1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. CORNER OFFICE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CORNER OFFICE sp. z o.o.

Poznań, ul. Promienista

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Asystent/ka Dyrektora Sprzedaży

Poznań
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Czyli jakie wyzwania czekają na Ciebie w Firmie:
  • - będziesz wspierać Dyrektora Sprzedaży w jego codziennych zadaniach;
  • - będziesz odpowiadać za zarządzanie korespondencją, dokumentacją firmową etc.;
  • - będziesz sporządzać analizy, raporty, zestawienia i prezentacje;
  • - będziesz uczestniczyć w pracach Działu Sprzedaży: przygotowywać oferty, wspierać
  • koordynowanie pracy członków Działu etc.;
  • - będziesz uczestniczyć w codziennych spotkaniach Działu Sprzedaży;
  • - będziesz odpowiadać za optymalizację działań w obszarze sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik biura zarządu

Poznań
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zadbasz o terminowe i sprawne funkcjonowanie Biura Zarządu (min. prowadzenie kalendarza Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań)
  • Będziesz zarządzać kilkuosobowym Zespołem Biura Zarządu
  • Będziesz uczestniczyć w posiedzeniach Zarządu, tworzyć protokoły, przygotowywać uchwały etc
  • Będziesz odpowiadać za przygotowywanie dokumentów, pism, raportów, prezentacji dla potrzeb Zarządu
  • Będziesz ściśle współpracować oraz koordynować komunikację pomiędzy Zarządem, a Spółkami powiązanymi oraz działami w Spółkach
  • Będziesz odpowiadać za organizację spotkań, konferencji oraz wyjazdów służbowych Zarządu
  • Będziesz kontaktować się z Klientami i instytucjami zewnętrznymi np. urzędami, bankami etc
  • Będziesz odpowiadać za prawidłowy obieg dokumentów, informacji oraz korespondencji
  • Będziesz dbać o wizerunek Firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka / Asystent Działu Handlowego z językiem włoskim

Poznań
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Sporządzanie dokumentacji handlowej - fakturowanie oraz realizacja zamówień/korekt
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno - biurowych, m. in.: nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - kontakt mailowy oraz telefoniczny
  • Sporządzanie raportów sprzedaży
  • Stały kontakt z działami wewnętrznymi firmy i dbanie o prawidłowy obieg informacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CORNER OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.