1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. EXPERTER sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

EXPERTER sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. LUDWIKA SOLSKIEGO 7 / 4

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (20) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 20 )

CEE HR Manager

Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
director, team manager
Obowiązki:
  • support senior and local management and executives in the area of personnel and operational matters in the CEE market (excl. Poland),
  • implementation of HR solutions in newly opened markets in the CEE region in compliance with local labor laws and regulations (employee development, career paths, trainings, incentive systems, periodic performance appraisal),
  • recruitment and selection of key management and executive employees for the CEE region,
  • participation and implementation of HR-related projects and initiatives for the region,
  • providing Country Managers with support regarding personnel management, employment conditions, employee development, absenteeism, talent management, etc.,
  • measurement of operational and strategic HR KPIs, to improve employee satisfaction and decrease attrition and absenteeism,
  • ensure accurate budget and headcount planning
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa ze znajomością jęz. angielskiego

Kraków
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • kontrola, rozliczanie, uzgadnianie kont księgowych,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodny z ustawą o rachunkowości
  • dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań i innych raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (m.in. banki, ubezpieczyciele, GUS, NBP),
  • terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków: CIT, PCC oraz podatku VAT,
  • terminowe i prawidłowe sporządzanie i składanie w urzędach skarbowych wszystkich odpowiednich deklaracji, informacji, sprawozdań i innych deklaracji/dokumentów wymaganych przepisami prawa,
  • nadzór na poprawnością wystawianych faktur
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa ze znajomością jęz. angielskiego

Warszawa
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • kontrola, rozliczanie, uzgadnianie kont księgowych,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodny z ustawą o rachunkowości
  • dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań i innych raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (m.in. banki, ubezpieczyciele, GUS, NBP),
  • terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków: CIT, PCC oraz podatku VAT,
  • terminowe i prawidłowe sporządzanie i składanie w urzędach skarbowych wszystkich odpowiednich deklaracji, informacji, sprawozdań i innych deklaracji/dokumentów wymaganych przepisami prawa,
  • nadzór na poprawnością wystawianych faktur
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka członka zarządu

Poznań
Wygasła: 29.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • obsługa sekretariatu Zarządu oparta na budowaniu profesjonalnego i pozytywnego wizerunku Firmy, w tym przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań,
  • prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych,
  • odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z organizacją spotkań Członków Zarządu z managerami i partnerami biznesowymi,
  • organizacja spotkań biznesowych i krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych Członków Zarządu,
  • rozliczanie podróży służbowych i opisywanie faktur,
  • zapewnienie sprawnego i efektywnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,
  • wsparcie Zarządu przy codziennych obowiązkach,
  • ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem oraz innymi działami w strukturze firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

M&A Manager

Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
  • sporządzanie biznes planów i modeli finansowych oraz wycen związanych z fuzjami i przejęciami spółek - zebranie i weryfikacja kluczowych informacji, przygotowanie/rewizja danych finansowych, synteza i prezentacja wniosków,
  • ocena ryzyk i możliwości budowania wartości związanych z inwestycjami,
  • poszukiwanie celów akwizycyjnych i ocena poszczególnych celów akwizycyjnych,
  • udział w przygotowywaniu ofert związanych z zakupem spółek oraz pomoc w koordynacji badań due diligence,
  • zarządzanie relacjami z właścicielami firm i udział w negocjacjach cen zakupu,
  • kompletowanie i analiza danych, a także przygotowanie prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej związanych z inwestycjami w Polsce i zagranicą,
  • prowadzenie i wspieranie projektów strategicznych inicjowanych przez Segment Biznesowy,
  • wsparcie w przygotowaniu planów budowania wartości i nadzór nad ich realizacją
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Biura i Prezesa Zarządu

Stanisława Kostki Potockiego 24, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 23.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za logistyczną i administracyjną obsługę Biura Zarządu oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania,
  • odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z organizacją spotkań Prezesa Zarządu z managerami i partnerami biznesowymi,
  • odpowiedzialność za prowadzenie korespondencji służbowej i prywatnej Prezesa Zarządu,
  • ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem oraz innymi działami w strukturze firmy,
  • nadzór nad przepisami obowiązującymi w Spółce, realizacją zasad i procedur,
  • weryfikacja dokumentacji biurowej pod kątem zabezpieczenia interesów spółki przy ścisłej współpracy z zewnętrzną kancelarią prawną,
  • realizacja samodzielnych projektów na zlecenie Zarządu,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych, kontakt z urzędami,
  • obsługa, archiwizacja, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji biurowej,
  • ścisła współpraca z działem księgowym oraz kadrowo – płacowym,
  • współpraca z kontrahentami, usługodawcami,
  • pełna odpowiedzialność za prowadzenie biura, zamawianie artykułów biurowych,
  • zarządzanie flotą samochodową,
  • dbałość o wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

Poznań
Wygasła: 10.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • partnerska współpraca z kadrą menedżerską wspieranych Działów (Strategii Konsumenckich, Finansów, Prawnego)
  • efektywne zarządzanie pulą talentów i procesem sukcesji,
  • aktywna, indywidualna praca z managerami przy wspieraniu ich w rozwoju, pomoc osobom wchodzącym w rolę lub rozwijanie gotowości do podjęcia wyższych ról w organizacji,
  • doradztwo w zakresie najlepszych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą,
  • identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników,
  • współpraca w ramach działu HR w tworzeniu programów szkoleń i rozwoju talentów,
  • identyfikowanie wyzwań rynku/organizacji i skuteczna egzekucja polityki firmy,
  • moderowanie dyskusji ukierunkowanej na budowanie zaangażowania pracowników i wspieranie wartości firmowych,
  • udział w rozwojowych projektach personalnych,
  • udział w tworzeniu i wdrażanie standardów oraz koncepcji HR w firmie,
  • budowanie relacji w różnych obszarach biznesowych w ramach organizacji poza nią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr i Płac

Kraków
Wygasła: 02.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • przygotowywaniem dokumentacji kadrowo-płacowej oraz sporządzaniem list płac,
  • sporządzaniem sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS),
  • nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowo-płacowej i współpraca z Managerem HR,
  • nazdorowanie procesu zatrudniania pracowników (umowy cywilnoprawne, badania oraz narzędzi pracy),
  • monitorowanie przetwarzania listy płac i działań związanych z przestrzeganiem przepisów oraz weryfikacja danych pod kątem kompletności i dokładności,
  • naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie prac z zakresu obsługi płacowej zgodnie z przepisami prawa
  • identyfikowanie, badanie i rozwiązywanie rozbieżności w arkuszach czasu pracy i dokumentacji płacowej oraz wydatkach pracowniczych,
  • przygotowywanie zaświadczeń, zestawień i raportów z zakresu spraw pracowniczych,
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,
  • udział w tworzeniu regulaminów i wewnętrznych procedur
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brand Manager (Food Tech)

Warszawa
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • tworzenie strategii i zarządzanie kampaniami marketingowymi szeroko w kanałach digitalowych,
  • budowanie wiarygodności i świadomości marki własnej oraz marek wspierajacych,
  • prowadzenie badań rynkowych, analiza danych konsumenckich,
  • analizowanie sukcesu kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków i budowanie know-how,
  • działania marketingowe wychodzące poza schemat i trafiające do klientów w sposób budujący wiarygodność i zaangażowanie,
  • nadzór nad działaniami reklamowymi, projektowaniem produktów i innymi formami marketingu w celu zachowania spójności w brandingu,
  • planowanie i nadzorowanie budżetu,
  • współpraca z innymi działami i agencjami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
od 13000 do 17000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Dyrektor Operacji

Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
dyrektor
Obowiązki:
  • realizacja założonego wyniku finansowego podległych sklepów,
  • wyznaczanie celów oraz kontrola i rozliczanie zespołu z realizacji przydzielonych zadań,
  • regularne monitorowanie rynku poprzez wizyty w podległym obszarze sprzedaży,
  • analiza danych sprzedażowych i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o wnioski,
  • dbanie o rozwój kompetencji podległych Kierowników Regionalnych,
  • efektywne wykorzystanie budżetu wsparcia sprzedaży,
  • utrzymywanie wysokiej jakości i wydajności pracy,
  • rozwój handlowy placówek oraz nadzór nad powstawaniem nowych lokalizacji,
  • monitorowanie zmian na rynku, inicjowanie usprawnień, optymalizacja procesów biznesowych,
  • raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Operacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Farmaceutyczny

Częstochowa
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • realizacja i rozwijanie sprzedaży produktów firmy na określonym terenie,
  • kontakty z farmaceutami i aktywna sprzedaż naszych preparatów (Rx i OTC) do aptek indywidualnych oraz mniejszych sieci aptecznych,
  • dbanie o ekspozycję produktów w aptekach,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku farmaceutycznym,
  • analiza sprzedaży konkurencji oraz własnej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Parter - Talent Acqusition Specialist

Warszawa
Wygasła: 06.10.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • stworzenie standardów procesu rekrutacyjnego oraz innych polityk HR w firmie,
  • budowanie wizerunku pracodawcy i zadbanie o wyjątkowy employer branding,
  • aktywne działania rekrutacyjne w celu wyłonienia najlepszych kandydatów na stanowiska managerskie i specjalistyczne w róznych działach,
  • korzystanie z wszystkich możliwości pozyskiwania kandydatów w tym ofert oraz poszukiwań bezpośrednich,
  • skuteczna ocena talentów, zapewniająca dopasowanie kulturowe i kompetencyjne,
  • wdrożenie onboardingu na wysokim poziomie zapewniającym komfortowe i efektywne rozpoczęcie pracy,
  • opieka nad badaniami satysfakcji oraz odpowiedzialność za działania i inicjatywy integracyjne,
  • współpraca z kadrami z biura księgowego w zakresie rozliczania płac i wypłat
  • tworzenie pierwszych procesów w sprawach HRowego życia firmy: urlopy, ewaluacje pracowników, struktura
Pokaż więcej >>
od 10000 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Media & Communication Manager - Head of Media

Warszawa
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej dla dużej marki handlowej we wszystkich kanałach komunikacji,
  • zarządzanie zespołem 8 osób, który odpowiada za realizację kampanii w różnych kanałach medialnych (digital, TV, radio, outdoor, druk, kino) – w tym planowanie, optymalizacja, zakup i realizacja,
  • współpraca z zespołem w celu dobierania najbardziej efektywnych metod oraz kanałów komunikacji,
  • wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi do użytku wewnętrznego i zewnętrznego oraz wykorzystanie Business Intelligence, które pozwalają podejmować efektywne decyzje strategiczne,
  • weryfikacja i ocena efektywności przeprowadzanych kampanii,
  • ocena nowych partnerstw medialnych pod kątem testowania i aktywacji,
  • wdrażanie i nadzorowanie wielu kampanii w tym samym czasie, optymalizacja pod kątem różnych KPI (świadomość, rozważanie, skuteczność leadów, pozyskiwanie nowych użytkowników)
  • współpraca z agencjami mediowymi we wszystkich działaniach mediowych, w szczególności z ukierunkowaniem na poprawę efektywności kosztowej i budżetowej,
  • nadzorowanie spotkań agencji mediowych, prowadzenie negocjacji, rozliczanie,
  • modelowanie ekonometryczne dla kluczowych kategorii i ich wpływu na sprzedaż,
  • aktywny udział w projektach wewnętrznych wspólnie z zespołem AdTech: rozwój digital signage, pozyskiwanie i aktywacja użytkowników aplikacji mobilnych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Projektów Inwestycyjnych

Warszawa
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • współpraca z projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi strukturami inwestora oraz osobami uczestniczącymi w procesie budowy, w szczególności w zakresie: jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót,
  • zarządzanie procesem realizacji inwestycji pod kątem organizacyjny przy uwzględnieniu wysokich standardów pracy,
  • uczestniczenie w procesie przygotowania koncepcji architektonicznej ​i funkcjonalnej nowej inwestycji​,
  • poszukiwanie i weryfikowanie potencjalnych lokalizacji inwestycyjnych ​,
  • nadzór nad procesem zakupu nowych obszarów inwestycyjnych,
  • nadzór nad harmonogramem i budżetami projektów,
  • koordynowanie procesu due dilligence,
  • zarządzanie zespołem inwestycyjnym,
  • udział w implementacji, pracach integracyjnych, montażu i uruchamianiu maszyn, stanowisk zautomatyzowanych i zrobotyzowanych
  • analiza kosztów projektu i raportowanie o stopniu realizacji projektów i ewentualnych ryzykach,
  • koordynowanie pracy wykonawców oraz ich rozliczanie,
  • sprawozdawczość do Zarządu firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recruitment & HR Projects Manager

Poznań
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie zespołem rekrutacyjnym, dbając o jego stały rozwój i koncentrację na potrzebach biznesu,
  • prowadzenie projektów z zakresu HR w różnych obszarach biznesowych,
  • opracowanie, rozwój i wdrażanie strategii Talent Acquisition dla biznesu, w tym: rekrutacja, selekcja i budowanie marki pracodawcy,
  • bycie w roli jednego z zaufanych liderów biznesowych w ramach przyjętej strategii personalnej,
  • wdrażanie najlepszych praktyk zatrudniania oraz dbanie o wydajność i jakość procesów,
  • kierowanie planem zatrudniania, upewniając się, że jest on zgodny z wymogami biznesowymi,
  • pielęgnowanie podejścia do procesu rekrutacji poprzez szkolenia, wyznaczanie celów strategicznych i raportowanie,
  • zarządzanie produktywnością podległego Zespołu za pomocą kluczowych wskaźników wydajności,
  • wykorzystywanie danych i analiz, aby budować możliwości w zakresie map talentów, regionalnych informacji rynkowych i prognoz biznesowych, aby ustalać priorytety i zaspokajać strategiczne potrzeby linii biznesowych,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi,
  • prowadzenie i ciągłe doskonalenie ATS oraz innych narzędzi rekrutacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Art Director

Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • koordynowanie prac graficznych i artystycznych realizowanych przy opracowywaniu i wdrożeniach działań marketingowych, akcji promocyjnych i reklamowych,
  • zachowanie wysokiego poziomu artystycznego realizowanych działań,
  • tworzenie kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję,
  • planowanie, tworzenie i przebieg kampanii,
  • kreacje i implementacje projektów graficznych (logotypy, artykuły, mailingi, social media, reklamy, identyfikacje wizualne marek) i koncepcji kreatywnych do platformy komunikacji marki,
  • opracowywanie koncepcji, tworzenie i post produkcja animacji, tutoriali oraz video dla marki,
  • kreacje i ostateczny kształt opakowań, materiałów promujących nowy produkt, usługę czy markę,
  • koordynację prac zespołu grafików, wyznaczanie kierunków projektowych, ustalanie harmonogramów i priorytetów,
  • współtworzenie koncepcji wizerunku i strategii komunikacji marek należących do spółki,
  • współpracę z dostawcami zewnętrznymi (agencje, graficy, producenci video, UX designerzy, drukarnie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Learning & Development Manager

Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • kreowanie strategii w obszarze szkoleń i rozwoju dla dużej organizacji,
  • tworzenie koncepcji programów rozwojowych wyróżniających organizację na rynku polskim w obszarze talentów, sukcesji, kompetencji managerskich,
  • budowanie i zarządzanie Zespołem Partnerów ds. Szkoleń oraz poszerzanie ich kompetencji,
  • myślenie strategiczne odnośnie rozwoju tematyki szkoleń w ramach dużej organizacji,
  • współtworzenie matryc kompetencji oraz systemów motywacyjnych,
  • proponowanie i wdrażanie inicjatyw dot. nowych trendów w obszarze L&D,
  • prowadzenie projektów dot.budowania cyfrowej platformy szkoleniowej oraz aplikacji,
  • certyfikacja szkoleń i współpraca z instytucjami szkolącymi (LBS, Stanford, PWC i inne),
  • wspieranie organizacji w pracy z wynikami zaangażowania dot. raportów Gallupa,
  • prowadzenie konsultacji/coachingu/mentoringu managerskiego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk w Zespole Relacji Inwestorskich

Warszawa
Wygasła: 16.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w przygotowaniach dot. wprowadzenia dużego podmiotu na GPW,
  • analiza raportów domów maklerskich i sporządzenie podsumowań dla Zarządu,
  • monitorowanie konsensusu oczekiwań rynku dla wyników spółki oraz docelowej ceny akcji,
  • zarządzanie modelem wyceny spółki,
  • analizowanie raportów dotyczących konkurencji,
  • analiza trendów w zakresie relacji inwestorskich i rekomendowanie rozwiązań i usprawnień,
  • przygotowanie materiałów dla Zarządu spółki oraz odpowiedzi na pytania analityków i inwestorów,
  • przygotowanie raportów okresowych i prezentacji,
  • udział w spotkaniach z inwestorami, konferencjach oraz roadshow,
  • udział w projektach i analizach ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kupiec - Buyer

Kraków
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie i realizacja strategii zakupowych w wyznaczonych kategoriach dla dużej międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Krakowie (południowy-zachód),
  • praca w środowisku międzynarodowym w ramach zespołu Zakupów Grupowych oraz przy realizacji projektów zarówno zakupowych jak i interdyscyplinarnych,
  • strategiczny dobór, rozwój, ocena i optymalizacja portfolio dostawców i produktów,
  • opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców,
  • odpowiedzialność za realizację przetargów i negocjacje z dostawcami,
  • utrzymywanie i rozwój relacji wewnętrznych/zewnętrznych oraz identyfikacja możliwości budowania oszczędności,
  • zapewnianie prawidłowego przepływu informacji między organizacją a dostawcami w ramach realizacji kontraktu,
  • zarządzenie procesem oceny dostawców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. Inwestycji i Utrzymania Obiektu

Kraków
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie projektów inwestycyjnych, w obszarze modernizacji, rozbudowy oraz odnawialnych źródeł energii,
  • przygotowanie planów inwestycyjnych dotyczących infrastruktury budynków, odnawialnych źródeł energii, ograniczenia zużycia energii w perspektywie kilkuletniej,
  • współpraca w przygotowaniu umów, kontraktów, porozumień związanych z działalnością inwestycyjną oraz ich realizacji,
  • prowadzenie wdrożeń projektów inwestycyjnych z uwzględnieniem testów wyposażenia,
  • nadzór nad gospodarką energetyczną zakładu,
  • opracowanie danych dotyczących wkładu do umów zawieranych z dostawcami mediów,
  • przygotowywanie oraz egzekucja umów serwisowych, gwarancyjnych związanych z działalnością remontową oraz serwisową obiektów budowlanych, maszyn, urządzeń i instalacji mediów,
  • ścisła współpraca z Działem Utrzymania Ruchu w celu zapewnienia odpowiedniej kondycji obiektów budowlanych, maszyn, urządzeń i instalacji mediów,
  • nadzór oraz egzekucja przeglądów okresowych budynków,
  • prowadzenie projektów modernizacyjnych w obszarze budynków,
  • bezpośredni nadzór oraz egzekucja bieżących prac w zakresie mediów znajdujących się na terenie zakładu,
  • bezpośrednia współpraca z podwykonawcami w zakresie swoich obowiązków,
  • wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie EXPERTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.