1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FUNDACJA PROVEG
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA PROVEG

WARSZAWA, UL. STANISŁAWA DYGATA 2 / 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Specjalista / Specjalistka ds. współpracy z biznesem

Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
część etatu
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Planowanie, koordynacja i ewaluacja projektów i działań Fundacji angażujących partnerów biznesowych;
  • przygotowywanie ofert biznesowych przy wsparciu pozostałych członków zespołu;
  • negocjowanie umów i warunków współpracy;
  • budowanie bazy klientów (CRM);
  • utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych;
  • analiza, regularne śledzenie i mapowanie rynku;
  • dzielenie się wiedzą z przedstawicielami branży podczas szkoleń i prezentacji przy pełnym wsparciu zespołów;
  • udział w wydarzeniach związanych z branżą spożywczą, takich jak targi i konferencje;
  • wsparcie przy organizacji wydarzeń biznesowych Fundacji
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance and Operations Specialist

Warszawa
Wygasła: 04.02.2024
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie rocznego budżetu we współpracy z dyrektorem i zespołem Fundacji ProVeg;
  • Współpraca z poszczególnymi kierownikami projektów w celu obliczania i raportowania kosztów projektów;
  • Monitorowanie i raportowanie przepływów finansowych zgodnie z wytycznymi i we współpracy z Finance Managerem ProVeg INT;
  • Wystawianie/ księgowanie faktur, przygotowywanie dokumentów i raportów dla księgowości;
  • Zarządzanie i koordynacja działań operacyjnych w ramach organizacji;
  • Współtworzenie umów, uchwał i zarządzanie obiegiem dokumentów;
  • Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi do zarządzania wiedzą i procesami, w tym bazami danych, wiki i innymi platformami współpracy (np. Slack, Asana i Google Workspace);
  • Ulepszanie procesów i metodologii w celu zapewnienia wydajności i wysokiej jakości działań;
  • Dzielenie się wiedzą, wymiana informacji i najlepszych praktyk
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Communications Manager

Warszawa
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
  • Opracowanie i realizacja strategicznego planu komunikacji dla Fundacji ProVeg;
  • opracowanie jasnej, efektywnej narracji i kluczowych komunikatów oraz publikowanie ich w wybranymi kanałami;
  • monitorowanie polskiego rynku mediowego;
  • monitorowanie obecności Fundacji w mediach, w tym publikacji prasowych, wywiadów i wzmianek w mediach społecznościowych;
  • współpraca z zespołem międzynarodowym w celu tworzenia treści do komunikacji w mediach społecznościowych;
  • dbanie o bezpośrednią obecność i komunikację Fundacji ProVeg na platformach mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, X, LinkedIn);
  • prowadzenie płatnych i organicznych kampanii w mediach społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników i generowania leadów;
  • opracowywanie raportów dotyczących aktywności w mediach społecznościowych (liczba obserwujących, odwiedzin, kliknięć, wyświetleń itp.);
  • budowanie relacji z dziennikarzami i influencerami z obszaru branży spożywczej, kulinarnej, biznesu, polityki i stylu życia;
  • tworzenie, planowanie i realizacja strategii PR zgodnie z globalną komunikacją ProVeg;
  • tworzenie i rozpowszechnianie różnorodnych treści komunikacyjnych, w tym komunikatów prasowych, oświadczeń i stanowisk;
  • odpowiadanie na zapytania mediów i komunikacja kryzysowa przy wsparciu globalnego zespołu;
  • współpraca z partnerami biznesowymi Fundacji w zakresie komunikacji i marketingu: udział w przygotowaniu ofert B2B, prowadzenie szkoleń;
  • współpraca z międzynarodowym zespołem komunikacyjnym i innymi krajami ProVeg - dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami, aby zwiększać nasz globalny wpływ
Pokaż więcej >>
od 9000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Communications Manager

Warszawa
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Chcesz mieć swój wkład w jeden z najważniejszych ruchów na rzecz sprawiedliwości społecznej naszego pokolenia? Ekscytuje Cię możliwość dołączenia do postępowej, szybko rozwijającej międzynarodowej organizacji pozarządowej?
  • Obecnie do zespołu ProVeg Polska poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
  • COMMUNICATIONS MANAGER
  • Na stanowisku Communications Manager będziesz odpowiedzialny/a za zewnętrzną komunikację organizacji, by nasz przekaz był obecny w mediach tradycyjnych i interaktywnych, jednocześnie generując pomysły na nowe kampanie w celu budowania świadomości żywieniowej wśród jak największej ilości ludzi i przyczynienia się do realizacji misji fundacji - ograniczenia globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku
  • TO STANOWISKO BĘDZIE DLA CIEBIE IDEALNE, JEŚLI:
  • - Identyfikujesz się z misją i wartościami ProVeg;
  • - posiadasz min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie i sukcesy zawodowe w obszarze komunikacji adresowanej do zróżnicowanego środowiska odbiorców – znasz się na tym i uwielbiasz działać w obszarach związanych z komunikacją;
  • - masz wiedzę i doświadczenie w tworzeniu materiałów komunikacyjnych z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi (SM, newsletter, blog itp.);
  • - bardzo dobrze znasz specyfikę mediów społecznościowych, masz doświadczenie w prowadzeniu serwisów takich jak Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter i lubisz to robić;
  • - sprawnie pracujesz z tekstem i operujesz słowem;
  • - kreatywność, proaktywność i konsekwencja w działaniu są wpisane w Twoje DNA;
  • - lubisz komunikować się z otoczeniem, jesteś otwarty/a na ludzi i cenisz sobie współpracę w zespole;
  • - dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i nie masz problemu z zarządzaniem i realizacją kilku projektów równocześnie;
  • - nie są Ci obce zasady zarządzania projektami i narzędzia to ułatwiające (np. Asana, Wrike);
  • - znasz język angielski na poziomie biegłym w mowie i w piśmie (praca w środowisku międzynarodowym)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Communications Manager

mazowieckie
Wygasła: 04.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne