1. Pracodawca
  2. Pruszków
  3. FID sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FID sp. z o.o.

PRUSZKÓW, UL. ANIELIN 1 / 98

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. finansów i administracji

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
  • -zarządzanie umowami i dokumentacją,
  • -kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
  • -ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
  • -wystawianie faktur, zaliczek, korekt,
  • -przygotowywanie umów i ich weryfikacja,
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru inwestorskiego robót budowlanych

Poznań
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzór inwestorski
  • Aktywne uczestnictwo w procesie planowania inwestycji,
  • Analizowanie projektów technicznych i wykonawczych,
  • Koordynowanie pracy wykonawców i podwykonawców na budowach,
  • Odbiór robót budowlanych i dbanie o ich jakościowe wykonanie,
  • Monitorowanie i raportowanie postępu prac,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Wykonawcami na budowie,
  • Pozyskiwanie podwykonawców i prowadzenie z nimi negocjacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik sekretariatu

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -administrowanie umowami i dokumentacją,
  • -administracja flotą samochodową,
  • -wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
  • -dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą oraz remontową,
  • -zaopatrzenie biura,
  • -zamawianie i serwisowanie urządzeń biurowych,
  • -witanie i obsługa gości w biurze,
  • -archiwizacja dokumentów: skanowanie, drukowanie,
  • -koordynacja obiegu dokumentacji,
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 3600 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. finansów i administracji

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
  • -zarządzanie umowami i dokumentacją,
  • -kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
  • -ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
  • -wystawianie faktur, zaliczek, korekt,
  • -przygotowywanie umów i ich weryfikacja,
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Engineering & Construction Project Manager

Poznań
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • STANOWISKO: Junior Project Manager Techniczny
  • Aktywnie uczestniczyć w procesie planowania inwestycji,
  • Koordynować pracę wykonawców i podwykonawców na budowach,
  • Monitorować i raportować postęp prac,
  • Utrzymywać dobre relacje z wykonawcami na budowie,
  • Pozyskiwać podwykonawców i prowadzić z nimi negocjacje
  • Współtworzyć harmonogramy i kosztorysy
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik sekretariatu

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -administrowanie umowami i dokumentacją,
  • -administracja flotą samochodową,
  • -wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
  • -dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą oraz remontową,
  • -zaopatrzenie biura,
  • -zamawianie i serwisowanie urządzeń biurowych,
  • -witanie i obsługa gości w biurze,
  • -archiwizacja dokumentów: skanowanie, drukowanie,
  • -koordynacja obiegu dokumentacji,
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 3600 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Engineering & Construction Project Manager

Łódź
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • STANOWISKO: Junior Project Manager Techniczny
  • Dlaczego ludzie lubią u nas pracować?
  • Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szukaliśmy a Ty nas!
  • Co robimy?
  • Inwestujemy w kamienice. Nadajemy im drugie życie. Aktualnie robimy to w 13 miastach. Współpracujemy z ludźmi którzy, tak jak my rozumieją rynek nieruchomości, inwestują w przyszłość i kochają piękną architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny
  • Na tym stanowisku będziesz:
  • - Aktywnie uczestniczyć w procesie planowania inwestycji,
  • - Koordynować pracę wykonawców i podwykonawców na budowach,
  • - Monitorować i raportować postęp prac,
  • - Utrzymywać dobre relacje z wykonawcami na budowie,
  • - Pozyskiwać podwykonawców i prowadzić z nimi negocjacje
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. nieruchomości - Pośrednik w obrocie nieruchomościami

Łódź
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sprzedawanie wyjątkowych nieruchomości
  • Budowanie długofalowych relacji z inwestorami
  • Wspieranie inwestorów w całym procesie
  • Stawianie czoła wyzwaniom na pozór nie do przeskoczenia
  • Rozwijanie swoich talentów i poszerzanie perspektyw
  • Sprzedawanie, kiedy inni nie sprzedają
Pokaż więcej >>
od 5000 do 30000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager robót

Łódź
Wygasła: 23.02.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Aktywne uczestnictwo w procesie planowania inwestycji,
  • Analizowanie projektów technicznych i wykonawczych,
  • Koordynowanie pracy wykonawców i podwykonawców na budowach,
  • Monitorowanie i raportowanie postępu prac,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Wykonawcami na budowie,
  • Pozyskiwanie podwykonawców i prowadzenie z nimi negocjacji
Pokaż więcej >>
od 6000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 06.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
  • -zarządzanie umowami i dokumentacją,
  • -kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
  • -współpraca z prawnikami,
  • -ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
  • -wystawianie faktur, zaliczek, korekt,
  • -przygotowywanie umów i ich weryfikacja,
  • -udział w zamknięciu miesiąca i roku,
  • -zgłaszanie dokumentów finansowych (eKRS),
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager robót

Poznań
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Dlaczego ludzie lubią u nas pracować?
  • Jesteśmy młodym, entuzjastycznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację – nie doświadczysz u nas politycznych rozgrywek. Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wierzymy, że możemy je wspólnie zrealizować w zgranym zespole, kierującym się jednoczącą wizją. Do przeszkód podchodzimy z dystansem, ciągle się ucząc i osiągając coraz bardziej ambitne cele. Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rozpoczęcie pracy na danym stanowisku to tylko start naszej wspólnej drogi. Możesz liczyć na wsparcie i możliwość rozwoju w innych działach firmy, w zależności od Twoich talentów
  • Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szuka FID Group i na odwrót, by wspólnie osiągnąć to, co pozornie niemożliwe!
  • Co robimy?
  • Zajmujemy się obrotem nieruchomościami, nadając im nowe życie. W naszym portfolio są domy, mieszkania i całe budynki. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami, jak i klientami indywidualnymi. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Prowadzimy markę FID Group, specjalizującą się w rewitalizacji nieruchomości. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik sekretariatu

Piekary 6, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -administrowanie umowami i dokumentacją,
  • -wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
  • -dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą ,
  • -zaopatrzenie biura,
  • -zamawianie i serwisowanie urządzeń biurowych,
  • -witanie i obsługa gości w biurze,
  • -archiwizacja dokumentów: skanowanie, drukowanie,
  • -koordynacja obiegu dokumentacji,
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Project Manager

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Dlaczego ludzie lubią u nas pracować?
  • Jesteśmy młodym, entuzjastycznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację – nie doświadczysz u nas politycznych rozgrywek. Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wierzymy, że możemy je wspólnie zrealizować w zgranym zespole, kierującym się jednoczącą wizją. Do przeszkód podchodzimy z dystansem, ciągle się ucząc i osiągając coraz bardziej ambitne cele. Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rozpoczęcie pracy na danym stanowisku to tylko start naszej wspólnej drogi. Możesz liczyć na wsparcie i możliwość rozwoju w innych działach firmy, w zależności od Twoich talentów
  • Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szuka FID Group i na odwrót, by wspólnie osiągnąć to, co pozornie niemożliwe!
  • Na tym stanowisku będziesz:
  • -prowadzić projekty naszych nieruchomości: od momentu ich pozyskania, przez czynności urzędowe i techniczne aż do momentu sprzedaży,
  • -koordynować pracę osób zaangażowanych w dany projekt, zarówno z naszego zespołu, jak i podwykonawców (prawników, architektów i geodetów, a czasem może nawet strażaków),
  • -monitorować i raportować postęp prac,
  • -pozyskiwać podwykonawców i prowadzić z nimi negocjacje
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik sekretariatu

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 24.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • -administrowanie umowami i dokumentacją,
  • -administracja flotą samochodową,
  • -wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
  • -dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą oraz remontową,
  • -zaopatrzenie biura,
  • -zamawianie i serwisowanie urządzeń biurowych,
  • -witanie i obsługa gości w biurze,
  • -archiwizacja dokumentów: skanowanie, drukowanie,
  • -koordynacja obiegu dokumentacji,
  • -współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • -wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Finansów i Administracji

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
  • zarządzanie umowami i dokumentacją,
  • kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
  • ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
  • wystawianie faktur, zaliczek, korekt,
  • przygotowywanie umów i ich weryfikacja,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. finansów i administracji

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Młodszy specjalista ds. Finansów i Administracji
  • Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
  • Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
  • Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
  • Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
  • Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
  • Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
  • Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
  • Obowiązki:
  • - kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
  • - zarządzanie umowami i dokumentacją,
  • - kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
  • - ewidencja faktur,
  • - wystawianie faktur, zaliczek, korekt,
  • - przygotowywanie umów i ich weryfikacja,
  • - współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • - wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
  • Miejsce pracy: Pruszków
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent w Zespole Sprzedaży

Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 29.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem (prowadzenie całej ścieżki kontaktu z klientem inwestycyjnym, fliperem oraz indywidualnym),
  • Wsparcie działu sprzedaży (Tworzenie, edytowanie oraz analizowanie dokumentów dotyczących sprzedaży mieszkań; telefoniczne oraz mailowe umawianie spotkań),
  • Tworzenie ogłoszeń sprzedażowych (Kompletowanie informacji dotyczących nieruchomości oraz udostępnianie ich na platformie min. Otodom, odpowiadanie na zapytania klientów),
  • Ścisła współpraca z działem marketingu (koordynacja newsletterów dla inwestorów, wspólna praca nad materiałami marketingowymi),
  • Współpraca z działem administracji (updat’y dotyczący umów i płatności, kontakt z notariuszem),
  • Rozwijanie działu sprzedaży (usprawnianie procesów, tworzenie procedur, zgłaszanie i wdrażanie własnych pomysłów)
Pokaż więcej >>
od 3010 do 4900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Finansów i Administracji

mazowieckie
Wygasła: 10.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 2700 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.