Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (55)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 55 )
Księgowy / Księgowa
Strzelecka 11, Kędzierzyn-Koźle
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
księgowanie, kontrola formalno-prawna i rachunkowa dokumentów księgowych
wprowadzanie i rozliczanie faktur dokumentujących import usług oraz transakcje z podmiotami powiązanymi oraz kontrola poprawności wprowadzonych dokumentów dla celów podatku VAT i WHT
ewidencja rozliczeń międzyokresowych przychodów
przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
uzgadnianie i analiza sald kont księgi głównej w prowadzonym zakresie
uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,
udział w testach nowego systemu FK – możliwość rozwoju w kierunku SAP Key User
księgowanie, kontrola formalno-prawna i rachunkowa dokumentów księgowych
wprowadzanie i rozliczanie faktur dokumentujących import usług oraz transakcje z podmiotami powiązanymi oraz kontrola poprawności wprowadzonych dokumentów dla celów podatku VAT i WHT
ewidencja rozliczeń międzyokresowych przychodów
przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
uzgadnianie i analiza sald kont księgi głównej w prowadzonym zakresie
uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,
udział w testach nowego systemu FK – możliwość rozwoju w kierunku SAP Key User
CEWE w Polsce to ponad 300 pracowników, dla których prowadzimy wiele działań z obszaru szeroko pojętego obszaru HR. To organizacja szkoleń, projekty onboardingowe, prowadzenie ścieżek kariery, coaching, mentoring, budowanie zespołów i wiele wiele innych
Praca jest bardzo ciekawa i pozwala zobaczyć jak szerokie jest spectrum działań, w którego centrum stoi pracownik
W ramach praktyki studenckiej/stażu szukamy osoby, która chciałaby poprowadzić nowy projekt onboardingowy i/lub związany z wdrażaniem zasad compliance w naszej firmie. Zasady te zostały wypracowane przez naszą grupę kapitałową, a budując spójną kulturę organizacyjną dbamy także o najwyższe standardy etyczne zachowań pracowników każdego szczebla. Podczas stażu możliwy jest także udział w innych projektach
prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
nadzór organizacyjny i merytoryczny nad działem księgowym (6 FTE),
nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, banki),
prowadzenie działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz roku,
rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR, oraz IFRS,
przygotowywanie bieżących raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
Przygotowywanie kampanii marketingowych w obszarze CRM począwszy od segmentacji bazy klientów, kreacji materiałów, implementacji w kanałach komunikacji oraz egzekucji wyników kampanii i ich raportowania
Przygotowanie oraz dystrybucja gazetek promocyjnych
Prowadzenie innych projektów wspierających budowanie bazy konsumentów oraz zwiększenie lojalności, w tym konkursy konsumenckie, badania konsumenckie
Przygotowywanie i regularna wysyłka newsletterów do klientów
Przygotowywanie kampanii marketingowych w obszarze CRM począwszy od segmentacji bazy klientów, kreacji materiałów, implementacji w kanałach komunikacji oraz egzekucji wyników kampanii i ich raportowania
Przygotowanie oraz dystrybucja gazetek promocyjnych
Prowadzenie innych projektów wspierających budowanie bazy konsumentów oraz zwiększenie lojalności, w tym konkursy konsumenckie, badania konsumenckie
Przygotowywanie i regularna wysyłka newsletterów do klientów
Doradztwo i wsparcie w obszarze technicznej obsługi urządzeń do zamawiania produktów fotograficznych i wywoływania zdjęć natychmiastowych (fotokiosków);
Obsługa połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej w kontaktach z klientami B2B;
Obsługa reklamacji;
Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy;
Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy;
Realizacja planów komunikacji marki i budowanie zaangażowania wokół marki we współpracy z innymi działami
Tworzenie treści komunikacji marketingowej i PR dla marki w różnych kanałach – w tym planowanie komunikacji, redakcja treści i współpraca z działem graficznym
Planowanie, organizacja i udział w eventach marketingowych i PR we współpracy z innymi członkami zespołu
Aktywna współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje mediowe, influencerzy, fotografowie, wydawnictwa i inne) i wewnętrznymi (dział digital, dział trade, i inni)
Analiza potrzeb konsumentów i analiza konkurencji wraz z rekomendacjami;
Odpowiedzialność za budżet marketingowy w ramach swoich zadań;
Implementing and managing the overall digital marketing strategy on the Polish market including budget proposal and KPIs responsibility
Managing the activities and processes of a company's digital ecosystem including SEO, SEM, social media marketing, email marketing, display advertising and retargeting, affiliate partners and CRM, websites, Customer Journey and UX
Preparing recommendation for lead generation and retention campaigns
Detailed analysis of each campaign and anticipation of consumer trend
Constant monitoring of competitors and new digital trends on the market
Responsibility for B2B and B2C activities in collaboration with sales dept
Close collaboration and reconciliation with the other Marketing disciplines, sales and ecommerce departments to ensure a 360° approach
Ongoing cooperation with the head office's marketing departments in Germany
Lead of agency partners
Managing, guiding and training digital marketers positions in the team
Implementing and managing the overall digital marketing strategy on the Polish market including budget proposal and KPIs responsibility
Managing the activities and processes of a company's digital ecosystem including SEO, SEM, social media marketing, email marketing, display advertising and retargeting, affiliate partners and CRM, websites, Customer Journey and UX
Preparing recommendation for lead generation and retention campaigns
Detailed analysis of each campaign and anticipation of consumer trend
Constant monitoring of competitors and new digital trends on the market
Responsibility for B2B and B2C activities in collaboration with sales dept
Close collaboration and reconciliation with the other Marketing disciplines, sales and ecommerce departments to ensure a 360° approach
Ongoing cooperation with the head office's marketing departments in Germany
Lead of agency partners
Managing, guiding and training digital marketers positions in the team