1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PROGRESS HOLDING sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PROGRESS HOLDING sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. SZAŃCOWA 44

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 9 )

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

Szańcowa 44, Warszawa
Wygasła: 02.06.2023
część etatu
umowa o pracę
umowa o dzieło
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków – prowadzenie portfela klientów firm:
  • Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych,
  • Dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych,
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT,
  • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
  • księgowaniu wyciągów bankowych,
  • Księgowanie Rozliczeń międzyokresowych,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
  • Księgowanie kosztów amortyzacji,
  • Analiza i kontrola sald kont rozrachunkowych,
  • Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
  • Naliczanie płac i rozliczanie delegacji
Pokaż więcej >>
od 7400 do 7800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & Business Development Manager

Szańcowa 44, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
  • Poszukiwany pracownik na stanowisko Kierownika do Spraw Rozwoju Rynku dla Spółki Imperial Ceylon
  • Poszukiwanie nabywców / sieci federalnych i regionalnych, którzy są zainteresowani nabyciem herbat produkowanych przez firmę w Polsce i innych krajach UE
  • Omawianie niezbędnego zapotrzebowania na towary na 3-4 miesiące i planowanie zakupów
  • Planowanie rozwoju, dystrybucji, rozwoju nowych produktów, zwiększenia sprzedaży i biznesu Imperial Ceylon Sp z.o.o
  • Zapewnienie stałych raportów do przełożonych w wyznaczonych terminach
  • Powyższe obowiązki są najważniejszymi na wstępnym etapie pracy. Po nim pojawią się kolejne:
  • Przyjmowanie towarów ze Sri Lanki i Kenii, zarządzanie magazynem, dostarczanie towarów do klientów, wystawianie faktur, pobieranie wpływów ze sprzedaży, zarządzanie zapasami
  • Organizowanie przelewów zakupów do Sri Lanki i Kenii
  • Okresowe wizyty u istniejących i potencjalnych klientów w Polsce i innych krajach UE
  • Monitorowanie wyników i zapasów klientów oraz podejmowanie działań korygujących
  • Kontrola finansowa operacji
  • Centrala ustali wskaźniki KPI w celu monitorowania wydajności
Pokaż więcej >>
od 9000 do 10700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Assistant

Białystok
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • To collect and process information on Polish companies;
  • Do interview with companies;
  • To service the clients and provide support;
  • To offer IGK service on the Polish market: credit information, debt collection, credit insurance
Pokaż więcej >>
od 4500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & Business Development Manager

Szańcowa 44, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
  • Poszukiwany pracownik na stanowisko Kierownika do Spraw Rozwoju Rynku dla Spółki Imperial Ceylon
  • Poszukiwanie nabywców / sieci federalnych i regionalnych, którzy są zainteresowani nabyciem herbat produkowanych przez firmę w Polsce i innych krajach UE
  • Omawianie niezbędnego zapotrzebowania na towary na 3-4 miesiące i planowanie zakupów
  • Planowanie rozwoju, dystrybucji, rozwoju nowych produktów, zwiększenia sprzedaży i biznesu Imperial Ceylon Sp z.o.o
  • Zapewnienie stałych raportów do przełożonych w wyznaczonych terminach
  • Powyższe obowiązki są najważniejszymi na wstępnym etapie pracy. Po nim pojawią się kolejne:
  • Przyjmowanie towarów ze Sri Lanki i Kenii, zarządzanie magazynem, dostarczanie towarów do klientów, wystawianie faktur, pobieranie wpływów ze sprzedaży, zarządzanie zapasami
  • Organizowanie przelewów zakupów do Sri Lanki i Kenii
  • Okresowe wizyty u istniejących i potencjalnych klientów w Polsce i innych krajach UE
  • Monitorowanie wyników i zapasów klientów oraz podejmowanie działań korygujących
  • Kontrola finansowa operacji
  • Centrala ustali wskaźniki KPI w celu monitorowania wydajności
Pokaż więcej >>
od 3900 do 4900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office administrator

Białystok
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • To collect and process information on Polish companies;
  • Do interview with companies;
  • To service the clients and provide support;
  • To offer IGK service on the Polish market: credit information, debt collection, credit insurance
Pokaż więcej >>
od 4500 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa samodzielna

Szańcowa 44, Wola, Warszawa
Wygasła: 26.08.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie portfela klientów firm:
  • Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych,
  • Dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych,
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT,
  • Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
  • Księgowanie wyciągów bankowych,
  • Prowadzenie spraw płacowych, L.P
  • Księgowanie Rozliczeń międzyokresowych,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
  • Księgowanie kosztów amortyzacji,
  • Analiza i kontrola sald kont rozrachunkowych,
  • Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
Pokaż więcej >>
od 7200 do 7600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa samodzielna

mazowieckie
Wygasła: 09.08.2020
Umowa o pracę
Specjalista
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna/-y Księgowa/-y

Warszawa
Wygasła: 01.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa

Warszawa
Wygasła: 01.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "PROGRESS HOLDING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.