Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (148)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 148 )
Sprzedawca - Doradca klienta
Chorzowska 107, Katowice
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Przygotowywanie contentu dotyczącego produktu (opis, zdjęcia, tabele rozmiarów, ceny, banery, informacje o promocjach) oraz umieszczanie przygotowanych treści w sklepie internetowym
Aktualizowanie bazy produktów w sklepie internetowym
Tworzenie planu publikacji na firmowym blogu, w tym tworzenie artykułów i ich umieszczanie na blogu
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami - studio fotograficznym
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży - w jednym z naszych sklepów w Warszawie (Annopol, Janki, Modo Centrum Łopuszańska, Blue City)
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta i praca z Twoim zespołem sprzedażowym. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta i praca z Twoim zespołem sprzedażowym. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta i praca z Twoim zespołem sprzedażowym. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Specjalista ds. planowania produkcji (branża odzieżowa)
Rzgów 59a, Rzgów
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie produkcji odzieży poprzez współprace z innymi działami powiązanymi z dostarczaniem i sprzedażą produktu (m.in. Dział Kreacji, Dział Zakupów, sprzedaż (stacjonarna i e-commerce) oraz na podstawie danych sprzedażowych
Przygotowywanie raportów i danych, które pozwolą na optymalne i dopasowane do celów firmy planowanie produkcji
Dbanie o rzetelność i aktualność danych w naszych systemach
Współpraca z magazynem w zakresie planowania i analizy stanów magazynowych
Monitorowanie realizacji założonych planów produkcyjnych
Proponowanie działań i rozwiązań wspomagających doskonalenie procesu planowania produkcji
Udział w projektach rozwojowych, ogólnofirmowych związanych z projektowaniem i wdrażaniem procesów, narzędzi czy rozwiązań technologicznych
Specjalista ds. alokacji i analiz (branża odzieżowa)
Rzgów 59a, Rzgów
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza planów sprzedażowych, dostępności i rotacji produktów na potrzeby planowania produkcji
Alokacja produktów
Przygotowywanie danych niezbędnych do wyceny produktów
Współpraca z innymi działami, które biorą udział w procesie dostarczania produktu i jego sprzedaży m.in. Dział Zakupów, Dział Kreacji, sprzedaż (stacjonarna i e-commerce)
Tworzenie, udoskonalenie i automatyzacja systemu raportowania
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta i praca z Twoim zespołem sprzedażowym. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta i praca z Twoim zespołem sprzedażowym. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta i praca z Twoim zespołem sprzedażowym. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Alokacja magazynowa oraz alokacja w salonach sprzedaży stacjonarnej
Bieżąca komunikacja z Magazynem i Kierownikami Salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie zatowarowania
Pozyskiwanie i analiza danych sprzedażowych z sieci sprzedaży stacjonarnej
Raportowanie w zakresie realizacji planów sprzedaży w sieci sprzedaży stacjonarnej, procent realizacji sprzedaży w podziale na asortyment, weryfikacji zrealizowanych przekierowań między salonami sprzedaży stacjonarnej
Generowanie dokumentów związanych z przesunięciami towarów między spółkami
Aktualizowanie informacji w systemach wewnętrznych dotyczących cen produktów
Przygotowywanie dokumentów związanych z otwieraniem oraz zamykaniem nowych salonów
Sporządzanie listy produktów do zwrotów po zakończeniu sezonu w zakresie swojego asortymentu
Alokacja magazynowa oraz alokacja w salonach sprzedaży stacjonarnej
Bieżąca komunikacja z Magazynem i Kierownikami Salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie zatowarowania
Pozyskiwanie i analiza danych sprzedażowych z sieci sprzedaży stacjonarnej
Raportowanie w zakresie realizacji planów sprzedaży w sieci sprzedaży stacjonarnej, procent realizacji sprzedaży w podziale na asortyment, weryfikacji zrealizowanych przekierowań między salonami sprzedaży stacjonarnej
Generowanie dokumentów związanych z przesunięciami towarów między spółkami
Aktualizowanie informacji w systemach wewnętrznych dotyczących cen produktów
Przygotowywanie dokumentów związanych z otwieraniem oraz zamykaniem nowych salonów
Sporządzanie listy produktów do zwrotów po zakończeniu sezonu w zakresie swojego asortymentu
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 21.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Alokacja magazynowa oraz alokacja w salonach sprzedaży stacjonarnej
Bieżąca komunikacja z Magazynem i Kierownikami Salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie zatowarowania
Pozyskiwanie i analiza danych sprzedażowych z sieci sprzedaży stacjonarnej
Raportowanie w zakresie realizacji planów sprzedaży w sieci sprzedaży stacjonarnej, procent realizacji sprzedaży w podziale na asortyment, weryfikacji zrealizowanych przekierowań między salonami sprzedaży stacjonarnej
Generowanie dokumentów związanych z przesunięciami towarów między spółkami
Aktualizowanie informacji w systemach wewnętrznych dotyczących cen produktów
Przygotowywanie dokumentów związanych z otwieraniem oraz zamykaniem nowych salonów
Sporządzanie listy produktów do zwrotów po zakończeniu sezonu w zakresie swojego asortymentu
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży – od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży
Dbanie o estetykę salonu – porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży
Dokonywanie i obsługa zamówień
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów
Kontrola cen, promocji, wzrostu i rentowności ofert już wystawionych
Obsługi platformy Allegro – opisywanie i dodawanie produktów, kontrola poziomu cen, badanie rynku i ustawianie działań promocyjnych. Dbanie o dostępność produktów
Dostarczanie contentu do sklepu internetowego w postaci opisów produktów, treści na blog firmowy, treści do newsletterów
Techniczna obsługa sklepu internetowego
Obsługa sklepu internetowego w zakresie:
Zakładania kartotek produktów m.in. dodawanie zdjęć, unikalnych kodów produktu, informacji o produkcie, tworzenie oryginalnych opisów produktów poprawnych pod kątem seo
Aktualizowania banerów i grafik na stronie głównej sklepu internetowego i na stronach poszczególnych kategorii
Tworzenia kategorii produktowych dostosowanych do aktualnej oferty i promocji
Dodawania etykiet do produktów (przeceny, promocje, nowości produktowe)
Prowadzenie firmowego bloga: planowanie treści, pisanie kreatywnych i rzeczowych artykułów, dobór produktów i zdjęć do artykułów, publikacja tekstów na blogu, analiza odbioru treści przez czytelników – zainteresowania określonym tematem, produktem
Tworzenie treści do newslettera we współpracy z działem BI i działem marketingu
Współpraca ze studiem fotograficznym w zakresie realizacji fotografii produktowych do sklepu internetowego i marketplace