Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Szukamy osoby sumiennej, chcącej się rozwijać w branży e-commerce, która ceni sobie niezależność oraz pracę zdalną. Możesz studiować - zaocznie lub nie, o ile będziesz dyspozycyjny/dyspozycyjna w wymaganych godzinach
Twoje przyszłe obowiązki:
• Obsługa klienta - odpisywanie na e-maile oraz zapytania wysyłane do naszych sklepów oraz platform zewnętrznych (np. Etsy, Amazon)
• Obsługa zwrotów i wymian produktów (zwroty środków, wystawianie korekt do faktur, zwroty prowizji)
• Obsługa klienta przez telefon (w języku francuskim) - połączenia przychodzące (np. zapytania o produkt)
• Aktualizacje ofert dla partnerów biznesowych
• Tłumaczenie i adaptacja tekstów marketingowych z języka polskiego na język francuski, w tym: posty social media, blog posty, newslettery, Google Ads, korespondencja z influencerami, inne formaty reklamowe
• Proofreading i weryfikacja tekstów pod kątem poprawności językowej, kontekstów kulturowych oraz tone of voice i założeń strategicznych
• Bieżąca współpraca z zespołem customer service oraz teamem marketingowym
Pracę będziesz wykonywać zdalnie, jednak zależy nam na dobrej atmosferze oraz integracji zespołu, dlatego od czasu do czasu spotykamy się na terenie Krakowa lub na Podhalu
Szukamy osoby sumiennej, chcącej się rozwijać w branży e-commerce, która ceni sobie niezależność oraz pracę zdalną. Możesz studiować - zaocznie lub nie, o ile będziesz dyspozycyjny/dyspozycyjna w wymaganych godzinach
Twoje przyszłe obowiązki:
• Obsługa klienta - odpisywanie na e-maile oraz zapytania wysyłane do naszych sklepów oraz platform zewnętrznych (np. Etsy, Amazon)
• Obsługa zwrotów i wymian produktów (zwroty środków, wystawianie korekt do faktur, zwroty prowizji)
• Obsługa klienta przez telefon (w języku niemieckim) - połączenia przychodzące (np. zapytania o produkt)
• Aktualizacje ofert dla partnerów biznesowych
• Tłumaczenie i adaptacja tekstów marketingowych z języka polskiego na język niemiecki, w tym: posty social media, blog posty, newslettery, Google Ads, korespondencja z influencerami, inne formaty reklamowe
• Proofreading i weryfikacja tekstów pod kątem poprawności językowej, kontekstów kulturowych oraz tone of voice i założeń strategicznych
• Bieżąca współpraca z zespołem customer service oraz teamem marketingowym
Pracę będziesz wykonywać zdalnie, jednak zależy nam na dobrej atmosferze oraz integracji zespołu, dlatego od czasu do czasu spotykamy się na terenie Krakowa lub na Podhalu
Szukamy osoby sumiennej, chcącej się rozwijać w branży e-commerce, która ceni sobie niezależność oraz pracę zdalną. Możesz studiować - zaocznie lub nie, o ile będziesz dyspozycyjny/dyspozycyjna w wymaganych godzinach
Twoje przyszłe obowiązki:
• Obsługa klienta - odpisywanie na e-maile oraz zapytania wysyłane do naszych sklepów oraz platform zewnętrznych (np. Etsy, Amazon)
• Obsługa zwrotów i wymian produktów (zwroty środków, wystawianie korekt do faktur, zwroty prowizji)
• Obsługa klienta przez telefon (w języku niemieckim oraz francuskim) - połączenia przychodzące (np. zapytania o produkt)
• Aktualizacje ofert dla partnerów biznesowych
• Tłumaczenie i adaptacja tekstów marketingowych z języka polskiego na język francuski/niemiecki, w tym: posty social media, blog posty, newslettery, Google Ads, korespondencja z influencerami, inne formaty reklamowe
• Proofreading i weryfikacja tekstów pod kątem poprawności językowej, kontekstów kulturowych oraz tone of voice i założeń strategicznych
• Bieżąca współpraca z zespołem customer service oraz teamem marketingowym
Pracę będziesz wykonywać zdalnie, jednak zależy nam na dobrej atmosferze oraz integracji zespołu, dlatego od czasu do czasu spotykamy się na terenie Krakowa lub na Podhalu