, Ameryki Środkowej i Południowej
Ustalanie warunków współpracy oraz prowadzenie negocjacji
Utrzymywanie relacji handlowych, w tym częste podróże służbowe
Nadzorowanie transakcji pod kątem finansowym oraz legislacyjnym
Monitorowanie załadunków od kontrahentów obejmujące jakościową weryfikację towarów
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek należących do grupy kapitałowej Elemental Holding S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polityką rachunkowości
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych
Przygotowywanie kalkulacji i deklaracji CIT, przygotowanie rejestrów VAT i JPK VAT i innych wymaganych przepisami prawa informacji, raportów i deklaracji (NBP, GUS, Intrastat, PCC, podatek od nieruchomości etc.)
współpraca z audytorami, organami skarbowymi, i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych podmiotów
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek należących do grupy kapitałowej Elemental Holding S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polityką rachunkowości, w tym księgowanie dokumentów oraz zamykanie miesięcznych okresów obrachunkowych
Weryfikacja poprawności wprowadzonych dokumentów do systemu księgowego przez innych pracowników
Sporządzanie okresowych raportów i statutowych sprawozdań finansowych
Przygotowywanie rejestrów VAT
Przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT, JPK-VAT, VAT-UE oraz innych deklaracji podatkowych: podatku od nieruchomości, PCC, Intrastat i inne
Współpraca z audytorami, organami skarbowymi, i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych podmiotów
Pozyskiwanie partnerów biznesowych z branży przetwarzania oraz sprzedaży złomu elektronicznego na rynkach europejskich, Afryki Środkowej i Południowej, Azji Środkowej oraz Południowej, Ameryki Środkowej i Południowej
Ustalanie warunków współpracy oraz prowadzenie negocjacji
Utrzymywanie relacji handlowych, w tym częste podróże służbowe
Nadzorowanie transakcji pod kątem finansowym oraz legislacyjnym
Monitorowanie załadunków od kontrahentów obejmujące jakościową weryfikację towarów
pozyskiwanie partnerów biznesowych z branży przetwarzania oraz sprzedaży złomu elektronicznego na rynkach europejskich, Azji Środkowej oraz Południowej, Ameryki Południowej, Afryki Środkowej i Południowej
ustalanie warunków współpracy oraz prowadzenie negocjacji
utrzymywanie relacji handlowych, w tym częste podróże służbowe
nadzorowanie transakcji pod kątem finansowym oraz legislacyjnym
monitorowanie załadunków od kontrahentów obejmujące jakościową weryfikację towarów
Kierownik działu pozwoleń i decyzji środowiskowych
Romualda Traugutta 42a, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przygotowanie i realizacja wniosków o wydanie decyzji środowiskowych w zakresie gospodarki odpadami
Reprezentacja Spółek przed organami administracji państwowej kontrolującymi zakres gospodarki odpadami i ochrony środowiska (WIOŚ, Marszałek Województwa, Starosta, Urząd Miasta, PSP)
Pełnienie roli przedstawiciela Spółek w czasie Audytów, które wynikają z przepisów ochrony środowiska bądź umów z kontrahentami
Nadzór nad poprawnością prowadzonej działalności zgodnie z przepisami prawa i posiadanymi decyzjami w zakresie gospodarki odpadami
Kontrola poprawności wpisów do rejestru BDO oraz innych wymaganych ze względu na specyfikę działalności danej Spółki rejestrów
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek należących do grupy kapitałowej Elemental Holding S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polityką rachunkowości
sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych
przygotowywanie kalkulacji i deklaracji CIT, przygotowanie rejestrów VAT i JPK VAT i innych wymaganych przepisami prawa informacji, raportów i deklaracji (NBP, GUS, Intrastat, PCC, podatek od nieruchomości etc.)
współpraca z audytorami, organami skarbowymi, i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych podmiotów
sprawdzanie dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym
wystawianie faktur sprzedaży
ewidencjonowanie transakcji w systemie finansowo-księgowym
uzgadnianie sald księgi głównej i ksiąg pomocniczych
prace dotyczące zamknięcia miesiąca w księgach rachunkowych, przygotowania rozliczeń podatkowych i miesięcznego raportowania finansowego we współpracy z zastępcą głównego księgowego
Koordynacja procesów budżetowania i prognozowania dla spółek operacyjnych / Grupy Kapitałowej;
Przygotowanie, utrzymanie i rozwój modeli finansowych dla Grupy Kapitałowej oraz wybranych spółek operacyjnych;
Analiza odchyleń wyników spółek operacyjnych / Grupy Kapitałowej od budżetu / prognozy oraz przygotowywanie potrzebnych analiz finansowych analiz ad hoc;
Wsparcie w procesie pozyskiwania danych od spółek operacyjnych (obecnie około 20 podmiotów działających na terenie Europy, Ameryki Północnej i Azji);
Koordynacja procesu pozyskiwania danych od spółek operacyjnych (obecnie około20 podmiotów działających na terenie Europy, Ameryki Północnej i Azji);
Przygotowanie miesięcznego i kwartalnego raportowania zarządczego o wynikach oraz KPIs firmy dla Zarządu i organów Spółki / Grupy Kapitałowej;
Przygotowywanie raportów i analiz, w tym analiz finansowych ad hoc, na potrzeby Zarządu oraz interesariuszy Spółki / Grupy Kapitałowej, w tym dla banków finansujących i inwestorów;
Wsparcie przy procesie budżetowania i prognozowania;
Wsparcie przy analizie odchyleń wyników spółek operacyjnych / Grupy Kapitałowej od budżetu / prognozy;
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek należących do grupy kapitałowej Elemental Holding S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polityką rachunkowości
sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych
przygotowywanie kalkulacji i deklaracji CIT, przygotowanie rejestrów VAT i JPK VAT i innych wymaganych przepisami prawa informacji, raportów i deklaracji (NBP, GUS, Intrastat, PCC, podatek od nieruchomości etc.)
współpraca z audytorami, organami skarbowymi, i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych podmiotów
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowo – księgowych wybranych spółek w Grupie Kapitałowej,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych Spółek w Grupie Kapitałowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
Uzgadnianie rozliczeń i rozrachunków z kontrahentami,
Prowadzenie i uzgadnianie ewidencji analitycznej środków trwałych,
Kontrola i analiza zapisów i sald księgowych,
Nadzór nad gospodarką magazynową wybranych Spółek,
Sporządzanie sprawozdań finansowych kwartalnych i rocznych,
Sporządzanie deklaracji podatkowych i kalkulacja podatków