1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. 24/7 Communication sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

24/7 Communication sp. z o.o.

Warszawa, Świętojerska 5/7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (41) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 41 )

Asystent / Asystentka ds. księgowości

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby, która ma teoretyczną wiedzę księgową i chce nauczyć się wykorzystywać ją w praktyce. Osoba, której poszukujemy będzie się w dłuższej perspektywie czasowej rozwijała w kierunku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego pod kierunkiem doświadczonej Księgowej, rozszerzając swój zakres kompetencji i wiedzy oraz obejmując kolejne obszary zadań księgowych. Zależy nam na osobie, która będzie chciała związać się z firmą na dłużej i jest zdeterminowana, aby dalej rozwijać się w księgowości
  • Zakres obowiązków:
  • Wprowadzanie dokumentów w systemie operacyjno-finansowym
  • Import dokumentów księgowych pomiędzy systemami
  • Pobieranie kursów walut oraz sprawdzanie statusów VAT kontrahentów
  • Wsparcie w wystawianiu i dekretowaniu faktur wewnętrznych
  • Weryfikowanie kompletności rozrachunków, kontakt się z kontrahentami w celu pozyskania brakujących faktur
  • Sprawdzanie kompletności rejestracji kart czasu pracy przez osoby operacyjne
  • Skanowanie i archiwizowanie dokumentów
  • Wspomaganie obiegu dokumentów księgowych w firmie
  • Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu
  • Wsparcie działu w innych bieżących pracach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. finansowych

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu operacyjno-finansowego
  • Skanowanie i archiwizowanie dokumentów
  • Sprawdzanie kompletności rejestracji kart czasu pracy przez pracowników firmy
  • Wprowadzanie kontrahentów (dostawców i sprzedawców) do systemu operacyjno-księgowego
  • Pobieranie kursów walut oraz sprawdzanie statusów VAT kontrahentów
  • Weryfikowanie kompletności rozrachunków, kontaktowanie się z kontrahentami w celu pozyskania brakujących faktur
  • Wystawianie faktur proform, faktur VAT oraz faktur wewnętrznych
  • Wspomaganie obiegu dokumentów księgowych w firmie
  • Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu finansów
  • Wsparcie działu finansów w innych bieżących pracach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Consultant

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W związku z rozwojem portfolio naszych klientów poszukujemy obecnie pasjonatów komunikacji, którzy chętnie podejmą się realizacji projektów dla naszych klientów z następujących branż:
  • > Retail & E-commerce / komunikacja produktowa i korporacyjna
  • > Energy & Industry / komunikacja korporacyjna, media relations, zarządzanie kryzysowe
  • > FMCG & Food / komunikacja produktowa i korporacyjna, kampanie związane ze zrównoważonym rozwojem, współprace influencerskie
  • > Tech B2B & B2C / komunikacja B2C&B2B, współprace influencerskie, komunikacja kryzysowa, kampanie społeczne, komunikacja wewnętrzna
  • > Healthcare & Pharma / komunikacja korporacyjna, kampanie edukacyjne
  • Do Twoich zadań będzie należał:
  • > Udział w tworzeniu koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji
  • > Bieżąca obsługa i rozwój relacji z Klientami
  • > Koordynowanie projektów o zróżnicowanym charakterze: współpraca z mediami i ekspertami, komunikacja wewnętrzna, Employer Branding, organizacja wydarzeń, influencer marketing, działania digital
  • > Tworzenie i redagowaniem różnego rodzaju tekstów, raportów i analiz
  • > Realizacja projektów wspierających wizualnie działania PR dla klientów we współpracy z naszym działem Content
  • > Udział w tworzeniu rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager / Content

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • W naszym Dziale Content tworzymy projekty audiowizualne, które wspierają komunikację naszych Klientów. Dołącz do nas jako Project Manager, aby wspólnie z nami kreować kampanie komunikacyjne, które pomagają największym markom generować pozytywny wpływ i zdobywać zaufanie odbiorców
  • Współtworzenie propozycji i rekomendacji działań dla w zakresie produkcji audiowizualnej dla Klientów agencji
  • Zarządzanie wszystkimi fazami projektu od momentu ofertowania do fazy rozliczeniowej
  • Przygotowywanie ofert, budżetów i harmonogramów działania
  • Koordynacja pracy zespołu projektowego
  • Dbanie o jakość, rentowność i efektywność realizowanych działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Account Manager

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • W związku z rozwojem portfolio naszych klientów poszukujemy obecnie pasjonatów komunikacji, którzy wspólnie z nami będą budować zaufanie do naszych klientów poprzez realizację wyjątkowych kampanii komunikacyjnych. Obecnie poszukujemy osób z ekspertyzą w następujących branżach: Retail & E-commerce / komunikacja produktowa i korporacyjna, tematyka związana ze zrównoważonym rozwojem oraz Energy & Industry / komunikacja korporacyjna, zarządzanie kryzysowe
  • Tworzenie i wdrażanie koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji
  • Bieżąca obsługa i rozwój relacji z Klientami, pełnienie roli doradcy i eksperta
  • Zarządzanie projektami o zróżnicowanym charakterze: współpraca z mediami i KOL, organizacja wydarzeń, influencer marketing, komunikacja wewnętrzna
  • Tworzenie i redagowanie różnego rodzaju tekstów, raportów i analiz
  • Zarządzanie zespołami projektowymi oraz budżetami
  • Tworzenie rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Prawnik

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.01.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszy Prawnik, która wesprze nas m.in. w zakresie realizacji procedur RODO, weryfikacji naszych działań pod kątem prawnym oraz przygotowywaniu dokumentacji prawnej
  • Twój zakres obowiązków:
  • - obsługa prawna i udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa,
  • - sporządzanie opinii prawnych,
  • - sporządzanie projektów pism, umów, wniosków,
  • - opiniowanie umów i porozumień,
  • - sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych,
  • - prowadzenie szkoleń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Hybrid-Office Manager

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Od marca 2020 roku świat się zmienił – nowa rzeczywistość wpłynęła na naszą pracę oraz jej miejsce i sposób jej organizacji. 24/7Communication stała się agencją działającą w systemie hybrydowym – co pozwala naszym pracowników na dużą elastyczność w zakresie wyboru sposobu i miejsca pracy
  • Chcemy, aby każdy z nas organizował swoją pracę wokół życia osobistego, a nie odwrotnie. Elastyczność i zwinność procesów jest kluczowa. Ma to również olbrzymi wpływ na to, jak działa nasze biuro – które jest połączeniem biura w chmurze z fizycznym biurem na Starym Mieście
  • Poszukujemy osoby na stanowisko Hybrid-Office Managera, która w swoim sposobie bycia jest tak elastyczna i zwinna jak nasza praca. Kluczowym zadaniem będzie zarządzanie zarówno biurem w chmurze, jak i naszą siedzibą. Dlatego poszukujemy osoby, która jest otwarta na poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań również w sferze pracy online
  • Brzmi jak ciekawe wyzwanie? I takie właśnie jest!
  • Twoje zadania to przede wszystkim:
  • - Koordynowanie obszaru organizacyjnego firmy - w chmurze i w naszym biurze
  • - Prowadzenie projektów związanych z optymalizacją procesów poprzez wdrażanie rozwiązań IT, np. elektroniczny obieg dokumentów, nowe funkcjonalności Office365
  • - Prowadzenie recepcji (telefony, kurierzy, poczta, ewidencja korespondencji i faktur, przyjmowanie gości)
  • - Zarządzanie współpracą z dostawcami w obszarze administracji (m.in. telekomunikacja, Internet, IT, artykuły i sprzęt biurowy, samochody służbowe, kurierzy, taksówki, firma sprzątająca itp.)
  • - Planowanie i realizacja zamówień biurowych oraz kontrola kosztów
  • - Dbanie o przestrzeń biurową firmy
  • - Wsparcie pracowników w kwestiach organizacyjnych (np. podróże służbowe, organizacja cateringu, zapewnienie narzędzi pracy itp.)
  • - Przygotowanie stanowisk pracy i wsparcie w adaptacji nowych pracowników
  • - Organizacja inicjatyw integracyjnych dla pracowników
  • - Współtworzenie i wdrażanie procedur wewnętrznych
  • - Zarządzanie wewnętrzną platformą komunikacji w środowisku Office 365
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Systemów Informatycznych

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie systemami informatycznymi firmy, w tym doradztwo w zakresie środków bezpieczeństwa oraz doboru optymalnych systemów informatycznych i innych rozwiązań informatycznych oraz ich wdrażanie
  • Mierzenie i testowanie wdrożonych środków bezpieczeństwa oraz prowadzenie odpowiednich ewidencji sprzętu i podjętych działań
  • Doskonalenie procedur bezpieczeństwa związanych z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych
  • Konfigurowanie infrastruktury teleinformatycznej zgodnie z obowiązującymi procedurami i politykami
  • Wsparcie pracowników firmy w rozwiązywaniu bieżących zapytań dotyczących zagadnień teleinformatycznych
  • Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku zawiadomień związanych z instalacją szkodliwego oprogramowania, wycieku danych lub innego naruszenia
  • Dokonywanie przeglądów i konserwacji systemów informatycznych w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa wystąpienia awarii
  • Świadczenie usług programistycznych
  • Doradztwo i ocena pod kątem bezpieczeństwa informacji w zakresie doboru i utrzymywania relacji z podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Hybrid-Office Manager

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Od marca 2020 roku świat się zmienił – nowa rzeczywistość wpłynęła na naszą pracę oraz jej miejsce i sposób jej organizacji. 24/7Communication stała się agencją działającą w systemie hybrydowym – co pozwala naszym pracowników na dużą elastyczność w zakresie wyboru sposobu i miejsca pracy
  • Chcemy, aby każdy z nas organizował swoją pracę wokół życia osobistego, a nie odwrotnie. Elastyczność i zwinność procesów jest kluczowa. Ma to również olbrzymi wpływ na to, jak działa nasze biuro – które jest połączeniem biura w chmurze z fizycznym biurem na Starym Mieście
  • Poszukujemy osoby na stanowisko Hybrid-Office Managera, która w swoim sposobie bycia jest tak elastyczna i zwinna jak nasza praca. Kluczowym zadaniem będzie zarządzanie zarówno biurem w chmurze, jak i naszą siedzibą. Dlatego poszukujemy osoby, która jest otwarta na poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań również w sferze pracy online
  • Brzmi jak ciekawe wyzwanie? I takie właśnie jest!
  • Twoje zadania to przede wszystkim:
  • - Koordynowanie obszaru organizacyjnego firmy - w chmurze i w naszym biurze
  • - Prowadzenie projektów związanych z optymalizacją procesów poprzez wdrażanie rozwiązań IT, np. elektroniczny obieg dokumentów, nowe funkcjonalności Office365
  • - Prowadzenie recepcji (telefony, kurierzy, poczta, ewidencja korespondencji i faktur, przyjmowanie gości)
  • - Zarządzanie współpracą z dostawcami w obszarze administracji (m.in. telekomunikacja, Internet, IT, artykuły i sprzęt biurowy, samochody służbowe, kurierzy, taksówki, firma sprzątająca itp.)
  • - Planowanie i realizacja zamówień biurowych oraz kontrola kosztów
  • - Dbanie o przestrzeń biurową firmy
  • - Wsparcie pracowników w kwestiach organizacyjnych (np. podróże służbowe, organizacja cateringu, zapewnienie narzędzi pracy itp.)
  • - Przygotowanie stanowisk pracy i wsparcie w adaptacji nowych pracowników
  • - Organizacja inicjatyw integracyjnych dla pracowników
  • - Współtworzenie i wdrażanie procedur wewnętrznych
  • - Zarządzanie wewnętrzną platformą komunikacji w środowisku Office 365
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Moderator ds. obsługi reklamacji

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dla jednego z naszych klientów z branży gastronomicznej poszukujemy osoby, która podejmie się realizacji projektu związanego ze wsparciem moderacji treści na platformie reklamacyjnej klienta
  • Zakres zadań obejmuje:
  • obsługę zapytań i reklamacji zgłaszanych przez klientów poprzez platformę reklamacyjną
  • odpowiadanie na zapytania zgodnie z wypracowanymi standardami
  • prowadzenie działań wyjaśniających reklamacje
  • analizę i raportowanie zgłoszeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Senior Account Executive

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w tworzeniu koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji
  • Bieżąca obsługa i rozwój relacji z Klientami
  • Koordynowanie projektów o zróżnicowanym charakterze: komunikacja wewnętrzna, współpraca z mediami i KOL, organizacja wydarzeń, influencer marketingiem, działania digital
  • Tworzenie i redagowanie różnego rodzaju tekstów, raportów i analiz
  • Realizacja projektów wspierających wizualnie działania PR dla klientów we współpracy z naszym 247/studio
  • Udział w tworzeniu rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Communication & PR Manager

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji PR dla agencji
  • Tworzenie i realizacja działań w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej agencji
  • Budowanie i dbanie o wizerunek agencji, spójny z wizją i wartościami firmy
  • Nadzorowanie materiałów sprzedażowych przygotowywanych przez zespół i agencję pod kątem wizerunkowym
  • Kreowanie, opracowywanie i wdrażanie kampanii w kanałach digital w ramach realizacji celów wizerunkowych i sprzedażowych
  • Ocena skuteczności prowadzonych działań marketingowych
  • Prowadzenie biura prasowego (pisanie informacji prasowych, artykułów, wywiadów, redagowanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy, monitoring mediów, zakup mediów, pozycjonowanie ekspertów w mediach, kanałach własnych oraz na wydarzeniach)
  • Prowadzenie we współpracy z działem Digital kanałów własnych agencji: aktualizacja strony www, LinkedIn, FB, Instagram
  • Tworzenie i koordynacja wdrożenia kompleksowej ścieżki klienta (dla wszystkich produktów i scenariuszy)
  • Prowadzenie komunikacji do klientów agencji, przygotowanie materiałów wspierających sprzedaż oraz akcji specjalnych (mailingi, dedykowane wydarzenia)
  • Wspieranie komunikacji wewnętrznej
  • Prowadzenie działań we współpracy z działem HR w zakresie Employer Brandingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Hybrid-Office Manager

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Od marca 2020 roku świat się zmienił – nowa rzeczywistość wpłynęła na naszą pracę oraz jej miejsce i sposób jej organizacji. 24/7Communication stała się agencją działającą w systemie hybrydowym – co pozwala naszym pracowników na dużą elastyczność w zakresie wyboru sposobu i miejsca pracy
  • Chcemy, aby każdy z nas organizował swoją pracę wokół życia osobistego, a nie odwrotnie. Elastyczność i zwinność procesów jest kluczowa. Ma to również olbrzymi wpływ na to, jak działa nasze biuro – które jest połączeniem biura w chmurze z fizycznym biurem na Starym Mieście
  • Poszukujemy osoby na stanowisko Hybrid-Office Managera, która w swoim sposobie bycia jest tak elastyczna i zwinna jak nasza praca. Kluczowym zadaniem będzie zarządzanie zarówno biurem w chmurze, jak i naszą siedzibą. Dlatego poszukujemy osoby, która jest otwarta na poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań również w sferze pracy online
  • Brzmi jak ciekawe wyzwanie? I takie właśnie jest!
  • Twoje zadania to przede wszystkim:
  • - Koordynowanie obszaru organizacyjnego firmy - w chmurze i w naszym biurze
  • - Prowadzenie projektów związanych z optymalizacją procesów poprzez wdrażanie rozwiązań IT, np. elektroniczny obieg dokumentów, nowe funkcjonalności Office365
  • - Prowadzenie recepcji (telefony, kurierzy, poczta, ewidencja korespondencji i faktur, przyjmowanie gości)
  • - Zarządzanie współpracą z dostawcami w obszarze administracji (m.in. telekomunikacja, Internet, IT, artykuły i sprzęt biurowy, samochody służbowe, kurierzy, taksówki, firma sprzątająca itp.)
  • - Planowanie i realizacja zamówień biurowych oraz kontrola kosztów
  • - Dbanie o przestrzeń biurową firmy
  • - Wsparcie pracowników w kwestiach organizacyjnych (np. podróże służbowe, organizacja cateringu, zapewnienie narzędzi pracy itp.)
  • - Przygotowanie stanowisk pracy i wsparcie w adaptacji nowych pracowników
  • - Organizacja inicjatyw integracyjnych dla pracowników
  • - Współtworzenie i wdrażanie procedur wewnętrznych
  • - Zarządzanie wewnętrzną platformą komunikacji w środowisku Office 365
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Finansowych

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu operacyjno-finansowego
  • Skanowanie i archiwizowanie dokumentów
  • Sprawdzanie kompletności rejestracji kart czasu pracy przez pracowników firmy
  • Weryfikowanie kompletności rozrachunków, kontaktowanie się z kontrahentami w celu pozyskania brakujących faktur
  • Wprowadzanie kontrahentów (dostawców i sprzedawców) do systemu operacyjno-księgowego
  • Pobieranie kursów walut oraz sprawdzanie statusów VAT kontrahentów
  • Wystawianie faktur proform, faktur VAT oraz faktur wewnętrznych
  • Wspomaganie obiegu dokumentów księgowych w firmie
  • Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu finansów
  • Wsparcie działu finansów w innych bieżących pracach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. HR i Komunikacji

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Udział w procesach rekrutacji i onboardingu pracowników
  • Wsparcie w procesie budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
  • Udział w tworzeniu koncepcji i organizacji działań rozwojowych dla pracowników
  • Redagowanie tekstów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej agencji
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej, redagowanie umów, tworzenie zestawień
  • Wsparcie w procesie zarządzania benefitami pracowniczymi oraz organizacji działań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Operacyjno-Finansowych

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu operacyjno-finansowego
  • Skanowanie i archiwizowanie dokumentów
  • Sprawdzanie kompletności rejestracji kart czasu pracy przez pracowników firmy
  • Weryfikowanie kompletności rozrachunków, kontaktowanie się z kontrahentami w celu pozyskania brakujących faktur
  • Wprowadzanie kontrahentów (dostawców i sprzedawców) do systemu operacyjno-księgowego
  • Pobieranie kursów walut oraz sprawdzanie statusów VAT kontrahentów
  • Wystawianie faktur proform, faktur VAT oraz faktur wewnętrznych
  • Wspomaganie obiegu dokumentów księgowych w firmie
  • Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu finansów
  • Wsparcie działu finansów w innych bieżących pracach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Senior Executive

Kraków
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Obecnie poszukujemy osób, które będą realizowały działania komunikacyjne dla klientów z następujących branż:
  • RETAIL // NEW TECHNOLOGIES // HEALTHCARE // REAL ESTATE/BANKING
  • Siedziba agencji znajduje się w Warszawie, ale nie jest to żadnym ograniczeniem - poszukujemy osób chętnych do współpracy w formule hybrydowej z całej Polski
  • CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ/A?
  • Udziałem w tworzeniu koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji
  • Bieżącą obsługą i rozwojem relacji z Klientami
  • Koordynowaniem projektów o zróżnicowanym charakterze – współpracą z mediami i KOL, organizacją wydarzeń, influencer marketingiem, działaniami digital
  • Tworzeniem i redagowaniem różnego rodzaju tekstów, raportów i analiz
  • Udziałem w tworzeniu rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Moderator ds. obsługi reklamacji

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dla jednego z naszych klientów z branży gastronomicznej poszukujemy osoby, która podejmie się realizacji projektu związanego ze wsparciem moderacji treści na platformie reklamacyjnej klienta
  • Zakres zadań obejmuje:
  • obsługę zapytań i reklamacji zgłaszanych przez klientów poprzez platformę reklamacyjną
  • odpowiadanie na zapytania zgodnie z wypracowanymi standardami
  • prowadzenie działań wyjaśniających reklamacje
  • analizę i raportowanie zgłoszeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Senior Executive

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Obecnie poszukujemy osób, które będą realizowały działania komunikacyjne dla klientów z następujących branż:
  • RETAIL // NEW TECHNOLOGIES // HEALTHCARE // REAL ESTATE/BANKING
  • CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ/A?
  • Udziałem w tworzeniu koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji
  • Bieżącą obsługą i rozwojem relacji z Klientami
  • Koordynowaniem projektów o zróżnicowanym charakterze – współpracą z mediami i KOL, organizacją wydarzeń, influencer marketingiem, działaniami digital
  • Tworzeniem i redagowaniem różnego rodzaju tekstów, raportów i analiz
  • Udziałem w tworzeniu rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zakres Twojej odpowiedzialności obejmie trzy obszary - wsparcie procesów w zakresie ochrony danych osobowych, procesów HR oraz w kwestiach prawnych. Jeżeli nie miałaś/eś jeszcze do czynienia z niektórymi z tych zagadnień – wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsza jest Twoja otwartość, zaangażowanie i chęć do nauki!
  • Procesy związane z ochroną danych osobowych realizowane z Inspektorem Danych Osobowych:
  • Przygotowywanie zawiadomień i zgłoszeń podmiotów przetwarzających
  • Przygotowywanie umów powierzenia, aneksów do umów oraz umów o powierzeniu danych
  • Administrowanie procesu podpisania umów powierzenia i dalszego powierzenia
  • Skanowanie i porządkowanie dokumentów RODO
  • Aktualizacja rejestrów czynności dalszego przetwarzania danych osobowych
  • Weryfikacja statusu audytów podmiotów przetwarzających i dalszych podmiotów przetwarzających
  • Procesy HR:
  • Weryfikacja kompletności wypełnionych kart czasu pracy w systemie operacyjnym
  • Prowadzenie teczek osobowych pracowników
  • Przygotowywanie umów zlecenia z osobami współpracującymi
  • Administracja benefitami pozapłacowymi pracowników
  • Administrowanie procesem realizacji urlopów wypoczynkowych przez pracowników
  • Zagadnienia prawne:
  • Weryfikacja prawidłowości przygotowania umów z podwykonawcami na podstawie wzorów
  • Przygotowywanie prostych aneksów do umów z podwykonawcami
  • Aktualizowanie wzorów umów oraz wprowadzenie ich do bazy umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. finansów

mazowieckie
Wygasła: 11.04.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Specjalista
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Consultant

mazowieckie
Wygasła: 06.11.2020
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Office Manager

Świętojerska 5
Wygasła: 23.08.2020
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Finansów

Świętojerska 5/7
Wygasła: 25.08.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka - Office Assistant

Warszawa
Wygasła: 12.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Public Affairs Junior Specialist

Warszawa
Wygasła: 14.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Account Executive

Warszawa
Wygasła: 14.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Biura

Warszawa
Wygasła: 29.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Public Affairs Specialist

Warszawa
Wygasła: 22.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Biura

Warszawa
Wygasła: 02.11.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Graphic Designer

Warszawa
Wygasła: 31.08.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Production Manager

Warszawa
Wygasła: 01.01.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Group Account Manager

Warszawa
Wygasła: 01.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Creative

Warszawa
Wygasła: 01.01.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strategist

Warszawa
Wygasła: 01.01.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Group Account Manager

Warszawa
Wygasła: 25.09.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Warszawa
Wygasła: 03.02.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Warszawa
Wygasła: 17.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Traffic & Production Manager

Warszawa
Wygasła: 06.11.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka / Recepcjonista

Warszawa
Wygasła: 31.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa/ -wy

Warszawa
Wygasła: 16.02.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne