1. Pracodawca
  2. Złotokłos
  3. HELPA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HELPA sp. z o.o.

HENRYKÓW-UROCZE, UL. ŻABIA 40

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Specjalista / Specjalistka ds. produkcji

Kineskopowa 1d, Piaseczno
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłową realizacją planów produkcyjnych
  • Uzupełnianie i katalogowanie dokumentacji dotyczącej produkcji
  • Kontrola poprawności dokumentacji jakościowej
  • Zamawianie surowców po otrzymaniu wytycznych od kierownika produkcji
  • Zamawianie opakowań jednostkowych pod produkcję, kontrola stanów magazynowych opakowań
  • Kontakt ze stałymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców
  • Wsparcie kierownika produkcji w codziennych czynnościach
  • Organizowanie transportów surowców/gotowych produktów
  • Codzienna współpraca z działem marketingu, sprzedaży i logistyki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych

Kineskopowa 1, Piaseczno
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem, przechowywaniem dokumentów i korespondencji
  • Zarządzanie kalendarzem firmowym
  • Kompleksowe zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze i biurowe
  • Tworzenie umów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Współpraca z księgowością i innymi działami w naszej firmie
  • Wykonywanie innych prac administracyjno - biurowych związanych z bieżącą pracą Biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

mazowieckie
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Kompletacja i przygotowanie wysyłek hurtowych i detalicznych
  • Dokonywanie kontroli jakościowej dostawy
  • Obsługa zamówień zwracanych oraz wymienianych
  • Dbanie o porządek na magazynie i w pakowalni
  • Prowadzenie inwentaryzacji bieżącej i rocznej
  • Rozładunek i załadunek towarów
  • Wykonywanie powierzonych zadań przez Kierownika Magazynu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka działu produkcji

mazowieckie
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłową realizacją planów produkcyjnych
  • Uzupełnianie i katalogowanie dokumentacji dotyczącej produkcji
  • Kontrola poprawności dokumentacji jakościowej
  • Zamawianie surowców po otrzymaniu wytycznych od kierownika produkcji
  • Kontakt z dostawcami
  • Wsparcie kierownika produkcji w codziennych czynnościach
  • Codzienna współpraca z działem marketingu i sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystenka działu sprzedaży

mazowieckie
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna
asystent
Obowiązki:
  • - Współpraca z klientami biznesowymi w tym obsługa telefoniczna i mailowa
  • - Prowadzenie dokumentacji CRM
  • - Realizacja planów sprzedażowych i celów firmy
  • - Bieżąca analiza relacji z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - księgowych

mazowieckie
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (dokumenty magazynowe, faktury zakupu)
  • przygotowywanie, wystawianie, ewidencja faktur i dokumentów księgowych
  • weryfikacja, segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych
  • pomoc w przygotowaniu dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami i aktualnymi przepisami
  • kontrola należności i zobowiązań
  • rozliczanie wydatków służbowych
  • przygotowywanie przelewów
  • monitorowanie płatności terminowych i nieterminowych, windykacja
  • przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki i dla podmiotów zewnętrznych
  • wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych związanych z funkcjonowaniem działu administracyjno-księgowego
  • współpraca z Księgowością i innymi działami w firmie
Pokaż więcej >>
od 4300 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HELPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.