1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. IMARGO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

IMARGO sp. z o.o.

Poznań, ul. Sielska

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Personal Assistant

plac Andersa 7, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 15.09.2022
full-time
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa na zastępstwo
umowa agencyjna
umowa o pracę tymczasową
umowa o staż / praktyki
full office work, home office work, hybrid work
trainee, assistant
Obowiązki:
  • An international company is looking to hire a PA to the CEO to be based in our office in Poznan
  • Join us as a Personal Assistant
  • If you have strong organisational skills and a keen eye for detail, this role could suit your skill set
  • You'll provide crucial administrative and organisational support to the CEO
  • Through engagement with other senior leaders, you’ll be well placed to build your professional network and open yourself up to future career opportunities
  • What you'll do
  • As a Personal Assistant, you’ll be providing essential high-quality support to our business leaders. This will include providing information, coordinating activities and communications, effectively interacting with key stakeholders and accurately completing a variety of administrative tasks
  • Day-to-day, you’ll be:
  • Managing diaries and inboxes, making sure that all emails are actioned
  • Organising internal and external meetings
  • Processing expenses and invoices
  • Adhoc admin requests within teams structure
  • sourcing products and quotes form the market
  • The skills you'll need
  • To be successful in this role, you’ll need experience of working in a leadership support or business management role. We’ll also be looking for you to have experience of managing diaries and inboxes, along with good attention to detail
  • You’ll also demonstrate:
  • The ability to analyse and prioritise information, instructions and papers
  • Excellent planning and organisation skills
  • Knowledge of Microsoft Word and PowerPoint and the ability to use Excel
  • An awareness of the customer business and how it interacts with the rest of the organisation
  • If you need any adjustments to support your application, such as information in alternative formats or special requirements to access our buildings, or if you’re eligible under the Disability Confident Scheme please contact us and we’ll do everything we can to help
Pokaż więcej >>
od 10000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie IMARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.