Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
pod nadzorem prowadzenie procesu recyklingu zgodnie z obowiązującą technologią i instrukcjami
analizowanie parametrów procesu technologicznego zgodnie z wymaganiami co do prawidłowości wykonania produktu końcowego, jego jakości i terminowości wykonania
prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów z całościowego przebiegu procesu
współuczestniczenie w pracach związanych z wprowadzaniem do produkcji nowych wyrobów, modyfikacją istniejących wyrobów i wprowadzaniem nowych surowców oraz prób technicznych
uczestniczenie w inwentaryzacji surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
współuczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji technologicznej
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
pod nadzorem prowadzenie procesu recyklingu zgodnie z obowiązującą technologią i instrukcjami
analizowanie parametrów procesu technologicznego zgodnie z wymaganiami co do prawidłowości wykonania produktu końcowego, jego jakości i terminowości wykonania
prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów z całościowego przebiegu procesu
współuczestniczenie w pracach związanych z wprowadzaniem do produkcji nowych wyrobów, modyfikacją istniejących wyrobów i wprowadzaniem nowych surowców oraz prób technicznych
uczestniczenie w inwentaryzacji surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
współuczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji technologicznej
participating in the month-end closing process - verification of economic events and ensuring appropriate calculations in terms of settlements or accruals
independent preparation of management reports providing information on the area's results in a given period of time
coordination of the process of preparing short- and medium-term forecasts, as well as strategic - long-term forecasts
business support in setting goals (KPI's) for the new year and tracking their implementation
conducting analyzes and simulations providing management information for the business partner in order to make the right business decision
building multidimensional models illustrating economic events and allowing for simulation assessments of the situation
supporting negotiation processes with clients/suppliers by providing necessary analyzes and simulations
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
obsługa, eksploatacja i konserwacja układów elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej w rozdzielniach niskiego oraz wysokiego napięcia na Wydziale Energetycznym oraz wydziałach produkcyjnych Synthos Dwory 7
współtworzenie dokumentacji
współdziałanie w ramach zespołu
wykonywanie powierzonych prac z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
uczestniczenie w zarządzaniu bazą dostawców, dokonywanie kwalifikacji i oceny dostawców zgodnie z wytycznymi w procedurze
prowadzenie akcji ofertowych zgodnie z procedurami firmy Synthos jej polityką oraz standardami etycznymi, dla wszystkich dostawców na tych samych warunkach
prowadzenie rozeznania biznesowego RFI, przy użyciu dostępnych narzędzi
prowadzenie akcji ofertowych przy założeniu otrzymania dotacji/subwencji zgodnie z zasadami przetargów określonymi przez organizacje dotujące
prowadzenie negocjacji biznesowych zgodnie ze strategią zaakceptowaną przez przełożonego
przygotowanie podsumowania przeprowadzonej procedury przetargowej poprzez porównanie cen i warunków handlowych
przygotowywanie analizy formalnej dokumentów zakupu, ofert, protokołów, rekomendacji wyboru dostawcy
tworzenie umów handlowych/zamówień zgodne z wymaganiami biznesowymi Synthos (w systemie SAP)
monitorowanie realizacji umów zgodnie z zapisami
tworzenie analiz i raportów z realizacji zamówień i umów
weryfikacja zgodności danych komercyjnych faktury z umową lub zamówieniem
prowadzenie i nadzór nad prawidłową realizacją procesu reklamacyjnego
inicjowanie nowych rozwiązań pozwalających optymalizować proces zakupowy
formułowanie i wdrażanie strategii oraz polityki cenowej celem poprawy rentowności
wdrażanie narzędzi analitycznych i prognostycznych niezbędnych dla dostarczenia właściwej informacji zarządczej oraz ustalania celów w podległym obszarze
analiza pozycji kosztowej i rynkowej jako elementów pozycjonowania. Analiza konkurencyjności pod względem polityki i strategii cenowej, monitorowanie otoczenia konkurencyjnego, analiza wpływu polityki cenowej na całkowitą rentowność biznesu oraz klientów, produktów i rynków
wyznaczanie targetów cenowych dla zespołu sprzedaży w zdefiniowanych zakresach oraz nadzorowanie cen i warunków sprzedaży zawartych w umowach długoterminowych oraz obowiązujących poza umowami - optymalizacja obszaru, tworzenie argumentacji dla procesu negocjacyjnego
zarządzanie i utrzymywanie jakości oraz spójności baz danych ilościowych i jakościowych w systemach SAP i CRM
tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesu cenowego – procedury, komunikacja, szkolenia. Analiza efektywności procesów handlowych - ofertowania / wizyt / definiowania potencjałów klientów wraz z rekomendacją usprawnienia
nadzór i zarządzanie kategoryzacją klientów – definiowanie kryteriów, zakresów wartości oraz działania optymalizacyjne w ramach portfolio klientów we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży
tworzenie raportów zarządczych z rekomendacjami dla zespołu sprzedaży oraz dla Zarządu
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
building the organization's awareness and knowledge about intellectual property (IP)
structuring of the Group’s IP policies and strategies on the IP protections
performance of Freedom to Operate Search, including assessment of IP position in the specified technology fields, patent purity, state of the art and patentability
assessment of the protection status of patent documents using European Patent Office and foreign patent agencies published information
monitoring the status of pending patent applications
tracking and updating process status of patent document cases
processing and updating patent watch list
following up of identified "critical" patent documents with external patent agencies and define/ propose required follow up actions
monitoring and supervision of IP protection costs, including support of patent annuity payment
invention disclosure management
availability and user management of IP software
leading of the process of creating patent applications and correspondence with patent offices and patent agencies involved
leading and coordinating the process of IP recordals in relevant registers
monitoring infringements on patents
management of R&D and NDA contracts
cooperating with R&D teams, legal team and external patent agencies
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
building the organization's awareness and knowledge about intellectual property (IP)
structuring of the Group’s IP policies and strategies on the IP protections
performance of Freedom to Operate Search, including assessment of IP position in the specified technology fields, patent purity, state of the art and patentability
assessment of the protection status of patent documents using European Patent Office and foreign patent agencies published information
monitoring the status of pending patent applications
tracking and updating process status of patent document cases
processing and updating patent watch list
following up of identified "critical" patent documents with external patent agencies and define/ propose required follow up actions
monitoring and supervision of IP protection costs, including support of patent annuity payment
invention disclosure management
availability and user management of IP software
leading of the process of creating patent applications and correspondence with patent offices and patent agencies involved
leading and coordinating the process of IP recordals in relevant registers
monitoring infringements on patents
management of R&D and NDA contracts
cooperating with R&D teams, legal team and external patent agencies
rozpoznawanie rynku surowców do produkcji środków ochrony roślin- skala globalna
prowadzenie akcji ofertowych i zakup surowców produkcyjnych oraz próbek nowych surowców
prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie określonym przez przełożonego oraz wypracowywanie optymalnej struktury dostaw
tworzenie umów niestandardowych i długoterminowych w zakresie określonym przez przełożonego
prowadzenie nadzoru nad procesem zakupowym, wszystkimi transakcjami spotowymi oraz wykonaniem warunków zawartych w zamówieniach, umowach długoterminowych i kontraktach
przygotowywanie rekomendacji zakupowych, analiz finansowych i scenariuszy działań niezbędnych dla procesów decyzyjnych oraz dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych na bazie pogłębionej analizy otoczenia oraz przy uwzględnieniu optymalizacji kosztów
optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez, m.in.: wprowadzanie zamienników surowców i eliminacja single sourcing przy ścisłej współpracy z R&D, wsparcie Działu Realizacji Zakupów w zapewnieniu płynności dostaw, nadzór nad poziomem zapasów poprzez weryfikację zapotrzebowań i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw
wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy zakupowej oraz nadzór nad nią
zarządzanie portfolio dostawców, w tym m.in. : utrzymywanie relacji z dostawcami surowców i pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie okresowej oceny dostawców
zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
sporządzanie w laboratorium mieszanek klejów przeznaczonych do łączenia drewna i materiałów drewnopochodnych
analizy fizykochemiczne otrzymanych mieszanek oraz próbek dostarczonych przez klientów
badania aplikacyjne mieszanek klejowych zgodnie z normami m. in. badania wytrzymałościowe połączeń klejowych, badania starzeniowe, badania sklejonych elementów dostarczonych przez klientów
obsługa, eksploatacja i konserwacja układów elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej w rozdzielniach niskiego oraz wysokiego napięcia na Wydziale Energetycznym oraz wydziałach produkcyjnych Synthos Dwory 7
współtworzenie dokumentacji
współdziałanie w ramach zespołu
wykonywanie powierzonych prac z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
wdrożenie od podstaw zasad AM (Autonomous Maintenance) w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i w Czechach zgodnie z metodologią TPM (Total Predictive Maintenance)
wdrożenie systemu wspierania rozwoju kompetencji w obszarze utrzymania ruchu i autonomicznego utrzymania ruchu (z wykorzystaniem metody radar chart)
opracowanie i wdrożenie standardu na SMP (Standard Maintenance Procedures) ze szczególnym uwzględnieniem procesów produkcyjnych
wdrożenie od podstaw systemu MTS (Manufacturing Training System)/ DOJO Manufacturing Training
prowadzenie szkoleń z zakresu AM
nadzorowanie wdrożonych standardów w ramach grupy Synthos
rekomendowanie i wdrażanie ciągłych ulepszeń w zakresie procesów powiązanych z metodologią TPM
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
formułowanie i wdrażanie strategii oraz polityki cenowej celem poprawy rentowności
wdrażanie narzędzi analitycznych i prognostycznych niezbędnych dla dostarczenia właściwej informacji zarządczej oraz ustalania celów w podległym obszarze
analiza pozycji kosztowej i rynkowej jako elementów pozycjonowania. Analiza konkurencyjności pod względem polityki i strategii cenowej, monitorowanie otoczenia konkurencyjnego, analiza wpływu polityki cenowej na całkowitą rentowność biznesu oraz klientów, produktów i rynków
wyznaczanie targetów cenowych dla zespołu sprzedaży w zdefiniowanych zakresach oraz nadzorowanie cen i warunków sprzedaży zawartych w umowach długoterminowych oraz obowiązujących poza umowami - optymalizacja obszaru, tworzenie argumentacji dla procesu negocjacyjnego
zarządzanie i utrzymywanie jakości oraz spójności baz danych ilościowych i jakościowych w systemach SAP i CRM
tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesu cenowego – procedury, komunikacja, szkolenia. Analiza efektywności procesów handlowych - ofertowania / wizyt / definiowania potencjałów klientów wraz z rekomendacją usprawnienia
nadzór i zarządzanie kategoryzacją klientów – definiowanie kryteriów, zakresów wartości oraz działania optymalizacyjne w ramach portfolio klientów we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży
tworzenie raportów zarządczych z rekomendacjami dla zespołu sprzedaży oraz dla Zarządu
prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
prowadzenie dokumentacji badawczej
tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
R&D Technician/ Technik ds. aplikacji (Business Unit Dyspersje Kleje i Lateksy)
Oświęcim, małopolskie
Wygasła: 08.11.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Pracownik fizyczny
Obowiązki:
sporządzanie w laboratorium mieszanek klejów przeznaczonych do łączenia drewna i materiałów drewnopochodnych
analizy fizykochemiczne otrzymanych mieszanek oraz próbek dostarczonych przez klientów
badania aplikacyjne mieszanek klejowych zgodnie z normami m. in. badania wytrzymałościowe połączeń klejowych, badania starzeniowe, badania sklejonych elementów dostarczonych przez klientów
zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz tworzenie treści, grafik i materiałów video na potrzeby mediów społecznościowych
kreowanie i rozwój narzędzi wsparcia online w tym współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym
administrowanie i optymalizacja strony internetowej spółki (SEM, SEO, edycja treści)
monitorowanie i analiza kampanii Google Ads
kreowanie i graficzne wykonywanie materiałów reklamowych
zamawianie i koordynowanie procesu produkcji materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym współpraca z producentami POSM
monitoring rynku mediów za pomocą narzędzi zewnętrznych wraz z raportowaniem
realizacja i monitoring działań marketingowych w zakresie wskazanym przez przełożonego
R&D Technician (Business Unit Dyspersje Kleje i Lateksy) / Technik ds. Aplikacji
Chemików 1, Oświęcim
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie w laboratorium mieszanek klejów przeznaczonych do łączenia drewna i materiałów drewnopochodnych
analizy fizykochemiczne otrzymanych mieszanek oraz próbek dostarczonych przez klientów
badania aplikacyjne mieszanek klejowych zgodnie z normami m. in. badania wytrzymałościowe połączeń klejowych, badania starzeniowe, badania sklejonych elementów dostarczonych przez klientów
zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz tworzenie treści, grafik i materiałów video na potrzeby mediów społecznościowych
kreowanie i rozwój narzędzi wsparcia online w tym współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym
administrowanie i optymalizacja strony internetowej spółki (SEM, SEO, edycja treści)
monitorowanie i analiza kampanii Google Ads
kreowanie i graficzne wykonywanie materiałów reklamowych
zamawianie i koordynowanie procesu produkcji materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym współpraca z producentami POSM
monitoring rynku mediów za pomocą narzędzi zewnętrznych wraz z raportowaniem
realizacja i monitoring działań marketingowych w zakresie wskazanym przez przełożonego
nadzór nad projektem budowy nowej instalacji produkcyjnej oraz późniejszy nadzór nad jej eksploatacją w branży elektrycznej
opiniowanie dokumentacji technicznej wspierającej obsługę zapytań, uzgodnienia harmonogramu dostaw i montażu nowe instalacji produkcyjnej
koordynacja rozwiązania technicznego podczas jego przygotowania i wdrożenia w projekcie budowy
odpowiedzialność za wdrażanie regulacji wewnętrznych i legislacyjnych na poszczególnych etapach dokumentacji i realizacji projektu, w tym uzgodnienia międzybranżowe z zainteresowanymi departamentami
nadzór techniczny i kontrola działań wykonawcy w realizacji projektu, zgodności dostaw i usług z dokumentacją projektową, przepisami i normami
odpowiedzialność za wyegzekwowanie kompletności i poprawności zapisów w ostatecznej dokumentacji technicznej, w tym protokołów, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego i uruchomienia instalacji
kontrola poprawności i spełnienia wymagań prawnych dla wszystkich testów i wydajności na miejscu
nadzór nad uruchomieniem i planem rozruchu. Udział w przygotowaniu i rozruchu instalacji
odpowiedzialność za kontrolę usunięcia wad i prac niedokończonych
egzekwowanie procedur bezpieczeństwa na instalacji w trakcie jej pracy
proponowanie kierunków rozwoju portfela produktowego w wymiarze aplikacyjnym i jakościowym, na bazie benchmarku otoczenia rynkowego i regulacyjnego
prowadzenie benchmarku pośredniego i bezpośredniego konkurencji, analizowanie kompletności i konkurencyjności portfolio dla wybranych rynków docelowych w wymiarze ochrony wiosennej i jesiennej oraz formy użytkowej
monitorowanie zmian i regulacji prawnych w obszarach produktowych
testowanie rozwiązań agrochemicznych AGRO we współpracy z wybranymi gospodarstwami rolniczo-sadowniczymi. Zarządzanie danymi z badań, prezentowanie wniosków i rekomendacji
wspieranie zespołu sprzedaży i uczestniczenie w procesie komercjalizacji produktów, wdrażanie ich w programy ochrony roślin klientów
identyfikowanie potrzeb segmentu na informacje techniczne w celu optymalizowania oferty handlowej adresowanej do poszczególnych rynków. Integracja i włączanie nowych produktów do systemów agronomicznych oraz wydawanie zaleceń dotyczących dostosowań systemów upraw w oparciu o wiedzę specjalistyczną
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
formułowanie i wdrażanie strategii oraz polityki cenowej celem poprawy rentowności
wdrażanie narzędzi analitycznych i prognostycznych niezbędnych dla dostarczenia właściwej informacji zarządczej oraz ustalania celów w podległym obszarze
analiza pozycji kosztowej i rynkowej jako elementów pozycjonowania. Analiza konkurencyjności pod względem polityki i strategii cenowej, monitorowanie otoczenia konkurencyjnego, analiza wpływu polityki cenowej na całkowitą rentowność biznesu oraz klientów, produktów i rynków
wyznaczanie targetów cenowych dla zespołu sprzedaży w zdefiniowanych zakresach oraz nadzorowanie cen i warunków sprzedaży zawartych w umowach długoterminowych oraz obowiązujących poza umowami - optymalizacja obszaru, tworzenie argumentacji dla procesu negocjacyjnego
zarządzanie i utrzymywanie jakości oraz spójności baz danych ilościowych i jakościowych w systemach SAP i CRM
tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesu cenowego – procedury, komunikacja, szkolenia. Analiza efektywności procesów handlowych - ofertowania / wizyt / definiowania potencjałów klientów wraz z rekomendacją usprawnienia
nadzór i zarządzanie kategoryzacją klientów – definiowanie kryteriów, zakresów wartości oraz działania optymalizacyjne w ramach portfolio klientów we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży
tworzenie raportów zarządczych z rekomendacjami dla zespołu sprzedaży oraz dla Zarządu
nadzór nad projektem budowy nowej instalacji produkcyjnej oraz późniejszy nadzór nad jej eksploatacją w branży elektrycznej
opiniowanie dokumentacji technicznej wspierającej obsługę zapytań, uzgodnienia harmonogramu dostaw i montażu nowe instalacji produkcyjnej
koordynacja rozwiązania technicznego podczas jego przygotowania i wdrożenia w projekcie budowy
odpowiedzialność za wdrażanie regulacji wewnętrznych i legislacyjnych na poszczególnych etapach dokumentacji i realizacji projektu, w tym uzgodnienia międzybranżowe z zainteresowanymi departamentami
nadzór techniczny i kontrola działań wykonawcy w realizacji projektu, zgodności dostaw i usług z dokumentacją projektową, przepisami i normami
odpowiedzialność za wyegzekwowanie kompletności i poprawności zapisów w ostatecznej dokumentacji technicznej, w tym protokołów, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego i uruchomienia instalacji
kontrola poprawności i spełnienia wymagań prawnych dla wszystkich testów i wydajności na miejscu
nadzór nad uruchomieniem i planem rozruchu. Udział w przygotowaniu i rozruchu instalacji
odpowiedzialność za kontrolę usunięcia wad i prac niedokończonych
egzekwowanie procedur bezpieczeństwa na instalacji w trakcie jej pracy
koordynacja rozwiązania technicznego podczas jego przygotowania i wdrożenia w projekcie
odpowiedzialność za wdrażanie regulacji wewnętrznych i legislacyjnych na poszczególnych etapach dokumentacji i realizacji projektu, w tym uzgodnienia międzybranżowe z zainteresowanymi departamentami
odpowiedzialność za nadzór techniczny i kontrolę działań Wykonawcy w realizacji projektu, zgodność z jakością dostaw i usług zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i normami. Odbiór fabryczny urządzeń krytycznych
odpowiedzialność za treść i kompletność ostatecznej dokumentacji technicznej, w tym protokołów, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego i uruchomienia
odpowiedzialność za kontrolę i spełnienie wszystkich testów prawnych i wydajności na miejscu
kontrola uruchomienia i planu rozruchu. Udział w przygotowaniu i rozruchu instalacji
odpowiedzialność za kontrolę usunięcia wad i prac niedokończonych
egzekwowanie procedur bezpieczeństwa na instalacji
Budowanie i wdrożenie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
Zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji oraz zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową
Optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienie ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminację single sourcing w ścisłej współpracy z R&D oraz PM, a także wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
Negocjowanie kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
Zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
Wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
Udział w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych zakresach projektów
Zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
Dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
Budowanie i wdrożenie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
Zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji oraz zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową
Optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienie ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminację single sourcing w ścisłej współpracy z R&D oraz PM, a także wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
Negocjowanie kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
Zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
Wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
Udział w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych zakresach projektów
Zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
Dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
Budowanie i wdrożenie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
Zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji oraz zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową
Optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienie ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminację single sourcing w ścisłej współpracy z R&D oraz PM, a także wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
Negocjowanie kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
Zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
Wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
Udział w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych zakresach projektów
Zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
Dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
kompletowanie danych o zapotrzebowaniu na energię, gaz, prawa majątkowe i uprawnienia do emisji CO2
rozwijanie oraz utrzymanie architektury plików i baz danych służących do tworzenia raportów i prezentacji
współuczestniczenie w wykonaniu i rozliczeniu zawartych kontraktów zakupowych i sprzedażowych poprzez bieżącą analizę danych dotyczących poziomów ich realizacji
uczestniczenie w analizach strategicznych oraz wspomagających bieżące decyzje zakupowe/sprzedażowe, uczestniczenie w projektach rozwojowych
poszukiwanie i analiza informacji mogących mieć wpływ na rynki energetyczne, w tym poprzez serwisy tradingowo-analityczne, branżowe oraz społecznościowe. Uczestniczenie w konferencjach/wydarzeniach poświęconych rynkom energii, gazu i rynkom powiązanym
uczestniczenie w procesie rozliczania faktur za media energetyczne dla Grupy Kapitałowej
dbanie o ciągłość komunikacji oraz wymiany informacji z działami kontrolingu, zakładami produkcyjnymi oraz innymi komórkami wchodzącymi w skład portfela energetycznego Grupy Kapitałowej
koordynacja rozwiązania technicznego podczas jego przygotowania i wdrożenia w projekcie, potem nadzór pracy instalacji
odpowiedzialność za wdrażanie regulacji wewnętrznych i legislacyjnych na poszczególnych etapach dokumentacji i realizacji projektu, w tym uzgodnienia międzybranżowe z zainteresowanymi departamentami
odpowiedzialność za nadzór techniczny i kontrolę działań Wykonawcy w realizacji projektu, zgodność z jakością dostaw i usług zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i normami. Odbiór fabryczny urządzeń krytycznych
odpowiedzialność za treść i kompletność ostatecznej dokumentacji technicznej, w tym protokołów, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego i uruchomienia
odpowiedzialność za kontrolę i spełnienie wszystkich testów prawnych i wydajności na miejscu
kontrola uruchomienia i planu rozruchu. Udział w przygotowaniu, rozruchu instalacji i późniejszej pracy instalacji
odpowiedzialność za kontrolę usunięcia wad i prac niedokończonych
egzekwowanie procedur bezpieczeństwa na instalacji
Technical Support & Business Development Specialist
Chemików 1, Oświęcim
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
proponowanie kierunków rozwoju portfela produktowego w wymiarze aplikacyjnym i jakościowym, na bazie benchmarku otoczenia rynkowego i regulacyjnego
prowadzenie benchmarku pośredniego i bezpośredniego konkurencji, analizowanie kompletności i konkurencyjności portfolio dla wybranych rynków docelowych w wymiarze ochrony wiosennej i jesiennej oraz formy użytkowej
monitorowanie zmian i regulacji prawnych w obszarach produktowych
testowanie rozwiązań agrochemicznych AGRO we współpracy z wybranymi gospodarstwami rolniczo-sadowniczymi. Zarządzanie danymi z badań, prezentowanie wniosków i rekomendacji
wspieranie zespołu sprzedaży i uczestniczenie w procesie komercjalizacji produktów, wdrażanie ich w programy ochrony roślin klientów
identyfikowanie potrzeb segmentu na informacje techniczne w celu optymalizowania oferty handlowej adresowanej do poszczególnych rynków. Integracja i włączanie nowych produktów do systemów agronomicznych oraz wydawanie zaleceń dotyczących dostosowań systemów upraw w oparciu o wiedzę specjalistyczną
Technical Support & Business Development Specialist AGRO
Oświęcim, małopolskie
Wygasła: 23.08.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
proponowanie kierunków rozwoju portfela produktowego w wymiarze aplikacyjnym i jakościowym, na bazie benchmarku otoczenia rynkowego i regulacyjnego
prowadzenie benchmarku pośredniego i bezpośredniego konkurencji, analizowanie kompletności i konkurencyjności portfolio dla wybranych rynków docelowych w wymiarze ochrony wiosennej i jesiennej oraz formy użytkowej
monitorowanie zmian i regulacji prawnych w obszarach produktowych
testowanie rozwiązań agrochemicznych AGRO we współpracy z wybranymi gospodarstwami rolniczo-sadowniczymi. Zarządzanie danymi z badań, prezentowanie wniosków i rekomendacji
wspieranie zespołu sprzedaży i uczestniczenie w procesie komercjalizacji produktów, wdrażanie ich w programy ochrony roślin klientów
identyfikowanie potrzeb segmentu na informacje techniczne w celu optymalizowania oferty handlowej adresowanej do poszczególnych rynków. Integracja i włączanie nowych produktów do systemów agronomicznych oraz wydawanie zaleceń dotyczących dostosowań systemów upraw w oparciu o wiedzę specjalistyczną
odpowiedzialność za obsługę dyspozytorską importu gazu ziemnego i LNG do Polski w zakresie m.in.: rezerwacji mocy na granicach, nominacji i renominacji
reagowanie na komunikaty operatorów (wezwania do renominacji, informacje o awariach i przerwaniach), koordynacja procesu przyjęcia statków do Terminala, nadzór nad wyładunkiem i kontrolą jakościową oraz bilansowanie usług
odpowiedzialność za komunikację z działami dyspozycji kontrahentów i operatorów śledzenie zmian w taryfach i instrukcjach operatorów
negocjacje, zawieranie oraz rozliczanie umów przesyłowych, magazynowania, dostawy na punkt wirtualny oraz do odbiorcy końcowego z Grupy, prowadzenie sprawozdawczości związanej z działalnością importową (m.in. raportowanie wynikające z działalności koncesyjnej m.in.: OGZ i OGP, ARE, REMIT itp.)
współtworzenie strategii zakupowej w zakresie importu gazu dla krajów, w których prowadzona jest działalność oraz
współpraca z obszarem tradingu w celu realizacji kontraktów i umów
współdziałanie w zakresie oceny skutków zmian legislacyjnych/rynkowych mających wpływ na działalność Grupy Kapitałowej w obrębie importu i obrotu gazem
inicjowanie nowych rozwiązań i działań mogących mieć wpływ na poprawę wyników finansowych i celów strategicznych w obrębie importu i obrotu gazem
przygotowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur importowych dla gazu. Tworzenie i prezentowanie cyklicznych raportów, zestawień i prezentacji
prowadzenie prac badawczo-rozwojowych związanych z realizacją projektów
przygotowywanie i prowadzenie reakcji chemicznych (polimeryzacji) oraz innych prac laboratoryjnych
współpraca z Kierownikiem Zespołu oraz Specjalistami podczas realizacji projektów
obsługa i nadzór nad sprzętem laboratoryjnym
prowadzenie prób w skali laboratoryjnej, półtechnicznej oraz w skali technicznej podczas realizacji projektu w ścisłej koordynacji z Kierownikiem Zespołu oraz Specjalistami
prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad próbkami zarówno dostarczanymi do laboratorium jak również wysyłanymi
przygotowywanie aparatury do przeglądów i remontów oraz informowanie przełożonego o konieczności wykonania przeglądów, remontów i napraw
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji
optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminacja single sourcing w ścisłej współpracy z R&D Technologią oraz PM, wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów – weryfikacja zapotrzebowania i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
negocjacje kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
współuczestnictwo w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych ramach projektów
zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy
zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji
optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminacja single sourcing w ścisłej współpracy z R&D Technologią oraz PM, wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów – weryfikacja zapotrzebowania i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
negocjacje kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
współuczestnictwo w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych ramach projektów
zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy
zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
rozpoznawanie rynku surowców do produkcji środków ochrony roślin- skala globalna
prowadzenie akcji ofertowych i zakup surowców produkcyjnych oraz próbek nowych surowców
prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie określonym przez przełożonego oraz wypracowywanie optymalnej struktury dostaw
tworzenie umów niestandardowych i długoterminowych w zakresie określonym przez przełożonego
prowadzenie nadzoru nad procesem zakupowym, wszystkimi transakcjami spotowymi oraz wykonaniem warunków zawartych w zamówieniach, umowach długoterminowych i kontraktach
przygotowywanie rekomendacji zakupowych, analiz finansowych i scenariuszy działań niezbędnych dla procesów decyzyjnych oraz dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych na bazie pogłębionej analizy otoczenia oraz przy uwzględnieniu optymalizacji kosztów
optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez, m.in.: wprowadzanie zamienników surowców i eliminacja single sourcing przy ścisłej współpracy z R&D, wsparcie Działu Realizacji Zakupów w zapewnieniu płynności dostaw, nadzór nad poziomem zapasów poprzez weryfikację zapotrzebowań i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw
wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy zakupowej oraz nadzór nad nią
zarządzanie portfolio dostawców, w tym m.in. : utrzymywanie relacji z dostawcami surowców i pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie okresowej oceny dostawców
zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
rozwijasz ofertę sprzedaży we współpracy z innymi producentami (brand ownerami),
odpowiadasz za proces rozwoju produktu i inicjujesz prace nad tworzeniem nowych produktów z uwzględnieniem wymogów regulacyjnych,
monitorujesz i kontrolujesz jakość produktu., podejmujesz działania mające na celu poprawienie jakości produktów,
lideruje i/lub uczestniczysz w zespołach projektowych,
współpracujesz bezpośrednio z działami R&D, rejestracji, marketingu, sprzedaży, zakupów oraz klientami końcowymi i dostawcami,
reprezentujesz firmę w odniesieniu do klientów, uczestniczy w targach, konferencjach tematycznych, specjalistycznych, odpowiadasz za organizacje merytoryczną wystąpień i dba o ich jakość,
Kupiec (recykling) w Segmencie Biznesu Materiały Izolacyjne
Chemików 1, Oświęcim
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji
optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminacja single sourcing w ścisłej współpracy z R&D Technologią oraz PM, wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów – weryfikacja zapotrzebowania i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
negocjacje kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
współuczestnictwo w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych ramach projektów
zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy
zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
uczestniczenie w zarządzaniu bazą dostawców, dokonywanie kwalifikacji i oceny dostawców zgodnie z wytycznymi w procedurze
prowadzenie akcji ofertowych zgodnie z procedurami firmy Synthos jej polityką oraz standardami etycznymi, dla wszystkich dostawców na tych samych warunkach
prowadzenie rozeznania biznesowego RFI, przy użyciu dostępnych narzędzi
prowadzenie akcji ofertowych przy założeniu otrzymania dotacji/subwencji zgodnie z zasadami przetargów określonymi przez organizacje dotujące
prowadzenie negocjacji biznesowych zgodnie ze strategią zaakceptowaną przez przełożonego
przygotowanie podsumowania przeprowadzonej procedury przetargowej poprzez porównanie cen i warunków handlowych
przygotowywanie analizy formalnej dokumentów zakupu, ofert, protokołów, rekomendacji wyboru dostawcy
tworzenie umów handlowych/zamówień zgodne z wymaganiami biznesowymi Synthos (w systemie SAP)
monitorowanie realizacji umów zgodnie z zapisami
tworzenie analiz i raportów z realizacji zamówień i umów
weryfikacja zgodności danych komercyjnych faktury z umową lub zamówieniem
prowadzenie i nadzór nad prawidłową realizacją procesu reklamacyjnego
inicjowanie nowych rozwiązań pozwalających optymalizować proces zakupowy
uczestniczenie w zarządzaniu bazą dostawców, dokonywanie kwalifikacji i oceny dostawców zgodnie z wytycznymi w procedurze
prowadzenie akcji ofertowych zgodnie z procedurami firmy Synthos jej polityką oraz standardami etycznymi, dla wszystkich dostawców na tych samych warunkach
prowadzenie rozeznania biznesowego RFI, przy użyciu dostępnych narzędzi
prowadzenie akcji ofertowych przy założeniu otrzymania dotacji/subwencji zgodnie z zasadami przetargów określonymi przez organizacje dotujące
prowadzenie negocjacji biznesowych zgodnie ze strategią zaakceptowaną przez przełożonego
przygotowanie podsumowania przeprowadzonej procedury przetargowej poprzez porównanie cen i warunków handlowych
przygotowywanie analizy formalnej dokumentów zakupu, ofert, protokołów, rekomendacji wyboru dostawcy
tworzenie umów handlowych/zamówień zgodne z wymaganiami biznesowymi Synthos (w systemie SAP)
monitorowanie realizacji umów zgodnie z zapisami
tworzenie analiz i raportów z realizacji zamówień i umów
weryfikacja zgodności danych komercyjnych faktury z umową lub zamówieniem
prowadzenie i nadzór nad prawidłową realizacją procesu reklamacyjnego
inicjowanie nowych rozwiązań pozwalających optymalizować proces zakupowy
obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
współdziałanie w pracach zespołu
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż
prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w laboratorium, związanych z realizacją projektów
przygotowywanie i prowadzenie polimeryzacji (polimeryzacje anionowe) oraz innych prac laboratoryjnych
współpraca z Kierownikiem Zespołu oraz Specjalistami podczas realizacji projektów
obsługa i nadzór sprzętu laboratoryjnego
prowadzenie prób w skali laboratoryjnej, półtechnicznej oraz w skali technicznej podczas realizacji projektu w ścisłej koordynacji z Kierownikiem Działu
prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad próbkami zarówno dostarczanymi do laboratorium jak również wysyłanymi
przygotowanie aparatury do przeglądów i remontów oraz informowanie przełożonego o konieczności wykonania przeglądów, remontów i napraw
import gazu ziemnego i LNG do Polski w zakresie m.in.: rezerwacji mocy na granicach, nominacji i renominacji, reagowanie na komunikaty operatorów (wezwania do renominacji, informacje o awariach i przerwaniach), koordynacja procesu przyjęcia statków do Terminala, nadzór nad wyładunkiem i kontrolą jakościową, komunikację z działami dyspozycji kontrahentów, śledzenie zmian w taryfach i instrukcjach operatorów, negocjowanie i zawieranie oraz rozliczanie umów przesyłowych, magazynowania, dostawy na punkt wirtualny oraz do odbiorcy końcowego z Grupy, prowadzenie sprawozdawczości związanej z działalnością importową (m.in. raportowanie wynikające z działalności koncesyjnej m.in.: OGZ i OGP, ARE, REMIT itp.)
współtworzenie strategii zakupowej w zakresie importu gazu dla krajów, w których prowadzona jest działalność
współdziałanie w zakresie oceny skutków zmian legislacyjnych/rynkowych mających wpływ na działalność Grupy Kapitałowej w obrębie importu i obrotu gazem
inicjowanie nowych rozwiązań i działań mogących mieć wpływ na poprawę wyników finansowych i celów strategicznych w obrębie importu i obrotu gazem
przygotowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur importowych dla gazu
tworzenie i prezentacja cyklicznych raportów, zestawień i prezentacji