1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. Venneker Polska sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Venneker Polska sp. z o.o.

Warszawa, Ul. Powązkowska 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (32) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 31 )

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Ważna do: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie i wystawianie faktur, faktur korygujących, not korygujących oraz innych dowodów księgowych (dot. transakcji kupna-sprzedaży towarów oraz usług)
  • rozliczanie faktur w systemie F-K
  • wprowadzanie i procesowanie zamówień, identyfikacja niezgodności w zamówieniach, w tym realizacja procesu reklamacji
  • współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy oraz dostawcami i odbiorcami w zakresie transakcji kupna-sprzedaży
  • współpraca z instytucjami finansowymi
  • obsługa kasy fiskalnej
  • kontrola dowodów księgowych pod względem merytorycznym
  • przygotowywanie raportów i analiz zarządczych, wspierających podejmowane decyzje
  • rozliczanie zakupów krajowych i zagranicznych
  • zgłoszenia w IRŻ
  • bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji zadań
Pokaż więcej >>
od 4500 do 7500 PLN
Ważna do: 09.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjno-administracyjnych

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie sekretariatu
  • Wsparcie pracowników działu rozliczeń w codziennej pracy
  • Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji finansowo-księgowej (sprzedaż/zakup), w tym obieg faktur VAT-RR
  • Sprawdzanie zgodności i kompletności dokumentów z informacjami w systemie oraz wymogami prawnymi
  • Przygotowywanie danych, raportów oraz zestawień niezbędnych dla celów zarządczych, informacyjnych (na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • Bieżąca współpraca z firmą świadczącą na rzecz Spółki usługi finansowo-kadrowe
  • Organizacja spotkań
  • Przygotowywanie ofert oraz zapytań ofertowych w zakresie operacyjnej oraz pozaoperacyjnej działalności Spółki
Pokaż więcej >>
od 3500 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjno-administracyjnych

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie sekretariatu
  • Wsparcie pracowników działu rozliczeń w codziennej pracy
  • Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji finansowo-księgowej (sprzedaż/zakup), w tym obieg faktur VAT-RR
  • Sprawdzanie zgodności i kompletności dokumentów z informacjami w systemie oraz wymogami prawnymi
  • Przygotowywanie danych, raportów oraz zestawień niezbędnych dla celów zarządczych, informacyjnych (na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • Bieżąca współpraca z firmą świadczącą na rzecz Spółki usługi finansowo-kadrowe
  • Organizacja spotkań
  • Przygotowywanie ofert oraz zapytań ofertowych w zakresie operacyjnej oraz pozaoperacyjnej działalności Spółki
Pokaż więcej >>
od 3500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie i wystawianie faktur, faktur korygujących, not korygujących oraz innych dowodów księgowych (dot. transakcji kupna-sprzedaży towarów oraz usług)
  • rozliczanie faktur w systemie F-K
  • wprowadzanie i procesowanie zamówień, identyfikacja niezgodności w zamówieniach, w tym realizacja procesu reklamacji
  • współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy oraz dostawcami i odbiorcami w zakresie transakcji kupna-sprzedaży
  • współpraca z instytucjami finansowymi
  • obsługa kasy fiskalnej
  • kontrola dowodów księgowych pod względem merytorycznym
  • przygotowywanie raportów i analiz zarządczych, wspierających podejmowane decyzje
  • rozliczanie zakupów krajowych i zagranicznych
  • zgłoszenia w IRŻ
  • bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji zadań
Pokaż więcej >>
od 4500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Zarzadu

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 30.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie pracy Zarządu Spółki
  • Nadzór nad prawidłowością pracy sekretariatu oraz działu rozliczeń
  • Wsparcie pracowników sekretariatu oraz działu rozliczeń w codziennej pracy
  • Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji finansowo-księgowej (sprzedaż/zakup), w tym obieg faktur VAT-RR
  • Sprawdzanie zgodności i kompletności dokumentów z informacjami w systemie oraz wymogami prawnymi
  • Przygotowywanie danych, raportów oraz zestawień niezbędnych dla celów zarządczych, informacyjnych (na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • Bieżąca współpraca z firmą świadczącą na rzecz Spółki usługi finansowo-kadrowe
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu Spółki
  • Organizacja spotkań
  • Przygotowywanie ofert oraz zapytań ofertowych w zakresie operacyjnej oraz pozaoperacyjnej działalności Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Zarzadu

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 19.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie pracy Zarządu Spółki
  • Nadzór nad prawidłowością pracy sekretariatu oraz działu rozliczeń
  • Wsparcie pracowników sekretariatu oraz działu rozliczeń w codziennej pracy
  • Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji finansowo-księgowej (sprzedaż/zakup), w tym obieg faktur VAT-RR
  • Sprawdzanie zgodności i kompletności dokumentów z informacjami w systemie oraz wymogami prawnymi
  • Przygotowywanie danych, raportów oraz zestawień niezbędnych dla celów zarządczych, informacyjnych (na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • Bieżąca współpraca z firmą świadczącą na rzecz Spółki usługi finansowo-kadrowe
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu Spółki
  • Organizacja spotkań
  • Przygotowywanie ofert oraz zapytań ofertowych w zakresie operacyjnej oraz pozaoperacyjnej działalności Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zootechnicznych

mazowieckie
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie nadzoru zootechnicznego na obsługiwanych fermach trzody chlewnej,
  • Pomoc hodowcom w zakresie organizacji funkcjonowania fermy oraz optymalizacji wykorzystania środków produkcji,
  • Doradztwo w zakresie opieki, żywienia i zachowania dobrostanu zwierząt,
  • Współpraca z lekarzami weterynarii,
  • Sporządzanie raportów oraz obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych zadań,
  • Praca na terenie centralnej Polski,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. inwestycji OZE / solarnych

mazowieckie
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • współpraca z Urzędami i instytucjami,
  • budowanie portfela klientów,
  • wstępna analiza ryzyka transakcji ,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pełnej dokumentacji,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

lubelskie
Wygasła: 31.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w zespole księgowo-rozliczeniowym

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opis stanowiska:
  • * księgowanie i wystawianie faktur, faktur korygujących, not korygujących oraz innych dowodów księgowych (dot. transakcji kupna-sprzedaży towarów oraz usług)
  • * rozliczanie faktur w systemie F-K
  • * wprowadzanie i procesowanie zamówień, identyfikacja niezgodności w zamówieniach, w tym realizacja procesu reklamacji
  • * współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy oraz dostawcami i odbiorcami w zakresie transakcji kupna-sprzedaży
  • * współpraca z instytucjami finansowymi
  • * obsługa kasy fiskalnej
  • * kontrola dowodów księgowych pod względem merytorycznym
  • * przygotowywanie raportów i analiz zarządczych, wspierających podejmowane decyzje
  • * rozliczanie zakupów krajowych i zagranicznych
  • * zgłoszenia w IRŻ
  • * bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji zadań
Pokaż więcej >>
od 4000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Zarzadu

Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie pracy Zarządu Spółki
  • Nadzór nad prawidłowością pracy sekretariatu oraz działu rozliczeń
  • Wsparcie pracowników sekretariatu oraz działu rozliczeń w codziennej pracy
  • Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji finansowo-księgowej (sprzedaż/zakup), w tym obieg faktur VAT-RR
  • Sprawdzanie zgodności i kompletności dokumentów z informacjami w systemie oraz wymogami prawnymi
  • Przygotowywanie danych, raportów oraz zestawień niezbędnych dla celów zarządczych, informacyjnych (na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • Bieżąca współpraca z firmą świadczącą na rzecz Spółki usługi finansowo-kadrowe
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu Spółki
  • Organizacja spotkań
  • Przygotowywanie ofert oraz zapytań ofertowych w zakresie operacyjnej oraz pozaoperacyjnej działalności Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

podlaskie
Wygasła: 09.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

łódzkie
Wygasła: 09.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 09.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

pomorskie
Wygasła: 09.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

lubelskie
Wygasła: 09.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistyk - spedytor

Powązkowska 15
Wygasła: 01.04.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w zespole księgowo-rozliczeniowym

Powązkowska 15
Wygasła: 25.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna(-y) Księgowa(-y)

mazowieckie
Wygasła: 31.07.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń

Warszawa
Wygasła: 14.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa

Warszawa
Wygasła: 25.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń

Warszawa
Wygasła: 25.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń

Wrocław
Wygasła: 15.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń

Wrocław
Wygasła: 11.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Logistyki

Wrocław
Wygasła: 05.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Rozliczeń

Wrocław
Wygasła: 08.04.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistyk ze znajomością języka angielskiego i rosyjskiego

Wrocław
Wygasła: 20.11.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierowca międzynarodowy - kat. C+ E

zagranica
Wygasła: 23.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

dolnośląskie
Wygasła: 14.08.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

łódzkie
Wygasła: 14.08.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

wielkopolskie
Wygasła: 14.08.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Wrocław
Wygasła: 05.08.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne