Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Specjalista ds. eksportu - branża kosmetyczna
Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
obsługa klientów
utrzymywanie stałych i dobrych relacji handlowych z klientami
analizowanie potrzeb i przygotowanie ofert
kontrola i koordynacja terminowej realizacji zamówień i dostaw do klientów
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji według potrzeb klientów przy współpracy z pozostałymi działami firmy, w tym nadzór nad zgodnością dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi oraz prawem europejskim i poza europejskim
sporządzanie raportów i analiz sprzedaży
organizacja i prowadzenie szkoleń, prezentacji i negocjacji handlowych
uczestnictwo w spotkaniach i targach branżowych
budowanie pozytywnego wizerunku firmy, definiowanie potencjału rynku
umacnianie pozycji firmy na rynku oraz osiąganie zamierzonych udziałów w rynku
utrzymywanie stałych relacji handlowych z klientami
kontrola i koordynacja terminowej realizacji zamówień i dostaw do klientów
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji według potrzeb klientów przy współpracy z pozostałymi działami firmy, w tym nadzór nad zgodnością dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi oraz prawem europejskim
prowadzenie szkoleń, prezentacji i negocjacji handlowych
planowanie działań sprzedażowych i realizacja założonych celów sprzedażowych
analiza sprzedaży produktów i poziomów realizowanych marż
wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz pozyskiwanie nowych klientów i zleceń
współuczestnictwo w budowaniu strategii sprzedażowej (analiza rynku i rekomendacja kierunku rozwoju)
budowanie pozytywnego wizerunku firmy, definiowanie potencjału rynku
umacnianie pozycji firmy na rynku oraz osiąganie zamierzonych udziałów w rynku
utrzymywanie stałych relacji handlowych z klientami
kontrola i koordynacja terminowej realizacji zamówień i dostaw do klientów
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji według potrzeb klientów przy współpracy z pozostałymi działami firmy, w tym nadzór nad zgodnością dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi oraz prawem europejskim
prowadzenie szkoleń, prezentacji i negocjacji handlowych
planowanie działań sprzedażowych i realizacja założonych celów sprzedażowych
analiza sprzedaży produktów i poziomów realizowanych marż
wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz pozyskiwanie nowych klientów i zleceń
współuczestnictwo w budowaniu strategii sprzedażowej (analiza rynku i rekomendacja kierunku rozwoju)
budowanie pozytywnego wizerunku firmy, definiowanie potencjału rynku
umacnianie pozycji firmy na rynku oraz osiąganie zamierzonych udziałów w rynku
Obecnie chcemy wzmocnić nasz dział handlowy o Regionalnych Doradców Klienta i w związku z tym uruchamiamy innowacyjny projekt sprzedażowy oparty o otwartą i przejrzystą formę współpracy, która w pełni docenia zaangażowanie handlowca
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Regionalny Doradca Klienta
dolnośląskie
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
YOKABA to firma wyspecjalizowana w wegańskich kosmetykach do profesjonalnej stylizacji paznokci oraz pielęgnacji dłoni i stóp. W związku z dynamicznym rozwojem marki poszukujemy ambitnych i utalentowanych w swojej dziedzinie Kandydatek i Kandydatów, którzy są gotowi na udział w bardzo ciekawym i innowacyjnym projekcie budowania marki na rynku produktów beauty
Obecnie chcemy wzmocnić nasz dział handlowy o Regionalnych Doradców Klienta i w związku z tym uruchamiamy bardzo ciekawy projekt sprzedażowy oparty o otwartą i przejrzystą formę współpracy, która w pełni docenia zaangażowanie handlowca
W dzisiejszych czasach zbyt często spotykaliśmy się z sytuacją, w której handlowiec czuł, że jego wysiłek i trud włożony w codzienną pracę nie jest w pełni wynagradzany i doceniany, lecz z różnych powodów nie zmienia pracy, bo:
• może w nowym miejscu nie będzie lepiej?
• może nie poradzę sobie w nowej branży?
• może gdzie indziej mnie nie przyjmą bo nie mam doświadczenia?
• może to nie ten czas?
• może jeszcze będzie lepiej?
• może mógłbym gdzieś „dorobić”?
• może warto otworzyć coś swojego?
Może są setki innych powodów, bo każdy ma swoje „może”
Dlatego wychodząc naprzeciwko wszystkim „może”, chcemy stworzyć miejsce, w którym każdy ma szansę znaleźć to czego szuka
utrzymywanie stałych relacji handlowych z klientami
kontrola i koordynacja terminowej realizacji zamówień i dostaw do klientów
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji według potrzeb klientów przy współpracy z pozostałymi działami firmy, w tym nadzór nad zgodnością dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi oraz prawem europejskim
prowadzenie szkoleń, prezentacji i negocjacji handlowych
planowanie działań sprzedażowych i realizacja założonych celów sprzedażowych
analiza sprzedaży produktów i poziomów realizowanych marż
wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz pozyskiwanie nowych klientów i zleceń
współuczestnictwo w budowaniu strategii sprzedażowej (analiza rynku i rekomendacja kierunku rozwoju)
budowanie pozytywnego wizerunku firmy, definiowanie potencjału rynku
umacnianie pozycji firmy na rynku oraz osiąganie zamierzonych udziałów w rynku
głównym celem pracy manikiurzystki jest zadbanie o zdrowie i estetykę dłoni i paznokci
wykonanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych polegających na usunięciu poprzedniej stylizacji
zdiagnozowaniu stanu płytki paznokciowej i wałów paznokciowych
opracowaniu płytki paznokciowej poprzez skrócenie i opiłowanie paznokci
usunięcie martwego lub zbędnego naskórka różnymi technikami oraz zadbanie o wygląd dłoni czyli wygładzeniu
nawilżeniu
odżywieniu oraz regeneracji skóry dłoni
następnie wykonanie zabiegów zdobniczych paznokci polegające na tradycyjnym malowaniu i zdobieniu paznokci lub zastosowaniu technik przedłużania i rekonstrukcji paznokci
utrzymywanie stałych relacji handlowych z klientami
kontrola i koordynacja terminowej realizacji zamówień i dostaw do klientów
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji według potrzeb klientów przy współpracy z pozostałymi działami firmy, w tym nadzór nad zgodnością dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi oraz prawem europejskim
prowadzenie szkoleń, prezentacji i negocjacji handlowych
planowanie działań sprzedażowych i realizacja założonych celów sprzedażowych
analiza sprzedaży produktów i poziomów realizowanych marż
wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz pozyskiwanie nowych klientów i zleceń
współuczestnictwo w budowaniu strategii sprzedażowej (analiza rynku i rekomendacja kierunku rozwoju)
budowanie pozytywnego wizerunku firmy, definiowanie potencjału rynku
umacnianie pozycji firmy na rynku oraz osiąganie zamierzonych udziałów w rynku