1. Pracodawca
  2. Osiecznica
  3. URZĄD GMINY W OSIECZNICY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY W OSIECZNICY

Osiecznica, ul. Lubańska 43

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Osiecznica
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznicy należeć będzie w szczególności : 1. kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz; 2. realizacja zadań własnych Gminy Osiecznica i zadań zleconych Gminie
  • należących lub przekazanych do kompetencji GOPS
  • w tym w szczególności z zakresu: pomocy społecznej
  • świadczeń rodzinnych
  • funduszu alimentacyjnego
  • dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych
  • świadczenia wychowawczego; 3. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych na podstawie upoważnienia wydanego przez Wójta Gminy Osiecznica; 4. organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy
  • zapewniająca sprawne wykonywanie zadań; 5. opracowywanie planu finansowego GOPS
  • sprawowanie kontroli nad jego wykonaniem oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych; 6. pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na wykonanie zadań GOPS; 7. prowadzenie kontroli zarządczej w GOPS; 8. nadzór nad kompleksową
  • sprawną
  • terminową
  • zgodną z prawem realizacją zadań GOPS; 9. przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym GOPS; 10. organizacja pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej; 11. nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników; 12. wykonywanie czynności pracodawcy wobec pracowników zatrudnionych w GOPS; 13. analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń; 14. udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym; 15. współdziałanie z instytucjami
  • organizacjami społecznymi
  • stowarzyszeniami
  • fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych; 16. sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS; 17. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy Osiecznica i zarządzeń Wójta Gminy Osiecznica w sprawach z zakresu działalności GOPS
  • w tym projektów programów i strategii; 18. przygotowywanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS; 19. pozyskiwanie środków pozabudżetowych
  • w tym unijnych
Pokaż więcej >>
od 5 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatków i windykacji

Osiecznica
Wygasła: 20.09.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1) Wymiar: a) podatku od nieruchomości
  • rolnego i leśnego od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej b) podatku od środków transportowych od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz od osób fizycznych w tym w szczególności: przyjmowanie i weryfikacja deklaracji podatkowych
  • prowadzenie postępowań podatkowych
  • wydawanie decyzji podatkowych
  • załatwianie spraw odwoławczych od decyzji wymiarowych
  • dokonywanie wymiaru i korekt podatków w ciągu roku podatkowego zgodnie z powstaniem lub wygaśnięciem obowiązku podatkowego
  • prowadzenie kontroli podatkowych
  • prowadzenie postępowań spadkowych
  • inne 2) Prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych
  • w tym w szczególności: weryfikacja wniosków składanych przez podatników
  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji ws. pomocy de minimis i pomocy publicznej
  • wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy publicznej
  • sprawozdawczość z zakresu pomocy publicznej
  • w tym miesięczna w systemie SHRIMP 3) Windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych terminowe wystawianie upomnień
  • tytułów wykonawczych
  • sporządzanie wniosków do sądu o wpis hipotek przymusowych i stosowanie innych środków egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. 4) Windykacja należności cywilnoprawnych terminowe wystawianie wezwań do zapłaty
  • kierowanie spraw do sądu i stosowanie innych środków egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa. 5) Prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w/s dotyczących ulg wynikających z ustawy Ordynacja podatkowa odroczenia
  • rozłożenia na raty
  • umorzenia
  • w zakresie podatków lokalnych oraz podatku od spadków i darowizn. 6) Prowadzenie spraw z zakresu ulg w spłacie należności cywilnoprawnych. 7) Wymiar dochodów przypisanych gminy. 8) Wydawanie interpretacji podatkowych w sprawach z zakresu podatków i opłat lokalnych. 9) Przyjmowanie płatności bezgotówkowych przy pomocy terminala płatniczego z tytułu wszystkich podatków i opłat stanowiących dochody budżetu gminy Osiecznica. 10) Wystawianie faktur VAT. 11) Wykonywanie innych
  • nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika Gminy i Wójta Gminy. 2. Zastępstwo w zakresie: wymiaru podatków lokalnych od osób fizycznych
  • w tym: podatku od nieruchomości rolnego i leśnego
  • prowadzenia ewidencji księgowej analitycznej w zakresie podatków i opłat lokalnych
  • prowadzenia ewidencji księgowej dochodów przypisanych gminy
  • prowadzenia ewidencji księgowej dochodów nieprzypisanych gminy
  • prowadzenia postępowań w/s określenia wysokości nadpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych
  • przygotowywanie decyzji stwierdzających nadpłatę
  • zwrot i rozliczanie nadpłat
  • przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty
  • dokonywanie kwartalnych przypisów odsetek od zaległości
  • wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych
  • naliczanie i odprowadzanie wpłat na rzecz Izby Rolniczej
  • przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań z wykonania dochodów z zakresu prowadzonych spraw
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne