1. Pracodawca
  2. Siedlce
  3. FUNDACJA LENY GROCHOWSKIEJ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA LENY GROCHOWSKIEJ

SIEDLCE, UL. BRZESKA 134

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Manager kawiarni

Aleje Jerozolimskie 42, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • aktywne zarządzanie zespołem pracowników pełnosprawnych i z niepełnosprawnościami,
  • tworzenie grafików pracy pracowników,
  • realizacja zamówień i zakupów stacjonarnie i online,
  • organizowanie warsztatów i wydarzeń kulturalno-artystycznych,
  • prowadzenie social mediów lokalu,
  • opracowywanie oferty sprzedażowej z zachowaniem sezonowości,
  • planowanie bieżącej i długoterminowej pracy lokalu,
  • kontrolowanie stanu technicznego, higieny urządzeń i lokalu,
  • bezpośrednia obsługa klienta,
  • realizacja założeń finansowych,
  • wdrażanie akcji marketingowych i promocyjnych,
  • przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń miesięcznych,
  • przestrzeganie procedur HACCAP i ich realizacja,
  • nawiązywanie długotrwałej relacji z klientami indywidualnymi i biznesowymi,
  • kreowanie wyjątkowej atmosfery miejsca, w którym każdy jest mile widziany
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kadr i płac

Siedlce
Wygasła: 29.03.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • pełna obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę
  • aneksy
  • rozwiązania umów o pracę
  • świadectwa pracy
  • zaświadczenia itp.). Rozliczanie ewidencji czasu pracy
  • urlopów
  • zwolnień lekarskich
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umowy zlecenia
  • umowy o dzieło). Naliczanie zasiłków z tytułu ubezpieczenia społecznego
  • składek ZUS
  • sporządzanie raportów
  • zestawień płacowych na wewnętrzne potrzeby Fundacji
  • rozliczanie delegacji
  • wydatków pracowniczych
  • kontrola rachunkowa dokumentów księgowanie list płac
  • rachunków z umów cywilno-prawnych
  • ZUS DRA. Przygotowywanie dokumentów i obsługa rozliczeń z PFRON (dofinansowanie do wynagrodzeń
  • opłaty do PFRON). Kontrola ważności badań lekarskich
  • szkoleń BHP
  • orzeczeń o niepełnosprawności
  • świadczeń emerytalnych i rentowych na potrzeby ZUS
  • kontrola rozliczeń z pracownikami i zleceniobiorcami. Inne zadania wynikające z aktualnych potrzeb organizacji
Pokaż więcej >>
od 4 500 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Montażysta/Montażystka Wideo

Siedlce
Wygasła: 29.03.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Montaż materiałów wideo (reportaże
  • wywiady
  • filmy promocyjne
  • rolki) przy użyciu oprogramowania Davinci Resolve/Adobe Premiere Pro i After Effects. Selekcja najlepszych ujęć
  • synchronizacja dźwięku z obrazem
  • dodawanie muzyki tła
  • napisów
  • efektów dźwiękowych i graficznych. Współpraca z zespołem produkcyjnym oraz innymi oddziałami Fundacji Leny Grochowskiej
  • Arche Hoteli i Grupy Arche. Dbałość o najwyższą jakość montowanych materiałów. Optymalizacja i eksport do różnych formatów i platform. Zarządzanie archiwum wideo
Pokaż więcej >>
od 5 500 do 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-księgowych

Brzeska 134, Siedlce
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • pełna obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia itp.)
  • rozliczanie ewidencji czasu pracy , urlopów, zwolnień lekarskich
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło)
  • naliczanie zasiłków z tytułu ubezpieczenia społecznego , składek ZUS
  • sporządzanie raportów, zestawień płacowych na wewnętrzne potrzeby Fundacji
  • rozliczanie delegacji, wydatków pracowniczych
  • kontrola rachunkowa dokumentów
  • księgowanie list płac, rachunków z umów cywilno-prawnych, ZUS DRA
  • przygotowywanie dokumentów i obsługa rozliczeń z PFRON (dofinansowanie do wynagrodzeń, opłaty do PFRON)
  • kontrola ważności badań lekarskich, szkoleń BHP, orzeczeń o niepełnosprawności, świadczeń emerytalnych i rentowych na potrzeby ZUS
  • kontrola rozliczeń z pracownikami i zleceniobiorcami
  • inne zadania wynikające z aktualnych potrzeb organizacji
Pokaż więcej >>
od 4800 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ceramik - instruktor

Gdańsk
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • dobieranie i obsługiwanie narzędzi oraz sprzętu stosowanego w całym procesie ceramicznym,
  • zdobienie i szkliwienie wyrobów użytkowych i ozdobnych różnymi metodami i technikami,
  • organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników z niepełnosprawnościami zgodnie z planem pracy,
  • dbanie o najwyższy standard przygotowywanych wyrobów,
  • prowadzenie warsztatów indywidualnych i grupowych z zakresu ceramiki i innych form artystycznych,
  • współtworzenie oferty w oparciu o predyspozycje członków zespołu,
  • bieżące zaopatrywanie pracowni w niezbędne materiały
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ceramik - instruktor

Profesor Zdzisława Kieturakisa 1, Gdańsk
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • dobieranie i obsługiwanie narzędzi oraz sprzętu stosowanego w całym procesie ceramicznym,
  • zdobienie i szkliwienie wyrobów użytkowych i ozdobnych różnymi metodami i technikami,
  • organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników z niepełnosprawnościami zgodnie z planem pracy,
  • dbanie o najwyższy standard przygotowywanych wyrobów,
  • prowadzenie warsztatów indywidualnych i grupowych z zakresu ceramiki i innych form artystycznych,
  • współtworzenie oferty w oparciu o predyspozycje członków zespołu,
  • bieżące zaopatrywanie pracowni w niezbędne materiały
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dziennikarz - Redaktor

Brzeska 126, Siedlce
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowanie i prowadzenie wywiadów,
  • wsparcie przy realizacji nagrań z osobami z niepełnosprawnościami,
  • realizacja nagrań lektorskich,
  • prowadzenie profili firmowych na portalach społecznościowych,
  • współpraca z innymi oddziałami Fundacji Leny Grochowskiej, Arche Hoteli oraz Grupy Arche,
  • redakcja tekstów dziennikarskich
Pokaż więcej >>
od 5500 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager gospodarstwa rolnego

Siedlce
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zarządzanie gospodarstwem w zakresie upraw owoców i warzyw, pszczelarstwa oraz wszystkimi zadaniami powiązanymi z tym obszarem
  • certyfikacja upraw jako upraw ekologicznych
  • planowanie, organizowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac w gospodarstwie
  • kontrolowanie stanu upraw
  • organizowanie i nadzorowanie prac podległych pracowników stałych i sezonowych (w tym osób z niepełnosprawnościami oraz pracowników pełnosprawnych
  • prace administracyjno-biurowe związane z dokumentacją działalności farmy
  • opracowywanie i odpowiedzialność za wszystkie działania związane z produkcją
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor oddziału

Profesora Kieturakisa 1, Gdańsk
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Do nowego oddziału Fundacji, w ramach którego będzie działała kawiarnia oraz pracownia ceramiczna zatrudniające osoby z niepełnosprawnością, poszukujemy osoby do organizacji i i zarządzania oddziałem
  • Kogo szukamy: osoby kreatywnej i energicznej, która nie boi się nowych wyzwań i chce pracować dla ludzi i z ludźmi, zajmować się rzeczami społecznie ważnymi i mieć poczucie głębokiego sensu swojej pracy
  • Główne zadania:
  • - tworzenie oddziału fundacji w Gdańsku (Dolne Miasto),
  • - budowanie oraz zarządzanie zespołem pracowników,
  • - inicjowanie, kreowanie i realizowanie nowych pomysłów i rozwiązań w oparciu o standardy działania Fundacji oraz potrzeby Klientów,
  • - organizacja działań kulturalnych i społecznych w lokalnym środowisku,
  • - organizowanie bieżącej pracy oddziału,
  • - opracowywanie planów finansowych, pozyskiwanie grantów,
  • - prowadzenie działań marketingowych zwiększających rozpoznawalność marki i usług
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Produkcji Arche TV

Brzeska 126, Siedlce
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Realizujemy materiały komercyjne związane z działalnością deweloperską, hotelarską i fundacyjną oraz materiały komercyjne i dokumentalne o tematyce społecznej
  • Zatrudnimy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • Zakres obowiązków:
  • Koordynacja kalendarza ekipy Arche TV
  • Współpraca w zakresie powstawania projektu
  • wsparcie pomysłu
  • wparcie logistyczne: ułatwienie kontaktów, kontakt z osobami zaangażowanymi, dogranie lokacji, administracja, zakup/ wynajem sprzętu jeżeli jest taka potrzeba
  • wsparcie w postprodukcji – terminy montażu, dostarczenie plików pod montaż oraz treści (w konsultacji), dystrybucja materiałów (do zamawiających, social media – yt, fb: OBS
  • wsparcie logistyczne – zakup dysków, sprzętu, stocków itp
  • Obsługa OBS
  • Współpraca z animatorami społeczności całej sieci – w zakresie wymiany materiałów oraz zamówień, sprawności ARCHE TV
  • Współpraca z technikiem ARCHE TV – jakość sygnału, naprawy, wdrożenie technologii
  • Obsługa kanału youtube Arche oraz facebooka Arche TV
  • Tworzenie treści na kanał youtube oraz facebook
  • Zlecenie tworzenia treści na stronę www.archetv.pl
  • Obsługa wywiadów zdalnych
  • Tworzenie statystyk wrzucanych treści na youtube
  • Współpraca w zakresie kampanii adwords youtube
  • Współpraca z działami firmy – zamówienia video na social media
  • Dostarczanie video na social media dla Fundacji Leny Grochowskiej
  • Tworzenie contentu prezentacyjnego / dostarczanie contentu na panele oraz webinary
  • Współpraca przy bieżących wydarzeniach
  • Współpraca podczas realizacji zleceń, rozdzielania zadań ekipy
  • Inicjowanie projektów
  • Wycena zapotrzebowania sprzętowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Projektu dla osób w kryzysie bezdomności

mazowieckie
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację działań skierowanych do osób kryzysie bezdomności
  • Do zadań koordynatora będzie należała organizacja działalności w zakresie prawnym, administracyjnym, finansowym i logistycznym. Koordynator odpowiadać będzie za prowadzenie działań interwencyjnych i aktywizujących skierowanych do osób bezdomnych, świadczenie kompleksowego wsparcia w procesie wychodzenia z bezdomności
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Misji w Afryce

Sudan
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację i zarządzanie działalnością Misji w Czadzie w Afryce Środkowej
  • Do zadań koordynatora będzie należała organizacja działalności w zakresie prawnym, administracyjnym, finansowym i logistycznym. Koordynator odpowiadać będzie za budowanie współpracy z miejscowymi władzami i społecznością lokalną oraz rozwój misji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji i sprzedaży

Brzeska 126
Wygasła: 04.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
od 4000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Instruktor w pracowni cukierniczo-piekarniczej

mazowieckie
Wygasła: 31.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
od 4000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne