1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. INSTYTUT MEDYCYNY DOŚWIADCZALNEJ I KLINICZNEJ IM.MIROSŁAWA MOSSAKOWSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

INSTYTUT MEDYCYNY DOŚWIADCZALNEJ I KLINICZNEJ IM.MIROSŁAWA MOSSAKOWSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

Warszawa, ul. Adolfa Pawińskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (33) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 33 )

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
  • sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
  • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów,
  • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
  • monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
  • udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
  • bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty w sprawach finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Laboratoryjny - Laborant

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji odczynników i materiałów laboratoryjnych
  • Podstawowe czynności związane z utrzymaniem ciągłości pracy laboratorium biologii molekularnej i komórkowej, tj. sterylizacja materiałów, obsługa zmywarki, utrzymywanie ogólnego porządku w laboratoriach
  • Monitorowanie stanu i utrzymanie sprzętu laboratoryjnego (m. in. wymiana wody w inkubatorach, łaźniach wodnych, mycie i sterylizacja inkubatorów, ław laminarnych)
  • Kontrola i utylizacja odpadów laboratoryjnych
  • Przygotowywanie niektórych odczynników laboratoryjnych, podłoży hodowlanych, izolacja komórek jednojądrzastych krwi obwodowej
  • Współpraca z Koordynatorem laboratorium, w tym prowadzenie ewidencji dostaw, prowadzenie zamówień laboratorium na usługi, sprzęt badawczy i podstawowe materiały
  • Wykonywanie innych zadań administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji laboratoryjnej oraz współpraca z firmami kurierskimi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
  • sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
  • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów,
  • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
  • monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
  • udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
  • bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty w sprawach finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator / Koordynatorka ds. projektów naukowych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynator/-ka ds. projektów naukowych w jednostce naukowej będzie podlegał/-a bezpośrednio kierownikowi Pracowni Immunologii i będzie odpowiedzialny/-a za wsparcie organizacyjne i administracyjne, w szczególności za:
  • - monitorowanie realizacji projektów krajowych i europejskich finansowanych ze środków zewnętrznych pod kątem ich zgodności z umowami, obowiązującymi przepisami, wytycznymi i procedurami zgodnie z wnioskami projektowymi,
  • - inicjowanie zmian w trakcie realizacji projektu, koordynowanie i przygotowywanie porozumień i innych dokumentów formalno-prawnych związanych z realizacją projektów,
  • - monitorowanie postępu harmonogramów finansowo-rzeczowych projektów oraz koordynowanie realizacji zadań w projektach,
  • - udział w opracowywaniu raportów merytorycznych i finansowych wymaganych przez instytucje finansujące oraz zapewnianie terminowego przekazywania ich tym instytucjom,
  • - dbałość o właściwy obieg oraz archiwizację dokumentów Pracowni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • - ścisłą współpracę z komórkami organizacyjnymi IMDiK PAN zaangażowanymi w realizację projektów, m.in. Działem Projektów Badawczych i Rozwojowych oraz Działem Rozliczeń Projektów,
  • - prowadzenie dokumentacji finansowej Pracowni we współpracy z Działem Finansowo-Księgowym,
  • - wsparcie bieżącego funkcjonowania Pracowni w zakresie realizacji zadań projektowych, w tym współpraca z zespołem badawczym oraz prowadzenie zamówień na usługi i sprzęt badawczy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
  • sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów,
  • sporządzanie sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
  • koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej,
  • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez Instytut,
  • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
  • przygotowywanie i monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
  • udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów,
  • bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty,
  • prowadzenie dokumentacji, korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów, obsługa skrzynki ePUAP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN
  • przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień)
  • nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup
  • weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
  • opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych
  • wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
  • aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych
  • prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN;
  • przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień);
  • nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup;
  • weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  • opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych;
  • wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa;
  • aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych;
  • prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki;
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelarii

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - obsługę elektronicznej skrzynki podawczej e-Doręczenia,
  • - udział we wdrażaniu systemu EZD w jednostce, w tym tworzenie szablonów dokumentów oraz obiegu dokumentów,
  • - bieżącą obsługę kancelarii EZD, w tym przyjmowanie, dokonywanie odwzorowań cyfrowych, rejestrowanie i przekazywanie do pracowników merytorycznych korespondencji wpływającej,
  • - obsługę wyposażenia kancelaryjnego (urządzenie wielofunkcyjne, drukarka i skaner kodów kreskowych, komputer),
  • - udzielanie wsparcia merytorycznego użytkownikom systemu,
  • - współpracę w zakresie obiegu korespondencji z sekretariatem i właściwymi działami administracyjnymi oraz z koordynatorami EZD w zespołach naukowych,
  • - przygotowywanie do wysyłki i nadawanie korespondencji wychodzącej w formie papierowej i elektronicznej w tym przesyłek kurierskich,
  • - obsługę składu chronologicznego, w tym wprowadzanie dokumentów do składu, wypożyczanie dokumentów,
  • - generowanie raportów z systemu EZD zgodnie z zapotrzebowaniem przełożonych oraz kierowników jednostek administracyjnych,
  • - współpracę z archiwum zakładowym w zakresie archiwizacji zawartości składu chronologicznego,
  • - współpracę przy tworzeniu i prowadzeniu rejestrów dokumentów w ramach systemu EZD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka ds. transferu technologii-broker innowacji

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie strategii sprzedaży i strategii licencjonowania dla własności intelektualnej Instytutu oraz zarządzanie pipeline'em sprzedażowym
  • Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych nabyciem praw lub licencjonowaniem własności intelektualnej Instytutu i budowanie z klientami trwałych relacji biznesowych
  • Prezentowanie oferty Instytutu na spotkaniach branżowych, targach innowacji i innych tego typu wydarzeniach
  • Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie warunków umów licencji i umów sprzedaży własności intelektualnej
  • Nadzorowanie realizacji umów i prowadzenie rejestru przychodów z komercjalizacji
  • Współpraca z Działem
  • Komunikacji i Promocji Instytutu w zakresie planowania i realizacji działań marketingowych wspierających działania sprzedażowe
  • Identyfikacja obszarów badawczych w Instytucie
  • Realizacja wybranych pozostałych obowiązków na stanowisku brokera innowacji, w tym m.in. pozyskiwanie partnerów biznesowych i inwestorów do wspólnych projektów badawczych i innowacyjnych
  • Analiza potencjału innowacyjnego i wdrożeniowego rezultatów prac badawczych oraz wsparcie kadry badawczej w zakresie rozwoju działalności wdrożeniowej
  • Prowadzenie bazy patentowej Instytutu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
  • sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów,
  • sporządzanie sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
  • koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej,
  • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez Instytut,
  • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
  • przygotowywanie i monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
  • udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów,
  • bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty,
  • prowadzenie dokumentacji, korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów, obsługa skrzynki ePUAP,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 07.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
  • sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów,
  • sporządzanie sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
  • koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej,
  • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez Instytut,
  • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
  • przygotowywanie i monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
  • udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów,
  • bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty,
  • prowadzenie dokumentacji, korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów, obsługa skrzynki ePUAP,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca dyrektora ds. rozwoju i współpracy

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracÄ™
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju i Współpracy bÄ™dzie odpowiedzialny/-a za:
  • 1) przygotowanie strategii i kierowanie dziaĹ‚aniami w zakresie transferu i wdraĹĽania wynikĂłw dziaĹ‚alnoĹ›ci naukowej oraz badawczo-rozwojowej do gospodarki;
  • 2) zarzÄ…dzanie katalogiem usĹ‚ug Ĺ›wiadczonych przez IMDiK PAN oraz
  • 3) pozyskiwanie funduszy ze ĹşrĂłdeĹ‚ zewnÄ™trznych lokalnych i miÄ™dzynarodowych na dziaĹ‚alność i rozwĂłj Instytutu
  • Do gĹ‚Ăłwnych zadaĹ„ Z-cy Dyrektora ds. Rozwoju i Współpracy naleĹĽeć bÄ™dzie:
  • • współudziaĹ‚ w opracowaniu planĂłw strategicznych zwiÄ…zanych z dziaĹ‚alnoĹ›ciÄ… Instytutu;
  • • współpraca z instytucjami unijnymi i lokalnymi w celu zdobywania dla Instytutu funduszy na realizacjÄ™ projektĂłw naukowych, badawczo - rozwojowych, edukacyjnych oraz inwestycyjnych;
  • • rozwijanie współpracy Instytutu z zagranicznymi i polskimi: instytucjami i organizacjami naukowymi, uczelniami oraz partnerami przemysĹ‚owymi w zakresie realizacji wspĂłlnych projektĂłw badawczo-rozwojowych;
  • • usprawnienie i rozwĂłj dziaĹ‚alnoĹ›ci usĹ‚ugowej Instytutu: pozyskiwanie klientĂłw, przygotowanie
  • i rozwĂłj katalogu usĹ‚ug;
  • • wspieranie dziaĹ‚aĹ„ podejmowanych przez Instytut zwiÄ…zanych z transferem i wdraĹĽaniem wynikĂłw dziaĹ‚alnoĹ›ci naukowej i badawczo-rozwojowej do gospodarki;
  • • dziaĹ‚ania dotyczÄ…ce transferu technologii i komercjalizacji wynikĂłw badaĹ„ naukowych i prac rozwojowych oraz „know how” zwiÄ…zanego z tymi wynikami;
  • • nadzorowanie procesu ochrony praw wĹ‚asnoĹ›ci intelektualnej oraz praw wĹ‚asnoĹ›ci przemysĹ‚owej;
  • • Ĺ›cisĹ‚a współpraca z DziaĹ‚em Komunikacji i Promocji w celu zapewnienia skutecznoĹ›ci kampanii informacyjnych i promocyjnych oraz utrzymania relacji z klientami Instytutu;
  • • współpraca z innymi podmiotami naukowymi w celu konsolidacji usĹ‚ug i wymiany wiedzy
  • z zakresu wyceny innowacji i transferu technologii, pozyskiwania finansowania i analizy potrzeb rynku;
  • • nadzorowanie i koordynacja prac pracownikĂłw bezpoĹ›rednio podlegĹ‚ych komĂłrek organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca dyrektora operacyjnego

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Z-ca Dyrektora ds. Operacyjnych będzie odpowiedzialny/-a za zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego oraz infrastruktury Instytutu
  • Do głównych zadań Z-cy Dyrektora ds. Operacyjnych należeć będzie:
  • • nadzór nad stanem organizacyjno-technicznym Instytutu ze szczególnym uwzględnieniem remontów i działań inwestycyjnych;
  • • nadzór nad pracą administracji Instytutu i służb technicznych;
  • • zapewnienie efektywnego wykorzystania infrastruktury Instytutu zarówno do celów prowadzonych badań jak i realizacji usług dla partnerów zewnętrznych;
  • • zarządzanie majątkiem Instytutu w zakresie opracowywania działań mających na celu optymalizację kosztów, w tym dotyczących inwestycji, modernizacji, outsourcingu, konserwacji infrastruktury, itp.;
  • • działania mające na celu optymalizację procesów i procedur administracyjnych, wdrażanie odpowiednich rozwiązań informatycznych;
  • • pozyskiwanie finansowania na utrzymanie i rozwój infrastruktury Instytutu;
  • • koordynacja i realizacja projektów inwestycyjnych oraz na utrzymanie infrastruktury Instytutu;
  • • nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem oraz koordynacja pracy podległych działów;
  • • koordynacja pracy i nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległe komórki organizacyjne;
  • • udział w targach, pokazach, konferencjach i w innych miejscach, które wymagają obecności reprezentacji Instytutu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik projektów

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizacja i kierowanie pracą Działu Projektów Badawczych i Rozwojowych;
  • nadzór i udział w poszukiwaniu źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych i B+R (m.in. fundusze europejskie z horyzontu 2021-27, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP, granty komercyjne) oraz nadzór nad przygotowywaniem informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników Instytutu;
  • nadzór nad wsparciem procesu składania wniosków projektowych, obejmujący m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej;
  • nadzór nad wsparciem pracowników Instytutu w obsłudze administracyjnej realizowanych projektów, w tym monitorowaniem terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników, prowadzeniem korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi;
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji i archiwizacji dokumentacji projektowej;
  • udział w sporządzaniu corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w Instytucie;
  • nadzór nad zamieszczaniem oraz aktualizowaniem danych dotyczących realizowanych projektów w systemie POLON/RADON;
  • udział w realizacji spraw związanych z rozwojem Instytutu, zwłaszcza w przygotowaniu wniosków do projektów o znaczeniu strategicznym (MEiN, PAN);
  • monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. projektów badawczych i rozwojowych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych i B+R (m.in. fundusze europejskie z horyzontu 2021-27, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP, granty komercyjne) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach
  • i zasadach aplikowania dla pracowników Instytutu;
  • wspieranie procesu składania wniosków projektowych, obejmujące m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej;
  • wspieranie pracowników Instytutu w obsłudze administracyjnej realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników;
  • prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi projekty;
  • prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej;
  • sporządzanie corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w Instytucie;
  • zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów w systemie POLON/RADON;
  • monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjnej

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - udział we wdrażaniu systemu EZD w jednostce, w tym tworzenie szablonów dokumentów oraz obiegu dokumentów,
  • - bieżącą obsługę kancelarii EZD, w tym przyjmowanie, dokonywanie odwzorowań cyfrowych, rejestrowanie i przekazywanie do pracowników merytorycznych korespondencji wpływającej,
  • - obsługę wyposażenia kancelaryjnego (urządzenie wielofunkcyjne, drukarka
  • i skaner kodów kreskowych, komputer)
  • - udzielanie wsparcia merytorycznego użytkownikom systemu
  • - współpracę w zakresie obiegu korespondencji z sekretariatem i właściwymi działami administracyjnymi oraz z koordynatorami EZD w zespołach naukowych
  • - obsługę elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP (w przyszłości e-Doręczenia),
  • - przygotowywanie do wysyłki i nadawanie korespondencji wychodzącej w formie papierowej
  • - obsługę składu chronologicznego, w tym wprowadzanie dokumentów do składu,
  • - wypożyczanie dokumentów,
  • - generowanie raportów z systemu EZD zgodnie z zapotrzebowaniem przełożonych oraz kierowników jednostek administracyjnych
  • - współpracę z archiwum zakładowym w zakresie archiwizacji zawartości składu chronologicznego
  • - współpracę przy tworzeniu i prowadzeniu rejestrów dokumentów w ramach systemu EZD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie dokumentów,
  • uzgodnienie i analiza kont księgowych,
  • rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby Instytutu,
  • księgowość analityczna projektów naukowych oraz dotacji z różnych tytułów,
  • kontroling finansowy, nadzór i analiza różnych źródeł finansowania w Instytucie,
  • kontrola transakcji księgowych, uzgadnianie sald kont,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych z różnych źródeł finansowania, kontroling finansowy,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • kontakt z urzędami, bankami i audytorami,
  • wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy planem a realizacją budżetów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista badawczo-techniczny

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie badań z zakresu inżynierii białek, tj. klonowanie genów, nadprodukcja białek rekombinowanych w E. coli, oczyszczanie białek, badanie aktywności enzymatycznej otrzymanych białek rekombinowanych;
  • Analiza wyników badań i ich dokumentacja, rzetelne gromadzenie i przechowywanie danych;
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji, komunikatów konferencyjnych, manuskryptów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Post-doc - adiunkt

Gdańsk
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - planowanie i realizacja zadań badawczych zgodnie z harmonogramem projektu,
  • - planowanie i wykonywanie doświadczeń z wykorzystaniem metod biochemii, biologii
  • molekularnej, obrazowania mikroskopowego,
  • - analiza i interpretacja uzyskiwanych danych,
  • - prezentowanie wyników na seminariach w Pracowni i w Instytucie oraz na szerszym
  • forum naukowym, w tym na krajowych i międzynarodowych konferencjach
  • naukowych,
  • - przygotowywanie publikacji naukowych,
  • - wprowadzanie nowych technologii badawczych i współpraca z partnerem zagranicznym zaangażowanym w realizację projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Post-doc - adiunkt

Gdańsk
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie i realizacja zadań badawczych zgodnie z harmonogramem projektu,
  • planowanie i wykonywanie doświadczeń z wykorzystaniem metod biochemii, biologii molekularnej, obrazowania mikroskopowego,
  • analiza i interpretacja uzyskiwanych danych,
  • prezentowanie wyników na seminariach w Pracowni i w Instytucie oraz na szerszym forum naukowym, w tym na krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych,
  • przygotowywanie publikacji naukowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do Działu Organizacji Badań Naukowych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • koordynacja i sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności naukowej Instytutu
  • zbieranie informacji o publikacjach naukowych pracowników Instytutu
  • zarządzanie dokumentacją i organizacja w zakresie awansów naukowych (doktoraty, habilitacje)
  • wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących działalności naukowej Instytutu w systemie POL-on
  • prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi w zakresie swoich obowiązków
  • współpraca z innymi działami Instytutu
  • wsparcie pracowników naukowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN;
  • przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień);
  • nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup;
  • weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  • opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych;
  • wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa;
  • aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych;
  • prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki;
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Płac

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa płacowa Instytutu, prowadzenie administracji i dokumentacji płacowej,
  • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie list płac,
  • Sporządzanie i księgowanie list płac w systemie finansowym i uwzględnianie ich w programie płacowym,
  • Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych,
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji podatkowych,
  • Przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS (płatnik),
  • Prowadzenie bezosobowego funduszu płac
  • Przygotowywanie bieżących dokumentów i zestawień na potrzeby Instytutu,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów badawczych i rozwojowych

Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych i B+R (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP, granty komercyjne) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników Instytutu
  • wspieranie procesu składania wniosków projektowych, obejmującą m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej
  • wspieranie pracowników Instytutu w obsłudze administracyjnej realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników, prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi
  • prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej
  • sporządzanie corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w instytucie
  • zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów w systemie POLON/RADON
  • monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń projektów

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 08.10.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów badawczych i rozwojowych

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 30.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw osobowych

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 10.04.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 20.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zarządzania projektami

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 14.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 08.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów badawczo-rozwojowych

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 21.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Banku Tkanek i Komórek

Adolfa Pawińskiego 5
Wygasła: 18.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Technicznych

Warszawa
Wygasła: 01.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie INSTYTUT MEDYCYNY DOŚWIADCZALNEJ I KLINICZNEJ IM.MIROSŁAWA MOSSAKOWSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK, podziel się opinią i pomóż innym.