1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. VERITA HR POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

VERITA HR POLSKA sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. PUŁAWSKA 182

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (442) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 442 )

Marketing Specialist

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie materiałów oraz ofert przedstawiających usługi firmy
  • Praca nad rozszerzeniem zakresu usług PR firmy
  • Przygotowywanie oraz weryfikacja materiałów promocyjnych i dokumentów zewnętrznych
  • Przygotowywanie oraz realizacja planu social media dla wszystkich brandów
  • Zarządzanie społecznością w Grupach na Facebook i Linkedin
  • Poszukiwanie i zarządzanie współpracą z copywriterami i dostawcami marketingowymi, wliczając dostawcę IT (strony internetowe)
  • Poszukiwanie i zarządzanie współpracą z Partnerami, przygotowywanie umów współpracy ze wsparciem działu prawnego. Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
  • Koordynowanie współpracy z Partnerami, dotrzymywanie terminów
  • Nadzór nad reklamami i ofertami Grupy, umieszczanymi w serwisach społecznościowych oraz na portalach pracy
  • Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla organizacji
  • Poszukiwanie i zarządzanie możliwościami wystąpień publicznych oraz sponsoringu wybranych reprezentantów firmy
  • Przygotowywanie raportów na temat zasięgów oraz wyników marketingowych
  • Stała analiza rynku oraz konkurencji, sugerowanie usprawnień, nowych rozwiązań oraz innowacji
  • Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych
  • Nadzór nad planem redakcyjnym, zapewnienie utrzymania bądź wzrost poziomu oraz ilości publikacji
  • Stała współpraca z teamem publishingowym
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez redaktora
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler finansowy

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • •Opracowywanie co miesiąc raportów sprzedażowych oraz pozostałych raportów wewnętrznych;
  • •Prowadzenie analizy rentowności dla firmy
  • •Wsparcie w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału i roku oraz prognoz
  • •Kontrola należności pieniężnych
  • •Ustalanie miesięcznego Rachunku Zysków i Strat (wg UoR i MSR);
  • •Opracowywanie budżetów;
  • •Prowadzenie rejestru kont bankowych i cash flow spółki;
  • •Regulowanie zobowiązań wobec kontrahentów, płatności składek ZUS i podatków;
  • •Kontrola poprawności księgowań;
  • •Współpraca z działem rachunkowym oraz kadrowo-płacowy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Executive

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As Account Executive, you'll play a pivotal role in our sales and marketing efforts. Your responsibilities will revolve around fostering business growth and achieving sales objectives. You'll collaborate closely with the Chief Revenue Officer to surpass our ambitious growth goals
  • Achieving and exceeding quarterly and annual sales targets
  • Guiding customers through the entire sales process
  • Analyzing client needs to customize solutions
  • Generating new business leads and closing sales
  • Building strong relationships with new and existing clients
  • Contributing strategic insights to advance growth
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • •Kompleksowa obsługa Biura
  • •Koordynacja i dystrybucja korespondencji;
  • •Zapewnianie zaopatrzenia biura w artykuły spożywcze oraz materiały biurowe;
  • •Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli) i rozliczanie kosztów z nimi związanych;
  • •Współpraca i bieżący kontakt z administratorem budynku, dostawcami, klientami firmy;
  • •Analiza wydatków i tworzenie raportów ws. kosztów dotyczących funkcjonowania biura;
  • •Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy;
  • •Wsparcie w tworzeniu oraz usprawnianiu wewnętrznych procedur;
  • •Inwentaryzacja infrastruktury biurowej oraz sprzętu służbowego;
  • •Nadzór nad poprawnością przechowywanych dokumentów administracyjnych;
  • •Realizacja innych bieżących zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Manager

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Responsible for establishing and managing the control activities within the company
  • Direct control over cash management activities to ensure use of funds is optimized, and appropriate cash is generated from group companies
  • Provide leadership and direction to 2 team members in the controlling department in developing relevant business information, accurate accounting systems and timely financial reports for both internal and external use
  • Ensuring that internal controls over financial reporting is documented, in place, operating effectively and assessed to support external auditor tests
  • Working on the regular basis with Polish and UK accountancy functions to ensure that the group complies to international financial requirements
  • Support the overall pricing process in collaboration with the Board
  • Provide ad-hoc analysis on pricing decisions / promotions as needed for Sales & Marketing activities for the group
  • Work on inventories on a regular basis
  • Support division leaders in budgeting and forecasting as well as revenue recognition within their teams
  • Support finance and accounting teams on month-end close activities
  • Manage ongoing banking relationships for maximum efficiency
  • Develop cash flow forecasting and maintain a long-term cash forecast
  • Management of the credit control process
  • Assessing, managing, and minimizing risk, ensuring compliance with regulatory standards
  • Lead the annual business plan development and budgeting process
  • Major customer account profitability analysis
  • Analysis and explanation of major variances vs. forecast and plan
  • Supporting of the annual audit
  • Provide for appropriate career building and professional development for allocated team members
Pokaż więcej >>
od 15000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadr i płac

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy itp.);
  • Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;
  • Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.);
  • Administracja i wsparcie procesów płacowych (outsourcing) dla Klientów;
  • Weryfikacja legalności pobytu i pracy pracowników cudzoziemców;
  • Kontakt z Klientami firmy;
  • Bieżące wspieranie zespołu konsultantów w zadaniach związanych z obsługą pracowników;
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
  • Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy;
  • Pomoc w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Establish and maintain strong client relationships, fostering trust and collaboration
  • Identify and propose improvements to enhance collaboration with clients, striving for efficiency and effectiveness
  • Conduct regular face-to-face client meetings to assess their evolving needs and propose tailored solutions and improvements when possible
  • Participate actively in tender processes, contributing to the successful acquisition of new clients
  • Work closely with the sales department during client onboarding, ensuring a seamless transition and a positive initial experience
  • Negotiate contracts and actively participate in contract extensions during tender processes, securing long-term partnerships
  • Manage Service Level Agreements (SLAs) to meet and exceed client expectations
  • Evaluate client and contractor satisfaction, gathering feedback to continually enhance service quality
  • Collaborate closely with the payroll and HR teams to prepare comprehensive reports that provide valuable insights
  • Collaborate with the Marketing and Digital teams to offer comprehensive client support
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Director

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
  • Lead and build an effective marketing and sales engine
  • Seek and generate new business development opportunities and convert them into real sales contracts; optimize our inbound and outbound efforts, deploy campaigns, leverage analytics
  • Develop and implement sales plans, reporting sales results to the Strategy Team
  • Develop client relationships, drive client meetings and networking events
  • Deliver on goals and key performance indicators to achieve company objectives
  • Work closely with our recruitment, operations and account management teams to ensure a seamless collaboration internally and in dealing with our clients
  • Develop terms and contract forms for clients and work closely with our legal team to ensure effective trade terms are in place
  • Make and communicate decisions, delegate tasks, and coordinate workflows to maximize resource potential
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Specialist

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Manage the social media of the Verita HR Group across platforms such as LinkedIn, Facebook, and Twitter
  • Plan and execute outbound marketing strategies, including campaigns and advertisements
  • Generate leads through various marketing activities
  • Drive SEO optimisation for all content released by the group and work with IT suppliers to maintain our online presence in line with our business goals
  • Drive insights through data analytics and prepare marketing reports using data gathered through GA4 and other social media analytics
  • Design the company’s collateral, including offers, documents, templates, and other artefacts
  • Manage communities on LinkedIn and Facebook, consisting of 750k+ users
  • Use 4D and Kartra tools to manage our subscriber database
  • Implement and manage candidate referral programs
  • Implement and execute employer branding strategies
  • Design and support distribution of company merchandise
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruiter

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do you value family values? The first steps are crucial, and we have something in common!
  • At HRO, we prioritize relationships above all. Each of us is unique, but we share a common goal – recruiting the best talents in the #fintech and #tech areas. We collaborate with major banks and startups in the CEE region. It's no surprise that we're also active on the international stage! Thanks to effective networking and partnerships with business entities like Rekruter Magazine and Disruption Banking, we stay up-to-date at all times!
  • We don't impose a working style; we appreciate an individual approach to tasks
  • We are looking for individuals with their initial professional experience
  • Ultimately, your daily duties will include:
  • -Actively sourcing Candidates from the market using LinkedIn, Facebook, and other alternative sources such as Overflow, Github, and industry conferences
  • -Managing end-to-end recruitment projects
  • -Crafting job descriptions and creating job postings
  • -Building and maintaining long-term relationships with IT industry Candidates
  • -Discussing recruitment needs, advising, and sharing your expert IT knowledge to develop the most effective collaboration methods with hiring managers
  • -Establishing client relationships and conducting regular meetings
  • -Actively representing the company at industry events and networking activities
  • -Market mapping of the IT industry
  • -Assisting in training activities for new and less experienced employees
  • -If recruitment alone is not enough for you, there's also an opportunity for your development in other departments of our company (sales, marketing, KAM)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruiter

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do you value family values? The first steps are crucial, and we have something in common!
  • At HRO, we prioritize relationships above all. Each of us is unique, but we share a common goal – recruiting the best talents in the #fintech and #tech areas. We collaborate with major banks and startups in the CEE region. It's no surprise that we're also active on the international stage! Thanks to effective networking and partnerships with business entities like Rekruter Magazine and Disruption Banking, we stay up-to-date at all times!
  • We don't impose a working style; we appreciate an individual approach to tasks
  • We are looking for individuals with their initial professional experience
  • Ultimately, your daily duties will include:
  • -Actively sourcing Candidates from the market using LinkedIn, Facebook, and other alternative sources such as Overflow, Github, and industry conferences
  • -Managing end-to-end recruitment projects
  • -Crafting job descriptions and creating job postings
  • -Building and maintaining long-term relationships with IT industry Candidates
  • -Discussing recruitment needs, advising, and sharing your expert IT knowledge to develop the most effective collaboration methods with hiring managers
  • -Establishing client relationships and conducting regular meetings
  • -Actively representing the company at industry events and networking activities
  • -Market mapping of the IT industry
  • -Assisting in training activities for new and less experienced employees
  • -If recruitment alone is not enough for you, there's also an opportunity for your development in other departments of our company (sales, marketing, KAM)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rekruter / Rekruterka

Kraków
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cenisz rodzinne wartości? Pierwsze koty za płoty, mamy coś wspólnego!
  • W HRO na pierwszym miejscu stawiamy na relacje. Każdy z Nas jest inny, ale mamy wspólny cel – rekrutacja najlepszych talentów z obszaru #fintech oraz #tech. Pracujemy z największymi bankami i startupami w regionie CEE. Nic w tym dziwnego, że udzielamy się również na arenie międzynarodowej! A dzięki skutecznemu networkingowi oraz współpracy z partnerami biznesowym Magazyn Rekruter i Disruption Banking jesteśmy zawsze na bieżąco!
  • Nie narzucamy stylu pracy, cenimy indywidualne podejście do wykonywanych zadań
  • Poszukujemy osób od juniora do seniora!
  • Docelowo do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
  • - Aktywne pozyskiwanie Kandydatów z rynku za pomocą LinkedIn, Facebook oraz innych alternatywnych źródeł takich jak: Overflow, Github oraz konferencje branżowe
  • - Prowadzenie projektów rekrutacyjnych end-to-end
  • - Redagowanie opisów stanowisk i tworzenie ogłoszeń
  • - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Kandydatami z branży IT
  • - Omawianie potrzeb rekrutacyjnych, doradzanie i dzielenie się Twoją ekspercką wiedzą z zakresu IT w celu wypracowania najskuteczniejszych metod współpracy z kierownikami zatrudniającymi
  • - Budowanie relacji z klientem oraz cykliczne spotkania
  • - Aktywne reprezentowanie firmy podczas eventów branżowych oraz networking
  • - Market Mapping rynku IT
  • - Wsparcie w działaniach szkoleniowych dla nowych oraz mniej doświadczonych pracowników
  • - Jeżeli sama rekrutacja to dla Ciebie za mało – istnieje również możliwość Twojego rozwoju w innych działach Naszej firmy (sprzedaż, marketing, KAM)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy analityk finansowy

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Sporządzanie raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne Grupy Kapitałowej (regularnych oraz ad hoc) – raport sprzedaży, P&L,
  • Analiza rentowności poszczególnych linii biznesowych oraz przygotowywanie rekomendacji,
  • Wsparcie bieżących zadań Działu Controllingu,
  • Wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca oraz roku we współpracy z działem Księgowości, kalkulacja rezerw,
  • Monitorowanie należności,
  • Wsparcie w zarządzaniu przepływami pieniężnymi,
  • Koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur firmy,
  • Czynny udział w corocznym audycie finansowym,
  • Analiza zapisów księgowych oraz weryfikacja ich poprawności,
  • Wsparcie w uzgadnianiu rozrachunków
  • Rozwój narzędzi controllingowych, proponowanie oraz usprawnianie procesów,
  • Wsparcie w procesie planowania i budżetowania
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz bankiem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne Grupy Kapitałowej (regularnych oraz ad hoc) – raporty sprzedaży, rachunek wyników
  • Prezentowanie wyników Grupy Kapitałowej przed Zarządem
  • Analiza rentowności poszczególnych działów oraz przygotowywanie rekomendacji na podstawie analizy
  • Kalkulacja rezerw
  • Wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca przy współpracy z działem Księgowości
  • Nadzór nad operacjami finansowo-księgowymi grupy
  • Monitorowanie należności
  • Prognozowanie oraz kontrola CashFlow
  • Koordynacja procesu płatności
  • Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi
  • Czynny udział w audytach finansowych
  • Rozwój narzędzi Controllingowych
  • Udział w procesie budżetowania
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

FP&A Financial Analyst

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Financial Reporting and Analysis
  • • On a monthly basis completing the Report showing the latest estimate for the monthly Sales & Profit to the Board;
  • • Providing ad hoc financial analysis as requested;
  • • Monthly margin analysis;
  • • Provide supplemental information as needed for the monthly, quarterly and year-end close;
  • • Major customer account profitability analyses;
  • • Helping to maintain the Balance Sheet and P&L;
  • • Analyzing of accounting entries and verifying of their correctness;
  • • Suggesting changes to internal department procedures as identified and be involved in the continuous improvement development of processes;
  • • Supporting Business Managers with all kinds of financial information available
  • • Assisting with financial planning and budgeting;
  • • Ensuring efficient invoicing process and strict credit control and debt collection;
  • • Cash flow forecasting and Cash planning
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Manager

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Responsible for establishing and managing the control activities within the company
  • Direct control over cash management activity to ensure use of funds is optimized, and appropriate cash is generated from group companies
  • Provide leadership and direction to 2 junior team members in the controlling department in developing relevant business information, accurate accounting systems and timely financial reports for both internal and external use
  • Ensuring that internal controls over financial reporting are documented, in place, operating effectively and assessed to support external auditor tests
  • Working with Polish and UK accountancy functions to ensure that the group complies to international financial requirements
  • Support the overall pricing process in collaboration with the Board
  • Provide ad-hoc analysis on pricing decisions / promotions as needed for Sales & Marketing activities for the group
  • Work on inventories on a regular basis
  • Support division leaders in budgeting and forecasting as well as revenue recognition within their teams
  • Support finance and accounting teams on month-end close activities
  • Manage ongoing banking relationships for maximum efficiency
  • Develop cash flow forecasting and maintain a long-term cash forecast
  • Management of the credit control process
  • Lead the annual business plan development and budgeting process
  • Major customer account profitability analysis
  • Analysis and explanation of major variances vs. forecast and plan
  • Supporting of the annual audit
  • Provide for appropriate career building and professional development for allocated team members
Pokaż więcej >>
od 14000 do 17000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa recepcji;
  • Koordynacja i dystrybucja korespondencji;
  • Zapewnianie zaopatrzenia biura w artykuły spożywcze oraz materiały biurowe;
  • Dbanie o wizerunek firmy, biura, wygląd sal konferencyjnych i innych pomieszczeń;
  • Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli) i rozliczanie kosztów z nimi związanych;
  • Współpraca i bieżący kontakt z administratorem budynku, dostawcami, klientami firmy;
  • Analiza wydatków i tworzenie raportów ws. kosztów dotyczących funkcjonowania biura;
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy;
  • Wsparcie w tworzeniu oraz usprawnianiu wewnętrznych procedur;
  • Inwentaryzacja infrastruktury biurowej oraz sprzętu służbowego;
  • Nadzór nad poprawnością przechowywanych dokumentów administracyjnych;
  • Wsparcie w administrowaniu wewnętrznej bazy danych;
  • Koordynacja procesów administracyjnych związanych z utrzymaniem oddziałów firmy z Krakowa i Warszawy;
  • Wsparcie w obsłudze klientów kluczowych
  • Realizacja innych bieżących zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Czym będziesz się zajmować?:
  • -Usprawnienie oraz kontrola przepływu informacji w firmie
  • -Wsparcie w optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych, w szczególności w działach Marketingu, Rekrutacji oraz obsługi Klienta
  • -Wsparcie w kontaktach biznesowych z klientami, dostawcami i partnerami firmy, organizacja spotkań oraz przygotowywanie podsumowań
  • -Bieżąca pomoc w organizacji pracy, udział we wspólnych spotkaniach
  • -Przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby departamentów
  • -Współpraca z pracownikami w celu kształtowania odpowiedniej kultury organizacyjnej firmy
  • -Aktywne wspieranie firmy w budowaniu strategii „Employer Brandingowej”
  • -Współtworzenie planów biznesowych
  • -Dbanie o odpowiednią komunikację wewnętrzną w firmie, prowadzenie badania satysfakcji pracowników i Klientów firmy
  • -Praca z zaawansowanym systemem CRM - 4D, obsługującym wszystkie struktury firmy oraz wyspecjalizowanym systemem Comarch Optima
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruitment Consultant

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Cenisz rodzinne wartości? Pierwsze koty za płoty, mamy coś wspólnego! W firmie na pierwszym miejscu stawiamy na relacje. Każdy z Nas jest inny, ale mamy wspólny cel – rekrutacja najlepszych talentów z obszaru #fintech oraz #tech. Pracujemy z największymi bankami i startupami w regionie CEE. Nic w tym dziwnego, że udzielamy się również na arenie międzynarodowej! A dzięki skutecznemu networkingowi oraz współpracy z partnerami biznesowym MG i DB jesteśmy zawsze na bieżąco!
  • Nie narzucamy stylu pracy, cenimy indywidualne podejście do wykonywanych zadań. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
  • - Aktywne pozyskiwanie Kandydatów z rynku za pomocą LinkedIn, Facebook oraz innych alternatywnych źródeł takich jak: Overflow, Github oraz konferencje branżowe
  • - Prowadzenie projektów rekrutacyjnych end-to-end
  • - Redagowanie opisów stanowisk i tworzenie ogłoszeń
  • - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Kandydatami z branży IT
  • - Omawianie potrzeb rekrutacyjnych, doradzanie i dzielenie się Twoją ekspercką wiedzą z zakresu IT w celu wypracowania najskuteczniejszych metod współpracy z kierownikami zatrudniającymi
  • - Budowanie relacji z klientem oraz cykliczne spotkania
  • - Aktywne reprezentowanie firmy podczas eventów branżowych oraz networking
  • - Market Mapping rynku IT
  • - Wsparcie w działaniach szkoleniowych dla nowych oraz mniej doświadczonych pracowników
  • - Jeżeli sama rekrutacja to dla Ciebie za mało – istnieje również możliwość Twojego rozwoju w innych działach Naszej firmy (sprzedaż, marketing, KAM)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior PR Specialist

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Lubisz tworzyć kreatywne treści i poznawać światowe trendy biznesowe? Śledzisz najnowsze informacje z Doliny Krzemowej, Azji? Interesują Cię zmiany na rynku pracy? Jesteś osobą komunikatywną? Chciałbyś pracować z ludźmi i współtworzyć przyjazne środowisko pracy?
  • Mamy dla Ciebie ofertę, w której rozwiniesz się jako marketingowiec, współpracując z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi firmami
  • Na tym stanowisku do Twoich obowiązków będzie należało:
  • - Wdrażanie planu marketingowego w magazynach online i mediach społecznościowych Grupy Kapitałowej Verita HR
  • - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w social mediach
  • - Przygotowanie, edycja, korekta, koordynacja publikacji treści w magazynie online i mediach społecznościowych
  • - Współpraca przy dostarczaniu rozwiązań PR oraz EB dla Klientów Grupy
  • - Współpraca z redaktorem naczelnym w przygotowywaniu wywiadów i artykułów do magazynów online
  • - Budowanie świadomości marki Grupy Verita HR poprzez aktywność na branżowych portalach
  • - Wsparcie w organizacji wydarzeń marketingowych
  • - Praca z dziennikarzami, działami PR największych firm w Polsce i na świecie
  • - Dbanie o rozwój bazy czytelników i subskrybentów oraz o patronaty medialne
  • - Przygotowywanie raportów dotyczących działań marketingowych konkurencji
  • - Kontakt z mediami, organizacjami branżowymi
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dziennikarz / Dziennikarka

Warszawa
Wygasła: 04.12.2022
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przeprowadzanie wywiadów z ekspertami z obszaru HR, IT, finansów oraz influencerami na temat najnowszych trendów
  • tworzenie angażującego contentu dla czytelników magazynu online i na social media
  • praca zgodnie z wytycznymi SEO podczas tworzenia treści
  • praca płatna od pojedynczego postu, artykułu
Pokaż więcej >>
od 300 do 550 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recruitment Account Executive

Masovian
Wygasła: 23.06.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • #Outsourcing #SharedServices #Fintech #London #Warsaw #Krakow #StartUpCulture
  • Are you naturally a kind and generous person who wants to provide a good environment for your colleagues and team members?
  • Are you a strong communicator who enjoys sharing their knowledge with and guiding others?
  • Is working with Clients a passion of yours? Are you someone who can create great synergies between organizations through marketing initiatives, staff engagement and structured account management?
  • The global economy is changing dramatically and quickly. Bringing new ideas into the business and using tools and systems available in the wider market are things needed by all forward-thinking organizations and will form a key part of this role
  • We are currently looking for a Recruitment Account Executive which can be remote based in the UK, where the main duties would be:
  • Responsible for establishing and managing the Client account management function for a total of 12 recruitment clients mainly from the financial services and banking sectors
  • - Agreeing SLAs and KPIs with customers regarding vacancies they have
  • - Liaising with recruitment teams to ensure they have all the tools they need to recruit the right people
  • - Laising with Digital and Marketing suppliers to ensure that appropriate support is in place to increase client engagement as well as making better online platforms available for client and employee access
  • - Ensuring Management Information is compiled
  • - To share and implement "Best Practice" processes and behavior, where applicable, across all users / clients - specifically regarding review processes and monthly reporting
  • - Major user / client account profitability analysis
  • - Work with a Social Media base of over 600,000 followers and users
  • - Be able to work on LinkedIn and Facebook with skill and expertise (run groups, company pages, virtual events)
  • - Ideally you will like Central Eastern Europe. Although clients ALL speak English, their area of growth for new employees will be the Central Eastern European region
  • Our company is involved in IT, Banking, Outsourcing and international Communications, the client-base include some of the best known companies / brands in the world. If you want to make a difference and get involved with a recognized Fintech business then make sure you apply today
Pokaż więcej >>
od 8000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. rekrutacji

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Selekcja CV;
  • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych;
  • Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych w standardzie firmy;
  • Przekazywanie informacji zwrotnych;
  • Wsparcie rozwoju bazy kandydatów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/-tka - Akademia Lidera

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Wsparcie w optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych;
  • Wsparcie pracowników w kontaktach biznesowych z klientami, dostawcami i partnerami firmy;
  • Bieżąca pomoc w organizacji pracy menadżerów, udział we wspólnych spotkaniach;
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby departamentów;
  • Współpraca z pracownikami w celu kształtowania odpowiedniej kultury organizacyjnej firmy;
  • Aktywne wspieranie firmy w budowaniu strategii „Employer Brandingowej”;
  • Współtworzenie planów biznesowych;
  • Usprawnienie oraz kontrola przepływu informacji w firmie;
  • Dbanie o odpowiednią komunikację wewnętrzną w firmie, prowadzenie badania satysfakcji pracowników i Klientów firmy;
  • Praca z zaawansowanym systemem CRM - 4D, obsługującym wszystkie struktury firmy;
  • Praca z wyspecjalizowanym systemem Comarch Optima
Pokaż więcej >>
od 4500 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Specialist

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 30.03.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Working within PR both in Poland and globally. Learning Digital trends from London. Being exposed to Creative trends from Silicon Valley. Testing yourself against the best that Asia has to offer. Taking these skills and making brands in Poland stronger. Full training given. But to learn the biggest trends English will be an advantage
  • We are currently looking for a PR & Marketing Specialist to be based in Warsaw or Kraków, supporting London
  • Are you naturally a kind and generous person who wants to CREATE a good environment for your colleagues and team members? Are you a strong COMMUNICATOR who enjoys working with people? Do you want to develop your career by working with a partner and client-base including some of the best-known companies / brands in the world?
  • Your main duties will include:
  • - Cooperating in planning an effective PR and Marketing strategy
  • - Executing PR and Marketing plan for company, magazine and social media profiles and groups
  • - Cooperating with the sales team, helping with the execution of the company sales strategy by preparing valuable content
  • - Liaising with Digital and Marketing suppliers to ensure that appropriate support is in place to increase client engagement as well as making better online platforms available for client and employee access
  • - Working with a Social Media base of over 750,000 followers and users including Linkedin and Facebook
  • - Measuring and improving User / Reader / Follower / Customer Satisfaction
  • - Acquiring new partners and maintaining existing ones
  • - Responding to enquiries from the public, media and other organizations
  • - Distributing press releases
  • - Editing in-house magazine, case studies, speeches, articles and reports (in polish)
  • - Cooperating with journalists, expanding the journalists database
  • - Planning and supervising the production of media packs, promotional videos, photographs, films and multimedia content
  • - Preparing content for monthly mailing to existing database of magazine readers
  • - Conducting surveys and researching the market
  • - Analysing websites performance using Google Analytics and also company social media pages performance
  • - Preparing monthly reports
  • - Working with the top players on the HR, FinTech and SSC market in Poland
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior PR Specialist

Wadowicka 3a, Podgórze, Kraków
Wygasła: 30.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Lubisz tworzyć kreatywne treści i poznawać światowe trendy biznesowe? Śledzisz najnowsze informacje z Doliny Krzemowej, Azji? Interesują Cię zmiany na rynku pracy? Jesteś osobą komunikatywną? Chciałbyś pracować z ludźmi i współtworzyć przyjazne środowisko pracy?
  • Mamy dla Ciebie ofertę, w której rozwiniesz się jako marketingowiec, współpracując z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi firmami
  • Na tym stanowisku do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Wdrażanie planu marketingowego w magazynach online i mediach społecznościowych Grupy Kapitałowej Verita HR
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w social mediach
  • Przygotowanie, edycja, korekta, koordynacja publikacji treści w magazynie online i mediach społecznościowych
  • Współpraca z redaktorem naczelnym w przygotowywaniu wywiadów i artykułów do magazynów online
  • Budowanie świadomości marki Grupy Verita HR poprzez aktywność na branżowych portalach
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń marketingowych
  • Praca z dziennikarzami, działami PR największych firm w Polsce i na świecie
  • Dbanie o rozwój bazy czytelników i subskrybentów oraz o patronaty medialne
  • Przygotowywanie raportów dotyczących działań marketingowych konkurencji
  • Kontakt z mediami, organizacjami branżowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
  • Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
  • Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
  • Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
  • Archiwizacja dokumentów
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo płacowym
  • Administracja procesów płacowych dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
  • Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
  • Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
  • Kontakt z Klientami firmy
  • Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
  • Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
  • Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo płacowych
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży pożyczek (lider rynku płatności tradycyjnych oraz online)

mazowieckie
Wygasła: 12.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Umowa agencyjna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Technology Officer (CTO)

mazowieckie
Wygasła: 06.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. kadr i płac

mazowieckie
Wygasła: 12.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Intelligence Analyst

mazowieckie
Wygasła: 27.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior IT Recruiter

małopolskie
Wygasła: 25.09.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts Payable Specialist with German

mazowieckie
Wygasła: 25.09.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior IT Recruiter

małopolskie
Wygasła: 21.09.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Biura Obsługi z językiem niemieckim

śląskie
Wygasła: 20.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w korporacji z językiem angielskim

małopolskie
Wygasła: 23.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

P2P Accountant with Italian

Mokotów, 01-001 Warszawa, Polska
Wygasła: 18.08.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

P2P Accountant with German

Warszawa
Wygasła: 10.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Biura Obsługi

Warszawa
Wygasła: 04.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/-y

Warszawa
Wygasła: 19.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Representative

Warszawa
Wygasła: 10.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

On-site Account Executive

Warszawa
Wygasła: 05.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Warszawa
Wygasła: 12.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruiter

Warszawa
Wygasła: 08.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruiter

Kraków
Wygasła: 08.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr i Płac

Warszawa
Wygasła: 13.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Helpdesk - ll Linia Wsparcia z j.niemieckim

Szczecin
Wygasła: 09.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa

Warszawa
Wygasła: 22.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr i Płac

Warszawa
Wygasła: 20.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller - Client Relationship / Revenue Optimization

Kraków
Wygasła: 05.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller - Fintech & Outsourcing

Kraków
Wygasła: 05.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller - Fintech & Outsourcing

Warszawa
Wygasła: 05.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller - Client Relationship / Revenue Optimization

Warszawa
Wygasła: 05.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Helpdesk z językiem niemieckim

Warszawa
Wygasła: 22.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu

Warszawa
Wygasła: 08.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu

Kraków
Wygasła: 08.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Warszawa
Wygasła: 14.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Warszawa
Wygasła: 29.06.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr i Płac

Warszawa
Wygasła: 29.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 18.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rekruter IT

Warszawa
Wygasła: 05.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rekruter IT

Kraków
Wygasła: 05.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-tka Zarządu

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

System Administrator FinTech / RegTech Start-up

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Big Data / Machine Learning Specialist (FinTech/RegTech Start-up)

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów

Jonkowo (pow. olsztyński), Olsztyn
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Key Account Manager

Kraków
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik do wprowadzania danych z językiem obcym do wyboru: francuskim/niemieckim/włoskim/hiszpańskim/angielskim/portugalskim

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik do wprowadzania danych z językiem obcym do wyboru: węgierskim/rumuńskim/fińskim/greckim/czeskim/niderlandzkim

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr i Płac

Warszawa
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator finansowy (z językiem niemieckim lub francuskim)

Kraków
Wygasła: 18.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Kraków
Wygasła: 17.02.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Communications Manager

Kraków
Wygasła: 17.02.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/ Księgowy

Warszawa
Wygasła: 17.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Obsługa klienta z językiem węgierskim lub czeskim

Warszawa
Wygasła: 17.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior GL Accountant

Kraków
Wygasła: 16.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy w branży finansowej z językiem francuskim/niemieckim/greckim lub włoskim

Kraków
Wygasła: 16.02.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist (z językiem angielskim lub francuskim)

Kraków
Wygasła: 16.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec / Junior Business Developer

Warszawa
Wygasła: 07.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Warszawa
Wygasła: 04.02.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Warszawa
Wygasła: 04.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tester oprogramowania / aplikacji

Warszawa
Wygasła: 30.12.2017
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Warszawa
Wygasła: 29.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec/ Business Development Executive

Katowice
Wygasła: 22.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec/ Business Development Executive

Poznań
Wygasła: 22.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec/ Business Development Executive

Warszawa
Wygasła: 22.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec/ Business Development Executive

Wrocław
Wygasła: 22.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Full-Stack Developer

Kraków
Wygasła: 22.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Test Automation Engineer

Kraków
Wygasła: 22.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds.płac

Warszawa
Wygasła: 21.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepsjonistka

Warszawa
Wygasła: 21.12.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepsjonistka

Kąty Wrocławskie
Wygasła: 21.12.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Analyst – Independent Model Review

Kraków
Wygasła: 14.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Warszawa
Wygasła: 13.12.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Warszawa
Wygasła: 08.11.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/ Księgowy

Stalowa Wola, Rzeszów
Wygasła: 25.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/ Księgowy

Białystok
Wygasła: 25.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie VERITA HR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.