1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami Adriana Ruhnke
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami Adriana Ruhnke

Poznań, ul. Saperska 69

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Pracownik administracyjno-biurowy

Saperska 69, Wilda, Poznań
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
  • zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
  • organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
  • pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli,
  • bieżący kontakt z najemcami,
  • monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu,
  • prowadzenie procesu przekazania lokali do Klientów – przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
  • udział w rozliczaniu mediów, związanych z utrzymaniem budynków,
  • przygotowywanie miesięcznych zestawień dla właścicieli,
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i tworzenia dokumentacji
Pokaż więcej >>
od 4100 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Saperska 69, Wilda, Poznań
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
  • zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
  • organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
  • pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli,
  • bieżący kontakt z najemcami,
  • monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu,
  • prowadzenie procesu przekazania lokali do Klientów – przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
  • udział w rozliczaniu mediów, związanych z utrzymaniem budynków,
  • przygotowywanie miesięcznych zestawień dla właścicieli,
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i tworzenia dokumentacji
Pokaż więcej >>
od 4120 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Poznań
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie rozmów telefonicznych (kontakt z klientem i właścicielami nieruchomości) 2) Przyjmowanie i segregacja korespondencji 3) Wysyłanie dziennej korespondencji 4) Zapoznanie się ze specyfiką działalności firmy zarządzającej nieruchomościami 5) Obsługa dedykowanego systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami 6) Pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli 7) Bieżące prace administracyjno-biurowe
od 4 120 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami Adriana Ruhnke, podziel się opinią i pomóż innym.