1. Pracodawca
  2. Mykanów
  3. URZĄD GMINY MYKANÓW
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY MYKANÓW

Mykanów, ul. Samorządowa 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

Mykanów
Wygasła: 15.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • -przygotowywanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • naliczanie kar za samowolne ich usuwanie; - realizowanie zadan z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospdarki odpadami komunalnymi; - nadzór nad gospodarowaniem odpadami komunalnymi
  • w tym realizacją zadan powierzonych podmiotom odbierająchym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; - kontrola podmiotów gospodarczych w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi
  • prowadzenie rejestru działalności regulowanej w/z odbierania odpadów; - likwidacja dzikich wysypisk odpadów; - prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi; - rejestracja deklaracji
  • określających wysokość opłaty i prowadzenie postępowań administracyjnych; - nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych; -analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi; - sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

stanowisko ds. inwestycji

Mykanów
Wygasła: 17.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Udział w gospodarowaniu
  • remontach i bieżącym utrzymaniu budynków
  • stanowiących mienie gminne; prowadzenie i aktualizacja książek obiektów budowlanych; prowadzenie spraw związanych z projektowaniem i budową urządzeń energetycznych
  • sieci gazowych
  • wodociagowych
  • kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych; współpraca z wykonawcami i słuzbami nadzorującycmi realizację inwestycji gminnych; w zalezności od potzreb pełnienie nadzoru nad inwestycjami i remontami obiektów gminnych; przygotowywanie dokumentów do przetargów (specyfikacje techniczne
  • zakresy prac
  • kosztorysy); udział w komisjach przetargowych i realizacji zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne