Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Be a leader of transformational projects in digital area (e.g. suggested order, NBA)
Effective support for Digital Transformation managers in context of preparation, coordination and administration as well as post evaluation of tailor made activities for Digital Transformation Teams and next implementation new solutions to all GTM TT, AFH and OT
Collaborate with local stakeholders to co-create capabilities, tools & processes to drive efficiency, effectiveness & sufficiency in terms of suggested order for SRs, local digital ordering and customer engagement approach, Image recognition
Develop best practices for digital ordering/customer engagement and scale lifting and shifting learnings between different GTM (AFH, TT)
Actively taking part in application/programme testing, deployment and supervising
Active support with developing programme/application initiatives on time/within budget and communicate to ensure business objectives are achieved
Analytics of intermediate / final results and integration learnings concerning deployment of digital transformation projects (digital ordering, customer engagement)
Formulate hypotheses, plan and execute models for measurements/ROI analyses, share results with key leaders
Active support with creating communication materials and system solutions to provide best class activation/tools for Sales force
Tworzenie strategii i taktyk dla wzrostu kanału za pośrednictwem inicjatyw i platform TM dla Klientów
Przełożenie planów marketingowych na realizację kanałową
Prowadzenie i wdrażanie krótkoterminowych i długoterminowych propozycji biznesowych
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w celu realizacji strategii kanałowych i marketingowych
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Marketingu w celu przełożenia planów marki na plany Kanałów / Klienckie, zapewniając zgodność pomiędzy potrzebami Konsumentów, Marki, Sprzedaży i Klientów
Zapewnienie wsparcia dedykowanego dla kanału i szytego na miarę
Zarządzanie i rozwijanie inicjatyw sprzedażowych na czas / w ramach budżetu
Nadzór nad dostarczeniem w odpowiednim czasie kompleksowych i przekonujących briefów w zakresie aktywacji sprzedażowych, narzędzi wspierających i wiedzy (Konsument, Rynek, Biznes itp.)
Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem
Efektywne zarządzanie materiałami
Ścisła współpraca multi-funkcyjna (Sprzedaż, Komercjalizacja, Łańcuch Dostaw i Planowanie Popytu, Finanse, Dział Zakupów, Dział Prawny, Zewnętrzne Agencje, Dział Regulacyjny, Marketing)
Zapewnienie wdrażania i utrzymania standardów higienicznych i Dobrych Praktyk Produkcyjnych (GMP) i higienicznych, a także zasad systemu AIB oraz FSSC
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Analiza reklamacji dotyczących bezpieczeństwa żywności
Zapewnienie, wdrażanie i aktualizacja standardów, procedur i instrukcji
Inicjowanie i nadzór projektów ciągłego podnoszenia poziomu bezpieczeństwa żywności
Współpraca z pracownikami wszystkich działów w fabryce, uczestnictwo w pracach grup zadaniowych
Koordynowanie i nadzór nad działaniem systemu ochrony przed szkodnikami
Zapewnienie analizy ryzyka i przegląd procesów dla istniejących procesów i linii produkcyjnych oraz przeprowadzanie i koordynowanie analizy HACCP dla nowych linii i modernizacji
Szkolenia pracowników i kontraktorów w zakresie higieny i praktyk GMP oraz prowadzenia prac modernizacyjnych i naprawczych
Nadzór nad wykonaniem wymazów mikrobiologicznych
Zapewnienie koordynacji standardów mycia i czyszczenia, również alergenowego
Reprezentowanie zakładu podczas zewnętrznych audytów AIB i FSSC
Przyczynia się do minimalizacji przestojów technicznych linii produkcyjnych i wyposażenia zakładu
Współdziała w minimalizacji kosztów utrzymania technicznego maszyn i urządzeń, zużycia mediów oraz strat produkcyjnych
Wprowadza usprawnienia systemów automatyki na liniach produkcyjnych
Odpowiada za budżet w podległym obszarze
Prowadzi oraz uczestniczy w analizie przyczyn źródłowych awarii
Wspiera technicznie projekty inwestycyjne
Definiuje potrzebne części zamienne (komponenty elektryczne i automatyki) – dokonuje unifikacji części, proponuje dostawcę, określa dane techniczne oraz definiuje stany krytyczne
Współdziała w utrzymaniu urządzeń na wysokim standardzie higienicznym oraz wprowadza ulepszenia zwiększające bezpieczeństwo żywności i bezpieczeństwo pracy
Uczestniczy w audytach BHP, bezpieczeństwa żywności, UR w podległym obszarze
Zapewnia sprawne i efektywne funkcjonowanie infrastruktury sieciowej, AKPiA, serwerów oraz dba o niezawodność serwerowni i systemów informatycznych
Odpowiada za wskaźniki zużycia energii, gazu i wody na jednostkę wyrobu gotowego w podległy obszarze
Dba o aspekty środowiskowe w codziennej pracy na obszarach, na których pracuje
Rozwija kompetencje zespołu techników, w szczególności automatyków zmianowych
współpraca z wiodącymi dostawcami usług logistycznych w przygotowaniu ofert re-packowanych;
procesowanie re-packingu ofert klienckich we współpracy z zespołem cross-funkcyjnym (m.in.: Planowanie produkcji, Łańcuch dostaw, Aktywacja Sprzedaży);
analiza danych re-packowych oraz przygotowanie i kontrolowanie harmonogramu projektu;
planowanie priorytetów oraz zarządzanie zmianą;
zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i wdrażaniu planów awaryjnych;
składanie zamówień oraz rozliczanie i ewaluacja re-packingowych;
Wdrażanie i utrzymanie standardów higienicznych i Dobrych Praktyk Produkcyjnych (GMP), standardów czystości na produkcji i terenie zewnętrznym fabryki przez pracowników FL i współpracujących kontraktorów
Zapewnianie, wdrażanie i aktualizacja standardów, procedur i instrukcji higienicznych wymaganych przez systemy bezpieczeństwa żywności (HACCP, AIB, FSSC)
Audyty całego zakładu wg standardu AIB (minimum 6 audytów w ciągu miesiąca)
Koordynacja i nadzór działania systemu ochrony przed szkodnikami (Pest Control)
Analizy ryzyka pod kątem bezpieczeństwa żywności dla zmian wprowadzanych w zakładzie
Szkolenia pracowników oraz kontaktorów w zakresie higieny i praktyk GMP/ GHP
Nadzór nad programem monitoringu mikrobiologicznego środowiska produkcyjnego, badaniami wody i produktów (współpraca z zewnętrznym laboratorium mikrobiologicznym)
Współpraca z działem produkcji w utrzymaniu standardów mycia i czyszczenia
Analiza przyczyn źródłowych dla reklamacji związanych z bezpieczeństwem żywności
Zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej standardów bezpieczeństwa żywności
Gwarancja realizację zadań produkcyjnych w obszarze procesu poprzez właściwe i efektywne wykorzystanie powierzonych maszyn procesowych w oparciu o założony plan produkcyjny,
Przygotowywanie maszyny do pracy, ustawianie parametrów ich pracy, żeby uzyskać produkt zgodny ze specyfikacją, dokonywanie sanitacji,
Wspieranie operatorów swoim doświadczeniem i wiedzą w przypadkach trudnych lub niejasnych,
Monitorowanie poprawności pracy maszyn i zgłaszanie usterek do UR,
Odpowiedzialność i racjonalnie wykorzystywanie powierzonych materiałów i surowców zapewniając uzyskanie założonych wskaźników KPI zużycia surowców
Dbanie o standardy jakościowe produktu,
Sprawdzanie prawidłowości działania wyłączników bezpieczeństwa, stan przewodów i zabezpieczeń krańcowych, zamknięcie paneli elektrycznych
Aktywne uczestnictwo w projektach inwestycyjnych w wyznaczonym zakresie,
Znajomość funkcjonowania urządzeń pomocniczych (kotłownia, sprężarkownia, piece, oczyszczalnia, urządzenia myjące, układy klimatyzacji, układy detekcji i gaszenia pożaru);
Nadzór nad dokumentacją techniczną i systemową;
Przeprowadzanie przeglądów i remontów maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii i usterek w zakładzie oraz dbałość o dostępność części i narzędzi;
Koordynacja prac specjalistycznych serwisów zewnętrznych;
Uczestnictwo w tworzeniu proaktywnego podejścia do UR: definiowanie punktów do list sprawdzeń tygodniowych, analiza wyników pomiarów stanu urządzeń;
Zapewnienie koniecznych części zamiennych do magazynu technicznego: weryfikacja części, zaproponowanie dostawcy, określenie danych technicznych oraz definiowanie stanów krytycznych
Nadzór na obiegiem faktur flotowych: akceptacja, wprowadzanie oraz import do systemu flotowego Carmen
Terminowe przygotowywanie danych dla Działu Księgowości, niezbędnych do prawidłowego zaksięgowania kosztów floty dla wszystkich spółek grupy Pepsico oraz zawiązywanie zasadnych rezerw kosztowych na koniec miesiąca
Wyjaśnianie odchyleń od założeń budżetu
Weryfikacja danych z systemu flotowego Carmen z danymi z innych systemów (np. działu personalnego, działu finansowego) oraz wyjaśnianie i korygowanie ewentualnych rozbieżności – przede wszystkim przypisanie odpowiednich Cost Center
Odpowiedzialność za dokumentację flotową (archiwum flotowe) m.in: protokoły przekazania/zdania samochodów, mandaty, korespondencję przychodzącą, umowy, dokumenty sprzedawanych samochodów, karty pojazdu i kluczyki zapasowe samochodów służbowych
Ścisła współpraca z firmami, z którymi zawarte zostały kontrakty, egzekucja zawartych ustaleń
Wsparcie w procesowaniu podpisania wszelkiego rodzaju wcześniej zatwierdzonych dokumentów
Opracowywanie na potrzeby przełożonych i innych działów cyklicznych analiz i raportów z obszaru floty
1. Przygotowuje kompleksowe analizy dla kadry kierowniczej:
• prawidłowych raportów i analiz sprzedaży oraz wskaźników KPI
• naliczanie premii sprzedażowych dla pracowników sprzedaży (sprzedawcy, RSMs, KAMs) - pod nadzorem oraz przy znacznym wsparciu przełożonego
• Koordynuje proces podziału i zatwierdzania oraz komunikacji planów sprzedaży i KPI
• Wsparcie w tworzeniu i opracowaniu kompleksowych raportów i systemów służących do mierzenia i analizy danych poprzez ich eksploracje oraz stosując techniki wizualizacji
2. Weryfikuje i modyfikuje obecne systemy raportów w celu optymalizacji ich jakości, ilości i czasu potrzebnego na ich przygotowanie
3. Zarządza systemem raportowania sprzedaży (zapewnienie poprawnych danych)
1. Przygotowuje kompleksowe analizy dla kadry kierowniczej:
• prawidłowych raportów i analiz sprzedaży oraz wskaźników KPI
• naliczanie premii sprzedażowych dla pracowników sprzedaży (sprzedawcy, RSMs, KAMs)
• koordynuje proces podziału i zatwierdzania oraz komunikacji planów sprzedaży i KPI
• wsparcie w tworzeniu i opracowaniu kompleksowych raportów i systemów służących do mierzenia i analizy danych poprzez ich eksploracje oraz stosując techniki wizualizacji
• analiz danych niezbędnych do opracowywania zasad programów handlowych, sezonowych i motywacyjnych oraz monitoring wdrażanych inicjatyw
2. Weryfikuje i modyfikuje obecne systemy raportów w celu optymalizacji ich jakości, ilości i czasu potrzebnego na ich przygotowanie
3. Zarządza systemem raportowania sprzedaży (zapewnienie poprawnych danych)
4. Procesuje integracje danych sprzedażowych zewnętrznych systemów z wewnętrznym systemem raportowym
5. Współpracuje z pozostałymi członkami działu i innymi działami w biurze głównym w zakresie raportowania i analiz sprzedażowych, składników wynagrodzeń sił sprzedażowych
prowadzenie działań kontrolnych jakości wyrobów, surowców i półproduktów (pobieranie próby w obszarze produkcji, przeprowadzanie analizy 1 x godz. - podczas bieżącej produkcji)
odpowiadanie za kalibracje i konserwacje urządzeń pomiarowych
podejmowanie decyzji odnośnie zatrzymania produktu niespełniającego wymagań
odpowiadanie za dopuszczenie linii do startu po wykonaniu testów czystościowych
przygotowywanie danych i raportów
na bieżąco przekazywanie danych o właściwościach wyrobu operatorów
prowadzenie samodzielnie projektów na obszarze produkcji
opracowywanie i przeprowadzanie szkoleń jakościowych/audytów
• Zapewnia spójne świadczenie usług zgodnie z uzgodnionym procesem oraz określonymi umowami SLA/KPI
• Zapewnia spójny i wysoki poziom obsługi klienta oraz doskonałość operacyjną, które zapewnią skuteczne rozwiązywanie transakcji i pełną zgodność z odpowiednimi wymogami prawnymi, firmowymi i procesowymi
• Gwarantuje sprawne oraz zgodne z prawem i obowiązującymi procedurami administrowanie zatrudnieniem pracowników w podległym obszarze, w szczególności poprzez:
o przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
o prowadzenie akt personalnych i rejestrów w systemach kadrowo- płacowych,
o bieżące dokumentowanie wszelkich zmian w statusie i przebiegu zatrudnienia
• Gwarantuje rzetelność i wiarygodność informacji w systemach kadrowo-płacowych poprzez:
o bieżące wprowadzanie do systemu wszystkich danych dotyczących przebiegu zatrudnienia pracowników w podległym obszarze,
o okresową weryfikację poprawności generowanych przez system zestawień i natychmiastowe zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości
• Zapewnia bieżące wsparcie dla kierowników personalnych i współuczestniczy w realizacji strategii personalnej firmy w podległym obszarze poprzez:
o udział we wdrażaniu i egzekwowaniu lokalnych i korporacyjnych polityk, procedur, praktyk i narzędzi HR,
o bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz inicjowanie działań zapewniających dostosowanie systemu kadrowo-płacowego, oprogramowania zewnętrznego (np. Płatnik), procedur i zasad pracy do nowych okoliczności
• Współpracuje z lokalnym zespołem Płac w celu dostarczenia danych oraz dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczenia wynagrodzeń
• Współpracuje z zewnętrznymi instytucjami w zakresie obsługi spraw pracowniczych (ZUS, PIP, Komornicy, etc.)
• Zapewnia poprawne dokumentowanie zakończenia stosunku pracy poprzez rozliczenie obiegówki, wystawianie świadectwa pracy, archiwizację akt i skuteczne usunięcie pracownika z listy uprawnionych do pobierania świadczeń (ubezpieczenie społeczne, opieka medyczna oraz pozostałe benefity)
• Współpracuje z agencjami w zakresie uzyskania pozwolenia na pracę (przygotowanie dokumentów wymaganych przez Urząd Imigracyjny w oparciu o wymagania rynkowe/dane od interesariuszy)
• Prowadzi on-boarding dla nowych pracowników z zakresu HR Ops
• Tworzy prośby o zmiany i zarządza nimi z odpowiednimi zespołami BIS i Global HR Ops
• Przyczynia się do ciągłej poprawy efektywności Pionu
Personalnego poprzez:
o bliską współpracę z innymi specjalistami,
o ciągłe rozwijanie własnych umiejętności i kwalifikacji
o realizację przydzielonych projektów lub uczestnictwo w zespołach zadaniowych
BUSINESS PERFORMANCE: Contributes to the delivery of agreed volume, revenue, profit and SOM for Star
STRATEGIC PLANNING: Contributes to the development of brand annual activity plan & budget. Works on amplifying regional activations. Delivers key initiatives / projects
INNOVATION: Contributes to the delivery of brand innovation agenda
COMMUNICATION: Executes communication development, ensures effective and efficient investment in line with assigned A&M budget. Aligns and runs brand communication which enhances image and brand scores
EXECUTION: Ensures perfect timing and quality of assigned brand projects including cooperation with media & advertising agencies, trade marketing & sales. Develops local asset with consumer centricity in mind
RELATIONSHIP MANAGEMENT: Actively works with SBM on delivering yearly brand activation calendar. Effectively collaborates with other functions
1. Przygotowuje kompleksowe analizy dla kadry kierowniczej:
• prawidłowych raportów i analiz sprzedaży oraz wskaźników KPI
• naliczanie premii sprzedażowych dla pracowników sprzedaży (sprzedawcy, RSMs, KAMs)
• koordynuje proces podziału i zatwierdzania oraz komunikacji planów sprzedaży i KPI
• wsparcie w tworzeniu i opracowaniu kompleksowych raportów i systemów służących do mierzenia i analizy danych poprzez ich eksploracje oraz stosując techniki wizualizacji
• analiz danych niezbędnych do opracowywania zasad programów handlowych, sezonowych i motywacyjnych oraz monitoring wdrażanych inicjatyw
2. Weryfikuje i modyfikuje obecne systemy raportów w celu optymalizacji ich jakości, ilości i czasu potrzebnego na ich przygotowanie
3. Zarządza systemem raportowania sprzedaży (zapewnienie poprawnych danych)
4. Procesuje integracje danych sprzedażowych zewnętrznych systemów z wewnętrznym systemem raportowym
5. Współpracuje z pozostałymi członkami działu i innymi działami w biurze głównym w zakresie raportowania i analiz sprzedażowych, składników wynagrodzeń sił sprzedażowych,
Przeprowadza fizyczny załadunek i rozładunek towarów dostarczanych na rampę załadunkową
Sprawdza zgodność asortymentową i ilościową
Kontroluje ilość i jakość dostaw zewnętrznych
Zgłasza niezgodności w dostawach i wysyłkach przełożonym
Informuje Starszego Magazyniera o zakończeniu załadunku, rozładunku
Klasyfikuje palety podczas rozładunku
Obsługuje sprzęt i wyposażenie magazynowe tj. wózki widłowe, regały magazynowe oraz terminale i skanery
Wykonuje zadania transportowe wyznaczone przez system
Stosuje procedury i dba o higienę w obszarze, w którym aktualnie pracuje
Zabezpiecza dostępność do produkcji surowców i opakowań poprzez terminową realizację złożonych zamówień produkcyjnych i gwarantuje wydanie do produkcji wyłącznie materiałów dopuszczonych do użytku i zgodnych ze standardami higienicznymi AiB
Zapewnia zgodność operacji wydań i zwrotów surowców, opakowań i materiałów pomocniczych z transakcjami w systemie SAP poprzez odpowiednie wypełnianie dokumentacji magazynowej
Umożliwia prowadzenie działań logistycznych w magazynie poprzez sprawny rozładunek dostaw surowców, opakowań i materiałów pomocniczych, zapewnienie transportu w obszarze magazynów oraz składowanie towarów zgodnie z zasadami BHP, FEFO
Gwarantuje zgodność stanów magazynowych ze stanem faktycznym weryfikując prawidłowość dokumentacji zwrotów i dostaw do magazynu oraz biorąc udział w inwentaryzacjach
Wdraża w magazynie standardy higieniczne określone zasadami AiB, oraz zasady BHP i ISO 14001
Uczestniczy w kwartalnych i rocznych inwentaryzacjach
Lead business partnering for AFH (excl. GAS, kiosks), Ecoom clients
Co-developing a comprehensive Category Growth Plan (Snacks & Beverages) using category knowledge and specific PepsiCo insights
Build category vision for AFH channel, to clearly forecast and map key areas to future growth. Adjust CV from off-trade to ecomm strategy
Set and lead Perfect Store for AFH channel and Ecomm, incl. setting clear targets for Picos, HERO and being responsible for execution tracking
Provide input into channel and customer strategy in collaboration with Sales Leaders and Sales Activation and actively seek for opportunities for tailored solutions
Contribute to building partner / win-win relationship with customers and build PepsiCo category / shopper expertise vis a vis key Customers
Lead WCCE for selected clients’ channels, interact with and take part in selected meetings to deliver the story to customers – JBP
Partner with Sales Activation, Revenue Management and Marketing to translate business performance issues and opportunities into shopper – related issues and opportunities for selected channels and customers
Regularly activate existing and newly collected shopper&customer information and ensure the company (Sales, Marketing and Sales Activation teams) is focused on right business questions
Direct, regular cooperation with KAMs in order to achieve PepsiCo targets with Key Customers
Opportunity hunting: proactive seeking of potential chances and solutions using all available data sources as well as active observations
Utilize findings from research and analytical tools provided to leverage them in cooperation with customers
Link marketing plans with action plans for the sales force
BUSINESS PERFORMANCE: Delivers agreed volume, revenue, profit and SOM for Lay’s brand. Understands the business and competitive environment. Recommends corrective actions for YTG to achieve financial goals, SOM and Brand Health KPIs
STRATEGIC PLANNING: Contributes to the development of Brand Growth Strategy (time horizon +1 Year) and annual marketing activity calendar and budget. Amplifies annual activity calendar from Sector Team via enhancements and addition of locally relevant programs
CONSUMER CENTRICITY: Creates meaningful marketing activities. Based on category & consumer drivers, barriers, market trends, deep target group understanding creates activities based on human insight, tension, brand response and execute end to end, draws conclusions and raises the bar higher in subsequent activities
INNOVATION: Co-leads Lay’s innovation strategy with Sector / Create teams. Leads the launch plans development and implementation for Year 1 innovations. Leads locally relevant projects such as: packaging refreshment, formula renovation/ cost optimization, P&L profit improvement
COMMUNICATION: Co-create the communication development, ensures effective and efficient investment of A&M budget, controls A&M budget. Ensures all brand communication contributes to enhancing respective brands’ image and brand scores
PRICING & PPA: Leads price pack architecture related projects with Revenue team
EXECUTION: Supervises own & team work to deliver marketing projects execution including cooperation with ATL/BTL agencies and Sales Activation/ Sales / Create teams, go-to-markets. Activates brand essence and amplifies regional/ global assets. Ensures consumer centricity
RELATIONSHIP MANAGEMENT: Effectively collaborates with other functions (Consume and shopper insights, Sales Activation, Sales, Operations, and Revenue Management, Create & sector teams etc) internally as, well as with creative, digital and media agencies. Executes management information requests in a timely manner. Is a key contact person for Sector Team and for PEP finance team
Odpowiada za analizę i wyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientem i działami: Sprzedaży, Logistyki i innych działów Finansowych
Odpowiada za poprawną i terminową rejestrację disputa w systemie SAP
Kontaktuje się z klientem oraz działem sprzedaży celem wyjaśnienia sporów
Raportuje i analizuje ilość reklamacji cenowych (disput) oraz korekt wartościowych w zależności od specyfiki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i Działu Finansowego,
Koordynuje proces potwierdzania poprawności cen na fakturach dla kluczowych klientów;
Wystawia wsteczne PCR i monitoruje ich terminowa akceptację
Wystawia korekt dla klientów eksportowych poprawnych merytorycznie i podatkowo;
Wystawia korekty retrospektywne – zgodnie z kontraktami poprawnych merytorycznie i podatkowo;
Wspiera agendę projektową w zakresie rozbudowy i utrzymania struktury systemów informatycznych oraz projekty Sprzedażowe/CS, Logistyczne
Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem instalacji elektrycznych
Przygotowanie i realizacja rocznego harmonogramu przeglądów wynikającego z wymagań producenta, polskiego prawa oraz doświadczenia
Nadzór nad nowymi inwestycjami
Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji technicznej podległych instalacji
Organizacja bezpiecznej pracy firm zewnętrznych zgodnie z wewnętrzną procedurą BHP i polskim prawem
Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu
Szkolenie kadry technicznej
Przygotowanie instrukcji stanowiskowych wraz kartami kontrolnymi
Prowadzenie projektów usprawniających i oszczędnościowych
Zapewnienie bezpiecznego poziomu części zapasowych niezbędnego do poprawnego funkcjonowania podległych instalacji
Przestrzeganie zasad 5S
Przestrzeganie zasad BHP na stanowisku pracy i przepisów przeciwpożarowych
Eskalacja problemów bezpieczeństw ludzkich, jakościowych, produkcyjnych
Regularne i stopniowe podnoszenie własnych umiejętności
Przyczynia się do minimalizacji przestojów technicznych linii produkcyjnych i wyposażenia zakładu
Współdziała w minimalizacji kosztów utrzymania technicznego zakładu, zużycia mediów oraz strat produkcyjnych
Wdraża rozwiązania techniczne poprawiające stan wyposażenia w zakładzie w celu optymalizacji efektywności pracy urządzeń, umożliwienia wprowadzenia nowych produktów
Prowadzi oraz uczestniczy w analizie przyczyn źródłowych awarii (RCA/ RCFA)
Uczestniczy w tworzeniu proaktywnego podejścia do Utrzymania Ruchu: definiuje harmonogram prac prewencyjnych, definiuje punkty do list sprawdzeń tygodniowych, analizuje wyniki pomiarów stanu urządzeń
Współdziała w utrzymaniu urządzeń w wysokim standardzie higienicznym oraz wprowadza ulepszenia zwiększające bezpieczeństwo żywności i bezpieczeństwo pracy
Prowadzi dokumentację techniczną w formie elektronicznej i papierowej dla urządzeń – gwarantuje poprawne i terminowe dokumentowanie prac własnych poprzez: o prowadzenie dokumentacji technicznej dla wszystkich maszyn w podległym obszarze, w szczególności rejestrów bieżącej obsługi, przeglądów, napraw, remontów oraz dokonywanych modyfikacji, o prowadzenie rejestru prac zaplanowanych i bieżących, o dokumentowanie zużycia części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w systemie SAP EAM
Jest odpowiedzialny za audyt GEHSMS, RECON, TPM, AiB, LTI oraz PEMM, poprzez monitoring oraz prowadzenie działań korekcyjnych i rozwój systemów bezpieczeństwa oraz utrzymania ruchu
Zapewnia sprawne i efektywne funkcjonowanie podległego parku maszynowego, budowanie właściwej organizacji pracy na swoim stanowisku, nadzór nad realizacją powierzonych zadań i funkcji, oraz stałe rozwijanie własnych umiejętności i kompetencji
Współodpowiada za utrzymywanie należytego porządku i czystości w warsztacie, magazynie technicznym, kotłowni, sprężarkowi oraz przestrzeganie wymogów BHP poprzez odpowiednią organizację pracy oraz prezentowanie wysokich standardów pracy
Odpowiada za wskaźniki zużycia EE, GAZ, Woda na jednostkę wyrobu gotowego
Przewodniczy przypisanym standardom GEHSMS
Uczestniczy w audytach i odpowiada za wyniki – AiB, FSSC, LTI, GEHSMS, PEMM
Dba o aspekty środowiskowe w codziennej pracy na obszarach, na których pracuje
Opracowuje i prowadzi szkolenia dla zespołu techników w zakresie diagnostyki i napraw;
Postępuje zgodnie z wymaganiami systemów GPM/GHP oraz HACCP. W zakresie swojej roli dba o jakość i bezpieczeństwo produktów
Koordynuje prace dotyczące przypisanych projektów i remontów grupy pracowników Serwisu Technicznego i kontraktorów
Biegle posługuje się Komputerowym Systemem Wspomagania Zarządzaniem w UR (prowadzenie projektów, zlecanie prac, zlecanie zakupów)
Zapewnia aktualną dokumentację techniczną po wykonanych modyfikacjach oraz dla potrzeb zamówień detali
Nadzoruje prace w zakresie działu mediów oraz infrastruktury zakładu
Nadzór nad budżetem infrastruktury budynkowej (kotłownie, sprężone powietrze, azot, gaz, PPOŻ, SAP, woda, konserwacja i naprawy budynków)
Nadzór nad budżetem w utrzymaniu ruchu związanym z budynkami oraz utrzymanie kosztów na optymalnym poziomie i zgodnie z założeniami AOP
Prowadzi oraz uczestniczy w analizie przyczyn źródłowych awarii (RCA)
Zapewnienie wymaganego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy w podległych obszarach
Realizacja działań wynikających z procedur AIB, ISO, GEHSMS, FSSC PEMM, MIAP, FM Global etc
Optymalizacja kosztów w obszarach odpowiedzialności. Pozyskiwanie, proponowanie oraz wdrażanie wspólnych rozwiązań dla całego zakładu – Productivity
Zapewnienie realizacji napraw i remontów w ramach przyznanego budżetu w części magazynowo – biurowo - produkcyjnej
Zapewnia realizację wymogów prawa pracy oraz przepisów BHP w podległych obszarze poprzez organizowanie dla pracowników okresowych szkoleń wprowadzających (instruktaży stanowiskowych) i konsekwentne egzekwowanie obowiązujących przepisów i regulacji wewnątrzfirmowych (polityk, procedur, regulaminów) w zakresie sprzętu ro/załadunkowego dla pracowników w całym zakładzie
Zapewnienie realizacji wymogów prawnych odnośnie:przeglądów obiektów budowlanych; bram i drzwi ppoż; bram wewnętrznych i zewnętrznych,ramp i doków załadunkowych; systemu ochrony pozarowej; regałów;, badan dopuszczeniowych wózków wykonywanych przez UDT, odśnieżanie dachu
Zapewnienie realizacji zaleceń/rekomendacji po przeglądach, audytach
Współdziała na rzecz zapewnienia jakości i bezpieczeństwa żywności produkowanych wyrobów poprzez bieżącą obserwacje stanu technicznego i higienicznego obszarów produkcyjnych pod kątem potencjalnych zagrożeń i podejmowanie/inicjowanie stosownych działań zgodnie z obowiązującymi procedurami
Przyczynia się do skutecznego zarządzania budżetem UR poprzez dostarczanie danych na potrzeby budżetu i jego cyklicznych aktualizacji (weryfikację poprawności i koordynację rozliczeń faktur kosztowych, oraz cykliczne monitorowanie poziomu realizacji planu kosztów i podejmowanie stosownych działań)
Kontrola realizacji budżetów – magazyny zewnętrzne
Przyczynianie się do poprawności efektywności logistyki lodówek, procesów serwisowych, spedycji
Przygotowywanie raportów w zakresie: wysyłki i zwrotu lodówek, ilości naprawonych lodówek, ilości dostępnych lodówek w podziale na modele i stan sprzętu (odnowione / nowe) na potrzeby Działu Sprzedaży
Kontrola wydań i przyjęć w Magazynie Centralnym oraz zgłaszania nieprawidłowości do Działu Sprzedaży oraz ServiceDesk
Optymalizacja pracy operatora na magazynie, serwisów, spedytorów celem zmniejszenia kosztów, poprawienia jakości ich procesów oraz usprawnienia instalacji / zwrotów lodówek
Odpowiedzialność za utrzymanie ustalonego harmonogramu instalacji / zwrotów lodówek u klientów regularnych, pod projekty (m.in. Akcję Lato), dla klientów sieciowych i kontraktowych oraz instalacje eventowe
Przeprowadzanie testów przy wdrażaniu nowych projektów i przed podjęciem współpracy z nowymi operatorami
Tworzenie procesów zmian usprawniających logistykę sprzętu oraz komunikację z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz odpowiedzialność za ich realizację
Kontrola zgodności wysyłek oraz dostaw sprzętów z systemem – wyjaśnianie rozbieżności
Dostarczanie rzetelnych i potrzebnych danych dla Działów: Logistyki, Sprzedaży poprzez system SAP oraz raportów