1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. Melmak Adam Kalinowski
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Melmak Adam Kalinowski

Łódź, ul. Walerego Wróblewskiego 71/38

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Graphic Designer

Kasztanowa 31A, Bałuty, Łódź
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie kreatywnych koncepcji graficznych – key visual promocji, banery, ulotki, plakaty
  • opracowywanie graficzne stron www, landing page’y, newsletterów, social mediów
  • współpraca z działem marketingu
Pokaż więcej >>
od 4600 do 6800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. administracyjno – biurowych

Rewolucji 1905 roku 49a, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura od strony administracyjnej
  • przygotowywanie pism, dokumentów, umów na podstawie przygotowanych draftów
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów
  • pośredniczenie pomiędzy firmą a biurem rachunkowym w tematach księgowych oraz kadrowo-płacowych
  • przygotowywanie faktur związanych z kosztami firmy do księgowania
  • archiwizacja, skanowanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • kontakt z urzędami, załatwianie formalności urzędowych
  • wystawianie faktur, terminowe opłacanie faktur, wprowadzanie przelewów do banku
  • zakupy ogólnofirmowe, kontrola i dbałość o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe/spożywcze
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager – Opiekun Klienta

Rewolucji 1905 roku 49a, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 17.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Czym będziesz się zajmował?
  • Account Manager, Opiekun Klienta – swoje stanowisko możesz nazwać jak chcesz. Dla nas najważniejsze jest Twoje zaangażowanie, wiedza i umiejętności. Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • • Prowadzenie projektów dla Klientów korporacyjnych – dla Klienta to Ty będziesz alfą i omegą. Ważne jest, abyś umiał podpowiedzieć mu najlepsze rozwiązanie, które będzie korzystne dla wszystkich!
  • • Obsługa i stały kontakt z Klientami – chcemy, aby Klient wiedział, że zawsze może do Ciebie zadzwonić i poprosić o pomoc lub wyjaśnienia palących kwestii
  • • Budowanie długoterminowych relacji opartych na dobrej atmosferze –współpraca z dużymi graczami nie wyklucza empatii i uśmiechu podczas realizacji wspólnych projektów
  • • Tworzenie planów rozwoju współpracy – pomoc przy przygotowywaniu planów sprzedażowych, handlowych czy promocyjnych
Pokaż więcej >>
od 5500 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne