Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Głównym celem stanowiska jest realizacja i nadzór aktywności związanych z pozyskiwaniem surowców, niezbędnych dla realizacji zadań produkcyjnych Grupy Neveon, od zewnętrznych dostawców. Zakres pracy na stanowisku obejmuje:
tworzenie strategii zakupowej dla wybranych kategorii materiałów, jej komunikacja wewnątrz Grupy Neveon oraz nadzorowanie jej realizacji,
negocjacje handlowe z zewnętrznymi dostawcami,
przygotowanie umów na dostawy materiałów dla Grupy Neveon oraz nadzorowanie jej realizacji,
aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych dostawców,
nadzorowanie wdrożenia i realizacji przez dostawców strategicznych celów Grupy Greiner w zakresie zrównoważonego rozwoju
Analiza różnych tworzyw sztucznych/materiałów, np. pianek PU, od skali laboratoryjnej po pobieranie próbek z pół- lub ciągłego spieniania blokowego
Testowanie wg. zgodność ze wszystkimi przepisami dotyczącymi jakości i ochrony środowiska (LZO, TVOC, FOG, zanieczyszczenia itp.), zgodnie z dostarczonymi specyfikacjami technicznymi
Znajomość technik pobierania próbek (rodzaje ekstrakcji, technologia head space)
Osoba kontaktowa i służąca jako ekspert oraz wsparcie dla zespołów interdyscyplinarny
Wybór i ocena surowców / wsparcie zakupów, wydawanie rekomendacji na poziomie grupy, główne surowce, materiały pomocnicze, dodatki funkcjonalne, wszelkiego rodzaju ciecze i ciała stałe ( włókna , diizocyjaniany )
W razie konieczności, wsparcie działu produkcji pianki za pomocą analizy
Kompetencje/know-how w zakresie laboratoryjnych technik analitycznych: GC/HPLC/MS/GPC/UV-vis/IR, doboru sprzętu, a także opracowania odpowiednich metod/metodologii zgodnie z fachową nomenklaturą
Odpowiedzialność za zapewnienie i zamawianie niezbędnego sprzętu używanego w laboratorium (np. rozpuszczalników, krytycznych części zamiennych, kolumn)
Tworzenie i dystrybucja raportów (raporty korporacyjne, raporty jakościowe, statystyki i oceny) w zależności od specyfikacji projektu
Wsparcie w monitorowaniu i organizacji pracy laboratorium, w szczególności obszaru analityczno-chemicznego
Prowadzenie dokumentacji badań laboratoryjnych. Umiejętność sporządzenia DoE
Kontakt chemiczno-techniczny dla zewnętrznych usługodawców (zewnętrzne instytuty badawcze, uczelnie, instytucje akademickie), w zależności od zaangażowania w projekty
Tworzenie instrukcji pracy do wykonywania pomiarów analitycznych. Klasyfikacja próbek do odpowiedniego rodzaju analiz (wykrywanie substancji nieorganicznych/organicznych), jakościowych i ilościowych, z uwzględnieniem odpowiedniego know-how w zakresie oprogramowania
Wsparcie podczas audytów (ISO, Seveso, IPPC, IATF, akredytacje, IATF itp.)
Przygotowywanie oraz nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych, dokumentacji cen transferowych
Monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie MDR
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami z zakresu audytu i doradztwa podatkowego oraz instytucji
Dostarczanie wymaganych informacji finansowych na potrzeby wewnętrzne jak i podmiotów zewnętrznych w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami krajowymi jak i grupy kapitałowej
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości
Organizowanie i doskonalenie procesów księgowych w spółce oraz tworzenie wewnętrznych procedur
Nadzorowanie poprawności prowadzenia ewidencji księgowej, planu kont oraz wyceny majątku spółki
Digitalizacja procesów w zakresie księgowości
Bliska współpraca z zarządem oraz innymi działami w spółce
Zabezpieczenie prac przy utrzymaniu maszyn urządzeń w ciągłym ruchu, układów automatyki i regulacji w szczególności na agregatach spieniających oraz instalacji współtowarzyszących;
Kontrola pracy maszyn w aspekcie automatyki;
Dbanie o wydajną pracę maszyn produkcyjnych;
Bieżące prowadzenie zapisów dotyczące zaistniałych zdarzeń oraz prac;
Reagowanie na zakłócenia i usuwanie usterek w maszynach i instalacjach technologicznych;
Zgłaszanie zapotrzebowania na części niezbędne do prawidłowej pracy i napraw maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
inicjowanie i prowadzenie projektów optymalizatorskich przy wykorzystaniu narzędzi Lean Management celem generowania oszczędności i usprawnienia procesów;
identyfikowanie i ustalanie priorytetów w zakresie możliwości doskonalenia procesów oraz opracowywanie planu działania;
prowadzanie, moderowanie warsztatów z zakresu narzędzi Lean Manufacturing, a następnie aktywne wspieranie na etapie wdrożenia rozwiązań;
prowadzenie i zapewnienie ciągłości działań Lean/ Kaizen
opracowanie i wdrożenie strategii i procesów w celu zwiększenia produktywności;
opracowywanie wskaźników oraz kryteriów oceny, mierzących wyniki
promowanie kultury ciągłego doskonalenia i myślenia Lean w fabryce;
raportowanie postępów w realizacji projektów Lean manufacturing, informowanie o ryzyku i możliwościach, podejmowanie działań niezbędnych do zapewnienia sukcesu, zarządzanie budżetem kosztów;
identyfikacja marnotrawstwa i strat w procesach, opracowywanie działań usprawniających;
upowszechnianie zwinnego sposobu pracy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników i wydajności ale także zadowolenia pracowników
Bieżące prowadzenie zapisów dotyczące zaistniałych zdarzeń oraz prac
Reagowanie na zakłócenia i usuwanie usterek w maszynach i instalacjach technologicznych
Zgłaszanie zapotrzebowania na części niezbędne do prawidłowej pracy i napraw maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
Współudział w pracach modernizacyjnych dotyczących maszyn i urządzeń
Efektywna współpraca z kierownictwem wydziałów produkcyjnych (powiadamianie o usterkach, konieczności napraw, oddawanie maszyn po naprawach)
Natychmiastowe powiadamianie przełożonych o uszkodzeniach maszyn, urządzeń i instalacji, które mogą powodować niebezpieczeństwo lub dłuższe zakłócenia w produkcji
Prowadzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z obowiązującym systemem jakości
Księgowanie operacji gospodarczych Spółki. Zakres uzależniony jest od dotychczasowego doświadczenia. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości spółek handlowych; umiejętność pracy w środowisku SAP oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Dużym atutem jest udokumentowana znajomość przepisów prawa podatkowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
Szczawińska 42, Rudunki, Zgierz
Wygasła: 16.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kształtowanie kultury organizacyjnej,
Czynny udział w wybranych procesach rekrutacyjnych,
Udział w projektach grupowych z zakresu controllingu
Realizacja zadań z zakresu controllingu kosztów produkcji
Przygotowywanie miesięcznych raportów oraz prezentacji z wyników zarządczych spółek / linii biznesowych oraz przedstawianie wniosków ze sporządzonych analiz
Tworzenie raportów cyklicznych i analiz ad-hoc, m.in. z zakresu rentowności, płynności, zadłużenia, kapitału obrotowego
Udział w tworzeniu budżetów, prognoz i modeli finansowych spółek / linii biznesowych, wyjaśnienie odchyleń od ich realizacji
Współpraca z innymi działami firmy oraz spółkami w zakresie raportowania zarządczego
Usprawnianie procesów raportowania zarządczego
Tworzenie zestawień i arkuszy kalkulacyjnych,
Analiza i kontrola rozliczeń (przychody i koszty),
Bieżące prowadzenie zapisów dotyczące zaistniałych zdarzeń oraz prac
Reagowanie na zakłócenia i usuwanie usterek w maszynach i instalacjach technologicznych
Zgłaszanie zapotrzebowania na części niezbędne do prawidłowej pracy i napraw maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
Współudział w pracach modernizacyjnych dotyczących maszyn i urządzeń
Efektywna współpraca z kierownictwem wydziałów produkcyjnych (powiadamianie o usterkach, konieczności napraw, oddawanie maszyn po naprawach)
Natychmiastowe powiadamianie przełożonych o uszkodzeniach maszyn, urządzeń i instalacji, które mogą powodować niebezpieczeństwo lub dłuższe zakłócenia w produkcji
Prowadzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z obowiązującym systemem jakości