1. Pracodawca
  2. Słupsk
  3. AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU

Słupsk, ul. Krzysztofa Arciszewskiego 22 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (30) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 29 )

specjalista ds. księgowości

Słupsk
Ważna do: 29.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 2. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 3. wprowadzanie przelewów bankowych 4. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych 5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym 6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 7. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego 8. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT 9. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe) 10. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 11. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ważna do: 29.03.2024

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 02.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. Podstawowe czynności na stanowisku pracy: 2. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 3. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 4. wprowadzanie przelewów bankowych 5. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych 6. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
  • 7. ewidencja ŚT
  • 8. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 9. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego 10. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT 11. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe) 12. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 13. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych Oferowane warunki pracy: 1. 4900 zł brutto + dodatek stażowy 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy
Pokaż więcej >>
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Sekcji Kadr i Spraw Socjalnych

Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do głównych zadań pracownika należy: Współpraca z jednostkami dydaktycznymi w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych
  • Sporządzanie i rejestrowanie umów cywilnoprawnych
  • Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych
  • Wprowadzanie do systemu jHMS i POLON informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych oraz kart kompetencji innych osób prowadzących zajęcia. Koordynowanie procedur obiegu dokumentacji w sprawie zatrudniania nauczyciela akademickiego. Udostępnianie na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
  • Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców ogłoszeń o konkursie i informacji o rozstrzygnięciu konkursu. Przygotowywanie skierowań na badania wstępne
  • okresowe i kontrolne pracownikom Uczelni Do dodatkowych zadań pracownika należy: Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę
  • uposażeniami
  • zmianą stanowiska pracy i innych spraw wynikających ze stosunku pracy
  • Obsługa programu kadrowego jHMS
  • eHMS
  • ZUS PUE
  • POLON
  • GUS
  • Załatwianie formalności związanych z przechodzeniem pracowników na emerytury i renty
  • Prowadzenie ewidencji pracowników
  • akt osobowych
  • zaświadczeń o zatrudnieniu
  • prowadzeniem spraw urlopowych
  • oraz spraw związanych z czasową niezdolnością do pracy
  • Bieżące kompletowanie dokumentów kadrowych oraz właściwe ich przechowywanie i zabezpieczenie
  • Prowadzenie ewidencji zatrudnionych i zwolnionych pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • zwolnień lekarskich
  • urlopów. Opracowywanie
  • analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych. Sporządzanie sprawozdań kadrowych w tym na potrzeby GUS
  • POLON i jednostek organizacyjnych UP w Słupsku
  • Przekazywanie do archiwum zgromadzonych dokumentów. Oferujemy umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia Wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie Wymiar etatu: 1/1 możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach pakiet socjalny przyjazny klimat pracy
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent ds. administracji Domu Studenta nr 1

Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Podstawowe czynności na stanowisku pracy: Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta. Zapewnienie właściwych warunków nauki
  • wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości. Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy
  • usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych. Obsługa programów komputerowych HMS dees
  • program fakturowy HMS F-K
  • programu kontroli dostępu opti camp
  • programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta. Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania monitoringu sygnalizacji zagrożenia przeciw pożarowego domu studenta. Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego. Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów. Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności w Hotelu Asystenta. Prowadzenie
  • ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat za pobyt w domach studenckich. Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej. Przygotowanie
  • prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony
  • faktury
  • noty obciążeniowe wewnętrzne
  • wnioski o przydział miejsca w domu studenta). Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie. Dbanie o stan techniczny wyposażenia
  • urządzeń
  • systemów i instalacji w domu studenta. Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi. Ustalanie braków
  • szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz obciążanie nimi osób odpowiedzialnych za ich spowodowanie. Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców. Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie. Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pokoi mieszkalnych. Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola. Opracowywanie okresowych sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen. Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych
  • ładu
  • porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych w Regulaminie porządkowym mieszkańca. Prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oferujemy wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie umowa na zastępstwo możliwość rozwoju osobistego pakiet socjalny klimat współpracy
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Biurze ds. Kształcenia

Słupsk
Wygasła: 22.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Koordynacja działań użytkowników z zakresie obsługi systemów informatycznych wspierających zarządzanie procesem i bazą dydaktyczną; Współpraca z instytutami i katedrami w zakresie programów studiów
  • rozkładów zajęć
  • godzin dydaktycznych i rozliczania umów cywilnoprawnych; Wsparcie instytutów i katedr w zakresie obsługi systemów informatycznych z planowaniem
  • organizacją i rozliczaniem dydaktyki Współpraca z Biurem Obsługi Studentów i Doktorantów w zakresie generowania zajęć dydaktycznych i podziału na grupy studenckie; Opracowywanie
  • analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych związanych z działalnością dydaktyczną uczelni; Przygotowywanie w oparciu o systemy informatyczne materiałów analitycznych dotyczących działalności dydaktycznej uczelni; umowa: luty-kwiecień; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Biura ds. Rozwoju i Współpracy

Słupsk
Wygasła: 19.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres czynności: Obsługa administracyjna Prorektora ds. Rozwoju i Współpracy
  • Koordynowanie prac związanych z wdrażaniem i monitorowaniem strategii Uczelni oraz strategii umiędzynarodowienia
  • Obsługa programu jHMS - Limity
  • POLON
  • Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb Uczelni
  • Koordynowanie prac podległych pracowników dotyczących współpracy międzynarodowej i współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym
  • Koordynowanie działań w zakresie realizacji projektów unijnych dotyczących wymiany studentów i kadry akademickiej
  • Nadzorowanie współpracy z Profesorami Wizytującymi
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w tym Sekcją Zamówień Publicznych
  • Kwesturą. Oferujemy: Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
  • Wynagrodzenie 5500 zł brutto + dodatek stażowy i dodatek funkcyjny
  • Wymiar etatu: 1/1
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach i wyjazdach zagranicznych
  • Pakiet socjalny
  • Przyjazny klimat pracy i współpracy w stymulującym środowisku
  • Współpraca z partnerami zagranicznymi . Umowa na okres próbny luty-kwiecień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent ds. komunikacji i promocji

Słupsk
Wygasła: 19.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współtworzenie i wdrażanie strategii promocji uczelni zaangażowanie w organizację wydarzeń uczelnianych zaangażowanie w organizację wydarzeń popularyzujących naukę planowanie
  • koordynowanie i przeprowadzanie działań mających na celu pozytywne budowanie wizerunku Uczelni na rynku prowadzenie działań z zakresu promocji i PR na rynku polskim i rynkach zagranicznych kreowanie wizerunku Uczelni w mediach tradycyjnych i w nowych mediach
  • m.in. na portalach społecznościowych Uczelni (Facebooka
  • Instagram
  • Youtube) tworzenie i współtworzenie kampanii promocyjnych na małą i dużą skalę dotyczących działalności uczelni pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię
  • np.: udział w targach
  • wizyty w szkołach itp. prowadzenie monitoringu rynku edukacyjnego współtworzenie dokumentacji fotograficznej oraz video z wydarzeń uczelnianych ścisła współpraca z innymi działami Uczelni Oferowane warunki pracy: 1. 4300 zł brutto 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 15.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku 4. sporządzanie zestawień i analiz 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Biurze ds. Rozwoju i Współpracy

Słupsk
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska współpraca z uczelniami i organizacjami zagranicznymi
  • zarządzanie istniejącą współpracą
  • w tym prowadzenie dokumentacji i bieżącej korespondencji współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie prowadzonej przez nie współpracy w ramach badawczych programów międzynarodowych koordynacja programów edukacyjnych: ERASMUS
  • Granty Norweskie
  • Programy NAWA. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 24.11.2023
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku 4. sporządzanie zestawień i analiz 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Oferujemy 1. umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia 2. Wynagrodzenie 4200 zł brutto miesięcznie 3. Wymiar etatu: 1/1 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Umowa na okres próbny grudzień - luty z możliwością przedłużenia grudzień - luty
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Biurze Obsługi Studentów i Doktorantów

Słupsk
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. obsługa administracyjna studentów; 2. dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; 3. prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS
  • JHMS; 4. ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni; 5. archiwizowanie dokumentów; 6. pełnienie dyżurów sobotnich podczas zjazdów studiów niestacjonarnych. Umowa na okres próbny grudzień luty
  • z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Kancelarii Uczelni

Słupsk
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. Załatwianie codziennego odbioru korespondencji i jej ekspedycja
  • 2. Sporządzanie miesięcznych rozliczeń i zestawień z wysłanej korespondencji 3. Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku 4. Przygotowywanie projektów pism
  • zarządzeń i innych dokumentów w zależności od potrzeb wynikających z rodzaju załatwianej sprawy 5. Prowadzenie rejestru umów jednostek przypisanych do pionu Kanclerza 6. Wysyłanie korespondencji w formie elektronicznej 7. Prowadzenie ewidencji dokumentacji Kanclerza zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi 8. Prowadzenie kalendarza spotkań oraz czuwanie nad jego realizacją 9. Organizacja narad i spotkań roboczych 10. Prowadzenie terminarza wyjazdów służbowych
  • konferencji i delegacji 11. Prowadzenie ewidencji dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi 12. Przygotowywanie projektów pism
  • zarządzeń i innych dokumentów w zależności od potrzeb wynikających z rodzaju załatwianej sprawy 13. Prowadzenie rejestru umów 14. Wysyłanie korespondencji w formie elektronicznej 15. Archiwizowanie dokumentacji stanowiącej odpowiedź na pisma umowa: listopad - styczeń; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Podstawowe czynności na stanowisku pracy: bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń
  • dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych
  • wprowadzanie przelewów bankowych
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
  • pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych
  • udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego
  • sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT
  • rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe)
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
  • wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Umowa na okres próbny (listopad styczeń) z możliiwścią przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. bieżąca weryfikacja i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym 2. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 3. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 4. wprowadzanie przelewów bankowych 5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym 6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 7. sporządzanie zestawień i analiz 8. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 9. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych Oferowane warunki pracy: 1. 3600 zł brutto 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Godzina zakończenia pracy: 15:30 Umowa na okres próbny (listopad styczeń) z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. komunikacji i promocji

Słupsk
Wygasła: 09.09.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • udział i prezentacja Uczelni w wydarzeniach promujących Uczelnię
  • np.: udział w targach
  • wizyty w szkołach itp.; obsługa mediów społecznościowych uczelni (m.in. Facebook
  • Instagram
  • Snapchat
  • YouTube itp.); obsługa strony internetowej akademii; monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań
  • opracowywanie i wdrażanie nowych działań promocyjnych; prowadzenie monitoringu rynku edukacyjnego; dokumentacja fotograficzna wydarzeń akademickich; tworzenie treści reklamowych w tym wpisów-tekstów informacyjnych na stronę internetową
  • itp.; ścisła współpraca z innymi działami Uczelni; współkreowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (gadżety
  • ulotki itd.); bieżące prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych; organizacja eventów i wydarzeń związanych z działalnością uczelni w tym Święto Uczelni
  • Dni Otwarte
  • Bałtycki Festiwal Nauki. Umowa na okres próbny październik grudzień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Udział w procesie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 5. Udział w spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji; 6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych Umowa: okres próbny październik grudzień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Udział w procesie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 5. Udziałw spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji; 6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3500 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 05.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Udział w procesie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 5. Udziałw spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji; 6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami

Słupsk
Wygasła: 15.06.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • 1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP
  • 2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością 3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia
  • uchwały
  • zarządzenia 4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku
  • 5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych 6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością 7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością; 8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności: a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej
  • w tym barier architektonicznych
  • transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych
  • b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność
  • c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym. 9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami
  • biblioteką uczelnianą
  • studium wychowania fizycznego i sportu
  • studium praktycznej nauki języka obcego
  • dziekanatami 10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym; 11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów 12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych; 13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych
  • stypendiach specjalnych
  • zapomogach
  • stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie; 14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków; Oferujemy 1/2 etatu wynagrodzenie 1505 brutto miesięcznie zatrudnienie umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach pakiet socjalny przyjazny klimat pracy i współpracy Umowa na okres próbny czerwiec-sierpień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych i budowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 4180 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 180 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami

Słupsk
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP
  • 2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością 3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia
  • uchwały
  • zarządzenia 4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku
  • 5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych 6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością 7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością; 8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności: a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej
  • w tym barier architektonicznych
  • transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych
  • b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność
  • c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym. 9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami
  • biblioteką uczelnianą
  • studium wychowania fizycznego i sportu
  • studium praktycznej nauki języka obcego
  • dziekanatami 10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym; 11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów 12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych; 13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych
  • stypendiach specjalnych
  • zapomogach
  • stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie; 14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków;
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Bieżąca weryfikacja i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń; dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych
  • list płac; ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym; rozliczanie projektów; pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych; sporządzanie zestawień i analiz wg potrzeb; współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni; wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych; Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3400 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 23.05.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych Umowa na okres próbny czerwiec-sierpień
  • z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Słupsk
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych: 1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł. 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
  • w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
  • na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
  • 2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
  • 3) Udział w pracach komisji przetargowych
  • 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
  • 6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
  • 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
  • 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
  • ogłoszeń
  • specyfikacji warunków zamówienia
  • odpowiedzi na pytania wykonawców
  • decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
  • 9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
  • 10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
  • a także ich gromadzenie i przechowywanie
  • 11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oferowane warunki pracy: 1. 4000 zł brutto
  • 2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 14.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy bibliotekarz

Słupsk
Wygasła: 31.03.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Przykładowy zakres obowiązków / Zadania: 1. obsługa czytelnika w Oddziale Obsługi Użytkownika 2. realizacja rewersów 3. rozliczanie zaległości czytelników 4. prace magazynowe 5. obsługa czytelników 6. przenoszenie zbiorów 7. prace w innych Oddziałach Biblioteki (zastępstwa) Oferujemy: 1. Wynagrodzenie 3010 zł brutto miesięcznie 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych 5. przyjazny klimat pracy i współpracy. Umowa na okres próbny kwiecień-czerwiec z możliwością przedłużenia
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik

Słupsk
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis zadań wykonywanych na stanowisku przygotowanie kolekcji naukowej Arachnida (pajęczaków) i Coleoptera (chrząszczy) do cyfryzacji: - segregacja nieoznaczonych materiałów; - oznaczenie części osobników do gatunku; - weryfikacja wcześniejszych oznaczeń dla materiału już opracowanego; - preparacja wybranych osobników; - sprawdzenie lub przygotowanie nowych etykiet; - porządkowanie kolekcji (weryfikacja lub nadawanie numeru); cyfryzacja kolekcji naukowej: - wpisanie danych do szablonów Excel lub aplikacji
  • wraz z uzupełnieniem i interpretacją metadanych 435 rekordów na miesiąc (rekord należy rozumieć jako występowanie gatunku w jednym miejscu i czasie); - przygotowanie i zeskanowanie kodu QR dla każdego rekordu. Dodatkowe informacje konieczność długotrwałej pracy przed monitorem lub binokularem. Umowa na okres próbny kwiecień-czerwiec
  • z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Słupsk
Wygasła: 13.03.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych: 1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł. 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
  • w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
  • na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
  • 2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
  • 3) Udział w pracach komisji przetargowych
  • 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
  • 6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
  • 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
  • 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
  • ogłoszeń
  • specyfikacji warunków zamówienia
  • odpowiedzi na pytania wykonawców
  • decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
  • 9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
  • 10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
  • a także ich gromadzenie i przechowywanie
  • 11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oferowane warunki pracy: 1. 4000 zł brutto
  • 2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Umowa na okres próbny: marzec czerwiec z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Słupsk
Wygasła: 28.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł. 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
  • w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
  • na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
  • 2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
  • 3) Udział w pracach komisji przetargowych
  • 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
  • 6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
  • 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
  • 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
  • ogłoszeń
  • specyfikacji warunków zamówienia
  • odpowiedzi na pytania wykonawców
  • decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
  • 9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
  • 10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
  • a także ich gromadzenie i przechowywanie
  • 11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oferowane warunki pracy: 1. 4000 zł brutto
  • 2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Umowa na okres próbny marzec - czerwiec z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne