Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia o służbie BHP oraz przepisów prawa pracy,
tworzenie oraz kontrola realizacji budżetu operacyjnego w obszarze BHP,
budowanie w organizacji świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy,
proaktywne inicjowanie i rozwijanie różnych form popularyzacji problematyki BHP, zdrowia i ergonomii pracy,
tworzenie i nadzór nad dokumentacją z zakresu BHP (instrukcje, regulaminy, procedury),
dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
przeprowadzanie szkoleń wstępnych i stanowiskowych z zakresu BHP dla pracowników firmy,
przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP dla podwykonawców,
audytowanie/kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz organami nadzoru podczas audytów i kontroli zewnętrznych,
raportowanie oraz nadzorowanie działań korygujących,
prowadzenie postępowania powypadkowego oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków, zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
sporządzanie rocznej analizy wypadków,
prowadzenie zapisów w bazach związanych z BHP,
sporządzanie rocznego raportu stanu warunków BHP dla zarządu firmy
kontrolowanie jakości surowców używanych do produkcji oraz wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi planami kontroli i specyfikacjami technicznymi (kontrola bieżąca i periodyczna)
analiza fizyko-chemiczna składu surowców i produktów w laboratorium zgodnie z planami kontroli oraz atestami
prace czyszczące stosowanych materiałów
wprowadzanie danych, kontrolowanie planu produkcji, prowadzenie dokumentacji kontrolnej,
wykonywanie prac manualnych/fizycznych, niezbędnych w dziale kontroli jakości
ścisła współpraca z działem produkcji w celu rozwiązywania niezgodności oraz optymalizowania procesu produkcyjnego
Purchasing (PCO) Manager actively contributes to Supply Chain strategy definition in alignment with Corporate and local 5-years plan and develops Purchasing strategic plan in accordance. Effectively executes sourcing projects with the aim to assure the correct and continued supply of raw materials and services at the most beneficial conditions for the company by building and maintaining long-lasting partnerships with suppliers and nurturing, empowering and leading the PCO team
Ultimately, the aim of this role is to (1) ensure the continuous run of production with the on-time delivery of quality raw materials and components and to (2) provide all the necessary work equipment and tools for employees to ensure efficient work
Team led (in HC): 2
Major accountabilities:
Give relevant inputs and contribution to Supply Chain strategy and develop Purchasing strategic plan (incl. make or buy analysis)
Identify new sourcing capabilities and suppliers while rationalizing/simplifying the current suppliers portfolio in conjunction with Quality and R&D
Coordination of Purchasing activities, preparation and sharing with GM of the:
- Purchasing Operative plan
- Department Cost Budget and Standard Costs
Achieve the targeted results in terms of KPIs (Quality-OTD-costs)
Establish long term and win-win agreements with suppliers of raw materials and finished goods as well as with external partners
Play an active role as Purchasing Expert on continuous improvement initiatives and product development task forces
Management of Contingency Plan in case of Raw Materials Shortage
Define the proper budget estimates for bid processing
Manage promptly and in a cost effective way the urgent purchases requests that are usually caused by product specs variations as per customers or R&D specific request
Analyze and review the purchasing processes and procedures in accordance with Corporate guidelines in order to achieve best-in-class performance and goals (quality, OTD and cost)
Lead with a strong excellence orientation a team of buyers in order to hit the short and long term targets
Carry out supply market analysis with the aim of seeking new supply opportunities of goods and services
Coordinate with the Corporate purchasing function to share strategic supply plans
Constantly monitor the market for reliable lead time estimation and standard costs definition (selling list)
Cultivate solid and trusted relationships at all levels internally and externally (Quality, Product Management, Production, Sales locally, suppliers and external partners internationally)
Support and challenge Product Management in assuring “should cost” supplies for all new product developments and exploit value analysis on existing products
Act as a trusted member of KK Polska Management Team
dekretacja, księgowanie w obszarze kosztów: zakupy krajowe i zagraniczne, rozliczenia różnic kursowych, rozliczenia międzyokresowe, ZFŚS;
dekretacja, księgowanie w obszarze rozrachunków: przelewy bankowe złotówkowe i walutowe, rozrachunki z odbiorcami i dostawcami, rozliczenia z pracownikami, kompensaty, rozliczenia delegacji krajowych i zagranicznych, potwierdzenia sald;
Quality Assurance Specialist enhances consistency and efficiency of Company processes and market requirements on products by developing and enforcing the Management System, developing new documentation, implementing new improvement activities and performing or attending periodical audits
Supports the management in analyzing data and documentation, ensures the consistency of the Management System with the Company internal and context
Main Tasks:
• Supports the organization in the resolution of problems related to quality investigating root causes and identifying possible corrective / preventive / improvement actions;
• Identifies and carries out improvement actions for the Company processes development in conformity to standards and Company rules;
• Prepares and keeps the Quality Management System up-to-date, cooperate and ensure the generation of all Quality Management System documents and provides their distribution assuring the implementation and application of the corporate guidelines and policies;
• In cooperation with Functional Managers, provides the alignment between the integrated Quality Management System and the business objectives;
• Maintains relationships with internal customers by promoting upward vertical communication with General Manager and horizontal communication with the head of departments involved in the processes carried out;
• Ensures the promotion of awareness of internal and external stakeholder requirements throughout the organization;
• Ensures the awareness of Quality Management System throughout the organization performing specific training;
• Gather and appraise proposals and suggestions received from all departments in order to consider actual context of the company, stakeholders expectations, treats and opportunities;
• Assures Company standards are met throughout the entire organisation, performing any necessary audit;
• Collaborates with System Improvement to the development of the Group professional family;
kontrolowanie jakości surowców używanych do produkcji oraz wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi planami kontroli i specyfikacjami technicznymi (kontrola bieżąca i periodyczna),
analiza fizyko-chemiczna składu surowców i produktów w laboratorium zgodnie z planami kontroli oraz atestami,
prace czyszczące stosowanych materiałów,
wprowadzanie danych, kontrolowanie planu produkcji, prowadzenie dokumentacji kontrolnej,
wykonywanie prac manualnych/fizycznych, niezbędnych w dziale kontroli jakości,
ścisła współpraca z działem produkcji w celu rozwiązywania niezgodności oraz optymalizowania procesu produkcyjnego
kontrolowanie jakości surowców używanych do produkcji oraz wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi planami kontroli i specyfikacjami technicznymi (kontrola bieżąca i periodyczna),
analiza fizyko-chemiczna składu surowców i produktów w laboratorium zgodnie z planami kontroli oraz atestami,
prace czyszczące stosowanych materiałów,
wprowadzanie danych, kontrolowanie planu produkcji, prowadzenie dokumentacji kontrolnej,
wykonywanie prac manualnych/fizycznych, niezbędnych w dziale kontroli jakości,
ścisła współpraca z działem produkcji w celu rozwiązywania niezgodności oraz optymalizowania procesu produkcyjnego
• development of current and new online marketing channels as well as implementation and optimization of activities in line with the assumed KPIs
• conducting on-line campaigns, Google Ads campaigns and building society in social media channels (in particular FB, YT, IG, Linkedin)
• active participation in the preparation and updating of content for digital channels, the required inbound marketing approach in close cooperation with the commercial and technical department
• conducting activities for SEO and for brand awareness growth
• preparing KPIs, reports and analyzes for digital channels
• recommending and implementing new solutions based on the analysis of market trends and competitors' activities in the digital marketing area
• responsibility for all aspects of ongoing projects, bearing in mind: priorities, timeliness, processes and standards resulting from project management
• development of current and new online marketing channels as well as implementation and optimization of activities in line with the assumed KPIs
• conducting on-line campaigns, Google Ads campaigns and building society in social media channels (in particular FB, YT, IG, Linkedin)
• active participation in the preparation and updating of content for digital channels, the required inbound marketing approach in close cooperation with the commercial and technical department
• conducting activities for SEO and for brand awareness growth
• preparing KPIs, reports and analyzes for digital channels
• recommending and implementing new solutions based on the analysis of market trends and competitors' activities in the digital marketing area
• responsibility for all aspects of ongoing projects, bearing in mind: priorities, timeliness, processes and standards resulting from project management
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• kontrolowanie jakości surowców używanych do produkcji oraz wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi planami kontroli i specyfikacjami technicznymi (kontrola bieżąca i periodyczna)
• analizę fizyko-chemiczną składu surowców i produktów w laboratorium zgodnie z planami kontroli oraz atestami
• wszelkie prace czyszczące stosowanych materiałów, przewidziane na tym stanowisku pracy i utrzymywanie porządku w dziale kontroli jakości
• pracę przy komputerze – wprowadzanie danych, kontrolowanie planu produkcji, drukowanie i wypełnianie potrzebnych formularzy
• wykonywanie wszelkich prac manualnych niezbędnych w dziale kontroli jakości (praca fizyczna)
• ścisłą współpracę z działem produkcji w celu rozwiązywania niezgodności oraz optymalizowaniu procesu produkcyjnego