1. Pracodawca
  2. Piaseczno
  3. LTS GROUP BIURO RACHUNKOWE ŁUKASZ KOPEĆ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

LTS GROUP BIURO RACHUNKOWE ŁUKASZ KOPEĆ

Piaseczno, ul. Granitowa 13

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (36) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 36 )

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Gawota 1B, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zarządzanie dokumentacją biurową
  • Obsługa systemu poczty elektronicznej oraz telefonów
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu księgowości
  • Wprowadzanie i kontrola danych księgowych w systemie
  • Obsługa faktur, sprawdzanie zgodności dokumentów
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą biurową i księgowością
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zarządzanie dokumentacją biurową
  • Obsługa systemu poczty elektronicznej oraz telefonów
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu księgowości
  • Wprowadzanie i kontrola danych księgowych w systemie
  • Obsługa faktur, sprawdzanie zgodności dokumentów
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą biurową i księgowością
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjno-kadrowych

Na Uboczu 28, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa dokumentacji kadrowej pracowników
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
  • Wspieranie pracowników w kwestiach administracyjnych związanych z zatrudnieniemi
  • Dbałość o przestrzeganie przepisów prawa pracy i innych regulacji dotyczących zatrudnienia
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadrowo-płacowych

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i kontrola dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, zaświadczeń i odpowiednich dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników
  • Obliczanie wynagrodzeń, premii, dodatków i innych składników płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami wewnętrznymi firmy
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i sporządzanie raportów dotyczących obecności, spóźnień, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych związanych z zatrudnieniem pracowników oraz dokonywanie odpisów składek na ubezpieczenia społeczne
  • Współpraca z organami podatkowymi, ubezpieczeniowymi oraz ZUS w celu rozwiązywania problemów związanych z zatrudnieniem pracowników
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących zatrudnienia i płac oraz aktualizowanie wewnętrznych procedur i regulaminów dotyczących kadrowo-płacowych
  • innych zagadnień związanych z płacami i zatrudnieniem
  • płynnego i prawidłowego funkcjonowania procesów kadrowo-płacowych
  • Obsługa systemów i programów komputerowych związanych z zarządzaniem kadrami i płacami
  • Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa i utrzymanie bieżącej dokumentacji administracyjnej
  • Przygotowywanie, wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
  • Kontrolowanie poprawności dokumentów finansowych i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa
  • Bieżące rozliczanie kosztów i przygotowywanie raportów związanych z działalnością firmy
  • Współpraca z zespołem księgowym w celu wspólnego rozwiązywania problemów i bieżących zadań administracyjnych
  • Wdrażanie procedur i nowych narzędzi księgowych w celu usprawnienia procesów
  • Informowanie przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach i sugestiach poprawek w zakresie administracji i księgowości
  • Prowadzenie korespondencji i kontakt z organami podatkowymi i innymi instytucjami w sprawach finansowych i administracyjnych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Cechowa 6, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentów administracyjnych oraz księgowych
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodowych i rozchodowych
  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola poprawności wprowadzonych danych
  • Sporządzanie i obsługa faktur oraz innych dokumentów finansowo-księgowych
  • Obsługa korespondencji dotyczącej spraw administracyjnych i księgowych
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz związanych z działalnością administracyjną i księgową
  • Współpraca z innymi działami w celu uzyskania niezbędnych informacji i dokumentacji
  • Przeprowadzanie rozliczeń podatkowych, oraz innych obowiązków finansowo-księgowych
  • Wykonywanie prac biurowych związanych z organizacją i zarządzaniem dokumentacją
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z zakresem kompetencji
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadrowo-płacowych

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i kontrola dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, zaświadczeń i odpowiednich dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników
  • Obliczanie wynagrodzeń, premii, dodatków i innych składników płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami wewnętrznymi firmy
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i sporządzanie raportów dotyczących obecności, spóźnień, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych związanych z zatrudnieniem pracowników oraz dokonywanie odpisów składek na ubezpieczenia społeczne
  • Współpraca z organami podatkowymi, ubezpieczeniowymi oraz ZUS w celu rozwiązywania problemów związanych z zatrudnieniem pracowników
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących zatrudnienia i płac oraz aktualizowanie wewnętrznych procedur i regulaminów dotyczących kadrowo-płacowych
  • innych zagadnień związanych z płacami i zatrudnieniem
  • płynnego i prawidłowego funkcjonowania procesów kadrowo-płacowych
  • Obsługa systemów i programów komputerowych związanych z zarządzaniem kadrami i płacami
  • Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa i utrzymanie bieżącej dokumentacji administracyjnej
  • Przygotowywanie, wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
  • Kontrolowanie poprawności dokumentów finansowych i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa
  • Bieżące rozliczanie kosztów i przygotowywanie raportów związanych z działalnością firmy
  • Współpraca z zespołem księgowym w celu wspólnego rozwiązywania problemów i bieżących zadań administracyjnych
  • Wdrażanie procedur i nowych narzędzi księgowych w celu usprawnienia procesów
  • Informowanie przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach i sugestiach poprawek w zakresie administracji i księgowości
  • Prowadzenie korespondencji i kontakt z organami podatkowymi i innymi instytucjami w sprawach finansowych i administracyjnych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących działalności firmy
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zarówno elektronicznej, jak i tradycyjnej
  • Sporządzanie i aktualizowanie różnego rodzaju raportów, wykresów czy statystyk
  • Prowadzenie ewidencji biurowych i dokumentacji związanej z działalnością firmy
  • Obsługa urządzeń biurowych i dbanie o ich sprawne funkcjonowanie
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów administracyjnych
  • Wprowadzanie danych księgowych do systemu oraz kontrola ich poprawności
  • Weryfikacja i porządkowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Przygotowywanie dokumentów do rozliczenia podatkowego i sporządzanie deklaracji podatkowych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Cechowa 6, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentów administracyjnych oraz księgowych
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodowych i rozchodowych
  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola poprawności wprowadzonych danych
  • Sporządzanie i obsługa faktur oraz innych dokumentów finansowo-księgowych
  • Obsługa korespondencji dotyczącej spraw administracyjnych i księgowych
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz związanych z działalnością administracyjną i księgową
  • Współpraca z innymi działami w celu uzyskania niezbędnych informacji i dokumentacji
  • Przeprowadzanie rozliczeń podatkowych, oraz innych obowiązków finansowo-księgowych
  • Wykonywanie prac biurowych związanych z organizacją i zarządzaniem dokumentacją
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z zakresem kompetencji
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kadrowy / Kadrowa

Cechowa 6, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 02.12.2023
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu OPTIMA
  • wprowadzanie danych do programu Płatnik
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa i utrzymanie bieżącej dokumentacji administracyjnej
  • Przygotowywanie, wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
  • Kontrolowanie poprawności dokumentów finansowych i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa
  • Nadzorowanie procesu fakturowania i rozliczania płatności
  • Monitoring i kontrola terminowości wpłat i należności
  • Współpraca z dostawcami i kontrahentami w kwestiach finansowych i księgowych
  • Bieżące rozliczanie kosztów i przygotowywanie raportów związanych z działalnością firmy
  • Odpowiedzialność za prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • Współpraca z zespołem księgowym w celu wspólnego rozwiązywania problemów i bieżących zadań administracyjnych
  • Wdrażanie procedur i nowych narzędzi księgowych w celu usprawnienia procesów
  • Informowanie przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach i sugestiach poprawek w zakresie administracji i księgowości
  • Prowadzenie korespondencji i kontakt z organami podatkowymi i innymi instytucjami w sprawach finansowych i administracyjnych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących działalności firmy
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zarówno elektronicznej, jak i tradycyjnej
  • Sporządzanie i aktualizowanie różnego rodzaju raportów, wykresów czy statystyk
  • Prowadzenie ewidencji biurowych i dokumentacji związanej z działalnością firmy
  • Obsługa urządzeń biurowych i dbanie o ich sprawne funkcjonowanie
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów administracyjnych
  • Wprowadzanie danych księgowych do systemu oraz kontrola ich poprawności
  • Weryfikacja i porządkowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Przygotowywanie dokumentów do rozliczenia podatkowego i sporządzanie deklaracji podatkowych
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kadrowy / Kadrowa

Cechowa 6, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 03.11.2023
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu SAGE Symfonia Kadr,
  • wprowadzanie danych do programu Płatnik
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Cechowa 6, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentów administracyjnych oraz księgowych
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodowych i rozchodowych
  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola poprawności wprowadzonych danych
  • Sporządzanie i obsługa faktur oraz innych dokumentów finansowo-księgowych
  • Obsługa korespondencji dotyczącej spraw administracyjnych i księgowych
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz związanych z działalnością administracyjną i księgową
  • Współpraca z innymi działami w celu uzyskania niezbędnych informacji i dokumentacji
  • Przeprowadzanie rozliczeń podatkowych, ZUS oraz innych obowiązków finansowo-księgowych
  • Wykonywanie prac biurowych związanych z organizacją i zarządzaniem dokumentacją
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z zakresem kompetencji
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 02.10.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie, wprowadzanie i kontrola dokumentów związanych z działalnością administracyjną i księgową firmy
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrowanie danych księgowych, takich jak faktury, rachunki, wydatki i dochody
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów finansowych i sprawozdań dotyczących działalności firmy
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zarówno elektronicznej, jak i tradycyjnej
  • Nadzorowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, dbanie o ich bezpieczeństwo i poufność
  • Obsługa urządzeń biurowych, takich jak komputery, drukarki, skanery, telefony, faksy i inne
  • Współpraca z zespołem administracyjnym i księgowym w celu realizacji celów firmy
  • Wystawianie i przyjmowanie zamówień na materiały biurowe i inne potrzebne artykuły
  • Utrzymywanie porządku w biurze i dbanie o jego infrastrukturę
  • Możliwość udziału w szkoleniach z zakresu obsługi programów księgowych i administracyjnych
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, zgodnie z potrzebami firmy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjno-kadrowych

Na Uboczu 28, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

aleja Jana Pawła II 11, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadrowo-płacowych

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu SAGE Symfonia Kadr,
  • wprowadzanie danych do programu Płatnik
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadrowo-płacowych

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu SAGE Symfonia Kadr,
  • wprowadzanie danych do programu Płatnik
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z elementami księgowości

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa w biurze rachunkowym

Na Uboczu 28c, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

aleja Jana Pawła II 11, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kadry

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu SAGE Symfonia Kadr,
  • wprowadzanie danych do programu Płatnik
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby do pracy w dziale Kadr
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu SAGE Symfonia Kadry
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 26.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu symfonia,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Jana Pawła II 11, Wesoła, Warszawa
Wygasła: 22.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,
  • wprowadzenie dokumentów księgowych do programu,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Granitowa 13, Piaseczno
Wygasła: 22.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby do pracy w dziale Kadr
  • tworzenie list płac,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  • sortowanie, grupowanie i klasyfikowanie dokumentacji kadrowej,
  • wprowadzanie danych do systemu SAGE Symfonia Kadry
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie LTS GROUP BIURO RACHUNKOWE ŁUKASZ KOPEĆ, podziel się opinią i pomóż innym.