1. Pracodawca
  2. Rokietnica
  3. GMINA ROKIETNICA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA ROKIETNICA

Rokietnica, ul. Golęcińska 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
  • 1. zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym oraz zabudowanymi nieruchomościami:
  • a) prowadzenie wykazu/ewidencji gminnych lokali komunalnych;
  • b) prowadzenie okresowych kontroli gminnych zasobów lokalowych pod względem ich stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego:
  • - przeglądy roczne pieców gazowych,
  • - przeprowadzanie corocznych prób szczelności pieców gazowych,
  • - przeglądy kominiarskie (zmiana przepisów: od 18.09.2023 r. o wymóg protokołów elektronicznych na podstawie inwentaryzacji budynków),
  • - przeglądy okresowe budynków i lokali,
  • - inwentaryzacja budowlana obiektów,
  • - pomiary instalacji i urządzeń elektrycznych przeprowadzonych w lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie gminy,
  • - świadectwa charakterystyki energetycznej budynków,
  • - ekspertyzy;
  • c) prowadzenie bieżącej aktualizacji danych technicznych obiektów budowlanych należących do gminnego zasobu lokalowego, prowadzenie książek obiektów;
  • d) zapewnienie sprawnego działania urządzeń technicznych na terenach i w obiektach budowlanych oraz usuwanie awarii;
  • e) usuwanie bieżących awarii, działania w zakresie powstałych szkód, zalań;
  • f) prowadzenie kontroli i nadzoru nad działaniami zarządców nieruchomości wspólnych, w których Gmina ma udziały, w zakresie stanu technicznego oraz prac remontowych tych nieruchomości;
  • 2. prowadzenie remontów, napraw bieżących i konserwacji:
  • a) w budynkach komunalnych i administracyjnych Gminy
  • 3. nadzór nad czynnościami organizacyjno-technicznymi dotyczącymi egzekucji w sprawach lokalowych oraz usuwania skutków samowoli mieszkaniowej;
  • 4. sprawy geodezyjne związane podziałami nieruchomości gminnych, rozgraniczeniem nieruchomości, aktualizacją opisu użytków, wznowieniem znaków granicznych oraz wyznaczeniem punktów granicznych:
  • a) podziały nieruchomości gminnych – współpraca z geodetą,
  • b) uzyskanie postanowienia oraz decyzji o podziale,
  • c) rozgraniczenie nieruchomości – procedura administracyjna oraz sądowa,
  • d) aktualizacja opisu użytków w gminnych nieruchomościach za wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej,
  • e) analiza zawiadomień o czynnościach wznowienia znaków granicznych i wyznaczenia punktów granicznych,
  • f) czynne uczestnictwo w czynnościach geodezyjnych na gruntach gminnych;
  • 5. sprawy związane ze stwierdzeniem nabycia spadku przez Gminę Rokietnica:
  • a) analiza wniosków o stwierdzenie nabycia spadku,
  • b) analiza złożenia wniosku o sporządzenie spisu inwentarza,
  • c) koordynacja postepowania sądowego,
  • d) wpis prawa własności po nabyciu spadku,
  • 6. sprawy związane z zasiedzeniem nieruchomości gminnych:
  • a) analiza wniosków,
  • b) kompletowanie dokumentacji dot. zasiedzenia,
  • c) procedura sądowa;
  • 7. służebności gruntowe – obciążanie gminnych nieruchomości:
  • a) analiza wniosków,
  • b) przygotowanie dokumentacji, w tym projektu uchwały,
  • c) spisanie protokołu uzgodnień,
  • d) zgromadzenie dokumentów do notariusza,
  • e) ustanowienie służebności wraz z wpisem do księgi wieczystej;
  • 8. prowadzenie spraw związanych z ogródkami działkowymi:
  • a) korespondencja,
  • b) analiza infrastruktury ogródków działkowych,
  • c) tworzenia i likwidacja ogródków działkowych;
  • 9. prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych:
  • a) monitorowanie stanu mienia komunalnego,
  • b) przygotowanie deklaracji podatkowych nieruchomości gminnych;
  • 10. wyłączania gruntów gminnych z produkcji rolnej:
  • a) składanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej,
  • b) dokonania zgłoszeń faktycznego wyłączenia gruntów rolnych
  • z produkcji,
  • c) uzyskanie zwolnienia z obowiązku uiszczenia jednorazowej należności z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej,
  • d) gromadzenie materiałów i uzyskanie dodatkowych dokumentów
  • w celu złożenia wniosku o umorzenie zobowiązań finansowych
  • z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolnej;
  • 11. współpraca z działającymi na terenie Gminy jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi (sołectwami);
  • 12. wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. inwestycji drogowych

Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja zadań dotyczących zarządcy dróg gminnych w zakresie wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, w tym:
  • przygotowywanie decyzji, zezwoleń, uzgodnień związanych z pasem drogowym:
  • a) decyzje na lokalizację urządzeń w pasie drogowym,
  • b) decyzji na zajęcie pasa drogowego,
  • c) decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
  • d) decyzji na umieszczenie reklam w pasie drogowym,
  • e) uzgadnianie budowy sieci i przyłączy energetycznych oraz gazowych;
  • wygaszanie decyzji i wydawanie nowych decyzji w wyniku zmiany właściciela urządzenia (zmiana podmiotu) w pasie drogowym;
  • naliczanie opłat związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządcy dróg lub ruchu drogowego, zajęcia pasa drogowego;
  • nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych;
  • kontrola realizacji wydanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień;
  • współpraca w zakresie ustanawiania służebności na działkach gminnych w zakresie lokalizacji infrastruktury technicznej;
  • okresowe pełnienie dyżuru telefonicznego zimowego w celu nadzorowania utrzymania dróg;
  • prowadzenie codziennej obsługi samochodu służbowego Urzędu Gminy Rokietnica oraz jego ewidencji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
  • obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
  • współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
  • współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
  • przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;
  • prowadzenie samochodu służbowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor

Szkolna 2, Mrowino (pow. poznański)
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
  • wprowadzanie danych dotyczących nowych pracowników obsługiwanych jednostek oraz zatrudnionych pracowników Gminnej Jednostce Oświatowej,
  • zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów kadrowych oraz zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji kadrowej, analizy niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnianie, dotyczące pracowników,
  • kompletowanie, opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników,
  • sporządzanie umów o pracę i dokumentów związanych z zatrudnieniem, aneksów do umów o prace, itp.,
  • sporządzanie sprawozdań w Gminnej Jednostce Oświatowej i obsługiwanych jednostek,
  • prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników( urlopy, zwolnienia, itp.),
  • sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę ,
  • przygotowywanie skierowań na okresowe i kontrolne badania lekarskie,
  • prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
  • przechowywanie oraz zabezpieczanie akt osobowych,
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy i przepisami wykonawczymi,
  • przygotowanie materiałów w sprawach dotyczących: dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw rentowych i emerytalnych, nagród i kar, umów w sprawie dokształcania pracowników samorządowych, ekwiwalentu za urlop,
  • sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków,
  • przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń,
  • bieżące przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do Systemu Informacji Oświatowej,
  • bieżąca współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy

Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
  • zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym (łącznie
  • z budynkami Urzędu Gminy Rokietnica) oraz zabudowanymi nieruchomościami, w tym:
  • a) prowadzenie wykazu/ewidencji gminnych lokali komunalnych;
  • b) prowadzenie okresowych kontroli gminnych zasobów lokalowych pod względem ich stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego;
  • c) prowadzenie bieżącej aktualizacji danych technicznych obiektów budowlanych należących do gminnego zasobu lokalowego, prowadzenie książek obiektów;
  • d) zapewnienie sprawnego działania urządzeń technicznych na terenach
  • i obiektach budowlanych oraz usuwanie awarii;
  • e) prowadzenie kontroli i nadzoru nad działaniami zarządców nieruchomości wspólnych, w których gmina ma udziały, w zakresie stanu technicznego oraz prac remontowych tych nieruchomości;
  • przekazywanie w trwały zarząd mienia Gminy;
  • prowadzenie remontów, napraw i konserwacji w budynkach komunalnych gminy;
  • sprzedaż nieruchomości zabudowanych stanowiących własność gminy, w tym:
  • inwentaryzacja składników mienia oraz ich wycena we współpracy
  • ze stanowiskiem do spraw gospodarki gruntami;
  • prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych, w szczególności
  • w zakresie:
  • a) prowadzenia ewidencji i jej aktualizacji,
  • b) organizowania przetargów,
  • c) zawierania i rozwiązywania umów najmu oraz przekazywania lokali najemcom,
  • d) naliczanie stawek czynszu za lokale komunalne oraz rozliczanie kosztów eksploatacyjnych związanych z najmem lokali;
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem mieszkaniowym, w szczególności w zakresie:
  • a) dokonywanie analizy i oceny potrzeb mieszkaniowych oraz możliwości ich zaspokojenia,
  • b) prowadzenie wykazu osób uprawnionych do wynajmu lokali mieszkalnych,
  • c) przyznawanie lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
  • d) weryfikacji wniosków osób ubiegających się o wynajem mieszkań,
  • e) zamiany lokali mieszkalnych na wniosek strony i z urzędu,
  • f) przekwaterowywanie do innych lokali osób zamieszkujących budynki przeznaczone do rozbiórki,
  • g) związanym z realizacją wyroków sądowych w sprawach o eksmisję,
  • h) usuwanie skutków samowoli mieszkaniowej,
  • i) współdziałanie ze wspólnotami mieszkaniowymi,
  • j) podejmowanie działań na rzecz usprawnienia gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym oraz udział w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na jego utrzymanie eksploatacyjne;
  • dokonywanie zmiany stawek czynszowych i analizy zadłużeń czynszowych;
  • współuczestniczenie w inicjowaniu i programowaniu gminnego budownictwa komunalnego i socjalnego;
  • współpraca z działającymi na terenie Gminy jednostkami organizacyjnymi
  • i jednostkami pomocniczymi (sołectwami);
  • wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rokietnica
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy

Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BEDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
  • Bieżące monitorowanie informacji o dostępnych środkach zewnętrznych oraz uczestnictwo w procedurze ich pozyskiwania na realizację zadań i inwestycji wdrażanych na poziomie Gminy przez Urząd Gminy i gminne jednostki organizacyjne;
  • przekazywanie informacji o możliwości uzyskania środków z funduszy zewnętrznych kierownikom właściwych referatów, podległym jednostkom organizacyjnym oraz spółkom gminnym;
  • koordynowanie współpracy między stanowiskami pracy Urzędu Gminy Rokietnica, jednostkami organizacyjnymi gminy, spółkami gminnymi oraz partnerami zewnętrznymi mające na celu terminowe przygotowanie dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki zewnętrzne;
  • opracowywanie i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, wraz z wymaganymi załącznikami;
  • kompletowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie zadań realizowanych przez Gminę Rokietnica;
  • monitorowanie realizacji projektów zgodnie z umową o dofinansowanie;
  • terminowe sporządzenie i dostarczenie do odpowiednich Instytucji wniosków o płatność, rozliczeń, sprawozdań z przebiegu inwestycji realizowanych przy udziale środków zewnętrznych;
  • monitorowanie wskaźników realizacji projektów oraz ich porównanie ze złożonym wnioskiem o dofinansowanie;
  • sporządzanie zestawień o wysokości pozyskanych środków zewnętrznych, w tym zestawień porównawczych;
  • przygotowywanie aktualnych informacji na temat funduszy zewnętrznych, możliwości ich pozyskania i promocji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych do „Rokickich Wiadomości”, na stronę internetową Gminy Rokietnica www.rokietnica.pl i profil gminy Rokietnica.pl na FB;
  • opracowywanie projektów Planów Odnowy Miejscowości oraz Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Rokietnica oraz ich aktualizacja;
  • współpraca ze Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Dolina Samy, w tym współudział w opracowywaniu dokumentów strategicznych Stowarzyszenia;
  • bieżąca współpraca z organami i jednostkami organizacyjnymi Stowarzyszenia Metropolia Poznań w zakresie udziału Gminy Rokietnica w programach umożliwiających pozyskanie dofinasowania ze środków zewnętrznych;
  • Koordynowanie opracowywania oraz bieżący monitoring i ewaluacja założeń Strategii Rozwoju Gminy Rokietnica wraz z jej niezbędną aktualizacją. Współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Rokietnica, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i spółkami gminnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BĘDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
  • 1. obsługa informatyczna Urzędu Gminy Rokietnica:
  • 1) zapewnienie ciągłości działania i systemów informatycznych wykorzystywanych w Urzędzie, konstruowanie i realizacja umów w tym zakresie,
  • 2) instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz jego aktualizacja, w tym instalowanie oraz konfigurowanie sprzętu sieciowego i serwerowego używanego do przetwarzania danych osobowych,
  • 3) konfiguracja stacji roboczych oraz dostępów zdalnych,
  • 4) zgłaszanie i usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania oraz kontrola jakości
  • i terminowości ich wykonania,
  • 5) niezbędne szkolenia i instruktaże dla pracowników w zakresie instalowanego sprzętu i oprogramowania,
  • 6) sprawowanie asysty technicznej wobec pracowników Urzędu w zakresie dotyczącym eksploatacji służbowego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania,
  • 7) organizacja bezpieczeństwa systemu, w tym:
  • a) wykonywanie i zarządzanie kopiami zapasowymi – w tym przeprowadzanie testów przydatności odtworzeniowej sporządzonych kopii,
  • b) przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa informacji
  • w systemach teleinformatycznych,
  • c) aktualizacja zabezpieczeń systemów informatycznych (instalacja aktualizacji, poprawek itp.)
  • d) zgłaszanie do IOD każdego incydentu bezpieczeństwa danych osobowych lub zdarzeń potencjalnie naruszających bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie,
  • e) umożliwienie przeprowadzenia kontroli systemów informatycznych przez odpowiednie służby,
  • f) planowanie i współudział w zleconych zewnętrznych audytach bezpieczeństwa systemów,
  • 8) prowadzenie Wykazu wykorzystywanego w Urzędzie oprogramowania i licencji,
  • 9) prowadzenie Wykazu wykorzystywanego w Urzędzie sprzętu komputerowego oraz ewidencji stacji roboczych, zawierającej w szczególności opis podstawowych parametrów technicznych stacji roboczych;
  • 10) przeprowadzanie wymiany/zakupu sprzętu komputerowego, w tym:
  • a) przedkładanie rekomendacji w zakresie wymiany/zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • b) udział w redakcji wymaganej dokumentacji/specyfikacji w związku z realizacją zamówień publicznych na dostawę sprzętu komputerowego, licencji, bądź świadczenie usług informatycznych,
  • c) udział w odbiorze realizowanych zamówień, w tym przygotowywanie protokołów odbioru,
  • d) merytoryczny opis faktur i rachunków za zrealizowane zamówienia;
  • 11) nadzór nad naprawami, konserwacją oraz likwidacją urządzeń komputerowych, na których zapisane są dane osobowe;
  • 2. zapewnienie nieprzerwanego funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) w Urzędzie, w tym:
  • a) konstruowanie i nadzorowanie realizacji umów w tym zakresie,
  • b) prowadzenie magazynu materiałów eksploatacyjnych i zapewnienie terminowości dostaw materiałów eksploatacyjnych,
  • c) zgłaszanie usterek oraz kontrola jakości i terminowości ich wykonania;
  • 3. utrzymanie domeny rokietnica.pl, Biuletynu Informacji Publicznej oraz poczty elektronicznej Urzędu;
  • 4. Przygotowywanie i obsługa umów na utrzymanie sieci teleinformatycznej Urzędu oraz planowanie jej modernizacji;
  • 5. przygotowywanie i obsługa umów na korzystanie z telefonów komórkowych Urzędu,
  • w tym przeprowadzanie okresowej wymiany aparatów;
  • 6. merytoryczny opis faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku;
  • 7. redagowanie informacji z zakresu wykonywanych zadań podlegających zamieszczeniu
  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rokietnica w związku z systemem zarządzania jakością i ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz na oficjalnej stronie internetowej Urzędu www.rokietnica.pl;
  • 8. sporządzanie analiz, zestawień, informacji i sprawozdań wynikających z przepisów oraz dotyczących realizacji wykonywanych zadań na stanowisku;
  • 9. wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika, wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rokietnica
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. działalności gospodarczej

Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BEDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
  • 1. obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie wprowadzania i przesyłania do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej danych zawartych we wniosku CEIDG-1 o:
  • a) wpis,
  • b) zmianę wpisu,
  • c) wpis informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,
  • d) wpis informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,
  • e) wykreślenie działalności gospodarczej;
  • 2. obsługa archiwalnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy;
  • 3. obsługa spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych:
  • a) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania, wygaszania, cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • b) przyjmowanie oświadczeń o wartości uzyskanego dochodu ze sprzedaży napojów alkoholowych;
  • c) prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
  • d) współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych działającą przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Rokietnicy w sprawie kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • 4. przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie:
  • a) liczby oraz usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie gminy;
  • b) ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych;
  • 5. ewidencjonowanie obiektów agroturystycznych i innych, w których świadczone są usługi hotelarskie;
  • 6. prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem publicznym:
  • a) współpraca z funkcjonującymi zakładami opieki zdrowotnej oraz z podmiotami świadczącymi usługi związane z ochroną zdrowia i profilaktyką zdrowotną,
  • b) współpraca z organami administracji publicznej szczebla samorządowego i centralnego;
  • 7. prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury, współpraca organizacyjna oraz koordynowanie ich działalności w zakresie tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania im statutów;
  • 8. prowadzenie spraw z zakresu publicznego transportu zbiorowego;
  • 9. prowadzenie spraw związanych z rozwojem przedsiębiorczości na terenie gminy:
  • a) pozyskiwanie inwestorów,
  • b) obsługa portalu dedykowanego inwestowaniu i rozwojowi przedsiębiorczości na terenie gminy dostępnego na www.rokietnica.pl;
  • c) współpraca z wyższymi uczelniami, instytucjami naukowo – badawczymi oraz ośrodkami transferu wiedzy i technologii z nauki do gospodarki;
  • 10. gromadzenie informacji dotyczących bezrobocia na obszarze Gminy i gmin sąsiednich;
  • 11. współpraca ze spółkami gminnymi (ROKBUS, PUK, ROS);
  • 12. współpraca z jednostkami oświatowymi, wychowawczymi, jednostkami pomocniczymi Gminy oraz z Ośrodkiem Pomocy Spolecznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. infrastruktury drogowej w Urzędzie Gminy Rokietnica

Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru
  • realizacja obowiązków zarządcy dróg gminnych, w tym w szczególności:
  • ewidencja dróg gminnych i dróg wewnętrznych będących własnością Gminy,
  • prowadzenie numeracji dróg i ich ewidencji oraz ewidencji drogowych obiektów mostowych,
  • uzgadnianie lokalizacji zjazdów z drogi publicznej,
  • wykonywanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych dróg gminnych,
  • prowadzenie przeglądów i kontroli przejazdów kolejowych w ciągu dróg gminnych, pomiary ruchu i widoczności na przejazdach kolejowych,
  • nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych,
  • uzgadnianie organizacji ruchu,
  • oznakowanie dróg gminnych, w tym montaż, wymiana, naprawa oraz oznakowanie poziome,
  • prowadzenie bieżącej kontroli sieci dróg na terenie Gminy zgodnie z wymogami ustawowymi i bieżącymi potrzebami, w tym prowadzenie książki objazdów;
  • planowanie, przygotowanie i realizacja tzw. „małej architektury” w obrębie pasa drogowego zgodnie z przyjętą w Gminie standaryzacją, w tym:
  • zakup i montaż wiat przystankowych,
  • bieżące utrzymanie przystanków (naprawa, remont, sprzątanie),
  • uzgadnianie lokalizacji koszy ulicznych we współpracy z Referatem Ochrony Środowiska,
  • prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i utrzymaniem zieleni w pasach drogowych we współpracy z Referatem Ochrony Środowiska;
  • realizacja zadań z zakresu transportu drogowego, w tym:
  • wydawanie zezwoleń na transport drogowy ponadwymiarowy,
  • wydawanie zezwoleń na regularny transport drogowy, regularny specjalny transport drogowy,
  • wydawanie zaświadczeń na publiczny transport drogowy,
  • naliczanie opłat z tytułu korzystania z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy;
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
  • obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
  • współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
  • prowadzenie samochodu służbowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego

Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru
  • 1. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu:
  • 1) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu w zakresie wydatków, kosztów, przychodów, dochodów,
  • 2) dekretowanie i opisywanie dokumentów księgowych i wyciągów,
  • 3) księgowanie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych,
  • 4) kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • 5) ewidencja zaangażowania Urzędu,
  • 6) ewidencja syntetyczna należności z tyt. podatków i opłat,
  • 7) sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald, księgi głównej i dziennika,
  • 8) przypis i odpis należności i odsetek na podstawie dokumentów wystawionych przez księgowość analityczną z tyt. podatków i opłat,
  • 2. sporządzanie sprawozdań miesięcznych z wydatków Rb-28s;
  • 3. ewidencja księgowa faktur oraz faktur VAT do pliku JPK;
  • 4. uzgadnianie sald z księgowością analityczna z tytułu należności podatków i opłat, niepodatkowych należności budżetowych;
  • 5. prowadzenie Funduszu Sołeckiego w zakresie:
  • 1) przygotowywanie sołtysom informacji o wysokości funduszu sołeckiego,
  • 2) organizacja i udział w zebraniach wiejskich dotyczących funduszu sołeckiego, udzielanie wyjaśnień dotyczących możliwości realizacji zadań w ramach funduszu sołeckiego,
  • 3) przyjmowanie wniosków od sołectw oraz ich weryfikacja: sprawdzanie poprawności
  • i zgodności z przepisami,
  • 4) organizacja oceny wniosków składanych przez sołectwa,
  • 5) nadzór merytoryczny i kontrola nad wykonywanymi zadaniami w zakresie funduszu sołeckiego:
  • a) przygotowywanie materiałów merytorycznych do przygotowania dokumentacji zamówień publicznych,
  • b) przygotowanie projektów zleceń i umów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi Urzędu,
  • c) informowanie sołtysów o planowanych terminach realizacji zadań w poszczególnych sołectwach,
  • 6) sporządzanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykonanych
  • w ramach funduszu sołeckiego;
  • 6. przygotowanie tematyczne spotkań Wójta z sołtysami oraz ich protokołowanie;
  • 7. pomoc sołtysom w bieżących sprawach dotyczących finansowania działalności jednostek pomocniczych, kontrolowanie ponoszonych wydatków na rzecz jednostek pomocniczych pod względem ich zgodności z planami finansowymi i zakresem rzeczowym oraz wnioskowanie do skarbnika o zmianę planów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania

Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
  • 1. Realizacja zadań dotyczących zarządcy dróg gminnych w zakresie wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, w tym:
  • 1) przygotowywanie decyzji, zezwoleń, uzgodnień związanych z pasem drogowym:
  • a) decyzje na lokalizację urządzeń w pasie drogowym,
  • b) decyzji na zajęcie pasa drogowego,
  • c) decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
  • d) decyzji na umieszczenie reklam w pasie drogowym,
  • e) uzgadnianie budowy sieci i przyłączy energetycznych oraz gazowych;
  • 2) wygaszanie decyzji i wydawanie nowych decyzji w wyniku zmiany właściciela urządzenia (zmiana podmiotu) w pasie drogowym;
  • 3) naliczanie opłat związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządcy dróg lub ruchu drogowego, zajęcia pasa drogowego;
  • 4) nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych;
  • 5) kontrola realizacji wydanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień;
  • 2. współpraca w zakresie ustanawiania służebności na działkach gminnych w zakresie lokalizacji infrastruktury technicznej;
  • 3. prowadzenie codziennej obsługi samochodu służbowego Urzędu Gminy Rokietnica oraz jego ewidencji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • 4. uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
  • 5. obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
  • 6. współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
  • 7. współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
  • 8. przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;
  • 9. prowadzenie samochodu służbowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Rokietnica

Golęcińska 1
Wygasła: 10.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne