Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Stanowisko urzędnicze: ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Grzmiąca
Grzmiąca
Wygasła: 16.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie wydatków i rozchodów
w szczegółowości klasyfikacji budżetowej i źródeł pochodzenia.
2. Prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków i kosztów budżetowych.
3. Prowadzenie ewidencji analitycznej rozrachunków.
4. Prowadzenie ewidencji materiałów.
5. Uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi.
6. Obsługa systemu bankowości elektronicznej
w tym terminowe regulowanie zobowiązań.
7. Bieżące i chronologiczne ewidencjonowanie dokumentów.
8. Bieżące sprawdzanie zgodności wszystkich zaewidencjonowanych dokumentów z wyciągami bankowymi.
9. Bieżące monitorowanie planów oraz ich zmian
zgodnie z przyjętym planem w budżecie.
10. Analiza i kontrola kont
przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych i wyjaśnianie powstałych różnic.
11. Księgowanie rozliczeń z tytułu inwentaryzacji zgodnie z ustawą o rachunkowości.
12. Dokonywanie przeksięgowań poszczególnych sald kont na koniec roku budżetowego związanych z wydatkami budżetowymi.
13. Rozliczanie wydatków niewygasających.
14. Terminowe przekazywanie środków dla jednostek budżetowych i innych dotacji zgodnie z planem finansowym.
15. Księgowanie rozliczeń dotacji celowych udzielanych przez gminę.
16. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych
kwartalnych
rocznych jednostkowych i zbiorczych oraz informacji i analiz wynikających z zakresu czynności w oparciu o dane ewidencji księgowej.
17. Generowanie sprawozdań jednostkowych i zbiorczych
weryfikacja sprawozdań przekazywanych przez jednostki budżetowe.
18. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.
19. Monitoring sprawozdawczości budżetowej celem kontroli realizowanych wydatków.
20. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
21. Prowadzenie obsługi finansowej ZFŚS i MKZP.
22. Przestrzeganie podstawowych zasad przy realizacji wydatków jakimi są: gospodarność