Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Pomoc biurowa
Gdańsk
Wygasła: 06.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Pomoc w pracy w biurze w księgowości. Praca w godzinach: 8-16
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik gastronomii
Piastowska 198, Gdańsk
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie, nadzorowanie, prowadzenie wszelkiego rodzaju eventów, przyjęć, bankietów
Organizowanie pracy zespołu kelnerskiego i kierowanie zespołem kelnerskim – rozwijanie zespołu reprezentującego zróżnicowany poziom doświadczeń, potrzeb i oczekiwań,
Szkolenia personelu kelnerskiego z procedur pracowniczych, organizacji pracy itp
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy personelowi kelnerskiemu
Czynny nadzór nad funkcjonowaniem śniadań i obiadokolacji hotelowych oraz Restauracji hotelowej i wszystkich miejsc gastronomicznych w obiekcie
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług w dziale gastronomii,
Ścisła współpraca z szefem kuchni,
Przygotowanie ofert na usługi gastronomiczne, spotkania z potencjalnymi klientami, podpisywanie umów gastronomicznych
Prowadzenie comiesięcznych remanentów artykułów napojowych: stanu magazynu napoi, towaru w Restauracji, food truck i dziale żywienia zbiorowego, weryfikacja spisu z natury ze sprzedażą i zakupionym towarem
Rozliczanie kas gastronomicznych pod kątem poprawności wystawionych dokumentów sprzedaży oraz rozliczeń nabijanych na pokój hotelowy
Odpowiedzialność za poprawne rozliczenia kelnerów
Tworzenie sezonowych kart napoi
Współtworzenie wizerunku obiektu w mediach społecznościowych
Organizowanie, koordynowanie wszelkiego rodzaju eventów, przyjęć, bankietów
Przygotowanie ofert na usługi gastronomiczne, spotkania z potencjalnymi klientami, prezentowanie oferty obiektu. Tworzenie i podpisywanie umów na podstawie szablonów na różnego rodzaju okazje gastronomiczne
Organizowanie pracy zespołu kelnerskiego w restauracji hotelowej, sali bufetowej oraz przy okazji różnych imprez gastronomicznych
Budowanie (rekrutowanie) zespołu kelnerskiego oraz zapewnienie motywującego środowiska pracy
Kierowanie zespołem kelnerskim – rozwijanie zespołu reprezentującego zróżnicowany poziom doświadczeń, potrzeb i oczekiwań,
Szkolenia personelu kelnerskiego z procedur pracowniczych, organizacji pracy itp
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy personelowi kelnerskiemu z uwzględnieniem ich zgodności z prawem pracy,
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług w dziale gastronomii,
Ścisła współpraca z szefem kuchni i współtworzenie koncepcji smakowej i estetycznej gastronomii obiektu
Współtworzenie budżetu, strategii sprzedażowej, polityki cenowej i marketingowej gastronomii
Realizacja kluczowych wskaźników rentowności działu gastronomii (przychody, koszty, handlowe warunki współpracy z dostawcami i kontrahentami)
Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży,
Tworzenie strategii sprzedaży i dostosowanie do niej polityki cenowej,
Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,
Prowadzenie comiesięcznych lub częstszych remanentów artykułów napojowych: stanu magazynu napoi, towaru w Restauracji i dziale żywienia zbiorowego, weryfikacja spisu z natury ze sprzedażą i zakupionym towarem
Rozliczanie kasy restauracyjnej
Tworzenie sezonowych kart napoi
Współtworzenie wizerunku obiektu w mediach społecznościowych
Organizowanie, koordynowanie wszelkiego rodzaju eventów, przyjęć, bankietów
Przygotowanie ofert na usługi gastronomiczne, spotkania z potencjalnymi klientami, prezentowanie oferty obiektu. Tworzenie i podpisywanie umów na podstawie szablonów na różnego rodzaju okazje gastronomiczne
Organizowanie pracy zespołu kelnerskiego w restauracji hotelowej, sali bufetowej oraz przy okazji różnych imprez gastronomicznych
Budowanie (rekrutowanie) zespołu kelnerskiego oraz zapewnienie motywującego środowiska pracy
Kierowanie zespołem kelnerskim – rozwijanie zespołu reprezentującego zróżnicowany poziom doświadczeń, potrzeb i oczekiwań,
Szkolenia personelu kelnerskiego z procedur pracowniczych, organizacji pracy itp
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy personelowi kelnerskiemu z uwzględnieniem ich zgodności z prawem pracy,
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług w dziale gastronomii,
Ścisła współpraca z szefem kuchni i współtworzenie koncepcji smakowej i estetycznej gastronomii obiektu
Współtworzenie budżetu, strategii sprzedażowej, polityki cenowej i marketingowej gastronomii
Realizacja kluczowych wskaźników rentowności działu gastronomii (przychody, koszty, handlowe warunki współpracy z dostawcami i kontrahentami)
Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży,
Tworzenie strategii sprzedaży i dostosowanie do niej polityki cenowej,
Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,
Prowadzenie comiesięcznych lub częstszych remanentów artykułów napojowych: stanu magazynu napoi, towaru w Restauracji i dziale żywienia zbiorowego, weryfikacja spisu z natury ze sprzedażą i zakupionym towarem
Rozliczanie kasy restauracyjnej
Tworzenie sezonowych kart napoi
Współtworzenie wizerunku obiektu w mediach społecznościowych
Wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości. Meldowanie i wymeldowywanie gości. Naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży. Dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gości.
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych. Praca od poniedziałku do niedzieli w systemie dwuzmianowym w godzinach 7-19; 19-7
od 3 600 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Piastowska 198, Gdańsk
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości,
Meldowanie i wymeldowywanie gości,
Naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży,
Dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gości,
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych