1. Pracodawca
  2. Barlinek
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIAST W BARLINKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIAST W BARLINKU

BARLINEK, UL. WODNA 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Specjalista ds. technicznych

Barlinek
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłoszonych usterek i napraw ustalanie terminów realizacji oraz pełny
  • całkowity i bezpośredni nadzór nad pracą konserwatorów zatrudnionych w SM Piast w Barlinku. Przeprowadzanie bezpośrednio na stanowisku pracy szkolenia BHP dla Konserwatorów i prowadzenie na bieżąco rejestru szkoleń. Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac wraz ze sprawdzeniem terminów
  • jakości i rozliczeniem materiałów zużytych wg obowiązujących cen. Rozliczanie i naliczanie robocizny dla Konserwatorów w cyklu miesięcznym. Zaopatrywanie pracowników w niezbędne środki czystości
  • narzędzia pracy
  • sprzętu ochrony osobistej i ochronnej oraz prowadzenie kartotek wyposażenia osobistego. Udział przy opracowaniu planów remontów bieżących i zleconych w zakresie rzeczowym i finansowym. Współpraca z Kierownikiem GZM w przygotowaniu dokumentacji do sporządzania kosztorysów
  • obmiarów
  • zgłoszeń dot. przetargów w SM Piast. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonywanych systemem własnym i zleconym. Współuczestnictwo w rozliczaniu wykonanych i odebranych robót. Prowadzenie planu rzeczowo finansowego remontów i sprawozdań z jego wykonania. Wystawianie i rozliczanie kart drogowych ewidencja. Uczestnictwo w przekazywaniu i przejmowaniu mieszkań od lokatorów i ich rodzin. Rozliczanie i ewidencjonowanie spraw związanych z niedogrzaniem mieszkań
  • zalaniem mieszkań
  • odszkodowaniem w zakresie powstałych szkód z ubezpieczycielami. Prowadzenie dokumentacji z zakresu zezwoleń na modernizację i remontu mieszkań
  • sporządzanie pism i udzielanie odpowiedzi. Dozór pogotowia technicznego w zakresie usuwania awarii poza godzinami pracy spółdzielni. Prowadzenie samochodu służbowego w zakresie wykonywania czynności zaopatrzenia materiałowego na potrzeby SM Piast. Uczestnictwo w odbiorach stolarki okiennej w mieszkaniach lokatorskich. Terminowe rozliczanie się z płatności dokonywanych kartą płatniczą i przekazywanie do księgowości kompletnej dokumentacji związanej z zakupami. Stały kontakt z działem księgowości w sprawach rozliczeń.Prowadzenie dokumentacji (kartotek)
  • zlecanie pomiarów elektronarzędzi oraz sprzętu kontrolno pomiarowego i dokumentacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej dot. warunków pracy stanowiskowych konserwatorów. Wykonywanie innych doraźnych czynności na polecenie przełożonego. Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami dot. spraw eksploatacji. Zastępstwo St. Administratora w okresie jego nieobecności. Uczestnictwo i współudział w przeglądach technicznych rocznych budynków i obiektów będących w zasobach SM Piast. Należyta dbałość o powierzony sprzęt i mienie spółdzielni. Obsługa systemu monitoringu osiedlowego
  • przestrzeganie przepisów RODO w tym zakresie. Praca w godzinach: poniedziałek 08:00-16:00
  • wtorek-piątek 07:00-15:00
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne