1. Pracodawca
  2. Katowice
  3. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH

Katowice, ul. Raciborska 37

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - technicznych

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja działań i prowadzenie spraw zw. z utrzymaniem nieruchomości i eksploatacją budynków Akademii,
  • Opracowanie planu remontów i inwestycji,
  • Opracowanie i realizacja zadań zw. z inwestycjami i remontami,
  • Współpraca z innymi jednostkami Uczelni i podmiotami zewnętrznymi w celu organizacji w Akademii wystaw, wydarzeń kulturalnych
  • Szeroka wiedza z zakresu prawa budowlanego oraz aktów wykonawczych a także wiedza z zakresu technicznych aspektów wykonywanych prac na budynku, a także prawa zamówień publicznych i prawa cywilnego w zakresie opracowania dokumentów: do udzielenia zamówień publicznych, umów z wykonawcami, wykonywania praw wynikających z gwarancji i rękojmi,
  • Posiadanie zdolności myślenia zorientowanego na cel i szybkie reagowanie na zmieniające się warunki otoczenia pracy,
  • Wykazanie umiejętności przewidywania potrzeb remontowych na budynkach Akademii i racjonalne rozłożenie w czasie celem sprawnej realizacji,
  • Przejęcie obowiązków w czasie nieobecności Kierownika Działu w tym organizowanie i koordynowanie prac remontowych, budowlanych, konserwacyjnych realizowanych przez pracowników i podmioty zewnętrzne ale także koordynacja i nadzór nad technicznym wsparciem przy realizacji w Akademii wystaw i wydarzeń kulturalnych
Pokaż więcej >>
od 4300 do 4520 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik porządkowy

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 22.11.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Przygotowanie i realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w budynku Uczelni Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
  • Zamiatanie, mycie i konserwacja podłóg, stołów i wyposażenia budynku środkami odpowiednimi do czyszczenia powierzchni
  • Utrzymanie w czystości toalet
  • Opróżnienie pojemników na śmieci, wymiana i uzupełnienie pojemników na papier toaletowy, mydło oraz środków zapachowych itp
  • Mycie okien i innych przeszkleń, drzwi
  • Mycie okien i innych przeszkleń, drzwi, lamperii, płytek ceramicznych
  • Czyszczenie środkami antystatycznymi urządzeń elektronicznych (komputerów i monitorów, telefonów), ścieranie kurzu i konserwacja mebli odpowiednimi środkami
  • Regularna dezynfekcja powierzchni takich jak: stolików, klamek, uchwytów, krzeseł itp
Pokaż więcej >>
od 1960 do 2352 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. BHP

Raciborska 3, Katowice
Wygasła: 28.10.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja przedsięwzięć mających na celu zapewnienie prawidłowych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad warunkami bhp
  • Przeprowadzanie instruktażu nowoprzyjętych pracowników, studentów i doktorantów
  • Przedkładanie Rektorowi i Kanclerzowi wniosków dotyczących poprawy warunków bhp
  • Opracowywanie planów poprawy warunków pracy i sprawozdań w tym zakresie
  • Opracowywanie i uaktualnianie regulaminów dotyczących bhp
  • Prowadzenie dokumentacji w sprawach wypadków przy pracy i innych wypadków na terenie lub obiektach Akademii, analizowanie przyczyn wypadków oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie
  • Współpraca i współdziałanie dla poprawy warunków pracy i bezpieczeństwa p.poż. z Działem Technicznym oraz innymi upoważnionymi podmiotami
  • Organizowanie na wniosek kierownika właściwej jednostki organizacyjnej badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia
  • Prowadzenie rejestru wyników zleconych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych oraz karty pomiarów
  • Informowanie o wynikach badań i pomiarów Rektora/Kanclerza, kierownika jednostki organizacyjnej (bezpośredniego przełożonego pracownika/pracowników) których dotyczy wynik oraz Dział Spraw Pracowniczych
  • Zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Pokaż więcej >>
od 1140 do 1368 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. informatyki

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monitorowanie i konserwacja systemów informatycznych, komputerów oraz urządzeń sieciowych. Wsparcie techniczne i merytoryczne dla użytkowników sprzętu komputerowego. Instalacja i aktualizacja oprogramowania używanego przez Akademię. Prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych prac
od 5880 do 6860 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. finansowych

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie rejestru zakupu na potrzeby deklaracji VAT celem terminowego wysłania do Urzędu Skarbowego,
  • Badanie możliwości optymalnego –pod katem wysokości-dokonywania rozliczeń podatku VAT w ramach obowiązujących przepisów,
  • Współudział w bieżącym analizowaniu prawa podatkowego VAT i Cit na potrzeby realizowanych zadań, w obsłudze inspektorów organów podatkowych dokonujących kontroli w Akademii oraz biegłych rewidentów w zakresie tematyki VAT i Cit oraz obsługiwanych kont księgowych,
  • Przygotowanie przelewów bankowych (paczek przelewów w programie księgowym, a po uzyskaniu zgody i uprawnień w systemie elektronicznym bankowości, kontrola i księgowanie wyciągów bankowych,
  • Kontrola i księgowanie rozliczeń kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
  • Kontrola kont rozrachunkowych dostawców,
  • Zapewnienie prawidłowego rozliczania się z budżetem w zakresie rejestru zakupu VAT i Cit,
  • Formalno-rachunkowa kontrola obsługiwanych dokumentów księgowych,
  • Prowadzenie ewidencji i rejestru zakupu, rozliczeń i realizacja płatności faktur zakupowych zgodnie z terminem,
  • Monitorowanie zapłat uzgadnianie sald zobowiązań zakupowych z faktur,
  • Księgowanie wyciągów bankowych,
  • Ewidencjonowanie operacji i sprawozdawczości z odbiorcami,
  • Sprawdzanie, rozliczanie i księgowanie pobranych zaliczek przez pracowników,
  • Udział przy sporządzaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz planu rzeczowo-finansowego
Pokaż więcej >>
od 3780 do 4700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Archiwista / Archiwistka

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 17.05.2023
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Świadczenie na rzecz Akademii usługi, polegającej na obsłudze i prowadzeniu Archiwum zakładowego, obejmującej w szczególności:
  • -przyjmowanie dokumentacji od komórek organizacyjnych Akademii;
  • -przygotowywanie dokumentacji archiwalnej do brakowania;
  • -inne czynności ujęte w instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej obowiązującej u Zleceniodawcy
Pokaż więcej >>
od 40 do 40 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. BHP

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 02.04.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja przedsięwzięć mających na celu zapewnienie prawidłowych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad warunkami bhp
  • Przeprowadzanie instruktażu nowoprzyjętych pracowników, studentów i doktorantów
  • Przedkładanie Rektorowi i Kanclerzowi wniosków dotyczących poprawy warunków bhp
  • Opracowywanie planów poprawy warunków pracy i sprawozdań w tym zakresie
  • Opracowywanie i uaktualnianie regulaminów dotyczących bhp
  • Prowadzenie dokumentacji w sprawach wypadków przy pracy i innych wypadków na terenie lub obiektach Akademii, analizowanie przyczyn wypadków oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie
  • Współpraca i współdziałanie dla poprawy warunków pracy i bezpieczeństwa p.poż. z Działem Technicznym oraz innymi upoważnionymi podmiotami
  • Organizowanie na wniosek kierownika właściwej jednostki organizacyjnej badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia
  • Prowadzenie rejestru wyników zleconych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych oraz karty pomiarów
  • Informowanie o wynikach badań i pomiarów Rektora/Kanclerza, kierownika jednostki organizacyjnej (bezpośredniego przełożonego pracownika/pracowników) których dotyczy wynik oraz Dział Spraw Pracowniczych
  • Zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Pokaż więcej >>
od 1020 do 1190 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji i działalności kulturalnej

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 08.10.2022
część etatu
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jest to stanowisko samodzielne wymagające szczegółowej wiedzy specjalistycznej w zakresie promocji, jak i na rynku kultury i sztuki, także znajomości aktualnych trendów w sztuce, wystawiennictwie i działaniach jednostek kultury
  • Do zadań realizowanych na stanowisku należy:
  • - organizacja, koordynacja i promocja działań związanych z realizacją działalności
  • kulturalnej (wystaw, warsztatów, wykładów, itd.)
  • - organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych (dni otwarte, rekrutacja itp.)
  • - promocja wystaw organizowanych przez uczelnię (przygotowywanie materiałów
  • promocyjnych, przekazywanie informacji o wystawach do mediów)
  • - promocja działalności naukowej i dydaktycznej Akademii (reprezentowanej przez
  • pedagogów i studentów)
  • - planowanie, kreowanie i realizacja kampanii promocyjnych
  • - obsługa kont ASP- Facebook, Instagram, obsługa stron www galerii i ASP,
  • redagowanie tekstów prasowych, przygotowywanie i rozsyłanie newslettera
  • Mailchimp, przesyłanie informacji prasowych do mediów). Bieżąca aktualizacja
  • danych
  • - przygotowywanie tekstów promocyjnych i opracowywanie komunikatów
  • medialnych
  • - czynny udział w tworzeniu i realizacji strategii budowania wizerunku Akademii w
  • środowisku zewnętrznym i wewnętrznym
  • - nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z mediami (krajowymi i zagranicznymi)
  • - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z sektorami innymi niż artystyczne w
  • zakresie promocji (biznes, media i przemysł)
  • - monitorowanie informacji pojawiających się w mediach i na portalach internetowych
  • na temat Uczelni i jej pracowników, organizowanych wystaw, konferencji itp
  • - pomoc w organizacji pracy grafików (w tym grafika Galerii ASP w Katowicach
  • Rondo Sztuki)
  • - współpraca z wytypowanymi fotografami w zakresie pozyskiwania materiału
  • fotograficznego
  • - współpraca ze studentami w zakresie prowadzonych działań promocyjnych
  • - przygotowywanie umów z wykonawcami i zleceniobiorcami
  • w porozumieniu z prawnikiem Akademii
  • - kontrola faktur i rachunków, wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • - prowadzenie i dokumentowanie rozeznania rynku, przygotowywanie dokumentacji
  • niezbędnej do przeprowadzenia postępowania
  • o udzielenie zamówienia w drodze zastosowania PZP albo zasady konkurencyjności
  • - prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji galerii
  • - pełnienie funkcji sekretarza Rady Programowej galerii (sporządzanie i
  • przechowywanie dokumentacji)
  • - wsparcie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych
  • na działalność galerii- sporządzanie i rozliczanie wniosków do UM Katowice, redakcja
  • listów sponsorskich)
  • Stanowisko o wysokim poziomie złożoności, wymagające sprawdzenia się w obszarze:
  • - wymagań kompetencyjnych,
  • - wymagań psychofizycznych i umysłowych,
  • - odpowiedzialności,
  • - pracy z uwzględnieniem warunków środowiska pracy
  • Do zadań samodzielnie realizowanych przez pracownika należą:
  • ● monitorowanie mediów;
  • ● poszukiwanie i proponowanie nowych kontaktów z mediami, sponsorami, partnerami;
  • ● monitorowanie ścieżek promocji w sektorze edukacyjnym;
  • ● proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie promocji i działalności kulturalnej;
  • ● promocja działań kulturalnych, naukowych i dydaktycznych Akademii;
  • ● dbanie o wizerunek Akademii w środowisku wewnętrznym
  • i zewnętrznym;
  • ● sporządzanie kalkulacji, planów oraz wniosków na pozyskanie środków na realizację działalności;
  • ● sporządzanie rozliczeń i raportów finansowych i merytorycznych w w/w obszarze;
  • ● prowadzenie korespondencji z artystami, współorganizatorami i innymi jednostkami krajowymi i zagranicznymi w zakresie bieżącej działalności galerii;
  • ● obsługa sekretarska Rady Programowej galerii
Pokaż więcej >>
od 1800 do 2016 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji i działalności kulturalnej

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 13.07.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jest to stanowisko samodzielne wymagające szczegółowej wiedzy specjalistycznej w zakresie promocji, jak i na rynku kultury i sztuki, także znajomości aktualnych trendów w sztuce, wystawiennictwie i działaniach jednostek kultury
  • Do zadań realizowanych na stanowisku należy:
  • - organizacja, koordynacja i promocja działań związanych z realizacją działalności
  • kulturalnej (wystaw, warsztatów, wykładów, itd.)
  • - organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych (dni otwarte, rekrutacja itp.)
  • - promocja wystaw organizowanych przez uczelnię (przygotowywanie materiałów
  • promocyjnych, przekazywanie informacji o wystawach do mediów)
  • - promocja działalności naukowej i dydaktycznej Akademii (reprezentowanej przez
  • pedagogów i studentów)
  • - planowanie, kreowanie i realizacja kampanii promocyjnych
  • - obsługa kont ASP- Facebook, Instagram, obsługa stron www galerii i ASP,
  • redagowanie tekstów prasowych, przygotowywanie i rozsyłanie newslettera
  • Mailchimp, przesyłanie informacji prasowych do mediów). Bieżąca aktualizacja
  • danych
  • - przygotowywanie tekstów promocyjnych i opracowywanie komunikatów
  • medialnych
  • - czynny udział w tworzeniu i realizacji strategii budowania wizerunku Akademii w
  • środowisku zewnętrznym i wewnętrznym
  • - nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z mediami (krajowymi i zagranicznymi)
  • - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z sektorami innymi niż artystyczne w
  • zakresie promocji (biznes, media i przemysł)
  • - monitorowanie informacji pojawiających się w mediach i na portalach internetowych
  • na temat Uczelni i jej pracowników, organizowanych wystaw, konferencji itp
  • - pomoc w organizacji pracy grafików (w tym grafika Galerii ASP w Katowicach
  • Rondo Sztuki)
  • - współpraca z wytypowanymi fotografami w zakresie pozyskiwania materiału
  • fotograficznego
  • - współpraca ze studentami w zakresie prowadzonych działań promocyjnych
  • - przygotowywanie umów z wykonawcami i zleceniobiorcami
  • w porozumieniu z prawnikiem Akademii
  • - kontrola faktur i rachunków, wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • - prowadzenie i dokumentowanie rozeznania rynku, przygotowywanie dokumentacji
  • niezbędnej do przeprowadzenia postępowania
  • o udzielenie zamówienia w drodze zastosowania PZP albo zasady konkurencyjności
  • - prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji galerii
  • - pełnienie funkcji sekretarza Rady Programowej galerii (sporządzanie i
  • przechowywanie dokumentacji)
  • - wsparcie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych
  • na działalność galerii- sporządzanie i rozliczanie wniosków do UM Katowice, redakcja
  • listów sponsorskich)
  • Stanowisko o wysokim poziomie złożoności, wymagające sprawdzenia się w obszarze:
  • - wymagań kompetencyjnych,
  • - wymagań psychofizycznych i umysłowych,
  • - odpowiedzialności,
  • - pracy z uwzględnieniem warunków środowiska pracy
  • Do zadań samodzielnie realizowanych przez pracownika należą:
  • ● monitorowanie mediów;
  • ● poszukiwanie i proponowanie nowych kontaktów z mediami, sponsorami, partnerami;
  • ● monitorowanie ścieżek promocji w sektorze edukacyjnym;
  • ● proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie promocji i działalności kulturalnej;
  • ● promocja działań kulturalnych, naukowych i dydaktycznych Akademii;
  • ● dbanie o wizerunek Akademii w środowisku wewnętrznym
  • i zewnętrznym;
  • ● sporządzanie kalkulacji, planów oraz wniosków na pozyskanie środków na realizację działalności;
  • ● sporządzanie rozliczeń i raportów finansowych i merytorycznych w w/w obszarze;
  • ● prowadzenie korespondencji z artystami, współorganizatorami i innymi jednostkami krajowymi i zagranicznymi w zakresie bieżącej działalności galerii;
  • ● obsługa sekretarska Rady Programowej galerii
Pokaż więcej >>
od 3000 do 4032 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziekanacie Wydziału Projektowego

Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw dotyczących procesu dydaktycznego studentów w oparciu o obowiązujące przepisy na wszystkich poziomach studiów (także w systemach komputerowych),
  • przygotowanie danych o studentach dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia dydaktyczne,
  • przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia egzaminów dyplomowych studentów,
  • przygotowanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Dziekana Wydziału Projektowego,
  • obsługa funduszu pomocy materialnej dla studentów i procesu ustalania i przyznawania stypendiów dla studentów Wydziału,
  • przygotowywanie wyjazdów służbowych i rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych nauczycieli akademickich Wydziału Projektowego,
  • sporządzanie kalkulacji kosztów w excel
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Administracji

Raciborska 37
Wygasła: 04.04.2021
Pełny etat
Umowa na zastępstwo
Specjalista
od 3200 do 3840 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. informatyki

śląskie
Wygasła: 17.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 4700 do 5640 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Kształcenia i Studentów

śląskie
Wygasła: 28.07.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Biurze Kanclerza

śląskie
Wygasła: 25.07.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Spraw Pracowniczych

Katowice
Wygasła: 08.03.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent

Katowice
Wygasła: 13.12.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracyjnych i zamówień publicznych

śląskie
Wygasła: 05.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. informatyki

Katowice
Wygasła: 17.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH, podziel się opinią i pomóż innym.