Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zarządzanie procesem zamówieniami od klienta (wpisywanie do systemu, wprowadzanie zmian, odpowiadanie na zapytania, monitorowanie statusu zamówień, sprawdzanie rozliczeń, przekierowywanie innych zapytań do odpowiednich działów)
zapewnienie bardzo dobrej jakości obsługi klienta (tylko klienci biznesowi) przez skuteczną komunikację i odpowiedzi (głównie maile)
Customer Service Specialist with Italian - Order Management (new SSC)
Gdańsk, pomorskie
Ważna do: 30.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C)
zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Customer Service Specialist with Danish - O2C (new SSC)
Gdańsk, pomorskie
Ważna do: 30.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C)
zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Customer Service Specialist with Swedish - O2C (new SSC) Gdańsk
Gdańsk, pomorskie
Ważna do: 30.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C)
zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Customer Service Specialist with English - Order Management (new SSC)
Gdańsk, pomorskie
Ważna do: 30.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C)
zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Customer Service Specialist with Spanish - Order Management (new SSC)
Gdańsk, pomorskie
Ważna do: 30.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C)
zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy (opakowania i folie przemysłowe)
Kraków, małopolskie
Ważna do: 18.04.2024
Pełny etat
Kontrakt b2b
Starszy specjalista (senior)
Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie klientów B2B ( głównie zakłady produkcyjne) w zakresie sprzedaży folii stretch
Obsługa i podtrzymywanie relacji z istniejącą już bazą Klientów krajowych na określonym obszarze Polski w zależności od miejsca zamieszkania kandydata (2-3 województwa)
Realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy i działań
Dbanie o bardzo dobre relacje z Klientami oraz o bardzo dobry wizerunek Firmy
Przeprowadzanie podstawowych testów folii w siedzibie Klienta oraz dobór odpowiedniego produktu zaspokajającego potrzeby klienta
Udział w targach branżowych, szkoleniach wewnętrznych
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
Gliwice, śląskie
Ważna do: 16.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Starszy specjalista (senior)
Obowiązki:
bieżące odpowiadanie na zapytania klientów (głównie z Niemiec), przesyłanie dokumentów, uzgadnianie szczegółów dotyczących zamówień - średnio 80% czasu
przeprowadzanie researchu rynku pod kątem nowych klientów, przesyłanie ofert (20% czasu)
odpowiedzi na przesyłane zapytania ofertowe od klientów (w j.angielskim)
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
Katowice, śląskie
Ważna do: 16.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Starszy specjalista (senior)
Obowiązki:
bieżące odpowiadanie na zapytania klientów (głównie z Niemiec), przesyłanie dokumentów, uzgadnianie szczegółów dotyczących zamówień - średnio 80% czasu
przeprowadzanie researchu rynku pod kątem nowych klientów, przesyłanie ofert (20% czasu)
odpowiedzi na przesyłane zapytania ofertowe od klientów (w j.angielskim)
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon) w języku serbskim
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
montaż i demontaż rusztowań (praca na wysokości 20-30 metrów) na obiektach przemysłowych
współpraca z kierownikiem budowy i brygadzistą
od 15000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu z j. angielskim
Nowy Sącz
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za tworzenie marketingu zwiększającego sprzedaż
Współpraca i rozliczanie zewnętrznych dostawców w zakresie marketingu
Prowadzenie działań marketingowych w oparciu o nowoczesne formy marketingu cyfrowego, wykorzystując narzędzia marketingu B2B
Monitoring efektywności działań oraz nadzór nad prowadzonymi kampaniami i komunikacją
Tworzenie harmonogramu działań marketingowych (z uwzględnieniem ważnych wydarzeń i akcji m.in. targowych) i czuwanie nad ich realizacją
Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży na temat potrzeb klientów, wzrostu sprzedaży i wzmocnienia istniejących relacji z klientami oraz z zarządem firmy
Podnoszenie świadomości i znaczenia marki, przygotowywanie i udział w międzynarodowych targach
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
uczestnictwo w targach
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
uczestnictwo w targach
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
uczestnictwo w targach
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
pozyskiwanie i obsługa nowych klientów na powierzonym obszarze, klientami są głównie salony okienne/drzwiowe i wiodący dystrybutorzy na danym terenie - do wyboru jeden z krajów w którym firma chce rozwijać swoją sprzedaż : Niemcy lub Francja lub Belgia lub Czechy lub Włochy lub Stany
budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami
pozyskiwanie i obsługa nowych klientów na powierzonym obszarze, klientami są głównie salony okienne/drzwiowe i wiodący dystrybutorzy na danym terenie - do wyboru jeden z krajów w którym firma chce rozwijać swoją sprzedaż : Niemcy lub Francja lub Belgia lub Czechy lub Włochy lub Stany
budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami
pozyskiwanie i obsługa nowych klientów na powierzonym obszarze, klientami są głównie salony okienne/drzwiowe i wiodący dystrybutorzy na danym terenie - do wyboru jeden z krajów w którym firma chce rozwijać swoją sprzedaż : Niemcy lub Francja lub Belgia lub Czechy lub Włochy lub Stany
budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
stworzenie nowego działu w firmie jakim będzie serwis mobilny dla urządzeń klimatyzacji, w tym : zbudowanie polityki i strategii, wprowadzenie sprzedaży usług serwisowych i diagnostycznych, dział będzie nastawiony na klienta B2B (klimatyzacje oraz pompy ciepła)
zbudowanie i zarządzanie działem serwisantów mobilnych (docelowo 20 osób) oraz organizacja ich pracy
aktywna sprzedaż usług serwisowych oraz w późniejszym czasie - zarządzanie sprzedażą
stworzenie procesów optymalizacji działu obsługi klienta
odpowiedzialność za przyjęty budżet, nadzór nad infrastrukturą, planami sprzedażowym
dbanie o podwyższanie standardu sprzedaży, obsługi klienta, działań serwisantów, działem reklamacji
stworzenie nowego działu w firmie jakim będzie serwis mobilny dla urządzeń klimatyzacji, w tym : zbudowanie polityki i strategii, wprowadzenie sprzedaży usług serwisowych i diagnostycznych, dział będzie nastawiony na klienta B2B (klimatyzacje oraz pompy ciepła)
zbudowanie i zarządzanie działem serwisantów mobilnych (docelowo 20 osób) oraz organizacja ich pracy
aktywna sprzedaż usług serwisowych oraz w późniejszym czasie - zarządzanie sprzedażą
stworzenie procesów optymalizacji działu obsługi klienta
odpowiedzialność za przyjęty budżet, nadzór nad infrastrukturą, planami sprzedażowym
dbanie o podwyższanie standardu sprzedaży, obsługi klienta, działań serwisantów, działem reklamacji
stworzenie nowego działu w firmie jakim będzie serwis mobilny dla urządzeń klimatyzacji, w tym : zbudowanie polityki i strategii, wprowadzenie sprzedaży usług serwisowych i diagnostycznych, dział będzie nastawiony na klienta B2B (klimatyzacje oraz pompy ciepła)
zbudowanie i zarządzanie działem serwisantów mobilnych (docelowo 20 osób) oraz organizacja ich pracy
aktywna sprzedaż usług serwisowych oraz w późniejszym czasie - zarządzanie sprzedażą
stworzenie procesów optymalizacji działu obsługi klienta
odpowiedzialność za przyjęty budżet, nadzór nad infrastrukturą, planami sprzedażowym
dbanie o podwyższanie standardu sprzedaży, obsługi klienta, działań serwisantów, działem reklamacji
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
uczestnictwo w targach
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
uczestnictwo w targach
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
uczestnictwo w targach
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
Odpowiedzialność za tworzenie marketingu zwiększającego sprzedaż
Współpraca i rozliczanie zewnętrznych dostawców w zakresie marketingu
Prowadzenie działań marketingowych w oparciu o nowoczesne formy marketingu cyfrowego, wykorzystując narzędzia marketingu B2B
Monitoring efektywności działań oraz nadzór nad prowadzonymi kampaniami i komunikacją
Tworzenie harmonogramu działań marketingowych (z uwzględnieniem ważnych wydarzeń i akcji m.in. targowych) i czuwanie nad ich realizacją
Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży na temat potrzeb klientów, wzrostu sprzedaży i wzmocnienia istniejących relacji z klientami oraz z zarządem firmy
Podnoszenie świadomości i znaczenia marki, przygotowywanie i udział w międzynarodowych targach
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Analiza i Projektowanie Automatyzacji: Badanie istniejących procesów w firmie, identyfikacja obszarów możliwych do automatyzacji, projektowanie innowacyjnych rozwiązań
Rozwój i Implementacja: Tworzenie skryptów, aplikacji lub narzędzi w Pythonie (oraz ewentualnie VBA jako dodatkowy atut) w celu automatyzacji procesów biznesowych
Integracja z Systemami: Łączenie narzędzi automatyzacyjnych z istniejącymi systemami ERP oraz innymi platformami i bazami danych
Testowanie i Optymalizacja: Zapewnienie efektywnego działania wdrożonych rozwiązań, ich ciągłe doskonalenie i optymalizacja
Dokumentacja i Standardy: Opracowanie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkownika oraz ustalanie standardów dla nowych procesów automatyzacji
Szkolenia i Wsparcie: Organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych, udzielanie wsparcia i doradztwa
Analiza i Projektowanie Automatyzacji: Badanie istniejących procesów w firmie, identyfikacja obszarów możliwych do automatyzacji, projektowanie innowacyjnych rozwiązań
Rozwój i Implementacja: Tworzenie skryptów, aplikacji lub narzędzi w Pythonie (oraz ewentualnie VBA jako dodatkowy atut) w celu automatyzacji procesów biznesowych
Integracja z Systemami: Łączenie narzędzi automatyzacyjnych z istniejącymi systemami ERP oraz innymi platformami i bazami danych
Testowanie i Optymalizacja: Zapewnienie efektywnego działania wdrożonych rozwiązań, ich ciągłe doskonalenie i optymalizacja
Dokumentacja i Standardy: Opracowanie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkownika oraz ustalanie standardów dla nowych procesów automatyzacji
Szkolenia i Wsparcie: Organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych, udzielanie wsparcia i doradztwa