1. Pracodawca
  2. Rzeszów
  3. MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RZESZOWIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RZESZOWIE

Rzeszów, ul. Jagiellońska 26

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (41) Aktualne ( 3 ) Archiwalne ( 38 )

Pracownik socjalny

Rzeszów
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Ogólny zakres obowiązków dostępny na stronie https://bip.erzeszow.pl/
od 4 500 PLN
Ważna do: 30.04.2024

Asystent rodziny

Rzeszów
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Ogólny zakres obowiązków dostępny na stronie https://bip.erzeszow.pl/
od 4 500 PLN
Ważna do: 30.04.2024

Referent

Rzeszów
Ważna do: 26.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.erzeszow.pl/
od 4 500 PLN
Ważna do: 26.04.2024

Referent

Rzeszów
Wygasła: 22.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.erzeszow.pl/
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rzeszów
Wygasła: 19.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.erzeszow.pl/
od 5 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sekcji do Spraw Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia

Rzeszów
Wygasła: 17.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.erzeszow.pl/
od 5 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 22.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności: a)sporządzanie planów zamówień publicznych i planów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • b)przyjmowanie oraz realizacja zatwierdzonych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
  • c)przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w tym: określenie rodzaju zamówienia
  • przeprowadzanie zamówień o wartości mniej niż 130 000 złotych netto na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych
  • których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto
  • przygotowanie wniosku w sprawie zamówienia o wartości równej lub większej niż 130 000 złotych netto do Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa
  • współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa przy przeprowadzaniu procedury przetargowej
  • udzielanie pomocy merytorycznej w zakresie zamówień publicznych komórkom organizacyjnym
  • prowadzenie dokumentacji postępowania
  • sporządzanie zawiadomień
  • informacji
  • wezwań
  • wyjaśnień itp. oraz prowadzenie korespondencji z wykonawcami w trakcie prowadzenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego
  • rozpatrywanie odwołań i protestów złożonych przez wykonawców przy współpracy z Wydziałem Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa
  • badanie i ocena ofert
  • sporządzanie protokołu z postępowania o zamówienie publiczne
  • sporządzenie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
  • sprawdzanie dokumentów zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków
  • d)prowadzenie rejestru postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych
  • e)opracowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień
  • f)kompletowanie
  • przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • g)aktualizowanie przepisów wewnętrznych zarządzeń w związku ze zmianami przepisów w zakresie zamówień publicznych
  • h)przeprowadzanie zamówień publicznych
  • które są dofinansowane ze środków zewnętrznych (np. środki unijne) w oparciu o określone wytyczne
  • i)umiejętność sporządzania planu działalności i zarządzania ryzykiem
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Rzeszów
Wygasła: 22.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • zarządzanie i administrowanie wybranym fragmentem złożonej sieci oraz pracującymi w niej urządzeniami (również poza budynkiem
  • w którym mieści się stanowisko pracy)
  • zarządzanie
  • monitorowanie i administrowanie domeną Active Directory ze szczególnym uwzględnieniem przydzielania/ odbierania praw dostępu i zakresu udostępnionych danych
  • zarządzanie i konfigurowanie sprzętu sieciowego: przełączników
  • routerów itp
  • zarządzanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania użytkowników końcowych
  • bieżąca obsługa techniczna gwarancyjna i pogwarancyjna
  • konfiguracja oraz konserwacja urządzeń
  • instalacja i bieżąca aktualizacja systemów komputerowych oraz oprogramowania
  • w tym programów specjalistycznych
  • pomoc użytkownikom końcowym w zakresie bieżącego użytkowania oprogramowania
  • sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i odpowiednią konfiguracją podległych urządzeń infrastruktury informatycznej Ośrodka
  • zarządzanie i administrowanie użytkownikami
  • ich prawami dostępu do zasobów
  • systemów
  • programów
  • współpraca w zakresie stosowania i nadzoru nad jednolitą polityką bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zasadami ochrony danych osobowych
  • zarządzanie i monitorowanie archiwizacji kluczowych danych
  • prowadzenie na bieżąco ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • kontrola nad prawidłowym korzystaniem przez użytkowników z oprogramowania ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania praw autorskich oraz zapisów licencji
  • prowadzenie okresowych audytów licencji i posiadanego oprogramowania
  • administrowanie i redagowanie portalu wewnętrznego i zewnętrznego Ośrodka
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji w zakresie swoich obowiązków służbowych
  • współpraca z pozostałymi pracownikami oraz współudział w innych przedsięwzięciach realizowanych przez dział
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ochrony danych

Rzeszów
Wygasła: 22.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych
  • w szczególności przez: informowanie administratora
  • podmiotu przetwarzającego oraz pracowników
  • którzy przetwarzają dane osobowe
  • o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie
  • monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
  • innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych
  • w tym podział obowiązków
  • działania zwiększające świadomość
  • szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty
  • sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych
  • nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych
  • zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych
  • wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w zakładzie pracy
  • b)ciągły przegląd procedur związanych z przetwarzaniem danych osobowych
  • c)nadzór nad działaniami związanymi z ewentualnym naruszeniem systemu ochrony danych osobowych
  • d)weryfikowanie zgodności stanu rzeczywistego z przyjętymi politykami bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych
  • e)opiniowanie i doradzanie w sprawach z zakresu przetwarzania i ochrony danych osobowych. f)współpraca z organem nadzorczym
  • g)udział przy opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu ochrony danych osobowych
  • h)udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 unijnego rozporządzenia
  • i)pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem
  • w tym z uprzednimi konsultacjami
  • o których mowa w art. 36 unijnego rozporządzenia oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach
  • j)pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób
  • których dane dotyczą
  • we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy rozporządzenia
  • k)pełnienie funkcji zastępcy Inspektor Ochrony Danych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie
Pokaż więcej >>
od 4 850 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy referent

Rzeszów
Wygasła: 14.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • -prowadzenie akt osobowych zgodnie ze standardami postępowania dla zespołów orzekającycho niepełnosprawności
  • -prowadzenie ewidencji wpływających wniosków o wydanie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności
  • rejestr składanych odwołań od ww. orzeczeń
  • -prowadzenie rejestrów wpływających wniosków o wydanie kart parkingowych
  • wniosków legitymacji osoby niepełnosprawnej
  • -przygotowywanie akt do przekazania do archiwum zakładowego
  • -prowadzenie spraw związanych z wydawaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności
  • -zwrot i uporządkowanie akt po odwołaniu z Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
  • -przygotowywanie korespondencji związanej z działalnością Zespołu i przekazanie jej do wysyłki
  • -obsługa administracyjno-biurowa Zespołu
  • -wykonywanie innych czynności związanych z pracą Zespołu
  • zleconych przez Przewodniczącego Zespołu. Informacje o warunkach pracy: a)umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca kwietnia 2024 r. b)pełny wymiar czasu pracy. c)miejsce wykonywania pracy: MOPS w Rzeszowie
  • Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności dla Miasta Rzeszowa
  • ul. Czackiego 3. d)budynek piętrowy z windą dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • e)praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • f)obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych
  • g) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem
  • a także odporności psychicznej oraz radzenia sobie ze stresem. Oferujemy: a)stabilne zatrudnienie
  • b)możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • c)ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • d)terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • e)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • f)dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych
  • g)możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h)dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i)dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j)dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 14.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)prowadzenie akt osobowych pracowników
  • b)prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • c)prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami wynikającymi ze stosunku pracy
  • d)prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników
  • e)prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
  • f)prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i przeprowadzeniem konkursów na wolne stanowiska pracy
  • g)wykonywanie zadań w zakresie oceny okresowej pracowników
  • h)prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin/ - praca w programie PŁATNIK
  • i)wydawanie skierowań na wstępne
  • okresowe
  • kontrolne badania pracowników oraz kontrola ich ważności i prowadzenie ewidencji w tym zakresie
  • j)pomoc w sporządzaniu sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: a)umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca kwietnia 2024 r
  • b)pełny wymiar czasu pracy. c)miejsce wykonywania pracy: MOPS w Rzeszowie
  • ul. Poniatowskiego 10
  • d)budynek piętrowy
  • usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (brak windy
  • sanitariat niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami)
  • e)praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • f)obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych
  • g)praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem
  • a także odporności psychicznej oraz radzenia sobie ze stresem. Oferujemy: a)stabilne zatrudnienie
  • b)możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • c)ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • d)terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • e)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • f)dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych
  • g)możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h)dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i)dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j)dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 12.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z aktualnie obowiązującej ustawy o pomocy społecznej
  • ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeksu postępowania administracyjnego. 2.Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób i rodzin z terenu objętego działaniem pracownika. 3.Prowadzenie działalności profilaktycznej zmierzającej do ukazania prawidłowych postaw społecznych. 4.Analiza potrzeb socjalnych ludności oraz pomoc w ich zaspokajaniu. 5.Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy świadczeń z zakresu pomocy społecznej. 6.Podejmowanie aktywności w zakresie nawiązywania i organizowania wspólnie z samorządem mieszkańców
  • organizacjami społecznymi
  • Kościołem Katolickim działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób wymagających pomocy jak również aktywizacja społeczna tych grup. 7.Współdziałanie z placówkami służby zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z lekarzami rodzinnymi i pielęgniarkami - sygnalizowanie potrzeb zdrowotnych osób najbardziej potrzebujących wsparcia. 8.Współdziałanie z takimi instytucjami jak: policja
  • prokuratura
  • sąd
  • zakłady pracy w celu zabezpieczenia niezbędnej pomocy osobom wymagającym wsparcia. 9.Inicjowanie społecznej aktywności
  • w tym uaktywnianie środowisk
  • organizacji społecznych i charytatywnych w kierunku podejmowania działań samopomocowych
  • tworzenie systemu wsparcia. 10.Prowadzenie pracy socjalnej opartej na etapach metodycznego postępowania
  • zmierzającej do nabycia umiejętności samodzielnego funkcjonowania osób i rodzin. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: a) umowa o pracę na zastępstwo planowana od miesiąca marca 2024 r
  • b) pełny wymiar czasu pracy
  • c) miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • Zespół Pracowników Socjalnych do Spraw Usług Opiekuńczo-Pielęgnacyjnych oraz Specjalistycznych Usług Opiekuńczych
  • ul. Poniatowskiego 14 - teren miasta Rzeszowa
  • d) budynek piętrowy
  • brak windy. Oferujemy: a) możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • b) ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • c) terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • d) dodatek do wynagrodzenia w związku ze świadczeniem pracy socjalnej lub przeprowadzeniem rodzinnych wywiadów środowiskowych poza siedzibą jednostki
  • e) dodatkowy urlop wypoczynkowy wg odrębnych przepisów
  • f) możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • g) możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h) dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i) dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j) dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent

Rzeszów
Wygasła: 11.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólny zakres obowiązków: a)obsługa sekretariatu Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie: obsługa połączeń telefonicznych
  • obsługa poczty mailowej-elektronicznej
  • udzielanie właściwych informacji interesantom o komórkach organizacyjnych funkcjonujących w Ośrodku i ich lokalizacji
  • dbanie o zakupy na potrzeby sekretariatu
  • obsługa gości i petentów
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • b)drukowanie
  • kopiowanie
  • skanowanie
  • faksowanie i kompletowanie dokumentów
  • c)obsługa programu pocztowego Elektroniczny Nadawca
  • d)obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej
  • e)rozliczanie przesyłek pocztowych i sporządzanie niezbędnych zestawień i analiz na potrzeby Ośrodka
  • f)prowadzenie księgi skarg i wniosków
  • g)prowadzenie rejestru Zarządzeń Dyrektora
  • h)prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora i Prezydenta Miasta Rzeszowa
  • i)prowadzenie rejestru Zarządzeń Prezydenta Miasta Rzeszowa i Uchwał Rady Miasta dotyczących Ośrodka
  • j)prowadzenie ewidencji kontroli i protokołów pokontrolnych kontroli zewnętrznych
  • k)rozdzielanie poczty zgodnie z dekretacją
  • l)rozdzielanie zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji na podstawie stanowiska pracy
  • m)obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych
  • n)utrzymywanie w należytym stanie dokumentów i akt służbowych
  • o)dokonywanie rocznego przeglądu dokumentów przechowywanych w katalogach bieżących oraz ich archiwizowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego
  • p)prowadzenie rejestru spotkań Dyrektora. Informacje o warunkach pracy: a)Umowa o pracę na czas określony od miesiąca kwietnia 2024 r. b)Pełny wymiar czasu pracy. c)Miejsce wykonywania pracy: miejsce wykonywania pracy: MOPS w Rzeszowie
  • ul. Jagiellońska 26 d)budynek piętrowy
  • usytuowanie stanowiska pracy na pierwszym piętrze (brak windy
  • sanitariat niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami)
  • e)praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • f)obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a)stabilne zatrudnienie
  • b)możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • c)ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • d)terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • e)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • f)dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych
  • g)możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h)dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i)dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j)dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent rodziny

Rzeszów
Wygasła: 01.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie
  • we współpracy z członkami rodzin i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
  • planu pracy z rodziną
  • który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
  • w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. 4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych. 5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych. 6.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi. 7.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 8.Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. 9.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu
  • podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej. 10.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
  • mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. 11.Udzielanie wsparcia dzieciom
  • w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. 12.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin. 13.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 14.Realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem. 15.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. 16.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
  • nie rzadziej niż co pół roku i przedkładanie tej oceny Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 17.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną. 18.Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach. 19.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą
  • o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej lub innymi podmiotami
  • których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 20.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
  • właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. 21.Przygotowywanie niezbędnych danych do obowiązujących sprawozdań oraz prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw. 22.Uczestniczenie w formach doskonalenia zawodowego. 23.Współudział w innych przedsięwzięciach podejmowanych przez Ośrodek i zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rzeszów
Wygasła: 01.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego oraz interwencji kryzysowej poprzez: diagnozę psychologiczną niezbędną do wyboru właściwych dla indywidualnego klienta metod i form pomocy
  • określenie celów i działań pracy z klientem
  • ewaluację i monitoring czynności podjętych w procesie pomagania
  • udzielanie pomocy psychologicznej
  • psychoedukację
  • budowanie wsparcia społecznego. 2.Przyjmowanie osób do Interwencyjnej części Ośrodka Poradnictwa Specjalistycznego i Interwencji Kryzysowej w trybie interwencyjnym (na 1 noc). 3.Konsultacje z pracownikami MOPS w Rzeszowie
  • klientami Ośrodka w sprawach opiekuńczo-wychowawczych dzieci i młodzieży. 4.Pomoc rodzinom poprzez prowadzenie rozmów wspierających i motywujących do podejmowania działań mogących poprawić ich sytuację. 5.Udzielanie klientom indywidualnym
  • członkom rodzin oraz pracownikom MOPS w Rzeszowie porad i informacji o możliwościach współpracy osób i rodzin z wyspecjalizowanymi placówkami. 6.Wspieranie pracowników socjalnych Ośrodka świadczących pomoc rodzinie w zakresie rozpoznawania problemu i zaplanowania działań na rzecz osób korzystających ze wsparcia Ośrodka
  • a także w zakresie pomocy psychologicznej i terapeutycznej. 7.Współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie rozwiązywania problemów rodzin objętych pomocą. 8.Udział w Grupach Diagnostyczno-Pomocowych powołanych w ramach Miejskiego Zespołu Interdyscyplinarnego w Rzeszowie. 9.Wspieranie organizatora pieczy zastępczej w szczególności w: prowadzeniu szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka
  • zapewnieniu pomocy i wsparcia psychologicznego osobom sprawującym pieczę zastępczą
  • prowadzeniu poradnictwa dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
  • oraz wspieranie asystentów rodzin w szczególności w: opracowaniu i realizacji planu pracy z rodziną
  • udzielaniu pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych
  • udzielaniu pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi
  • udzielaniu wsparcia dzieciom w szczególności poprzez organizowanie zajęć psychoedukacyjnych
  • podejmowaniu działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 23.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Zapoznawanie się na bieżąco z obowiązującymi przepisami prawa niezbędnymi w pracy z klientami. 2.Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób i rodzin z terenu objętego działaniem pracownika. 3.Prowadzenie działalności profilaktycznej zmierzającej do ukazania prawidłowych postaw społecznych. 4.Analiza potrzeb socjalnych ludności oraz pomoc w ich zaspokajaniu. 5.Wnioskowanie w sprawie świadczeń przyznawanych na mocy zapisów ustawy o pomocy społecznej. 6.Przygotowywanie kart diagnozy środowiska i przeprowadzanie udokumentowanych wywiadów środowiskowych dotyczących udzielania pomocy w formie świadczeń z pomocy społecznej. 7.Prowadzenie pracy socjalnej ukierunkowanej na pomoc osobom
  • rodzinom w odzyskaniu zdolności do prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi
  • w tym m.in.: indywidualna diagnoza sytuacji osoby; pomoc w uporządkowaniu problemów osób
  • rodzin i zaplanowanie działań mających na celu rozwiązanie tych problemów; motywowanie
  • klientów do podejmowania działań mających na celu rozwiązywanie ich trudnej sytuacji życiowej; udzielenie stosownego wsparcia; kierowanie klientów do placówek
  • organizacji i instytucji zajmujących się specjalistyczną pomocą; pomoc w wykorzystaniu możliwości i uprawnień klientów; towarzyszenie osobom
  • rodzinom w załatwianiu różnych spraw; podejmowanie działań interwencyjnych wobec osób i rodzin w sytuacjach tego wymagających. 8.Opracowanie indywidualnego planu pomocy osobie
  • rodzinie. 9.Podejmowanie aktywności w zakresie nawiązywania i organizowania wspólnie z samorządem mieszkańców
  • organizacjami społecznymi
  • Kościołem Katolickim działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób wymagających pomocy
  • jak również aktywizacja społeczna tych grup. 10.Współdziałanie z placówkami służby zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z lekarzami rodzinnymi i pielęgniarkami sygnalizowanie potrzeb zdrowotnych osób najbardziej potrzebujących wsparcia. 11.Współdziałanie z takimi instytucjami jak: policja
  • prokuratura
  • sąd
  • zakład pracy w celu zabezpieczenia niezbędnej pomocy osobom wymagającym wsparcia. 12.Inicjowanie społecznej aktywności
  • w tym uaktywnianie środowisk
  • organizacji społecznych i charytatywnych. 13.Podejmowanie z własnej inicjatywy samodoskonalenia zawodowego. 14.Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15.Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny w Sekcji do Spraw Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia

Rzeszów
Wygasła: 12.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących domów pomocy społecznej w tym: analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu
  • odpłatności i umieszczeniu w domu pomocy społecznej
  • a także opracowanie projektów decyzji o skierowaniu
  • odpłatności i umieszczeniu w domu pomocy społecznej
  • analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących domów pomocy społecznej oraz opracowanie projektów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących domów pomocy społecznej
  • analiza dokumentacji niezbędnej do przygotowania projektów umów i decyzji dla osób obowiązanych do ponoszenia opłaty za pobyt członka rodziny w domu pomocy społecznej
  • prowadzenie teczek osobowych mieszkańców domów pomocy społecznej
  • współpraca z domami pomocy społecznej w celu pozyskiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej
  • 2.realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ściągania należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej
  • z tytułu opłat określonych przepisami ustawy
  • w tym: analiza dokumentacji i przygotowanie projektów decyzji zwrotowych
  • w sprawach ulg w spłacie zaległych opłat (rozłożenie na raty
  • odstąpienie od żądania zwrotu
  • odroczenie terminu płatności)
  • 3.przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej; w tym m.in. poleceń przelewów
  • zestawień okresowych
  • zapotrzebowań na środki finansowe na potrzeby Sekcji
  • 4.przygotowywanie materiałów
  • sprawozdań
  • analiz i zapotrzebowań z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 09.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z aktualnie obowiązującej ustawy o pomocy społecznej
  • ustawyo przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeksu postępowania administracyjnego. Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej dla osób doznających przemocy i stosujących przemoc. Podejmowanie działań interwencyjnych oraz realizacja działań w zakresie procedur wynikających z przepisów prawa. Współdziałanie z instytucjami
  • służbami
  • organizacjami w sprawach dotyczących przeciwdziałania przemocy domowej. Przygotowywanie
  • opracowywanie i analiza danych sprawozdawczych
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

pracownik socjalny-organizator usług opiekuńczo-pielęgnacyjnych

Rzeszów
Wygasła: 15.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Analiza otrzymanych wywiadów środowiskowych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w oparciu o ustawę o pomocy społecznej oraz kodeks postępowania administracyjnego
  • dotyczących pomocy w formie usług opiekuńczych. 2.Opracowywanie harmonogramu pracy dla opiekunek
  • z uwzględnieniem uciążliwości zawodowych
  • odległości w terenie oraz potrzeb podopiecznych i jego bieżące korygowanie w oparciu o aktualny stan kadrowy i potrzeby klientów usług. 3.Zabezpieczenie opieki w przypadku nieobecności opiekunki poprzez organizowanie zastępstw
  • a w sytuacji znacznych braków kadrowych przejęcie obowiązków opiekunki świadcząc pomoc w domu klienta. 4.Informowanie klientów usług o bieżących zmianach w planach pracy opiekunek. 5.Dostosowywanie przyznanych decyzją administracyjną godzin opieki do potrzeb podopiecznego w przedziale godzin pracy od 7.30 do 15.30. 6.Uzgadnianie terminu rozpoczęcia i pory dnia świadczenia usług opiekuńczych w nowo przyjętych środowiskach oraz wprowadzanie opiekunek w środowiska domowe klientów w dniu objęcia go opieką w formie usług opiekuńczych. 7.Nadzór pracy opiekunek w ustalonym rejonie działania. 8.Opracowywanie rocznego harmonogramu kontroli pracy opiekunek w miejscu zamieszkania klientów. 9.Wizytowanie wszystkich środowisk w rejonie działania co najmniej raz w roku zgodnie z ustalonym harmonogramem kontroli
  • a w szczególnie uzasadnionych przypadkach
  • wynikających z potrzeb danego środowiska
  • w dniu zgłoszenia potrzeby wizytacji przez klienta
  • jego rodzinę lub inną instytucję i dokumentowanie protokołem przeprowadzonych wizytacji. 10.Przyjmowanie i wydawanie opiekunkom kart czasu pracy w ostatnich dniach miesiąca
  • sprawdzanie poprawności opisu kart
  • zgodności podpisów 11.Sporządzanie zapotrzebowania na bilety ZTM dla opiekunek. 12.Ustalanie terminów i prowadzenie spotkań w grupach opiekunek
  • omawianie spraw organizacyjnych oraz bieżących problemów w pracy zgłaszanych przez pracowników terenowych i wypracowywanie sposobów ich rozwiązywania. 13.Wprowadzanie danych klientów z wywiadów środowiskowych do systemu Pomost. 14.Prowadzenie poniższej dokumentacji działalności usługowej: a)ewidencja środowisk objętych pomocą w formie usług opiekuńczych; b)sporządzanie tygodniowych harmonogramów pracy podległych pracowników terenowych; c)naliczanie miesięcznej odpłatności dla klientów za wykonaną pomoc w formie usług opiekuńczych na podstawie faktycznie wypracowanych w miesiącu godzin wynikających z kart czasu pracy opiekunek oraz obowiązującej decyzji określającej odpłatność dla poszczególnych klientów; d)sporządzanie zestawień faktycznie przepracowanych przez pracowników terenowych godzin w danym miesiącu; e)bieżące sprawozdania; f)harmonogram wizytacji środowisk objętych pomocą w formie usług opiekuńczych; g)sporządzanie protokołów przeprowadzonych wizytacji; h)bieżąca archiwizacja akt oraz wykaz dokumentów przekazanych do archiwum
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 08.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z aktualnie obowiązującej ustawy o pomocy społecznej
  • ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeksu postępowania administracyjnego. 2.Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób i rodzin z terenu objętego działaniem pracownika. 3.Prowadzenie działalności profilaktycznej zmierzającej do ukazania prawidłowych postaw społecznych. 4.Analiza potrzeb socjalnych ludności oraz pomoc w ich zaspokajaniu. 5.Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy świadczeń z zakresu pomocy społecznej. 6.Podejmowanie aktywności w zakresie nawiązywania i organizowania wspólnie z samorządem mieszkańców
  • organizacjami społecznymi
  • Kościołem Katolickim działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób wymagających pomocy jak również aktywizacja społeczna tych grup. 7.Współdziałanie z placówkami służby zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z lekarzami rodzinnymi i pielęgniarkami - sygnalizowanie potrzeb zdrowotnych osób najbardziej potrzebujących wsparcia. 8.Współdziałanie z takimi instytucjami jak: policja
  • prokuratura
  • sąd
  • zakłady pracy w celu zabezpieczenia niezbędnej pomocy osobom wymagającym wsparcia. 9.Inicjowanie społecznej aktywności
  • w tym uaktywnianie środowisk
  • organizacji społecznych i charytatywnych w kierunku podejmowania działań samopomocowych
  • tworzenie systemu wsparcia. 10.Prowadzenie pracy socjalnej opartej na etapach metodycznego postępowania
  • zmierzającej do nabycia umiejętności samodzielnego funkcjonowania osób i rodzin
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent

Rzeszów
Wygasła: 05.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności: 1) Obsługa sekretariatu Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • - obsługa połączeń telefonicznych
  • - obsługa poczty mailowej-elektronicznej
  • -udzielanie właściwych informacji interesantom o komórkach organizacyjnych funkcjonujących w Ośrodku i ich lokalizacji
  • - obsługa gości i petentów
  • - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
  • - prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • 2) Drukowanie
  • kopiowanie
  • skanowanie
  • faksowanie i kompletowanie dokumentów
  • 3) Rozliczanie przesyłek pocztowych i sporządzanie niezbędnych zestawień i analiz na potrzeby Ośrodka
  • 4) Prowadzenie księgi skarg i wniosków
  • 5) Prowadzenie rejestru Zarządzeń Dyrektora
  • 6) Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora i Prezydenta Miasta Rzeszowa
  • 7) Prowadzenie rejestru Zarządzeń Prezydenta Miasta Rzeszowa i Uchwał Rady Miasta dotyczących Ośrodka
  • 8) Prowadzenie ewidencji kontroli i protokołów pokontrolnych kontroli zewnętrznych
  • 9) Rozdzielanie poczty zgodnie z dekretacją
  • 10) Rozdzielanie zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji na podstawie stanowiska pracy
  • 11) Obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych
  • 12) Utrzymywanie w należytym stanie dokumentów i akt służbowych
  • 13) Dokonywanie rocznego przeglądu dokumentów przechowywanych w katalogach bieżących oraz ich archiwizowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego
  • 14) Prowadzenie rejestru spotkań Dyrektora. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: a) umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca grudnia 2023 r
  • b) pełny wymiar czasu pracy. c) miejsce wykonywania pracy: MOPS w Rzeszowie
  • ul. Jagiellońska 26
  • d) budynek piętrowy
  • usytuowanie stanowiska pracy na pierwszym piętrze ( brak windy
  • sanitariat niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami)
  • e) praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • f)obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a) stabilne zatrudnienie
  • b) możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • c) ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • d) terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • e) możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • f) dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych
  • g) możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h)dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i)dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j) dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sekcji do Spraw Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia

Rzeszów
Wygasła: 05.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności: a)koordynacja
  • realizacja i nadzór nad pracą podległej Sekcji
  • b)nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących skierowań i pobytu w Domach Pomocy Społecznej i Ośrodkach Wsparcia
  • mieszkaniach treningowych i wspomaganych w tym: - analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu
  • odpłatności i umieszczeniu w Domu Pomocy Społecznej osoby wnioskującej o taką formę pomocy
  • - analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu i ustaleniu odpłaty w Ośrodkach Wsparcia
  • mieszkaniach treningowych i wspomaganych
  • - akceptacja wzorów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących Domów Pomocy Społecznej oraz wydawanie ww. decyzji
  • - akceptacja wzorów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących Ośrodków Wsparcia i mieszkań treningowych i wspomaganych oraz wydawanie ww. decyzji
  • - nadzór nad prowadzeniem postępowań z zakresu zwrotu wydatków za świadczenia mieszkańców i osób zobowiązanych
  • - współpraca z Domami Pomocy Społecznej oraz Ośrodkami Wsparcia w celu pozyskiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej
  • -nadzór nad analizą faktur
  • not
  • rachunków wystawionych przez jednostki zewnętrzne dla gminy pod względem poprawności naliczeń opłat z wydanymi decyzjami administracyjnymi
  • c) udzielanie instruktażu i pomocy podległym pracownikom w zakresie stosowania ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów prawa mających zastosowanie w pomocy społecznej
  • d) współpraca z instytucjami oraz podmiotami działającymi w obszarze pomocy społecznej
  • e) przygotowywanie materiałów
  • sprawozdań
  • analiz z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: a) umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca grudnia 2023 r
  • b) pełny wymiar czasu pracy
  • c) miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • ul. Skubisza 4
  • d) budynek piętrowy
  • brak windy
  • na wyposażeniu Ośrodka schodołaz
  • e) praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • f) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a) stabilne zatrudnienie
  • b) możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • c) ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • d) terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • e) możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • f) dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych
  • g) możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h) dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i) dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j) dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • wynosi powyżej 6%
Pokaż więcej >>
od 5 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 08.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ośrodków wsparcia
  • środowiskowych domów samopomocy
  • mieszkań treningowych i wspomaganych: analizowanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu do ośrodków wsparcia
  • środowiskowych domów samopomocy
  • mieszkań treningowych i wspomaganych
  • wydawanie decyzji kierujących do ośrodków wsparcia
  • środowiskowych domów samopomocy
  • mieszkań treningowych i wspomaganych
  • wydanie decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących ośrodków wsparcia
  • środowiskowych domów samopomocy
  • mieszkań treningowych i wspomaganych
  • prowadzenie teczek osobowych uczestników ośrodków wsparcia
  • środowiskowych domów samopomocy
  • mieszkań treningowych i wspomaganych
  • współpraca z ośrodkami wsparcia
  • środowiskowymi domami samopomocy
  • mieszkaniami treningowymi i wspomaganymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej. 2.realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących domów pomocy społecznej
  • w tym analiza dokumentacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej
  • 3.realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ściągania należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej
  • z tytułu opłat określonych przepisami ustawy
  • w tym analiza dokumentacji i wydawanie decyzji zwrotnych
  • wydawanie decyzji w sprawach ulg w spłacie zaległych opłat (rozłożenie na raty
  • odstąpienie od żądania zwrotu
  • odroczenie terminu płatności)
  • 4.przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej; w tym m.in. poleceń przelewów
  • zestawień okresowych
  • zapotrzebowań na środki finansowe na potrzeby Sekcji
  • 5.przygotowywanie materiałów
  • sprawozdań
  • analiz i zapotrzebowań z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji. Informacje o warunkach pracy: a)Umowa o pracę na czas określony od miesiąca grudnia 2023 r. b)Pełny wymiar czasu pracy. c)Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • ul. Skubisza 4. d)Budynek piętrowy
  • brak windy
  • na wyposażeniu Ośrodka schodołaz. e)Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. f)Obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a)Stabilne zatrudnienie. b)Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń. c)Ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze. d)Terminowo wypłacane wynagrodzenie. e)Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego. f)Dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych. g)Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej. h)Dofinansowanie do wypoczynku pracowników. i)Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. j)Dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ośrodków wsparcia
  • mieszkań chronionych
  • środowiskowych domów samopomocy oraz domów pomocy społecznej: analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu i odpłatności a w przypadku domów pomocy społecznej decyzji o umieszczeniu oraz przygotowywanie projektów decyzji
  • przygotowywanie projektów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie
  • prowadzenie teczek osobowych
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w celu pozyskiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających ustawy o pomocy społecznej
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym zgodności faktur
  • not
  • rachunków wystawianych przez jednostki zewnętrzne z wydaną decyzją administracyjną
  • 2.przygotowanie materiałów
  • sprawozdań
  • analiz z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji
  • 3.przygotowywanie pism
  • decyzji administracyjnych i odwołań w związku z prowadzonymi postępowaniami
  • 4.odpowiedzialność za terminowe załatwianie spraw
  • 5.przygotowywanie projektów uchwał
  • porozumień
  • zarządzeń
  • 6.prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • 7.bieżąca archiwizacja akt oraz wykaz dokumentów przekazanych do archiwum. Informacje o warunkach pracy: a)Umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca grudnia 2023 r. b)Pełny wymiar czasu pracy. c)Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • ul. Skubisza 4. d)Budynek piętrowy
  • brak windy
  • na wyposażeniu Ośrodka schodołaz. e)Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. f)Obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a)Stabilne zatrudnienie. b)Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń. c)Ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze. d)Terminowo wypłacane wynagrodzenie. e)Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego. f)Dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych. g)Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej. h)Dofinansowanie do wypoczynku pracowników. i)Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. j)Dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 23.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)prowadzenie akt osobowych pracowników
  • b)prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • c)prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami wynikającymi ze stosunku pracy
  • d)prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników
  • e)prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
  • f)prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin/ - praca w programie PŁATNIK
  • g)wydawanie skierowań na wstępne
  • okresowe
  • kontrolne badania pracowników oraz kontrola ich ważności i prowadzenie ewidencji w tym zakresie
  • h)pomoc w sporządzaniu sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: a)umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca grudnia 2023 r
  • b)pełny wymiar czasu pracy. c)miejsce wykonywania pracy: MOPS w Rzeszowie
  • ul. Poniatowskiego 10
  • d)budynek piętrowy
  • usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (brak windy
  • sanitariat niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami)
  • e)praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • f)obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych
  • g)praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem
  • a także odporności psychicznej oraz radzenia sobie ze stresem. Oferujemy: a)stabilne zatrudnienie
  • b)możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń
  • c)ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • d)terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • e)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego
  • f)dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych
  • g)możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • h)dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • i)dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • j)dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 17.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • -naliczanie i rozliczanie miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne
  • zdrowotne i fundusz pracy w programie Płatnik
  • -naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • -naliczanie oraz sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych
  • -naliczanie oraz sporządzanie list wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych
  • macierzyńskich i rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
  • -sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących wynagrodzeń
  • do których pracodawca jest zobowiązany przepisami prawa
  • -wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb zakładu Informacje o warunkach pracy: a)Umowa o pracę na czas określony od miesiąca listopada 2023 r. b)Pełny wymiar czasu pracy. c)Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • ul. Poniatowskiego 10. d)Budynek piętrowy
  • brak windy. e)Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. f)Obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a)Stabilne zatrudnienie. b)Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń. c)Ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze. d)Terminowo wypłacane wynagrodzenie. e)Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego. f)Dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych. g)Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej. h)Dofinansowanie do wypoczynku pracowników. i)Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. j)Dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rzeszów
Wygasła: 03.11.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Prowadzenie badań psychologicznych zgodnie z przewidzianą dla określonych narzędzi diagnostycznych procedurą i przestrzeganiem zasad kodeksu etycznego psychologa
od 500 do 1 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sekcji do Spraw Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia

Rzeszów
Wygasła: 30.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności: a) koordynacja
  • realizacja i nadzór nad pracą podległej Sekcji
  • b) nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących skierowań i pobytu w Domach Pomocy Społecznej i Ośrodkach Wsparcia
  • mieszkaniach chronionych w tym: - analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu
  • odpłatności i umieszczeniu w Domu Pomocy Społecznej osoby wnioskującej o taką formę pomocy
  • - analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu i ustaleniu odpłaty w Ośrodkach Wsparcia
  • mieszkaniach chronionych
  • - akceptacja wzorów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących Domów Pomocy Społecznej oraz wydawanie ww. decyzji
  • - akceptacja wzorów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących Ośrodków Wsparcia i mieszkań chronionych oraz wydawanie ww. decyzji
  • - nadzór nad prowadzeniem postępowań z zakresu zwrotu wydatków za świadczenia mieszkańców i osób zobowiązanych
  • - współpraca z Domami Pomocy Społecznej oraz Ośrodkami Wsparcia w celu pozyskiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej
  • -nadzór nad analizą faktur
  • not
  • rachunków wystawionych przez jednostki zewnętrzne dla gminy pod względem poprawności naliczeń opłat z wydanymi decyzjami administracyjnymi
  • c) udzielanie instruktażu i pomocy podległym pracownikom w zakresie stosowania ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów prawa mających zastosowanie w pomocy społecznej
  • d) współpraca z instytucjami oraz podmiotami działającymi w obszarze pomocy społecznej
  • e) przygotowywanie materiałów
  • sprawozdań
  • analiz z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji
Pokaż więcej >>
od 5 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Zapoznawanie się na bieżąco z obowiązującymi przepisami prawa niezbędnymi w pracy z klientami. 2. Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób i rodzin z terenu objętego działaniem pracownika. 3. Prowadzenie działalności profilaktycznej zmierzającej do ukazania prawidłowych postaw społecznych. 4. Analiza potrzeb socjalnych ludności oraz pomoc w ich zaspokajaniu. 5. Wnioskowanie w sprawie świadczeń przyznawanych na mocy zapisów ustawy o pomocy społecznej. 6. Przygotowywanie kart diagnozy środowiska i przeprowadzanie udokumentowanych wywiadów środowiskowych dotyczących udzielania pomocy w formie świadczeń z pomocy społecznej. 7. Prowadzenie pracy socjalnej ukierunkowanej na pomoc osobom
  • rodzinom w odzyskaniu zdolności do prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi
  • w tym m.in.: indywidualna diagnoza sytuacji osoby; pomoc w uporządkowaniu problemów osób
  • rodzin i zaplanowanie działań mających na celu rozwiązanie tych problemów; motywowanie
  • klientów do podejmowania działań mających na celu rozwiązywanie ich trudnej sytuacji życiowej; udzielenie stosownego wsparcia; kierowanie klientów do placówek
  • organizacji i instytucji zajmujących się specjalistyczną pomocą; pomoc w wykorzystaniu możliwości i uprawnień klientów; towarzyszenie osobom
  • rodzinom w załatwianiu różnych spraw; podejmowanie działań interwencyjnych wobec osób i rodzin w sytuacjach tego wymagających. 8. Opracowanie indywidualnego planu pomocy osobie
  • rodzinie. 9. Podejmowanie aktywności w zakresie nawiązywania i organizowania wspólnie z samorządem mieszkańców
  • organizacjami społecznymi
  • Kościołem Katolickim działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób wymagających pomocy
  • jak również aktywizacja społeczna tych grup. 10. Współdziałanie z placówkami służby zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z lekarzami rodzinnymi i pielęgniarkami sygnalizowanie potrzeb zdrowotnych osób najbardziej potrzebujących wsparcia. 11. Współdziałanie z takimi instytucjami jak: policja
  • prokuratura
  • sąd
  • zakład pracy w celu zabezpieczenia niezbędnej pomocy osobom wymagającym wsparcia. 12. Inicjowanie społecznej aktywności
  • w tym uaktywnianie środowisk
  • organizacji społecznych i charytatywnych. 13. Podejmowanie z własnej inicjatywy samodoskonalenia zawodowego. 14. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 16.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z aktualnie obowiązującej ustawy o pomocy społecznej
  • ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeku postępowania administracyjnego
  • b)rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej dla osób doznających przemocy i stosujących przemoc
  • c)podejmowanie działań interwencyjnych oraz realizacja działań w zakresie procedur wynikających z przepisów prawa
  • d)współdziałanie z instytucjami
  • służbami
  • organizacjami w sprawach dotyczących przeciwdziałania przemocy domowej
  • e)przygotowywanie
  • opracowywanie i analiza danych sprawozdawczych
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 16.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a) prowadzenie na podstawie dowodów księgowych
  • ksiąg rachunkowych
  • ujmujących zapisy w porządku chronologicznym i systematycznym do: rachunku wydatków budżetowych
  • rachunku świadczeń socjalnych
  • rachunków środków pomocowych
  • b) księgowanie dowodów w zakresie wydatków i kosztów prowadzenie kart wydatków
  • comiesięczne ich uzgadnianie
  • c) zamykanie i uzgadnianie co miesiąc wszelkich dowodów księgowych
  • d) analiza i kontrola kont rozrachunkowych
  • wyjaśnianie powstałych różnic
  • e) współpraca z poszczególnymi stanowiskami pracy
  • f) właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)prowadzenie akt osobowych pracowników
  • b)prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • c)prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami wynikającymi ze stosunku pracy
  • d)prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników
  • e)prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
  • f)prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin/ - praca w programie PŁATNIK
  • g)wydawanie skierowań na wstępne
  • okresowe
  • kontrolne badania pracowników oraz kontrola ich ważności i prowadzenie ewidencji w tym zakresie
  • h)pomoc w sporządzaniu sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 09.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z aktualnie obowiązującej ustawy o pomocy społecznej
  • ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeksu postępowania administracyjnego. 2. Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób i rodzin z terenu objętego działaniem pracownika. 3. Prowadzenie działalności profilaktycznej zmierzającej do ukazania prawidłowych postaw społecznych. 4. Analiza potrzeb socjalnych ludności oraz pomoc w ich zaspokajaniu. 5. Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy świadczeń z zakresu pomocy społecznej. 6. Podejmowanie aktywności w zakresie nawiązywania i organizowania wspólnie z samorządem mieszkańców
  • organizacjami społecznymi
  • Kościołem Katolickim działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób wymagających pomocy jak również aktywizacja społeczna tych grup. 7. Współdziałanie z placówkami służby zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z lekarzami rodzinnymi i pielęgniarkami - sygnalizowanie potrzeb zdrowotnych osób najbardziej potrzebujących wsparcia. 8. Współdziałanie z takimi instytucjami jak: policja
  • prokuratura
  • sąd
  • zakłady pracy w celu zabezpieczenia niezbędnej pomocy osobom wymagającym wsparcia. 9. Inicjowanie społecznej aktywności
  • w tym uaktywnianie środowisk
  • organizacji społecznych i charytatywnych w kierunku podejmowania działań samopomocowych
  • tworzenie systemu wsparcia. 10. Prowadzenie pracy socjalnej opartej na etapach metodycznego postępowania
  • zmierzającej do nabycia umiejętności samodzielnego funkcjonowania osób i rodzin
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

pracownik socjalny-organizator usług opiekuńczo-pielęgnacyjnych

Rzeszów
Wygasła: 05.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Analiza otrzymanych wywiadów środowiskowych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w oparciu o ustawę o pomocy społecznej oraz kodeks postępowania administracyjnego
  • dotyczących pomocy w formie usług opiekuńczych. 2.Opracowywanie harmonogramu pracy dla opiekunek
  • z uwzględnieniem uciążliwości zawodowych
  • odległości w terenie oraz potrzeb podopiecznych i jego bieżące korygowanie w oparciu o aktualny stan kadrowy i potrzeby klientów usług. 3.Zabezpieczenie opieki w przypadku nieobecności opiekunki poprzez organizowanie zastępstw
  • a w sytuacji znacznych braków kadrowych przejęcie obowiązków opiekunki świadcząc pomoc w domu klienta. 4.Informowanie klientów usług o bieżących zmianach w planach pracy opiekunek. 5.Dostosowywanie przyznanych decyzją administracyjną godzin opieki do potrzeb podopiecznego w przedziale godzin pracy od 7.30 do 15.30. 6.Uzgadnianie terminu rozpoczęcia i pory dnia świadczenia usług opiekuńczych w nowo przyjętych środowiskach oraz wprowadzanie opiekunek w środowiska domowe klientów w dniu objęcia go opieką w formie usług opiekuńczych. 7.Nadzór pracy opiekunek w ustalonym rejonie działania. 8.Opracowywanie rocznego harmonogramu kontroli pracy opiekunek w miejscu zamieszkania klientów. 9.Wizytowanie wszystkich środowisk w rejonie działania co najmniej raz w roku zgodnie z ustalonym harmonogramem kontroli
  • a w szczególnie uzasadnionych przypadkach
  • wynikających z potrzeb danego środowiska
  • w dniu zgłoszenia potrzeby wizytacji przez klienta
  • jego rodzinę lub inną instytucję i dokumentowanie protokołem przeprowadzonych wizytacji. 10.Przyjmowanie i wydawanie opiekunkom kart czasu pracy w ostatnich dniach miesiąca
  • sprawdzanie poprawności opisu kart
  • zgodności podpisów. 11.Sporządzanie zapotrzebowania na bilety ZTM dla opiekunek. 12.Ustalanie terminów i prowadzenie spotkań w grupach opiekunek
  • omawianie spraw organizacyjnych oraz bieżących problemów w pracy zgłaszanych przez pracowników terenowych i wypracowywanie sposobów ich rozwiązywania. 13.Wprowadzanie danych klientów z wywiadów środowiskowych do systemu Pomost. 14.Prowadzenie poniższej dokumentacji działalności usługowej: a)ewidencja środowisk objętych pomocą w formie usług opiekuńczych; b)sporządzanie tygodniowych harmonogramów pracy podległych pracowników terenowych; c)naliczanie miesięcznej odpłatności dla klientów za wykonaną pomoc w formie usług opiekuńczych na podstawie faktycznie wypracowanych w miesiącu godzin wynikających z kart czasu pracy opiekunek oraz obowiązującej decyzji określającej odpłatność dla poszczególnych klientów; d)sporządzanie zestawień faktycznie przepracowanych przez pracowników terenowych godzin w danym miesiącu; e)bieżące sprawozdania; f)harmonogram wizytacji środowisk objętych pomocą w formie usług opiekuńczych; g)sporządzanie protokołów przeprowadzonych wizytacji; h)bieżąca archiwizacja akt oraz wykaz dokumentów przekazanych do archiwum
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 06.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Koordynacja czynności służbowych podejmowanych przez pracowników Rejonowych Zespołów Pracowników Socjalnych. 2. Merytoryczna weryfikacja dokumentacji w zakresie udzielanego wsparcia
  • sporządzanej przez pracowników Rejonowych Zespołów Pracowników Socjalnych. 3. Koordynacja postępowań administracyjnych w zakresie spraw związanych ze skierowaniem osób do domów pomocy społecznej 4. Współpraca z kierownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie sygnalizowania potrzeb osób wymagających wsparcia. 5. Zapoznawanie się na bieżąco z obowiązującymi przepisami prawa i rozpowszechnianie nowych zapisów aktów prawnych wśród pracowników socjalnych do stosowania w prowadzonych postępowaniach. 6. Przygotowywanie korespondencji do innych instytucji w sprawach dotyczących działań podejmowanych na rzecz osób i rodzin wymagających wsparcia. 7. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 8. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej osób objętych wsparciem oraz podejmowanych działań na rzecz tych osób. 9. Analiza i rejestracja wniosków o wypłatę jednorazowego świadczenia pieniężnego przysługującego obywatelom Ukrainy
  • 10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 26.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących domów pomocy społecznejw tym: - analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu
  • odpłatności i umieszczeniu w domu pomocy społecznej
  • a także opracowanie projektów decyzji o skierowaniu
  • odpłatności i umieszczeniu w domu pomocy społecznej
  • - analiza dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących domów pomocy społecznej oraz opracowanie projektów decyzji zmieniających
  • uchylających
  • wygaszających
  • umarzających postępowanie dotyczących domów pomocy społecznej
  • - analiza dokumentacji niezbędnej do przygotowania projektów umów i decyzji dla osób obowiązanych do ponoszenia opłaty za pobyt członka rodziny w domu pomocy społecznej
  • - prowadzenie teczek osobowych mieszkańców domów pomocy społecznej
  • -współpraca z domami pomocy społecznej w celu pozyskiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej 2.Realizacja
  • zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ściągania należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej
  • z tytułu opłat określonych przepisami ustawy
  • w tym: analiza dokumentacji i przygotowanie projektów decyzji zwrotowych
  • w sprawach ulg w spłacie zaległych opłat (rozłożenie na raty
  • odstąpienie od żądania zwrotu
  • odroczenie terminu płatności)
  • 3.Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej; w tym m.in. poleceń przelewów
  • zestawień okresowych
  • zapotrzebowań na środki finansowe na potrzeby Sekcji
  • 4.Przygotowywanie materiałów
  • sprawozdań
  • analiz i zapotrzebowań z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji. Informacje o warunkach pracy: a) Umowa o pracę na zastęstwo planowana od miesiąca października 2023 r. b) Pełny wymiar czasu pracy. c) Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
  • ul. Skubisza 4. d) Budynek piętrowy
  • brak windy
  • na wyposażeniu Ośrodka schodołaz. e) Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. f) Obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych. Oferujemy: a) Stabilne zatrudnienie. b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń. c) Ciekawą
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze. d) Terminowo wypłacane wynagrodzenie. e) Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego. f) Dofinansowanie do zakupu okularów
  • soczewek lub szkieł kontaktowych. g) Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej. h) Dofinansowanie do wypoczynku pracowników. i) Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. j) Dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Rzeszów
Wygasła: 21.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)udzielanie informacji dotyczących orzecznictwa (wydawanie druków)
  • b)sprawdzanie kompletności wpływających wniosków
  • c)przyjmowanie i rejestrowanie wniosków
  • zakładanie teczek osobistych zgodnie ze standardami postępowania dla zespołów orzekających o niepełnosprawności
  • d)prowadzenie rejestrów spraw Zespołu
  • e)wypisywanie i wysyłanie zawiadomień o posiedzeniu składów orzekających
  • f)protokołowanie posiedzeń składów orzekających
  • g)wypisywanie orzeczeń
  • h)przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • i)wykonywanie innych czynności związanych z pracą Zespołu
  • zleconych przez Przewodniczącego Zespołu
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rzeszów
Wygasła: 22.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a)Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego oraz interwencji kryzysowej poprzez: diagnozę psychologiczną niezbędną do wyboru właściwych dla indywidualnego klienta metod i form pomocy
  • określenie celów i działań pracy z klientem
  • ewaluację i monitoring czynności podjętych w procesie pomagania
  • udzielanie pomocy psychologicznej
  • psychoedukację
  • budowanie wsparcia społecznego. b)Przyjmowanie osób do Interwencyjnej części Ośrodka Poradnictwa Specjalistycznego i Interwencji Kryzysowej w trybie interwencyjnym (na 1 noc). c)Konsultacje z pracownikami MOPS w Rzeszowie
  • klientami Ośrodka w sprawach opiekuńczo-wychowawczych dzieci i młodzieży. d)Pomoc rodzinom poprzez prowadzenie rozmów wspierających i motywujących do podejmowania działań mogących poprawić ich sytuację. e)Udzielanie klientom indywidualnym
  • członkom rodzin oraz pracownikom MOPS w Rzeszowie porad i informacji o możliwościach współpracy osób i rodzin z wyspecjalizowanymi placówkami. f)Wspieranie pracowników socjalnych Ośrodka świadczących pomoc rodzinie w zakresie rozpoznawania problemu i zaplanowania działań na rzecz osób korzystających ze wsparcia Ośrodka
  • a także w zakresie pomocy psychologicznej i terapeutycznej. g)Współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie rozwiązywania problemów rodzin objętych pomocą. h)Udział w Grupach Roboczych powołanych w ramach Miejskiego Zespołu Interdyscyplinarnego w Rzeszowie. i)Wspieranie organizatora pieczy zastępczej w szczególności w: sporządzaniu diagnoz psychofizycznych dzieci umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej
  • prowadzeniu szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka
  • zapewnieniu pomocy i wsparcia psychologicznego osobom sprawującym pieczę zastępczą
  • prowadzeniu poradnictwa dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
  • oraz wspieranie asystentów rodzin w szczególności w: opracowaniu i realizacji planu pracy z rodziną
  • udzielaniu pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych
  • udzielaniu pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi
  • udzielanie wsparcia dzieciom w szczególności poprzez organizowanie zajęć psychoedukacyjnych
  • podejmowaniu działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent rodziny

Rzeszów
Wygasła: 07.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie
  • we współpracy z członkami rodzin i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
  • planu pracy z rodziną
  • który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
  • w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. 4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych. 5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych. 6.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi. 7.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 8.Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. 9.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu
  • podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej. 10.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
  • mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. 11.Udzielanie wsparcia dzieciom
  • w szczególności poprzez udział z zajęciach psychoedukacyjnych. 12.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin. 13.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 14.Realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem. 15.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. 16.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
  • nie rzadziej niż co pół roku i przedkładanie tej oceny Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 17.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną. 18.Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach. 19.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą
  • o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej lub innymi podmiotami
  • których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 20.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
  • właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. 21.Przygotowywanie niezbędnych danych do obowiązujących sprawozdań oraz prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw. 22.Uczestniczenie w formach doskonalenia zawodowego. 23.Współudział w innych przedsięwzięciach podejmowanych przez Ośrodek i zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rzeszów
Wygasła: 25.08.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z aktualnie obowiązującej ustawy o pomocy społecznej
  • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeku postępowania administracyjnego. 2.Rozpoznawanie i określanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób bezdomnych. 3.Analiza potrzeb socjalnych osób bezdomnych oraz pomoc w ich zaspokajaniu. 4.Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy pomocy w formie schronienia i świadczeń z pomocy społecznej osobom bezdomnym. 5.Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących skierowania osób bezdomnych do Schronisk i naliczenia odpłatności za pobyt w placówkach. 6.Prowadzenie pracy socjalnej opartej na etapach metodycznego postępowania
  • ukierunkowanej na pomoc osobom bezdomnym w odzyskaniu zdolności do prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 7.Organizowanie akcji pomocy osobom bezdomnym przebywającym na terenie miasta
  • docieranie do miejsc przebywania osób bezdomnych. 8.Współdziałanie z instytucjami
  • służbami
  • organizacjami w sprawach dotyczących pomocy osobom bezdomnym. 9.Przygotowywanie
  • opracowywanie i analiza danych sprawozdawczych
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rzeszów
Wygasła: 15.07.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Wspieranie organizatora pieczy zastępczej w szczególności w: - kwalifikowaniu osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka
  • - opiniowaniu już funkcjonujących rodzin zastępczych co do posiadanych predyspozycji i motywacji do pełnienia powierzonej im funkcji
  • - sporządzaniu diagnoz psychologicznych dzieci umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej
Pokaż więcej >>
od 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RZESZOWIE, podziel się opinią i pomóż innym.