1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. APSYS POLSKA S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

APSYS POLSKA S. A.

WARSZAWA, UL. ALEJA JANA PAWŁA II 22

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (233) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 233 )

Samodzielny/a Księgowy/a

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald
  • Fakturowanie i wiekowanie
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych; płatności podatków
  • Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • Analiza i uzgadnianie kont
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych itp. zgodnie z przepisami prawa oraz na potrzeby wewnętrzne Pracodawcy
  • Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego
  • Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Wykonywanie przelewów
  • Zamknięcia ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Marketingu

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów oraz podsumowań w języku polskim oraz angielskim
  • Wspieranie działu w bieżących projektach oraz pomoc w realizacji działań marketingowych
  • Zarządzanie dokumentacją i obiegiem dokumentów działu, w tym archiwizacja dokumentów
  • Koordynowanie prac administracyjnych w dziale
  • Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Marketingu (Galeria Katowicka)

3 Maja 30, Katowice
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum Handlowego
  • Realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR
  • Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych
  • Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencje kreatywne, agencje PR
  • Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
  • Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
  • Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją w Internecie i social mediach
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Janki)

Mszczonowska 1, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień i raportów
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Janki)

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień i raportów
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego (Galeria Gniezno)

Pałucka 2, Gniezno
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zarządzanie centrum handlowym i zapewnienie jak najlepszego jego funkcjonowania
  • Nadzór nad prawidłową eksploatacją budynku pod kątem technicznym
  • Przygotowywanie, realizacja i optymalizacja budżetu eksploatacyjnego
  • Współpraca z najemcami, nadzór nad prawidłowym wykonaniem umów najmu
  • Nadzór nad dostawcami zewnętrznymi oraz firmami serwisowymi
  • Przygotowywanie i negocjowanie umów serwisowych, nadzór nad ich prawidłową realizacją
  • Zapewnianie właściwych działań marketingowych, wdrażanie przyjętej strategii komunikacji
  • Dbanie o wizerunek Centrum i utrzymywanie dobrych relacji z lokalnymi instytucjami i urzędami
  • Zarządzanie podległym zespołem, dbanie o jego stały rozwój
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Punktu Informacyjnego w CH Riviera

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa punktu informacyjnego Centrum Handlowego, a w szczególności: udzielanie Klientom Centrum informacji oraz rozdawanie broszur informacyjnych, ulotek i innych materiałów informacyjno-reklamowych
  • Obsługa automatycznych punktów informacyjnych
  • Pomoc w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia akcji marketingowych, reklamowych i mailingowych
  • Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji
  • Obsługa programu i sprzedaż Kart Podarunkowych
  • Zastępstwo na recepcji Dyrekcji Centrum
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami Centrum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami (CH Platan)

plac Teatralny 12, Zabrze
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych oraz wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Wystawianie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności
  • Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego Centrum
  • Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w Centrum
  • Wsparcie w realizacji działań marketingowych i działań PR dla Centrum i realizacja działań marketingowych na terenie Centrum
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień z działalności Centrum Handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Tulipan)

aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 94, Widzew, Łódź
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w Centrum Handlowym
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Punktu Informacyjnego / Galeria Katowicka

3 Maja 30, Katowice
Wygasła: 15.12.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Udzielanie informacji klientom na temat Galerii
  • Usługi ksero, fax oraz druku
  • Obsługa skrzynki e-mail
  • Współpraca z administracją, firmą sprzątającą oraz ochroną
  • Sprzedaż kart podarunkowych
  • Usługi wypożyczenia np. powerbanków
  • Rezerwowanie oraz pobieranie opłat za co-working na terenie Galerii
  • Prowadzenie ewidencji rzeczy znalezionych
  • Rejestracja paragonów do programu lojalnościowego na terenie Galerii Katowickiej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego (CH Alfa)

Świętojańska 15, Mickiewicza, Białystok
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
  • Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu HR

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji działu HR
  • Zakładanie akt osobowych oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
  • Aktywne wsparcie w obsłudze procesów kadrowych
  • Wsparcie w administrowaniu benefitami pracowniczymi
  • Pomoc przy realizacji bieżących projektów HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Janki)

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień i raportów
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego (Galeria Przymorze)

Obrońców Wybrzeża 1, Gdańsk
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
  • Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (Galeria Przymorze)

Obrońców Wybrzeża 1, Gdańsk
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
  • Obsługa klienta
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Riviera

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
  • Obsługa klienta
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Techniczny Koordynator ds. Najemców (CH Riviera)

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Koordynacja prac technicznych prowadzonych w Centrum Handlowym
  • Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu
  • Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe
  • Kontrola kosztów prowadzonych prac
  • Kontrola zmian technicznych i design’u prowadzonych przez Najemców
  • Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej
  • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej
  • Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum Handlowego w ramach działu operacyjnego
  • Organizacja przetargów na obsługę instalacji budynkowych przez wyspecjalizowane firmy serwisowe
  • Kontrola i analiza zużycia oraz rozliczanie mediów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami (CH Gniezno)

Pałucka 2, Gniezno
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Wystawianie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności
  • Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego centrum
  • Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum
  • Wsparcie w realizacji działań marketingowych i działań PR dla centrum i realizacja działań marketingowych na terenie centrum
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień z działalności Centrum Handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego (CH Alfa)

Świętojańska 15, Mickiewicza, Białystok
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
  • Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

(Młodszy) Specjalista ds. Marketingu w CH Riviera

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum Handlowego
  • Realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR
  • Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych
  • Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencje kreatywne, agencje PR
  • Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
  • Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
  • Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją w Internecie i social mediach
  • Koordynacja pracy punktu informacyjnego
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Dyrektorem Marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie
  • Weryfikacja zgodności i terminowości wpływów z warunkami określonymi w umowach z klientami
  • Analiza struktury zadłużenia klientów
  • Telefoniczne i pisemne kontakty z klientami w sprawach związanych z ich wywiązywaniem się ze zobowiązań
  • Księgowanie przelewów bankowych i monitorowanie gwarancji bankowych
  • Wystawianie faktur
  • Potwierdzanie zgodności sald poszczególnych klientów z zaksięgowanymi wyciągami
  • Kalkulacja not księgowych, protokołów rozwiązania umów, dokumentacji roszczeniowej, itp
  • Przygotowywanie dokumentów: aneksów, porozumień i oświadczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Technicznych (CH Janki)

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynacja prac technicznych prowadzonych w Centrum Handlowym
  • Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu
  • Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe
  • Kontrola kosztów prowadzonych prac
  • Kontrola zmian technicznych i design’u prowadzonych przez Najemców
  • Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej
  • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej
  • Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum Handlowego w ramach działu operacyjnego
  • Organizacja przetargów na obsługę instalacji budynkowych przez wyspecjalizowane firmy serwisowe
  • Kontrola i analiza zużycia oraz rozliczanie mediów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Marketingu

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum Handlowego
  • Realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR
  • Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych
  • Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencje kreatywne, agencje PR
  • Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
  • Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
  • Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją w Internecie i social mediach
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Marketingu (CH Korona)

Bolesława Krzywoustego 126, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 17.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie, wraz z Marketing Managerem odpowiedzialnym za dane portfolio z ramienia centrali Apsys, kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum
  • Realizacja planów marketingowych Centrum - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR – we współpracy z Marketing Managerem – zgodnie z ustalonymi KPI’s
  • Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych, promocji oferty oraz stałej komunikacji Centrum
  • Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencja kreatywna, agencja PR, SoMe etc
  • Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
  • Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
  • Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją Centrum Handlowego w internecie i social mediach
  • Nadzór nad spójnością wizualną i aktualnością wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych w Centrum Handlowym
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Finansowych (Centrum Handlowe Janki)

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • Analiza i uzgadnianie kont
  • Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego
  • Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów
  • Aktywny udział w procesie budżetowania
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ka

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa recepcji
  • Przyjmowanie Klientów i Gości, obsługa spotkań
  • Obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
  • Odbiór, segregowanie, przekazywanie oraz nadawanie korespondencji i przesyłek
  • Przygotowywanie aktualizacji prezentacji na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne firmy
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji
  • Dbanie o porządek i reprezentacyjny wygląd obszaru recepcyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/Księgowa

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald;
  • Fakturowanie i wiekowanie;
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych; płatności
  • podatków;
  • Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach,
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • Analiza i uzgadnianie kont;
  • Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego;
  • Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów;
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Wykonywanie przelewów;
  • Uczestnictwo w zamknięciach okresowych ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Marketingu (CH Korona)

Bolesława Krzywoustego 126, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie, wraz z Marketing Managerem odpowiedzialnym za dane portfolio z ramienia centrali Apsys, kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum
  • Realizacja planów marketingowych Centrum - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR – we współpracy z Marketing Managerem – zgodnie z ustalonymi KPI’s
  • Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych, promocji oferty oraz stałej komunikacji Centrum
  • Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencja kreatywna, agencja PR, SoMe etc
  • Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
  • Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
  • Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją Centrum Handlowego w internecie i social mediach
  • Nadzór nad spójnością wizualną i aktualnością wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych w Centrum Handlowym
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Prawnego

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie i wykonywanie czynności organizacyjnych w ramach działu prawnego
  • Zarządzanie dokumentacją działu (w tym formatowanie, zarządzanie, archiwizowanie)
  • Aktualizacja baz danych
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji działu prawnego
  • Tworzenie projektów dokumentów prawnych, w tym wniosków do sądów, rejestrów, uchwał organów, pełnomocnictw
  • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu oraz bieżąca komunikacja z innymi działami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami (CH Janki)

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki i budżetu wynajmu nośników reklamowych i powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych centrum
  • Sporządzanie pism, projektów umów, korespondencji, prezentacji, ankiet statystycznych, raportów i analiz z działalności Centrum Handlowego, w tym z realizacji budżetu wynajmu Kiosków
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych, wprowadzanie danych i faktur do systemu księgowego
  • Wystawianie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja należności
  • Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu, w tym przygotowywanie protokołów
  • Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
  • Zarządzanie obowiązującymi umowami najmu, nadzór nad prawidłową realizacją obowiązków zarówno najemcy, jak i wynajmującego
  • Udział w przygotowywaniu budżetów utrzymania centrum i przychodów z tytułu wynajmu powierzchni
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
  • Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. eventów

Pleszewska 1, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 12.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • wyszukiwanie ciekawych propozycji wydarzeń i działań marketingowych
  • opracowywanie koncepcji wydarzeń będących elementem strategii marketingowej Posnanii
  • realizacja i koordynacja wydarzeń i akcji pro-sprzedażowych w Posnanii
  • przygotowanie zapytań ofertowych i nadzór nad procesem pozyskiwania ofert na realizację wydarzeń i akcji pro-sprzedażowych
  • nadzór nad pracą zatrudnionych agencji eventowych i innych podwykonawców odpowiedzialnych za realizację wydarzeń
  • podpisywanie umów, rozliczanie eventów i raportowanie ich efektywności
  • dbałość o utrzymanie wysokiej jakości usług świadczonych dla klientów
  • współpraca z najemcami w zakresie ich promocji na terenie Posnanii
  • współpraca w zakresie organizacji wydarzeń z innymi działami administracji Posnanii
  • współpraca w zakresie organizacji akcji sponsoringowych, promocji na terenie centrum i innych działań marketingowych prowadzonych przez Posnanię
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Focus Mall

Wrocławska 17, Zielona Góra
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
  • Obsługa klienta
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing Manager

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie potencjalnych najemców różnych branży dla danego projektu;
  • Koordynacja procesu wynajmu począwszy od pozyskania klienta do otwarcia sklepu;
  • Przygotowywanie budżetów najmu danego projektu;
  • Negocjowanie i zawieranie umów najmu nieruchomości komercyjnych;
  • Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami – najemcami;
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji;
  • Realizacja celów budżetowych;
  • Regularne raportowanie wyników pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Technicznych

Wrocławska 17, Zielona Góra
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór i koordynacja całokształtu procesów związanych z prawidłowym utrzymaniem technicznym obiektu
  • Tworzenie technicznego budżetu operacyjnego i kontrola jego realizacji
  • Tworzenie i realizacja planu remontowego oraz inwestycyjnego dla Centrum Handlowego
  • Prowadzenie przetargów/konkursów ofert na usługi serwisowe, remontowe i dostawy materiałów
  • Nadzór i kontrola jakości wykonywanych prac serwisowych, remontowych, adaptacyjnych i inwestycyjnych realizowanych przez podwykonawców
  • Prowadzenie książek eksploatacji budynków i poszczególnych urządzeń oraz instalacji technicznych
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu i formalno-prawnej związanej z nieruchomością
  • Tworzenie, nadzór i kontrola nad prawidłowym przebiegiem wszystkich przeglądów okresowych
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Przygotowywanie i nadzorowanie harmonogramu przeglądów
  • Zarządzanie podległym personelem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Analityk Finansowy

Warszawa
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta zewnętrznego i Spółki,
  • Aktywny udział w procesie budżetowania,
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami,
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Janki

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień i raportów
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu HR

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Administrowanie dokumentacją personalną pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
  • Aktywne wsparcie w obsłudze procesów kadrowych
  • Wsparcie zespołu w realizacji procesów rekrutacyjnych i innych w obszarze HR
  • Współpraca z firmami świadczącymi usługi dodatkowe dla pracowników
  • Bezpośredni ciągły kontakt z klientami wewnętrznymi, czyli naszymi pracownikami
  • Udział w tworzeniu polityki personalnej oraz w działaniach Employer Brandingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych finansowych w systemie
  • Kontrola terminowości i prawidłowości regulowania przez najemców czynszu i innych należności z tytułu umowy najmu lokali użytkowych w określonych centrach handlowych
  • Analiza struktury zadłużenia klientów
  • Telefoniczne i pisemne kontakty z klientami w sprawach związanych z ich wywiązywaniem się ze zobowiązań
  • Księgowanie wyciągów bankowych i prowadzenie rozrachunków na kontach najemców oraz potwierdzanie sald z biurem księgowym i najemcami
  • Wystawianie faktur sprzedaży na Najemców
  • Kontrolowanie na bieżąco raportu zabezpieczeń i przygotowywanie wezwań do dostarczenia lub odnowienia oraz żądań zapłaty
  • Przygotowywanie aneksów do umów, porozumień, wezwań do zapłaty, rozwiązania umów najmu, itp
  • Rozliczanie kosztów wspólnych określonego centrum handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Platan

plac Teatralny 12, Zabrze
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim,
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego,
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum,
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Tulipan

aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 94, Widzew, Łódź
Wygasła: 02.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Koordynator ds. Technicznych w Centrum Handlowym Janki

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Koordynacja prac technicznych prowadzonych w Centrum Handlowym
  • Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu
  • Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe
  • Kontrola kosztów prowadzonych prac
  • Kontrola zmian technicznych i design’u prowadzonych przez Najemców
  • Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej
  • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej
  • Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum Handlowego w ramach działu operacyjnego
  • Organizacja przetargów na obsługę instalacji budynkowych przez wyspecjalizowane firmy serwisowe
  • Kontrola i analiza zużycia oraz rozliczanie mediów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta zewnętrznego i Spółki,
  • Aktywny udział w procesie budżetowania,
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami,
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Nowa Górna

Kolumny 6/36, Górna, Łódź
Wygasła: 21.08.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim,
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Operacyjnego

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Koordynowanie obiegiem dokumentów, w tym dokumentów księgowych
  • Obsługa korespondencji
  • Obsługa dokumentacji dot. funkcjonowania działu – tworzenie, aktualizowanie, edytowanie
  • Rozliczanie podróży służbowych
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz działu
  • Przygotowywanie prezentacji i krótkich zestawień oraz raportów w języku polskim i angielskim
  • Współpraca i wsparcie innych pracowników działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami w Centrum Handlowym Platan

Zabrze
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum,
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego,
  • Wystawienie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności,
  • Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu,
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum,
  • Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum,
  • Pomoc w pracach nad przygotowaniem rocznych strategii marketingowych i działań PR dla centrum i realizacja działań marketingowych na terenie centrum,
  • Utrzymywania bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi,
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów
  • Aktywny udział w procesie budżetowania
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Przygotowanie i prowadzenie projektu procesu inwestycyjnego od momentu otrzymania decyzji administracyjnej do zakończenia projektu
  • Monitorowanie i weryfikacja etapów projektu - od procesu ofertowania do realizacji końcowej: kontrola budżetu, terminów realizacji oraz zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową
  • Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wytycznych technicznych do oferty przetargowej, analizowanie wycen, przygotowywanie kosztorysów
  • Przygotowywanie optymalizacji kosztów i przychodów związanych z projektem
  • Negocjacje cen z podmiotami zewnętrznymi oraz dostawcami materiałów oraz usług
  • Przygotowywanie raportów w zakresie wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ka

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa recepcji,
  • Przyjmowanie Klientów i Gości, obsługa spotkań,
  • Obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej,
  • Odbiór, segregowanie, przekazywanie i nadawanie korespondencji i przesyłek,
  • Przygotowywanie aktualizacji prezentacji na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne firmy,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji,
  • Dbanie o porządek i reprezentacyjny wygląd obszaru recepcyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Techniczny Koordynator ds. Najemców - Centrum Handlowe Posnania

Pleszewska 1, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Koordynacja prac Najemców w trakcie wymiany Najemców w Lokalach,
  • Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu,
  • Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe,
  • Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej,
  • Kontrola zmian technicznych i design’u wprowadzonych przez Najemców,
  • Planowanie mniejszych inwestycji i przebudów w centrach handlowych, koordynacja prac projektowych i wykonawczych, tworzenie i kontrola zleceń dla projektantów, wykonawców, jednostek powiązanych i współpracujących;
  • Analiza ofert, prowadzenie spotkań z oferentami, negocjacje oraz rekomendacja wykonawców;
  • Tworzenie i kontrola nad budżetami Inwestycji i eksploatacji;
  • Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem CH Posnania w ramach działu operacyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego NOWE BIELAWY

Olsztyńska 8, Bielawy, Toruń
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim,
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego JANKI

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych,
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień i raportów,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Najemców CH Focus Mall Zielona Góra

Wrocławska 17, Zielona Góra
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z najemcami, organizowanie i prowadzenie spotkań,
  • Kontrolowanie bieżącego funkcjonowania najemców,
  • Koordynacja Najemców w trakcie wymiany Najemców w Lokalach,
  • Pozyskiwanie nowych Najemców oraz prowadzenie negocjacji w zakresie najmu krótkoterminowego,
  • Współpraca z innymi działami oraz Właścicielem obiektu pod kątem leasingu i zarządzania umowami najmu,
  • Realizacja założonego budżetu najmu krótkoterminowego,
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania najemców oraz innych działań operacyjnych,
  • Bieżąca analiza danych ilościowych na potrzeby zarządzania centrum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing Manager

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie potencjalnych najemców różnych branży dla danego projektu;
  • Koordynacja procesu wynajmu począwszy od pozyskania klienta do otwarcia sklepu;
  • Przygotowywanie budżetów najmu danego projektu;
  • Negocjowanie i zawieranie umów najmu nieruchomości komercyjnych;
  • Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami – najemcami;
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji;
  • Realizacja celów budżetowych;
  • Regularne raportowanie wyników pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Samodzielne, kompleksowe i efektywne prowadzanie procesów rekrutacji przy wykorzystaniu różnych źródeł i technik rekrutacji, również metody direct search;
  • Budowanie wyjątkowego candidate experience;
  • Kontakt z managerami i kandydatami na każdym z etapów procesu rekrutacji i zatrudnienia;
  • Efektywne wspieranie kadry zarządzającej w codziennym zarządzaniu zespołami;
  • Towarzyszenie pracownikom na każdym etapie funkcjonowania w organizacji;
  • Przeprowadzanie procesów onboardingu i offboardingu pracowników;
  • Udział w innych projektach z obszaru miękkiego HR (ocena roczna, badanie satysfakcji);
  • Aktywny udział w działaniach związanych z komunikacją wewnętrzną;
  • Wsparcie w tematach kadrowych (przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik utrzymania obiektu wielkopowierzchniowego handlowego (CH Nowe Czyżyny)

Kraków
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego);
  • Rozwiazywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego;
  • Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu;
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych;
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza/y Księgowa/y

Warszawa
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald;
  • Fakturowanie i wiekowanie;
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych;
  • Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach;
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • Analiza i uzgadnianie kont;
  • Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego;
  • Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów;
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Wykonywanie przelewów;
  • Uczestnictwo w zamknięciach okresowych ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Food Hall Manager w CH Posnania

Poznań
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Koordynowanie i nadzorowanie wszelkich działań przy organizacji imprez i eventów odbywających się w food hallu zgodnie z założeniami planu marketingowego;
  • Weryfikacja i pomoc w prowadzeniu działalności przez najemców w strefie food hall;
  • Zdobywanie nowych najemców i kreowanie stałych relacji z najemcami;
  • Koordynacja pracy służb technicznych, sprzątających i ochrony w obrębie strefy food hall;
  • Wdrażanie, aktualizowanie i utrzymywanie standardów obsługi gości na wysokim poziomie;
  • Współpraca z działem marketingu centrum w zakresie budowanie wizerunku food hall za pomocą mediów społecznościowych i strony www;
  • Współpraca z pozostałymi działami administracji centrum w zakresie sprawnej realizacji wydarzeń i kontaktów z najemcami;
  • Przygotowanie i koordynacja zamkniętych imprez okolicznościowych (negocjacja umów, prowadzenie rezerwacji, nadzór nad realizacją i rozliczeniem);
  • Analiza działań konkurencji oraz otoczenia biznesowego celem poszukiwania nowych wydarzeń, najemców i rozwiązań pozycjonujących food hall jako trendsettera wśród destynacji gastronomicznych w regionie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami Centrum Handlowe Nowe Bielawy

Toruń
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum,
  • Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego,
  • Wystawienie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności,
  • Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu,
  • Bieżąca kontrola stanu estetycznego centrum,
  • Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum,
  • Wsparcie w realizacji działań marketingowych i działań PR dla centrum i realizacja działań marketingowych na terenie centrum,
  • Utrzymywania bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi,
  • Realizacja prac biurowo-administracyjnych,
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień z działalności Centrum Handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior HR Specialist

Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie kompletnej dokumentacji kadrowej, dbałość o jej poprawny i terminowy obieg;
  • Kompleksowa obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wewnętrznych regulaminów;
  • Wsparcie procesu płacowego; współpraca z firmą prowadzącą outsourcing płac;
  • Koordynacja szkoleń BHP i stała współpracą ze służbą BHP;
  • Samodzielne, kompleksowe i efektywne przeprowadzanie procesów rekrutacji przy wykorzystaniu różnych źródeł i technik rekrutacji, w tym poszukiwania bezpośrednie (direct search);
  • Projektowanie, wdrażanie i realizacja strategii, procesów, procedur i narzędzi HR;
  • Towarzyszenie pracownikom na każdym etapie życia w organizacji (od onboardingu do offboardingu)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego JANKI

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych,
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień i raportów,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Raportowania

Poznań
Wygasła: 06.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów,
  • Aktywny udział w procesie budżetowania,
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami,
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego RONDO

Bydgoszcz
Wygasła: 04.03.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim,
  • Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Property Manager (Młodszy Zarządca Nieruchomości)

Bydgoszcz
Wygasła: 27.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Bieżące zarządzanie nieruchomością biurową,
  • Utrzymywanie bieżących relacji z najemcami,
  • Koordynowanie pracy serwisów zewnętrznych, nadzór nad jakością, organizowanie przetargów na usługi,
  • Współudział w przygotowywaniu budżetów operacyjnych i inwestycyjnych dla nieruchomości,
  • Przygotowywanie raportów z zakresu bieżącego funkcjonowania nieruchomości,
  • Udział w operacyjnych spotkaniach z właścicielem,
  • Współudział w rozliczaniu kosztów mediów dla nieruchomości,
  • Kontrola obiegu dokumentów dot. nieruchomości,
  • Współpraca z działem zarządzania umowami najmu, działem raportowania i działem technicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy w dyrekcji Centrum Handlowego Janki

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 26.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów,
  • Aktywny udział w procesie budżetowania,
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami,
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i digital marketingu – Centrum Handlowe Janki

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla centrum handlowego;
  • Realizacja planów marketingowych centrum handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum Handlowym, komunikacji oraz działań CSR;
  • Bieżąca obsługa centrum handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi;
  • Planowanie, realizacja, koordynacja kampanii komunikacyjnych w przestrzeni digital (m.in. Google Ads, Facebook Ads, Instagram) pod kątem realizacji założonych KPI;
  • Nadzór nad tworzeniem treści na portale społecznościowe i strony internetowe;
  • Dbanie o spójność wizerunku centrum handlowe online;
  • Praca z narzędziami (CMS, testy A/B, narzędzia optymalizacyjne, rozwój nowych funkcjonalności);
  • Współpraca z agencjami obsługującymi centrum handlowe – agencje kreatywne, agencje PR;
  • Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategią PR i CSR;
  • Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych;
  • Analiza efektywności, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Warszawa
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta zewnętrznego i Spółki,
  • Aktywny udział w procesie budżetowania,
  • Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
  • Organizacja współpracy pomiędzy działami,
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
  • Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. księgowo-administracyjnych w Centrum Handlowym Janki

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Administracja obiegiem dokumentów księgowych,
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień i raportów,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza/y Księgowa/y

Warszawa
Wygasła: 15.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald;
  • Fakturowanie i wiekowanie;
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych;
  • Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach;
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • Analiza i uzgadnianie kont;
  • Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego;
  • Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów;
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Wykonywanie przelewów;
  • Uczestnictwo w zamknięciach okresowych ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Pasaż Łódzki

Łódź
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
  • Przygotowywanie zestawień i raportów, analiz również w języku angielskim,
  • Współpraca z działami operacyjnymi, działem marketingowym, technicznym i centralą firmy,
  • Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
  • Wsparcie w procesie najmu powierzchni pod tzw. wyspy handlowe,
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami,
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
  • Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu

Warszawa
Wygasła: 09.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie,
  • Weryfikacja zgodności i terminowości wpływów z warunkami określonymi w umowach z klientami,
  • Analiza struktury zadłużenia klientów,
  • Telefoniczne i pisemne kontakty z klientami w sprawach związanych z ich wywiązywaniem się ze zobowiązań,
  • Księgowanie przelewów bankowych i monitorowanie gwarancji bankowych,
  • Wystawianie faktur,
  • Potwierdzanie zgodności sald poszczególnych klientów z zaksięgowanymi wyciągami,
  • Kalkulacja not księgowych, przygotowywanie aneksów do umów, protokołów rozwiązania umów, dokumentacji roszczeniowej, itp.,
  • Przygotowywanie dokumentów: aneksów, porozumień i oświadczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. IT w Centrum Handlowym Posnania

Poznań
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • zarządzanie zasobami informatycznymi (sieć informatyczna, sieć robocza, serwery Centrum, centrala telefoniczna);
  • utrzymanie oprogramowania i sprzętu;
  • obsługa awarii (monitorowanie zdarzeń jakie zaszły w sieci informatycznej firmy, zarządzanie nimi, rozwiązanie problemu);
  • współpraca i wspieranie Działu Marketingowego w przygotowywaniu multimedialnych materiałów informacyjnych;
  • współpraca i wspieranie Działu Operacyjnego w zakresie: sieci lokalnej, nadzorowania systemu poczty elektronicznej, nadzorowanie siecią WiFi, nadzór nad specjalistycznymi systemami);
  • wsparcie w zakresie wdrażania nowych projektów (konsultacje, pomoc w ocenie ofert oraz wyborze wykonawców)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu

mazowieckie
Wygasła: 17.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego

lubuskie
Wygasła: 13.07.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Handlowego

mazowieckie
Wygasła: 05.07.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 03.06.2020
Część etatu
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

mazowieckie
Wygasła: 03.05.2020
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

mazowieckie
Wygasła: 08.02.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Techniczny ds. Przebudowy Obiektu

lubuskie
Wygasła: 08.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Handlowego

mazowieckie
Wygasła: 04.01.2020
Pełny etat
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego Handlowego Focus Mall

lubuskie
Wygasła: 29.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR

mazowieckie
Wygasła: 18.12.2019
Pełny etat
Umowa na zastępstwo
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu

mazowieckie
Wygasła: 15.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Prawnego

mazowieckie
Wygasła: 06.12.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Technicznych

lubuskie
Wygasła: 04.12.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/tka

mazowieckie
Wygasła: 19.10.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Customer Experience

wielkopolskie
Wygasła: 09.10.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta w Dziale Developmentu

mazowieckie
Wygasła: 05.10.2019
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta w Dziale Marketingu

mazowieckie
Wygasła: 11.08.2019
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta w Dziale Marketingu

wielkopolskie
Wygasła: 11.08.2019
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/tka

wielkopolskie
Wygasła: 09.08.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Najmu

małopolskie
Wygasła: 01.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy

Warszawa
Wygasła: 11.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Focus Mall

Zielona Góra
Wygasła: 11.07.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik

Warszawa
Wygasła: 26.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu

Warszawa
Wygasła: 19.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Technicznych

Katowice
Wygasła: 07.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy

Warszawa
Wygasła: 05.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Focus Mall

Zielona Góra
Wygasła: 30.05.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ka

Warszawa
Wygasła: 26.05.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Warszawa
Wygasła: 19.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie APSYS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA, podziel się opinią i pomóż innym.