1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. AG TEST HR sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AG TEST HR sp. z o.o. sp. k.

KRAKÓW, UL. ZWIERZYNIECKA 30

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7388) Aktualne ( 19 ) Archiwalne ( 7369 )

Controlling and Reporting Specialist

Katowice
Ważna do: 15.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • You will design, structure, and further develop controlling processes for Company Group in-house clients
  • Preparation and implementation of budgeting and financial planning
  • Preparation of variance analysis for financial control
  • Development and implementation of the forecasting processes
  • Prepare and monitor of cash flow, equity capitalization, and capital measures
  • Provide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platforms
  • Planning and control of projects
  • Independently handling incoming/outgoing communication written and verbal with customers
Pokaż więcej >>
Ważna do: 15.05.2024

Controlling and Reporting Specialist

Kraków
Ważna do: 15.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • You will design, structure, and further develop controlling processes for Company Group in-house clients
  • Preparation and implementation of budgeting and financial planning
  • Preparation of variance analysis for financial control
  • Development and implementation of the forecasting processes
  • Prepare and monitor of cash flow, equity capitalization, and capital measures
  • Provide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platforms
  • Planning and control of projects
  • Independently handling incoming/outgoing communication written and verbal with customers
Pokaż więcej >>
Ważna do: 15.05.2024

Specjalista ds. HoReCa

Kraków
Ważna do: 15.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami (hurtownie dla branży Horeca, zakłady cukierniczo-piekarnicze)
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Koordynowanie procesów sprzedażowych oraz realizacja planów sprzedażowych
  • Przygotowywanie i koordynacja akcji promocyjnych
  • Wprowadzanie nowych produktów
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku międzynarodowym oraz współtworzenie planów działań marketingowych
  • Udział w targach branżowych
Pokaż więcej >>
Ważna do: 15.05.2024

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Kraków
Ważna do: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ważna do: 10.05.2024

Cargo Billing Administrator

Kraków
Ważna do: 09.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Perform the air way bill quality assurance for Company Cargo’s customers (for export airway bills and for import airway bills)
  • Clarify and handle invoicing disputes, billing adjustments/discrepancies
  • Check self-audit and other quality focused reports
  • Support colleagues in case of customer account discrepancies in reconciliation process
  • Communicate with Company Group Cargo local representatives and Company Group Cargo customers
  • Update and control pricing master data
  • Perform general office/administrative work (CCA issuance & documentation filling, Country Specification updates)
Pokaż więcej >>
Ważna do: 09.05.2024

Młodszy Specjalista ds. HR z językiem niemieckim

Kraków
Ważna do: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ważna do: 10.05.2024

Absolwenci/ studenci ze znajomością języka niemieckiego

Kraków
Ważna do: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ważna do: 10.05.2024

Młodszy Księgowy z j. niemieckim

Kraków
Ważna do: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole prowadzącym księgowość dla spółek z grupy
  • Księgował faktury przychodzące
  • Współpracował z dostawcami oraz pracownikami innych spółek z grupy
  • Uzgadniał salda kont dostawców
  • Przygotowywał płatności
  • Prowadził rozliczenia międzyokresowe
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru księgowego – m.in. z systemem SAP (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
Pokaż więcej >>
Ważna do: 08.05.2024

Specjalista ds. HR z językiem niemieckim

Kraków
Ważna do: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ważna do: 08.05.2024

Samodzielny Księgowy/Księgowa

Kraków
Ważna do: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Weryfikowanie zatwierdzonych merytorycznie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz dokonywanie zapisów poszczególnych operacji gospodarczych w księgach rachunkowych w programie Symfonia
  • Wystawianie faktur sprzedażowych krajowych unijnych i eksportowych, faktur korygujących, not korygujących
  • Zestawianie i sporządzanie wyciągów danych oraz sporządzanie raportów, podsumowań
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Sporządzanie deklaracji AKC-4 w sprawie podatku akcyzowego
  • Sporządzanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
  • Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń związanych z zatrudnieniem
Pokaż więcej >>
Ważna do: 05.05.2024

Tactical Buyer with German

Katowice
Ważna do: 05.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Plan and execute typical procurement/sourcing processes for Group companies
  • Timely and accurately process Source-2-Contract (S2C) activities in accordance to internal guidelines
  • Support internal clients in performing demand analysis
  • Gather and challenge specifications to ensure a sufficient documentation of requirements for tendering
  • Define procurement requirements, identify potential suppliers for tendering and manage RFx
  • Prepare (commercial aspects, risk evaluation, contractual parameters) and agree evaluation matrix for a consisting scoring approach
  • Perform business negotiations with external vendors
  • Analyze and compare competing proposals, prepare vendor selection decisions
  • Redline and finalize contracts (English/German) in cooperation with legal department
Pokaż więcej >>
Ważna do: 05.05.2024

Tactical Buyer with German

Kraków
Ważna do: 05.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Plan and execute typical procurement/sourcing processes for Group companies
  • Timely and accurately process Source-2-Contract (S2C) activities in accordance to internal guidelines
  • Support internal clients in performing demand analysis
  • Gather and challenge specifications to ensure a sufficient documentation of requirements for tendering
  • Define procurement requirements, identify potential suppliers for tendering and manage RFx
  • Prepare (commercial aspects, risk evaluation, contractual parameters) and agree evaluation matrix for a consisting scoring approach
  • Perform business negotiations with external vendors
  • Analyze and compare competing proposals, prepare vendor selection decisions
  • Redline and finalize contracts (English/German) in cooperation with legal department
Pokaż więcej >>
Ważna do: 05.05.2024

Operator Kontroli Jakości

Bieruń
Ważna do: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Kontrola wizualna komponentów z branży automotive (obsługa robotów pomiarowych)
  • Zarządzanie niezgodnościami w zakresie dostaw, procesów i klientów
  • Wdrażanie procedur jakościowych
  • Wsparcie laboratorium metrologicznego
  • Przeprowadzanie procesów zgodnie ze standardami określonymi przez firmę
Pokaż więcej >>
Ważna do: 05.05.2024

Talent Sourcer/ Off-site recruiter with German

Katowice
Ważna do: 03.05.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Managing multiple recruitment projects simultaneously
  • Conducting job briefing sessions with hiring managers
  • Assessing candidates’ profiles
  • Attracting and sourcing candidates using the world class research tools (e.g. LinkedIn)
  • Proactively looking for new sources of candidates
  • Conducting phone screenings with candidates
  • Participating in job interviews
  • Supporting Hiring Managers throughout the whole lifecycle of job advertisement
  • Preparing reports on recruitment activities
  • Building talent pools
Pokaż więcej >>
Ważna do: 03.05.2024

Talent Sourcer/ Off-site recruiter with German

Kraków
Ważna do: 03.05.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Managing multiple recruitment projects simultaneously
  • Conducting job briefing sessions with hiring managers
  • Assessing candidates’ profiles
  • Attracting and sourcing candidates using the world class research tools (e.g. LinkedIn)
  • Proactively looking for new sources of candidates
  • Conducting phone screenings with candidates
  • Participating in job interviews
  • Supporting Hiring Managers throughout the whole lifecycle of job advertisement
  • Preparing reports on recruitment activities
  • Building talent pools
Pokaż więcej >>
Ważna do: 03.05.2024

Specjalista ds. księgowo - kadrowych

Kraków
Ważna do: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Weryfikowanie zatwierdzonych merytorycznie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz dokonywanie zapisów poszczególnych operacji gospodarczych w księgach rachunkowych w programie Symfonia
  • Wystawianie faktur sprzedażowych krajowych unijnych i eksportowych, faktur korygujących, not korygujących
  • Zestawianie i sporządzanie wyciągów danych oraz sporządzanie raportów, podsumowań
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Sporządzanie deklaracji AKC-4 w sprawie podatku akcyzowego
  • Sporządzanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
  • Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń związanych z zatrudnieniem
Pokaż więcej >>
Ważna do: 03.05.2024

Financial Accounting Specialist with German

Kraków
Ważna do: 02.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We are a highly motivated team with a great working atmosphere and we are looking for people who will work with us to shape the future of the Bundled Solutions team. In order to achieve these goals, we rely on your potential and your skills! The range of your responsibilities will include end-to-end accounting:
  • Conducting of the ongoing financial accounting of individual companies in the group of entities
  • Processing of financial records and business transactions
  • Preparing of monthly and annual financial statements according to HGB (German accounting law) / IFRS
  • Processing of payment transactions and receivables management
  • Preparing weekly cash flow statements
  • Posting of wage and salary data
  • Posting of invoices and fixed assets
  • Preparing of internal and tax reports
  • Conducting internal audits
Pokaż więcej >>
Ważna do: 02.05.2024

Insolvency Case Manager with German

Kraków
Ważna do: 02.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Inquiring, gathering, managing and making available all information relevant for insolvencies, ensure completeness and correctness of such information, and keeping it up to date
  • Connects with relevant people in the Company Group (i.e. accounts receivables/payables, credit assessments, accounting) for collecting facts around the insolvent company and its relations to the Company Group (to ensure a complete picture of each case)
  • Understands and interprets information relevant for insolvencies
  • Ability to combine legal and commercial aspects in context with insolvencies
  • Acts as a contact person for providing information to layers / law firms (local and international)
  • Checks availability of potential securities or insurances relevant in insolvency cases
  • Manages a portfolio of insolvency cases within Company Group
  • Ensures transparency of statuses for each insolvency case by maintaining a list of insolvency cases and actions related to them
  • Ensures insolvency related reporting on ad-hoc and regular basis
  • Preparation of various correspondence, reports and presentations
  • Organizes and leads insolvency conferences/meetings for new and legacy cases
  • Collaborates with internal and external stakeholders including insolvency administrators, attorneys and law departments
  • Can serve as a contact for insolvency administrators and is in close contact with local teams
  • Acts as a first point of contact for insolvency cases
Pokaż więcej >>
Ważna do: 02.05.2024

Samodzielny księgowy/ GL Accountant z językiem niemieckim

Kraków
Ważna do: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości spółek grupy kapitałowej
  • Udział w przygotowaniu miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z HGB/MSSF
  • Procesowanie transakcji płatniczych i zarządzanie należnościami
  • Przygotowywanie cotygodniowych zestawień przepływów pieniężnych
  • Zarządzanie rezerwami
  • Księgowanie faktur i środków trwałych
  • Przygotowywanie raportów (m.in. podatkowych, wewnętrznych itd.)
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Uczestnictwo w prowadzonych projektach
Pokaż więcej >>
Ważna do: 02.05.2024

Head of Finance Operations

Kraków
Wygasła: 26.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manages the finance operations of all transitioned Business Units
  • Ensures the delivery of a high quality, customer focused, service on a daily basis to the BU in accordance with agreed Service Level Agreements
  • Ensures that all targets and deadlines defined in KPIs and SLAs are met according to BU’s expectations and agreement
  • Maintains and develops process controls to secure the completion of above
  • Assigns priorities for operations and high quality services delivered to the Client
  • Ensures that all deliverables for the project are identified, tracked, followed and executed on ongoing basis
  • Follows the engagement’ budget and perform budget analyses
  • Manages the team of Operational Team Leads, manages their performance and provide guidance if required
  • Secures sufficient pool of resources to perform operations
  • Based on the scope and forecast, identifies the recruitments needs both in regards to team size and profiles for recruited employees
  • Promotes Continuous Improvement culture - strives to simplify, standardise and improve processes across all countries towards quality / productivity improvements
  • Ensures that appropriate controls are implemented to reduce the risk delays and errors
  • Ensures IMS / Security requirements are met both in terms of teams behaviour and engagement documentation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Billing Analyst

Kraków
Wygasła: 26.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • We are seeking a detail-oriented and analytical Billing Analyst to join our finance team. The Billing Analyst will play a vital role in ensuring accurate and timely billing processes, resolving billing discrepancies, and providing insights to improve billing operations. The ideal candidate has a strong understanding of billing processes, excellent analytical skills, and a focus on attention to detail
  • Review customer contracts, sales orders, and pricing agreements to ensure accuracy and adherence to billing guidelines
  • Generate and distribute customer invoices accurately and timely, ensuring compliance with contract terms and billing requirements
  • Conduct detailed analysis of billing data, identifying discrepancies, errors, or anomalies and resolving billing issues or disputes
  • Collaborate with cross-functional teams, including sales, customer service, and finance, to resolve billing-related inquiries and concerns
  • Perform billing reconciliations, comparing invoices with sales records and resolving any discrepancies or variances
  • Analyze billing trends, patterns, and key performance indicators (KPIs) to identify opportunities for process improvements and efficiency
  • Prepare and present billing reports and analysis to management, highlighting insights and recommendations for billing optimization
  • Assist in the implementation and maintenance of billing systems, ensuring data accuracy and integrity
  • Recommending and implementing billing process improvements as necessary
  • Collaborate with internal and external auditors, providing necessary documentation and support during audit processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance & Accounting Manager (SSC Krakow)

Kraków
Wygasła: 26.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Coordinate and/ or perform proper & timely monthly closings for the ledgers for which the closing is performed in the SSC
  • Ensure monthly accurate reconciliations between general ledger and sub-systems for the ledgers for which the closing is performed in the SSC
  • Secure compliance to corporate policies and accounting/legal requirements
  • Maintain compliance to EMEA Chart of Accounts
  • Manage tax requirements and tax declarations (CIT, VAT, Intrastat) for the entities for which this is performed in the SSC
  • Secure compliance with internal controls in his/her areas
  • Ensure books’ accuracy by setting up and maintaining control procedures; prepare internal audits for the areas for which the activity is performed in the SSC
  • Follow up on cash planning
  • Support the FP&A team in the budgeting and forecasting activities and assist in the variance analysis (budget vs actuals)
  • Participate in the implementation of financial processes
  • Contact person with the external auditors for the ledgers maintained in the SSC
  • Develop and manage the SSC accounting team, setting objectives and provide feedback to keep on target
  • Build the EMEA SSC accounting team as a centre of excellence
  • Track team’s performance against the KPI’s set by the Assoc. Director Accounting EMEA
  • Additional ad hoc tasks as requested by the VP Finance EMEA and/or the Assoc. Director Accounting EMEA
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

OTC Junior Accountant/Accountant with German

Kraków
Wygasła: 24.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Junior Accountant/Accountant in OTC (Reconciliation team) is responsible for independent handling of finance accounting based on vouchers and data received in his area of responsibility (accounts receivables)
  • Receive and issue accounting documents either physically or electronically and processe data and vouchers according to accounts receivables procedures, general accounting principles, chart of accounts, cost center structures and applicable country specific work instructions
  • Check and reconcile accounting documents and data received with regard to its complete information and clarifies incomplete information according to the accounts receivables procedures
  • Check and obtain necessary authorizations according to the procedures
  • Initiate creation/changes of customer master data in accounting system
  • Handle customer inquiries
  • Complete all other tasks assigned by Supervisor
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

OTC Junior Accountant/Accountant

Kraków
Wygasła: 24.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Junior Accountant/Accountant in OTC (Reconciliation team) is responsible for independent handling of finance accounting based on vouchers and data received in his area of responsibility (accounts receivables)
  • Receive and issue accounting documents either physically or electronically and processe data and vouchers according to accounts receivables procedures, general accounting principles, chart of accounts, cost center structures and applicable country specific work instructions
  • Check and reconcile accounting documents and data received with regard to its complete information and clarifies incomplete information according to the accounts receivables procedures
  • Check and obtain necessary authorizations according to the procedures
  • Initiate creation/changes of customer master data in accounting system
  • Handle customer inquiries
  • Complete all other tasks assigned by Supervisor
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fixed Assets Accountant with German

Kraków
Wygasła: 24.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Record in the accounting system newly acquired fixed assets and those disposed
  • Track, compile, and record project costs in fixed asset accounts; close out the accounts at the completion of the projects
  • Perform depreciation calculation for all fixed assets
  • Perform reconciliation of fixed asset subsidiary ledger balance with summary-level account in the general ledger
  • Perform an update on the detailed schedule of accumulated depreciation and fixed assets
  • Record fixed assets by creating and supervising a system of procedures, forms, and controls
  • Allocate tag numbers to fixed assets to effectively track them
  • Perform analysis related to fixed assets when requested by management
  • Be the first contact person for the Fixed Assets matters
  • Prepare audit schedules for fixed assets and help out auditors when they have inquiries
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator Maszyn (laser)

Bieruń
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Ustawienie i przygotowanie maszyn do produkcji (laser)
  • Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z rysunkiem technicznym
  • Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz jakość produkcji
  • Wykonywanie drobnych napraw serwisowych i zgłaszanie usterek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca na produkcji dla absolwentów szkół technicznych

Bieruń
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Ustawienie i przygotowanie maszyn do produkcji (prasa/laser)
  • Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z rysunkiem technicznym
  • Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz jakość produkcji
  • Wykonywanie drobnych napraw serwisowych i zgłaszanie usterek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Germanista

Kraków
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Application Manager (Procurement tools)

Katowice
Wygasła: 19.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • We're in search of a proactive Procurement Tool Manager with a wealth of experience to join our dedicated team. In this role, you'll oversee the strategic implementation, management, and optimization of our procurement tools and systems on a global scale
  • Your contributions will be vital in enhancing efficiency, streamlining workflows, and ensuring compliance across our procurement operations. You'll also be responsible for managing the budget allocated for procurement tools and related initiatives, making strategic decisions to optimize resource allocation and maximize return on investment
  • Beyond budget management, you'll provide strategic guidance on key transformation initiatives aimed at modernizing procurement processes and facilitating organizational growth. This may involve leading digital transformation projects, reengineering processes, and implementing new technologies to drive innovation in procurement operations
  • You will lead the implementation and integration of new procurement tools and systems, ensuring seamless adoption across various departments and stakeholders and collaborate with cross-functional teamsto define requirements, customize configurations, and optimize workflows to enhance efficiency and user experience
  • The role is responsible for oversee the maintenance, administration, and regular updates of existing procurement tools and systems, ensuring optimal performance, data integrity, and system reliability
  • You will also develop and deliver comprehensive training programs and materials to educate users on procurement tools, processes, and best practices
  • Ensure adherence to regulatory requirements, industry standards, and internal policies governing procurement processes and data security
  • Collaborate with vendors and third-party service providers to evaluate product offerings, negotiate contracts, and manage vendor relationships effectively
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Application Manager (Procurement tools)

Kraków
Wygasła: 19.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • We're in search of a proactive Procurement Tool Manager with a wealth of experience to join our dedicated team. In this role, you'll oversee the strategic implementation, management, and optimization of our procurement tools and systems on a global scale
  • Your contributions will be vital in enhancing efficiency, streamlining workflows, and ensuring compliance across our procurement operations. You'll also be responsible for managing the budget allocated for procurement tools and related initiatives, making strategic decisions to optimize resource allocation and maximize return on investment
  • Beyond budget management, you'll provide strategic guidance on key transformation initiatives aimed at modernizing procurement processes and facilitating organizational growth. This may involve leading digital transformation projects, reengineering processes, and implementing new technologies to drive innovation in procurement operations
  • You will lead the implementation and integration of new procurement tools and systems, ensuring seamless adoption across various departments and stakeholders and collaborate with cross-functional teamsto define requirements, customize configurations, and optimize workflows to enhance efficiency and user experience
  • The role is responsible for oversee the maintenance, administration, and regular updates of existing procurement tools and systems, ensuring optimal performance, data integrity, and system reliability
  • You will also develop and deliver comprehensive training programs and materials to educate users on procurement tools, processes, and best practices
  • Ensure adherence to regulatory requirements, industry standards, and internal policies governing procurement processes and data security
  • Collaborate with vendors and third-party service providers to evaluate product offerings, negotiate contracts, and manage vendor relationships effectively
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Manager D365 F&O – Digital Transformation Lead

Kraków
Wygasła: 19.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Act as the Global point of contact for D365 Finance related topics
  • Ensuring correct delivery of the finance functionalities during D365 rollout
  • Manage oversight within the function during simultaneous D365 rollouts
  • Leveraging best practices throughout the Ansell business community
  • Ensuring D365 deployments are executed within the Quality framework for ERP
  • Creating functional specs, support in managing provisioning and de-provisioning users, Developing RICE objects, code migration. Organizes and document process changes and RICE object changes
  • Manage day to day activities and business processes ensuring proactive support including minor enhancements and issue management
  • Effective collaboration with infrastructure teams, application development teams, testing and release teams
  • Monitors the application systems issues and support business analysts, process owners
  • Responsible for supporting Unit testing and performing Functional and User Acceptance Testing
  • Works with cross functional team members customer service, logistic and finance
  • Establishing best practice processes and procedures and mentoring operational resources on per need basis
  • Responsible for testing and performance tuning of financial and cross functional applications configuration and code development
  • Knowledge and Skills:
  • Expert knowledge of Financial accounting processes & configuration. Main modules in Oracle D365 Finance application are identified as G/L accounting, AP & AR accounting, Cash & Bank Accounting, Fixed Asset accounting, Project Management accounting
  • Expert knowledge of Financial Management processes & configuration. Main modules in Oracle D365 Finance application are identified as Financial organisational design, Inventory accounting, stock valuation strategy, Product Cost Accounting, Intercompany processing, internal & External Pricing designs, F/X impact analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor operacyjny

Brzeg
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zarządzanie dwoma zakładami produkcyjnymi, nadzór nad realizacją planu produkcji, realizacjami inwestycji i projektów optymalizacyjnych w zakresie produkcji, infrastruktury
  • Realizacja planu produkcji z zachowaniem wymogów jakościowych i terminowych klientów
  • Organizowanie pracy podległych działów, efektywne wykorzystanie zasobów
  • Nadzór nad wdrożeniami, ustalanie priorytetów i planów projektów
  • Kontrolowanie kosztów produkcji pod kątem zgodności z budżetem i optymalnego i gospodarnego wykorzystania środków, nadzór nad inwestycjami w obszarze produkcji
  • Zarządzanie infrastrukturą techniczną, parkiem maszynowym działu produkcji, nadzór nad zapewnieniem odpowiedniego stanu technicznego pomieszczeń, maszyn i urządzeń i nad realizacją zaplanowanych prac remontowych i konserwacyjnych
  • Współpraca z zarządem i podległymi działami w zakresie realizacji polityki produkcyjnej firmy:
  • Przygotowywanie raportów dla zarządu, udział w zebraniach zarządu
  • Przygotowanie zakładów do recertyfikacji, udział w audytach jednostek certyfikujących i audytach klienta
  • Udział w opracowywaniu budżetu produkcji, infrastruktury, budżetu inwestycyjnego
  • Analiza wskaźników produkcji
  • Controlling podległych procesów
  • Kierowanie podległym personelem i sterowanie rozwojem kompetencji
  • Współpraca z pionem administracyjno-handlowym
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji i współpracy pomiędzy działami i zakładami
  • Zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska
  • Nadzór nad sporządzaniem kalkulacji dla nowych produktów, controlling kalkulacji
  • Zarządzanie projektami m.in. z zakresu wdrażania nowych produktów, optymalizacji produkcji, inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Statutory&Tax Specialist

Kraków
Wygasła: 17.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • As a Statutory&Tax Specialist you will play a vital role in providing financial insights and analysis to support strategic decision-making and optimize business performance
  • Prepare and analyse monthly, quarterly, and annual statutory accounts & financial reports (local GAAP), including income statements, balance sheets, and cash flow statements
  • Support consolidation process of group financial statement based on IFRS reporting
  • Performs corporate tax accounting and monthly, quarterly, half yearly and yearly tax reporting activities, including deferred tax calculation, statistical reporting and corporate income tax
  • Completes period end close activities related to statutory and tax accounting and other financial accounting activities
  • Reviews accounts reconciliations, including balance sheet pack preparation and reconciliation between IFRS and local statutory accounts
  • Supports internal/external audits by preparing information as and when requested
  • Collaborate with the accounting team to ensure accurate and timely recording of financial transactions and adherence to accounting principles and regulations
  • Executes assigned process controls and proactively report any instances of noncompliance
  • Assist in the preparation of financial models, business cases and investment appraisals for new projects and initiatives
  • Identify process improvement opportunities to enhance the efficiency and effectiveness of financial reporting activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Manager

Kraków
Wygasła: 14.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manage customer service operations (customer orders, quotes, service invoicing etc) transitioned to SSC on a day-to-day basis to meet the decided objectives, targets and metrics for the department
  • Ensure that quality and operational excellence objectives and targets are fulfilled for the department
  • Ensure delivery according to customer and process requirements (SLA)
  • Together with the business transfer new roles/responsibilities to Krakow team and make sure they support business in excellent way
  • Understand end to end process in order to propose process changes and play a key role in process standardization, optimization, automation
  • Build effective and strong relationship with the business as well as with other departments within SSC
  • Ensure the department is properly staffed and trained to deliver good quality of the service
  • Encourage competence development within the department
  • Member of Client's Shared Service Management Team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HoReCa

Kraków
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami (hurtownie dla branży Horeca, zakłady cukierniczo-piekarnicze)
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Koordynowanie procesów sprzedażowych oraz realizacja planów sprzedażowych
  • Przygotowywanie i koordynacja akcji promocyjnych
  • Wprowadzanie nowych produktów
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku międzynarodowym oraz współtworzenie planów działań marketingowych
  • Udział w targach branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Competence Center Financial Services Coordinator

Kraków
Wygasła: 11.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • In this role, you will have to drive, co-ordinate and execute Competence Center Financial Services initiatives across financial departments (Order to Cash/ Cargo Revenue Accounting, Purchase to Pay, Master Data and Passenger Revenue Accounting) and within Company Group
  • You will support the leadership of Competence Center Financial Services with organizational tasks and enable effective collaboration between Process Organization, Operational Shared Service Centers and Stakeholders, eg. Business Units and Group Companies. The role also involves managing and improving departmental communications to promote the success stories
  • You will also take responsibility for projects and identify areas where innovations are needed to improve processes
  • Managing departmental communications across Financial Services and continuous improvement of communication aspects
  • Planning, advising, and implementing activities to promote Competence Center Financial Services
  • Preparation and presentation of reports/data summary for various stakeholders
  • Delivering & managing the content for eBase (internal website) and create newsletters
  • Preparation and conducting of internal & external business presentations
  • Participating and contributing in the projects in the financial area
  • Ensure that the project deliverables are on time and at the required level of quality
  • Maintain project plans, schedules as well as issue and action logs, deliver project status
  • Support Process Organization and Operational Organization within FI Departments
  • Support Business Unit Controller and ensure budget adherence
  • Support continuous improvements and innovations by addressing process ideas to the proper stakeholders
  • Support the implementation of new/changed processes and procedures
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Controller

Kraków
Wygasła: 10.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Be accountable to departments’ budget/ forecast preparation
  • Design, maintain and implement processes to manage actively the one of Group departments’ costs and FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Be accountable for analysis and support strategic initiatives and investments control
  • Support organization by sharing Controlling best practices
  • Maintain cost structure according reporting requirements and dynamic in organization
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at Management level
  • Providing proactively ideas for the process improvements and implementation of changes
  • Direct support to the Departments Heads and acting as consultant and expert for financial matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. HR z językiem niemieckim

Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Kraków
Wygasła: 10.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Be accountable to departments’ budget/ forecast preparation
  • Design, maintain and implement processes to manage actively the one of Company departments’ costs and FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Be accountable for analysis and support strategic initiatives and investments control
  • Support organization by sharing Controlling best practices
  • Maintain cost structure according reporting requirements and dynamic in organization
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at Management level
  • Providing proactively ideas for the process improvements and implementation of changes
  • Direct support to the Departments Heads and acting as consultant and expert for financial matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Absolwenci/ studenci ze znajomością języka niemieckiego

Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Kraków
Wygasła: 10.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Księgowy z j. niemieckim

Kraków
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole prowadzącym księgowość dla spółek z grupy
  • Księgował faktury przychodzące
  • Współpracował z dostawcami oraz pracownikami innych spółek z grupy
  • Uzgadniał salda kont dostawców
  • Przygotowywał płatności
  • Prowadził rozliczenia międzyokresowe
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru księgowego – m.in. z systemem SAP (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Analyst - SAC Developer

Kraków
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work in a team supporting in designing new business models for controlling and reporting requirements
  • Provide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platforms
  • Develop and optimize data interfaces and new data sources
  • Consult our customer in defining and harmonizing of master data and reporting structures
  • Keep up-to-date by exploring new technologies
  • Plan and control of projects
  • Further development of the product portfolio and joint development of additional products with customers and the departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager (SSC)

Kraków
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manage and constantly improve HR processes including payroll, personnel administration, recruitment, onboarding, succession planning and people development within the corporate framework
  • Overview and control Headcount fluctuation
  • Advise and co-plan people centric solutions to day to day challenges: for example, but not limited to: talent attraction, talent retention, people development, creating friendly work environment within hybrid work model (measured by Employee Engagement Index), leadership development, recognition programs
  • Be strong Business Partner for ongoing people related situations for Extended Management Team
  • Ensure HR operations run smoothly
  • Enhance and co-create inclusive and friendly organizational culture
  • Drive the development and enhancement of policies and procedures necessary to provide safe workplace and operate within existing and changing legal requirements
  • Know and share best practices and trends within the HR area
  • Maintain and enhance KPI measuring and reporting
  • Manage small team – motivate, develop and maintain good working atmosphere as well as good service levels
  • Cooperate with Polish HR team as well we in the global HR community
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Analyst with SAP Analytics Cloud

Kraków
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work in a team supporting in designing new business models for controlling and reporting requirements
  • Provide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platforms
  • Develop and optimize data interfaces and new data sources
  • Cooperate with Finance and Controlling Company Group teams in defining and harmonizing of master data and reporting structures
  • Keep up-to-date by exploring new technologies
  • Plan and control of projects
  • Further development of the product portfolio and joint development of additional products with customers and the departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR z językiem niemieckim

Kraków
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

TAX Specialist

Kraków
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Prepare tax returns filling in various jurisdictions on a timely manner and initiating Tax payments if necessary
  • Perform control checks to identify errors and anomalies on transactions
  • Support the management with financial aspects and risk assessment, resolving problems and difficult issues by implementing new solutions
  • Support various departments (mainly centers in Poland, Philippines, Mexico) on tax matters
  • Assist for tax reviews and statutory audits purposes
  • Improve processes in collaboration with Process Owner, other Process Managers and Employees
  • Tax accounts analysis
  • Prepare & conduct necessary trainings from VAT area for Colleagues from Company Group located in Poland and Philippines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu Zarządzania Systemem Jakości oraz Kontroli Jakości

Gdynia
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie, organizacja oraz ocena pracy zespołu jakościowego
  • Monitorowanie i optymalizowanie jakości produkcji
  • Odpowiedzialność za politykę jakości w firmie
  • Przygotowywanie zakładu do certyfikacji
  • Przygotowywanie analiz i raportów dla zarządu firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Executive Assistant with French

Kraków
Wygasła: 03.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Manage complex calendar for several executives
  • Continuous review and prioritization of executive’s email and other correspondence
  • Maintain connection with executives’ direct reports
  • Coordinate and arrange meetings and schedules
  • Arrange and coordinate complex international and domestic travel arrangements
  • Schedule conference calls, meetings, on-site and off-site meetings, and webcasts
  • Answer and screen telephone calls
  • Manage sensitive and proprietary information with discretion and confidentiality
  • Create various presentations
  • Type, edit and proofread documents and correspondence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Experience Specialist (Project Coordinator)

Kraków
Wygasła: 03.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Defining and implementing operational excellence program in the area of customer experience and customer relations
  • Supporting projects related to customer experience and customer relations (e.g. customer satisfaction surveys project)
  • Defining optimal interfaces between Global Service Delivery Center and its customers and defining roles and responsibilities for those
  • Analysing and processing data, drawing data-based conclusions
  • Establishing effective information exchange and governance models
  • Prioritizing project activities, maintaining project documentation, verifying project steps
  • Implementing tools to track customers feedback and assuring process of learning from collected information
  • Ensuring excellence of the tools related to customer relations management
  • Defining and implementing skills needed on various levels to successfully collaborate with customers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Team Leader in General Ledger Accounting and Financial Reporting

Kraków
Wygasła: 29.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Leading a functional work team within General Accounting focused on the complete, accurate, and timely completion of accounting transactions
  • Working as a key member of the Finance Delivery Management team to establish a culture within which promotes professional ownership of service levels
  • Acting as point of contact for all process/people related escalations
  • Ensuring compliance with internal guidelines and procedures developing and maintaining systems, procedures and policies, including Records to Report functions to ensure adherence to company guidelines
  • Managing the period/quarter/year end processes and ensuring delivery of all required activities accurate and timely
  • Acting as audit point of contact for external, internal and SOX audits and leading the internal control over Financial Reporting compliance and reporting for General Accounting
  • Identifying, recommending and assisting in implementation of best practices to gain efficiency and drive productivity gains across the region/global
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operations Manager

Kraków
Wygasła: 29.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manages the AR and/or AP operations of all transitioned Business Units
  • Ensures the delivery of a high quality, customer focused, service on a daily basis to the BU in accordance with agreed Service Level Agreements
  • Ensures that all targets and deadlines defined in KPIs and SLAs are met according to BU’s expectations and agreement
  • Maintains and develops process controls to secure the completion of above
  • Assigns priorities for operations and high quality services delivered to the Client
  • Ensures that all deliverables for the project are identified, tracked, followed and executed on ongoing basis
  • Follows the engagement’ budget and perform budget analyses
  • Manages the team of Operational Team Leads, manages their performance and provide guidance if required
  • Secures sufficient pool of resources to perform operations
  • Based on the scope and forecast, identifies the recruitments needs both in regards to team size and profiles for recruited employees
  • Promotes Continuous Improvement culture - strives to simplify, standardise and improve processes across all countries towards quality / productivity improvements
  • Ensures that appropriate controls are implemented to reduce the risk delays and errors
  • Ensures IMS / Security requirements are met both in terms of teams behaviour and engagement documentation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operational Buyer with German

Kraków
Wygasła: 28.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Verify of purchase requisition’s completeness and correctness of chosen buying channel
  • Complete and release of purchase orders based on purchase requisitions for group companies
  • Be responsible for changes/ adjustments in purchase orders
  • Cooperate with suppliers (handling operational issues e.g. delivery issues, price differences, product unavailability)
  • Be responsible for Master Data Management - triggering of new vendor creation and vendor’s master data changes
  • Handle independently calls and e-mails in a timely and professional manner
  • Handle escalations (conducts error analyses and provides comprehensive solution to the end customer upon approval of supervisor)
  • Support less experienced team members in daily operational work, sharing information and working in a collaborative manner
  • Perform internal and external reporting tasks, quality checks, KPI check & comments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Operational Buyer with German

Kraków
Wygasła: 28.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Verify of purchase requisition’s completeness and correctness of chosen buying channel
  • Complete and release of purchase orders based on purchase requisitions for group companies
  • Be responsible for changes/ adjustments in purchase orders
  • Handle of operational issues with suppliers (e.g. delivery issues, price differences, product unavailability)
  • Be responsible for Master Data Management - triggering of new vendor creation and vendor’s master data changes
  • Handle independently calls and e-mails in a timely and professional manner
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy/ GL Accountant z językiem niemieckim

Kraków
Wygasła: 24.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości spółek grupy kapitałowej
  • Udział w przygotowaniu miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z HGB/MSSF
  • Procesowanie transakcji płatniczych i zarządzanie należnościami
  • Przygotowywanie cotygodniowych zestawień przepływów pieniężnych
  • Zarządzanie rezerwami
  • Księgowanie faktur i środków trwałych
  • Przygotowywanie raportów (m.in. podatkowych, wewnętrznych itd.)
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Uczestnictwo w prowadzonych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Tax Specialist

Kraków
Wygasła: 20.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Support local and group statutory reporting
  • Reconcile data for income tax return
  • Perform checks on draft returns
  • Resolving anomalies for VAT returns; providing clarification of manual adjustments
  • Perform accounting of income taxes and operational calculations
  • Execute tax controls, manage routine enquiries from Tax Authorities
  • Handle new VAT flows and new legal requirements in the system
  • Supply information on VAT
  • Update process-related policy and process documents
  • Identifying the root cause of compliance failings and help to resolve issues arising from process weaknesses
  • Undertake process & performance related initiatives to achieve results- both bottom-up and top down
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Accounting Specialist with German

Kraków
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We are a highly motivated team with a great working atmosphere and we are looking for people who will work with us to shape the future of the Bundled Solutions team. In order to achieve these goals, we rely on your potential and your skills! The range of your responsibilities will include end-to-end accounting:
  • Conducting of the ongoing financial accounting of individual companies in the group of entities
  • Processing of financial records and business transactions
  • Preparing of monthly and annual financial statements according to HGB (German accounting law) / IFRS
  • Processing of payment transactions and receivables management
  • Preparing weekly cash flow statements
  • Posting of wage and salary data
  • Posting of invoices and fixed assets
  • Preparing of internal and tax reports
  • Conducting internal audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Process Architect with German (HR Administration)

Kraków
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • HR-Services cover all processes related to HR, performed mainly in Cracow but also in Mexico and in Manila, such as Core Data and Contract Services, Employee Services, Payroll Services, Recruiting Services and Travel & Expenses Services
  • Group wide end-to-end Core Data and Contract Services process optimization and standardization throughout the group
  • Development of process definition, measurements, methodology and tools to drive end-to-end process improvements
  • Definition of global end-to-end processes, its specific tools and infrastructure (incl. IT applications, systems, etc.), service provider strategies & operating models
  • Demand management towards Company Group IT (translate process change into IT requirements, preliminary analysis, development of business concepts together with IT) while supporting of group wide IT tool harmonization and consolidation
  • Definition and implementation of roadmaps for development, optimization and harmonization (to migrate from AS-Is to the improved To-Be environment)
  • Definition of roles and qualifications within the process as well as process trainings
  • Definition and monitoring of global end-to-end process performance indicators and its improvement plans
  • Ensuring documentation of group wide processes
  • Securing compliance of process with corporate and public authority requirements
  • Management of process risks and development of risk minimizing measures
  • Securing the successful communication and cooperation of all stakeholders
  • Involvement in budget planning and other commercial aspects (efficiencies)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Controlling and Reporting Specialist

Kraków
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • You will design, structure, and further develop controlling processes for Company Group in-house clients
  • Preparation and implementation of budgeting and financial planning
  • Preparation of variance analysis for financial control
  • Development and implementation of the forecasting processes
  • Prepare and monitor of cash flow, equity capitalization, and capital measures
  • Provide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platforms
  • Planning and control of projects
  • Independently handling incoming/outgoing communication written and verbal with customers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reporting Specialist

Kraków
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Extraction & processing of data from various company Systems
  • Business reports generation
  • Adhoc basic report management
  • Distribution reports in accordance with defined standards
  • Updating and creation process documentation on daily basis
  • Contacts directly with customers – independently handles incoming/outgoing communication written and verbal
  • Implements changes in the reports requested by customer
  • Optimizing & Automating - business reports preparation
  • Use and develop automated solutions ideas for report preparation
  • Maintaining high quality standards
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fixed Assets Accountant with German

Kraków
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Record in the accounting system newly acquired fixed assets and those disposed
  • Track, compile, and record project costs in fixed asset accounts; close out the accounts at the completion of the projects
  • Perform depreciation calculation for all fixed assets
  • Perform reconciliation of fixed asset subsidiary ledger balance with summary-level account in the general ledger
  • Perform an update on the detailed schedule of accumulated depreciation and fixed assets
  • Record fixed assets by creating and supervising a system of procedures, forms, and controls
  • Allocate tag numbers to fixed assets to effectively track them
  • Perform analysis related to fixed assets when requested by management
  • Be the first contact person for the Fixed Assets matters
  • Prepare audit schedules for fixed assets and help out auditors when they have inquiries
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Germanista

Kraków
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu

Kraków
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie, wdrażanie i ewaluacja strategii rozwoju kategorii i marek w obszarze FMCG (HoReCa i rynek cukierniczo-piekarniczy)
  • Planowanie i realizacja wielokanałowych działań marketingowych i promocyjnych
  • Monitorowanie rynku: analiza danych rynkowych, danych sprzedażowych, trendów konsumenckich
  • Analiza efektywności działań marketingowych, raportowanie i planowanie działań wspierających
  • Współpraca z zespołem Product Managerów, Działem Handlowym w zakresie rozwoju produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PtP Accountant with German

Kraków
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole prowadzącym księgowość dla spółek z grupy firmy
  • Księgował faktury przychodzące
  • Przetwarzał otwarte pozycje na rachunkach dostawców
  • Uzgadniał salda kont dostawców
  • Przygotowywał płatności
  • Prowadził rozliczenia międzyokresowe
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru księgowego – m.in. z systemem SAP (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca na produkcji dla absolwentów szkół technicznych

Bieruń
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Ustawienie i przygotowanie maszyn do produkcji (prasa/laser)
  • Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z rysunkiem technicznym
  • Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz jakość produkcji
  • Wykonywanie drobnych napraw serwisowych i zgłaszanie usterek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Executive Personal Assistant

Kraków
Wygasła: 15.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Organizing the calendars of the Group Finance Director, Group Finance Director Business Control & Decision Support, and Head of Treasury
  • Serving as the first point of contact for all matters and concerns related to the Finance Director, managing, and organizing the Finance Director’s agenda by filtering and prioritizing tasks and issues
  • Developing and maintaining strong relationships with key stakeholders within the business to ensure smooth flow of information and good communication
  • Making sure that documents are prepared before scheduled meetings and that any necessary reading materials are sent out promptly
  • Preparing meeting notes, presentations, and provisioning of some legal support
  • Facilitating administrative tasks, travels, accommodation, and visas as well as processing expenses and invoices
  • Ad-hoc duties as directed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

OTC Junior Accountant/Accountant with German

Kraków
Wygasła: 13.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Junior Accountant/Accountant in OTC (Reconciliation team) is responsible for independent handling of finance accounting based on vouchers and data received in his area of responsibility (accounts receivables)
  • Receive and issue accounting documents either physically or electronically and processe data and vouchers according to accounts receivables procedures, general accounting principles, chart of accounts, cost center structures and applicable country specific work instructions
  • Check and reconcile accounting documents and data received with regard to its complete information and clarifies incomplete information according to the accounts receivables procedures
  • Check and obtain necessary authorizations according to the procedures
  • Initiate creation/changes of customer master data in accounting system
  • Handle customer inquiries
  • Complete all other tasks assigned by Supervisor
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Senior Accountant

Kraków
Wygasła: 13.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • We are currently seeking a highly skilled and detail-oriented Financial Senior Accountant to join our finance team. As a Financial Senior Accountant, you will play a vital role in providing financial insights and analysis to support strategic decision-making and optimize business performance. You will be responsible for preparing and analysing financial reports (AP/AR/GL), forecasting, monitoring key performance indicators (KPIs), and providing valuable recommendations to improve financial outcomes. The ideal candidate has a strong background in accounting, excellent analytical abilities, and the ability to communicate complex financial information to non-financial stakeholders, ideally in various languages
  • Prepare and analyse monthly, quarterly, and annual financial reports, including income statements, balance sheets, and cash flow statements
  • Perform variance analysis to identify and investigate deviations from budgeted or forecasted financial performance, highlighting key drivers and trends
  • Collaborate with cross-functional teams to develop budgets, forecasts and financial plans, ensuring alignment with strategic goals and objectives
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and financial metrics to assess business performance, identify areas for improvement, and provide insights to management
  • Conduct cost analysis and profitability assessments to support pricing decisions, cost-saving initiatives and resource allocation strategies
  • Assist in the preparation of financial models, business cases and investment appraisals for new projects and initiatives
  • Collaborate with the accounting team to ensure accurate and timely recording of financial transactions and adherence to accounting principles and regulations
  • Participate in the month-end and year-end closing processes, including accruals, reconciliations and financial statement preparation
  • Identify process improvement opportunities to enhance the efficiency and effectiveness of financial reporting and analysis activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

OTC Junior Accountant/Accountant

Kraków
Wygasła: 13.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Junior Accountant/Accountant in OTC (Reconciliation team) is responsible for independent handling of finance accounting based on vouchers and data received in his area of responsibility (accounts receivables)
  • Receive and issue accounting documents either physically or electronically and processe data and vouchers according to accounts receivables procedures, general accounting principles, chart of accounts, cost center structures and applicable country specific work instructions
  • Check and reconcile accounting documents and data received with regard to its complete information and clarifies incomplete information according to the accounts receivables procedures
  • Check and obtain necessary authorizations according to the procedures
  • Initiate creation/changes of customer master data in accounting system
  • Handle customer inquiries
  • Complete all other tasks assigned by Supervisor
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator Kontroli Jakości

Bieruń
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Kontrola wizualna komponentów z branży automotive (obsługa robotów pomiarowych)
  • Zarządzanie niezgodnościami w zakresie dostaw, procesów i klientów
  • Wdrażanie procedur jakościowych
  • Wsparcie laboratorium metrologicznego
  • Przeprowadzanie procesów zgodnie ze standardami określonymi przez firmę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator Maszyn

Bieruń
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Montaż i demontaż matryc na prasie
  • Naprawa i bieżąca konserwacja matryc
  • Diagnoza awarii i naprawa maszyn
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Quality Control & Internal Audit Specialist

Kraków
Wygasła: 10.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Quality Control & Internal Audit Specialist is responsible for operational performance assessment of Company Group as service provider through regular assessment of Internal Controls effectiveness and Key Performance Indicators. QC&IA Specialist will work with Operational teams on root cause analysis of identified deficiencies as well as verify corrective and preventive measures in order to continuously support the company in improving operational performance. He or she will support Team Leader in providing evidence for various audits, data analysis and special investigations
  • Assesses Key Performance Indicators design and results (samples testing)
  • Assesses Internal Controls design and effectiveness
  • Assesses quality of process documentation
  • Maintains up to date and adequate procedures for Internal ICPA processes
  • Supervises root cause analysis and corrective & preventive measures implementation
  • Successfully interacts with various internal departments (predominantly Operations and Process Management)
  • Actively seeks for operational performance improvement opportunities, including harmonization of processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Controller

Katowice
Wygasła: 08.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Be accountable to departments’ budget/ forecast preparation
  • Design, maintain and implement processes to manage actively the one of Group departments’ costs and FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Be accountable for analysis and support strategic initiatives and investments control
  • Support organization by sharing Controlling best practices
  • Maintain cost structure according reporting requirements and dynamic in organization
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at Management level
  • Providing proactively ideas for the process improvements and implementation of changes
  • Direct support to the Departments Heads and acting as consultant and expert for financial matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Controller

Kraków
Wygasła: 08.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Be accountable to departments’ budget/ forecast preparation
  • Design, maintain and implement processes to manage actively the one of Group departments’ costs and FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Be accountable for analysis and support strategic initiatives and investments control
  • Support organization by sharing Controlling best practices
  • Maintain cost structure according reporting requirements and dynamic in organization
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at Management level
  • Providing proactively ideas for the process improvements and implementation of changes
  • Direct support to the Departments Heads and acting as consultant and expert for financial matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Kraków
Wygasła: 08.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Be accountable to departments’ budget/ forecast preparation
  • Design, maintain and implement processes to manage actively the one of Company departments’ costs and FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Be accountable for analysis and support strategic initiatives and investments control
  • Support organization by sharing Controlling best practices
  • Maintain cost structure according reporting requirements and dynamic in organization
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at Management level
  • Providing proactively ideas for the process improvements and implementation of changes
  • Direct support to the Departments Heads and acting as consultant and expert for financial matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. HR z językiem niemieckim

Kraków
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Katowice
Wygasła: 08.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Be accountable to departments’ budget/ forecast preparation
  • Design, maintain and implement processes to manage actively the one of Company departments’ costs and FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Be accountable for analysis and support strategic initiatives and investments control
  • Support organization by sharing Controlling best practices
  • Maintain cost structure according reporting requirements and dynamic in organization
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at Management level
  • Providing proactively ideas for the process improvements and implementation of changes
  • Direct support to the Departments Heads and acting as consultant and expert for financial matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Absolwenci/ studenci ze znajomością języka niemieckiego

Kraków
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Kraków
Wygasła: 08.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Manager

Kraków
Wygasła: 03.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manage customer service operations (customer orders, quotes, service invoicing etc) transitioned to SSC on a day-to-day basis to meet the decided objectives, targets and metrics for the department
  • Ensure that quality and operational excellence objectives and targets are fulfilled for the department
  • Ensure delivery according to customer and process requirements (SLA)
  • Together with the business transfer new roles/responsibilities to Krakow team and make sure they support business in excellent way
  • Understand end to end process in order to propose process changes and play a key role in process standardization, optimization, automation
  • Build effective and strong relationship with the business as well as with other departments within SSC
  • Ensure the department is properly staffed and trained to deliver good quality of the service
  • Encourage competence development within the department
  • Member of Client's Shared Service Management Team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Executive Assistant with French

Kraków
Wygasła: 03.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Manage complex calendar for several executives
  • Continuous review and prioritization of executive’s email and other correspondence
  • Maintain connection with executives’ direct reports
  • Coordinate and arrange meetings and schedules
  • Arrange and coordinate complex international and domestic travel arrangements
  • Schedule conference calls, meetings, on-site and off-site meetings, and webcasts
  • Answer and screen telephone calls
  • Manage sensitive and proprietary information with discretion and confidentiality
  • Create various presentations
  • Type, edit and proofread documents and correspondence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HoReCa

Rzeszów
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami (hurtownie dla branży Horeca, zakłady cukierniczo-piekarnicze)
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Koordynowanie procesów sprzedażowych oraz realizacja planów sprzedażowych
  • Przygotowywanie i koordynacja akcji promocyjnych
  • Wprowadzanie nowych produktów
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku międzynarodowym oraz współtworzenie planów działań marketingowych
  • Udział w targach branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HoReCa

Kraków
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami (hurtownie dla branży Horeca, zakłady cukierniczo-piekarnicze)
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Koordynowanie procesów sprzedażowych oraz realizacja planów sprzedażowych
  • Przygotowywanie i koordynacja akcji promocyjnych
  • Wprowadzanie nowych produktów
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku międzynarodowym oraz współtworzenie planów działań marketingowych
  • Udział w targach branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator Maszyn (laser)

Bieruń
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Ustawienie i przygotowanie maszyn do produkcji (laser)
  • Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z rysunkiem technicznym
  • Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz jakość produkcji
  • Wykonywanie drobnych napraw serwisowych i zgłaszanie usterek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rozliczeń i Zakupów

Bieruń
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Rozliczanie należności
  • Analiza rachunków
  • Negocjacje cen oraz warunków dostaw
  • Dokonywanie zakupów; analiza zapotrzebowania, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie zamówień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Analyst (Real Estate) with German

Kraków
Wygasła: 28.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Real Estate Management covers the entire life cycle from acquisition to divestment from a strategic and operational perspective, including planning, construction, purchase, letting, operating and continuous optimization with a multitude of interfaces, e.g. with Controlling, Procurement, Legal and IT
  • Lease database administration including system maintenance and management of system enhancements
  • Payment and invoice management covering management of invoice verification and clarification of differences, preparation of lease payment advices, sublease invoicing and ensuring correct (re-)debiting for (internal and) external subleases
  • Budgeting of lease and service charge payments
  • Lease contract data administration including translation of lease contracts stipula­tions into database (data abstraction), cost split and redebiting information management, coordination of population of interlinked systems, master data and updates
  • Digital documentation and filing of documents
  • Support in portfolio demand, supply and critical date analysis, in property expenditure and lease earnings planning, in portfolio analysis and reporting, in feasibility studies
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Analyst with Finance/Controlling background

Kraków
Wygasła: 25.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • In your new job you will:
  • Work in a team supporting in designing new business models for controlling and reporting requirements
  • Provide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platforms
  • Develop and optimize data interfaces and new data sources
  • Cooperate with Finance and Controlling Company Group teams in defining and harmonizing of master data and reporting structures
  • Keep up-to-date by exploring new technologies
  • Plan and control of projects
  • Further development of the product portfolio and joint development of additional products with customers and the departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Księgowy z j. niemieckim

Kraków
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole prowadzącym księgowość dla spółek z grupy
  • Księgował faktury przychodzące
  • Współpracował z dostawcami oraz pracownikami innych spółek z grupy
  • Uzgadniał salda kont dostawców
  • Przygotowywał płatności
  • Prowadził rozliczenia międzyokresowe
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru księgowego – m.in. z systemem SAP (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strategic Procurement Manager

Kraków
Wygasła: 24.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Lead and motivate multi-functional teams in a complex environment
  • Teach and coach his/her direct reports
  • Be perceptive & sensitive to the needs of colleagues and offers help appropriately
  • Play a significant part in the recruitment / development of new people
  • Be an escalation instance for his/her area of responsibility
  • Support scope extension and migration projects
  • Control budget realization in the area of his/her responsibility
  • Assure adherence to process design and standards set
  • Ensure consistent usage of methodology & tools
  • Set and manage realistic and manageable targets, control KPIs and perform respective performance dialogues with internal and external parties
  • Cooperate and collaborate with other Towers and Company Group Centres to increase the quality and end-to-end process efficiency
  • Understand the needs of the client and balance them with all process parties
  • Manage business partner satisfaction (KPIs, Satisfaction Scores)
  • Perform tender and tender-related activities, such as negotiations and contract finalizations
  • Monitor supplier performance and identify potential risks and ensure continuous improvement of supplier performance, initiate countermeasures, if necessary
  • Maintain procurement projects and saving results
  • Ensure purchase of goods and services according to company guidelines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Projektów (wyposażenie wnętrz komercyjnych)

Kraków
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Uzgadnianie z klientami zakresu i terminów planowanych działań i projektów – zarządzanie harmonogramami projektów w ramach długoterminowego kontraktu
  • Przygotowywanie i prezentowanie ofert (przedstawienie rozwiązań wraz z wyceną), ustalanie szczegółów projektów, negocjowanie warunków realizacji poszczególnych zadań lub projektów
  • Kierowanie projektami - nadzór nad procesem produkcji i logistyki (jakość, terminowość, zgodność z oczekiwaniami klienta)
  • Zarządzanie zmianą w projektach, rozwiązywanie problemów – uzgodnienia i negocjacje z klientem
  • Rozliczanie projektów
  • Inicjowanie i prowadzenie cyklicznych spotkań podsumowujących i rozwijających współpracę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Produkcji (wyposażenie wnętrz komercyjnych)

Kraków
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie projektu produkcji dla danego klienta (wycena, doradztwo w zakresie doboru technologii wykonania i materiałów, dobór dostawców, opracowanie harmonogramu produkcji)
  • Zlecanie pracy podwykonawcom w ramach umów ramowych i uzgodnionych warunków handlowych
  • Potwierdzanie terminu realizacji, monitorowanie procesu produkcji, w tym kontrola jakości
  • Potwierdzanie terminów i nadzór nad dostawą do magazynu w Krakowie lub bezpośrednio do klienta
  • Organizowanie montażu (najczęściej sklepy w galeriach handlowych w Europie) oraz nadzór nad montażem, kontrola jakości i zgodności z projektem, dokumentacja fotograficzna powykonawcza
  • Zarządzanie ryzykiem w projektach (przewidywanie sytuacji trudnych, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie wąskich gardeł w procesie)
  • Wsparcie Działu Sprzedaży w procesie przygotowywania ofert (weryfikowanie zakresu projektów, analiza merytoryczna otrzymanych dokumentów, proponowanie rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert/wycen)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Logistyki

Bieruń
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zamawianie transportów (bez konieczności szukania przewoźnika)
  • Przygotowywanie etykiet na pojemniki oraz dokumenty transportowe
  • Zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników potrzebnych do spedycji
  • Przestrzeganie standardów jakościowych i dobra organizacja pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tax Specialist

Kraków
Wygasła: 15.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supporting the Tax Manager on the following:
  • Support local and group statutory reporting
  • Reconcile data for income tax return
  • Perform checks on draft returns
  • Resolving anomalies for VAT returns; providing clarification of manual adjustments
  • Perform accounting of income taxes and operational calculations
  • Execute tax controls, manage routine enquiries from Tax Authorities
  • Handle new VAT flows and new legal requirements in the system
  • Supply information on VAT
  • Update process-related policy and process documents
  • Identifying the root cause of compliance failings and help to resolve issues arising from process weaknesses
  • Undertake process & performance related initiatives to achieve results- both bottom-up and top down
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Quality and Governance Specialist

Kraków
Wygasła: 15.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Collaborate with Company Group standardization teams on new frameworks on data quality and governance
  • Providing crucial input on finance-data specifics
  • Identify Company Group stakeholders, which are connected with new data governance framework and roles, ensure their onboarding and rollout of new policies
  • Consult Company Group data owners, data scientist, business analysts and projects on data quality and governance topics
  • Acting as project manager, or PMO, in finance data projects
  • Ensure data quality is “top of mind” in all data domains, make quality measurable, and establish a continuous data quality improvement cycle
  • Drive implementation of cross-domain topics, e.g. data catalogue
  • Develop innovative ideas on how financial data can be used even better in the management of the Group
  • Contribute and ensure regular communication of initiatives and results
  • Actively network with colleagues in the Company Group data community
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Process Architect with German (HR Administration)

Kraków
Wygasła: 15.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • HR-Services cover all processes related to HR, performed mainly in Cracow but also in Mexico and in Manila, such as Core Data and Contract Services, Employee Services, Payroll Services, Recruiting Services and Travel & Expenses Services
  • Group wide end-to-end Core Data and Contract Services process optimization and standardization throughout the group
  • Development of process definition, measurements, methodology and tools to drive end-to-end process improvements
  • Definition of global end-to-end processes, its specific tools and infrastructure (incl. IT applications, systems, etc.), service provider strategies & operating models
  • Demand management towards LGBS IT (translate process change into IT requirements, preliminary analysis, development of business concepts together with IT) while supporting of group wide IT tool harmonization and consolidation
  • Definition and implementation of roadmaps for development, optimization and harmonization (to migrate from AS-Is to the improved To-Be environment)
  • Definition of roles and qualifications within the process as well as process trainings
  • Definition and monitoring of global end-to-end process performance indicators and its improvement plans
  • Ensuring documentation of group wide processes
  • Securing compliance of process with corporate and public authority requirements
  • Management of process risks and development of risk minimizing measures
  • Securing the successful communication and cooperation of all stakeholders
  • Involvement in budget planning and other commercial aspects (efficiencies)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of HR

Kraków
Wygasła: 10.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manage the execution of the HR Strategy and core areas of the HR department
  • Supervising Recruitment Team and processes
  • Provide professional leadership, support and development to HR Team, in order to increase knowledge, share best practice and to ensure that relevant professional standards are met
  • Take a lead role in transforming and strengthening the organisational culture, ensuring that the company values and approach are displayed
  • Provide partnership to the business in developing strategic plans of retention and growing top-performing talents in-line with the business priorities
  • Be a pro-active advisor and influencer for Board and Management to develop the “people business”, maintaining healthy relationships across all organisation departments
  • Ensure managers are sufficiently skilled and enabled to access appropriate guidance and information to manage workforce issues
  • Advise and strategise on the development of effective employment policies across the company
  • Ensure that the company complies with current regulations, accepted professional standards, policies and procedures and legislation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Germanista

Kraków
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W swojej nowej pracy będziesz:
  • Pracował w zespole dbającym o zapewnienie wsparcia HR-owego dla pracowników firmy z Niemiec
  • Prowadził dokumentację pracowniczą w systemach HR-owych
  • Przygotowywał dokumenty HR-owe (np. umowy o pracę, zaświadczenia dla pracowników, referencje i świadectwa pracy w j. niemieckim)
  • Pracował z bazą pracowników oraz bazą kandydatów zainteresowanych pracą w międzynarodowej firmie
  • Zajmował się kalkulacją benefitów
  • Udzielał informacji oraz odpowiadał na pytania pracowników dotyczące tematów HR-owych
  • Pracował z nowoczesnymi rozwiązaniami IT dedykowanymi dla obszaru HR – min. SAP, SuccessFactors (zapewniamy pełne przeszkolenie w tym zakresie)
  • Przygotowywał raporty i analizy z zakresu HR związane z obszarem, którym się zajmujesz
  • Miał realny wpływ na swoją pracę przez możliwość proponowania usprawnień oraz udziału w projektach związanych z doskonaleniem procesów w Twoim zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reporting Specialist

Kraków
Wygasła: 08.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Extraction & processing of data from various company Systems
  • Business reports generation
  • Adhoc basic report management
  • Distribution reports in accordance with defined standards
  • Updating and creation process documentation on daily basis
  • Contacts directly with customers – independently handles incoming/outgoing communication written and verbal
  • Implements changes in the reports requested by customer
  • Optimizing & Automating - business reports preparation
  • Use and develop automated solutions ideas for report preparation
  • Maintaining high quality standards
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Senior Accountant

Kraków
Wygasła: 07.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • We are currently seeking a highly skilled and detail-oriented Financial Senior Accountant to join our finance team. As a Financial Senior Accountant, you will play a vital role in providing financial insights and analysis to support strategic decision-making and optimize business performance. You will be responsible for preparing and analysing financial reports (AP/AR/GL), forecasting, monitoring key performance indicators (KPIs), and providing valuable recommendations to improve financial outcomes. The ideal candidate has a strong background in accounting, excellent analytical abilities, and the ability to communicate complex financial information to non-financial stakeholders, ideally in various languages
  • Prepare and analyse monthly, quarterly, and annual financial reports, including income statements, balance sheets, and cash flow statements
  • Perform variance analysis to identify and investigate deviations from budgeted or forecasted financial performance, highlighting key drivers and trends
  • Collaborate with cross-functional teams to develop budgets, forecasts and financial plans, ensuring alignment with strategic goals and objectives
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and financial metrics to assess business performance, identify areas for improvement, and provide insights to management
  • Conduct cost analysis and profitability assessments to support pricing decisions, cost-saving initiatives and resource allocation strategies
  • Assist in the preparation of financial models, business cases and investment appraisals for new projects and initiatives
  • Collaborate with the accounting team to ensure accurate and timely recording of financial transactions and adherence to accounting principles and regulations
  • Participate in the month-end and year-end closing processes, including accruals, reconciliations and financial statement preparation
  • Identify process improvement opportunities to enhance the efficiency and effectiveness of financial reporting and analysis activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator Kontroli Jakości

Bieruń
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Kontrola wizualna komponentów z branży automotive (obsługa robotów pomiarowych)
  • Zarządzanie niezgodnościami w zakresie dostaw, procesów i klientów
  • Wdrażanie procedur jakościowych
  • Wsparcie laboratorium metrologicznego
  • Przeprowadzanie procesów zgodnie ze standardami określonymi przez firmę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AG TEST HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.