1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FUNDACJA POLSKIE CENTRUM POMOCY MIĘDZYNARODOWEJ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA POLSKIE CENTRUM POMOCY MIĘDZYNARODOWEJ

WARSZAWA, UL. SARMACKA 14 / 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (17) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 17 )

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

Pustułeczki 23, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • rozliczanie i ewidencja projektów finansowanych z dotacji,
  • weryfikacja dokumentów księgowych przed wprowadzeniem do ksiąg rachunkowych,
  • weryfikacja i księgowanie rozliczeń wydatków z zagranicznych wyjazdów pracowników,
  • rozliczanie i księgowanie operacji walutowych,
  • uzgodnienie i analiza kont księgowych,
Pokaż więcej >>
od 9000 do 12500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistyk

Pustułeczki 23, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W wybranych obszarach zapewniamy szkolenie wstępne i w początkowym okresie będziemy wspierać naszym doświadczeniem i wiedzą. Ważne, żebyś miał/a chęć do nauki, samorozwoju oraz inicjatywę
  • - Odpowiedzialność za stany magazynowe, w tym kontrola ilości i jakości dostępnego sprzętu w magazynie, zlecanie przeglądów okresowych, utylizacja przeterminowanych produktów w tym leków (BDO)
  • - Przygotowanie i odpowiednie spakowanie składowanej pomocy humanitarnej i wyposażenia Medycznego Zespołu Ratunkowego w gotowości do pilnych misji interwencyjnych
  • - Identyfikacja potrzeb w zakresie logistyki, materiałów i sprzętu oraz określenie ich ilości lub specyfikacji. Zarekomendowanie prac do wykonania lub ulepszenia / zakup/ konserwacja sprzętu
  • - Wsparcie szefa logistyki, koordynatora Zespołu i kierownictwa Fundacji w przygotowaniu logistyki potrzebnej do realizacji działań PCPM, w tym misji Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM
  • - Prowadzenie dokumentacji wejścia i wyjścia towaru z magazynu z wykorzystaniem dedykowanego systemu magazynowego
  • - Organizacja transportu międzynarodowego w tym pomocy humanitarnej oraz ekwipunku Medycznego Zespołu Ratunkowego, sporządzanie wymaganej dokumentacji związanej z eksportem towarów, w tym dokumentów DGR i ADR
  • - Okazjonalne wspieranie działań Fundacji i Zespołu Medycznego w trakcie misji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistyk

Rzeszów
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • MEDEVAC HUB Jasionka (MHJ) – medyczne centrum tranzytowe przy rzeszowskim lotnisku potrzebuje logistyka
  • Logistyk odpowiada w MHJ za proces zakupów, zarządza sprzętem IT oraz flotą pojazdów wykorzystywanych do transferu pacjentów na lotnisko, w szczególności realizuje działania zlecane przez Hub Team Leadera oraz Koordynatora Medycznego
  • Do zadań należy:
  • - zapewnienie właściwego funkcjonowania infrastruktury MHJ (obiekt i instalacje), a w razie wykrycia usterek niezwłoczne ich usunięcie, w tym we współpracy z właścicielem obiektu lub właściwymi podwykonawcami;
  • - dbanie o sprawność sprzętu IT i sieci komputerowej we współpracy z informatykiem PCPM;
  • - realizowanie procesów zakupowych zgodnie z procedurami PCPM i zapewnienie odpowiednich stanów magazynowych;
  • - zarządzanie flotą pojazdów będących na wyposażeniu MHJ, w tym umawianie napraw, serwisów i przeglądów okresowych, tankowanie, mycie itp.;
  • - tankowanie pojazdów służbowych MHJ oraz ukraińskiego pogotowia ratunkowego realizujących transporty z i do MHJ, jak i prowadzenie właściwej dokumentacji w ww. zakresie;
  • - zlecanie przeglądów i napraw medycznego wyposażenia MHJ na wniosek Hub Team Leadera lub Koordynatora Medycznego;
  • - prowadzenie właściwej dokumentacji logistycznej;
  • - wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora Projektu, Hub Team Leadera lub Koordynatora Medycznego i związanych z obszarem logistyki;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

Solankowa 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • rozliczanie i ewidencja projektów finansowanych z dotacji, w tym dotacji w walutach USD i EUR,
  • weryfikacja dokumentów księgowych przed wprowadzeniem do ksiąg rachunkowych,
  • weryfikacja i księgowanie rozliczeń wydatków z zagranicznych wyjazdów pracowników, w tym diet i ryczałtów za noclegi,
  • rozliczanie i księgowanie operacji walutowych,
  • uzgodnienie i analiza kont księgowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT od importu usług, podatek u źródła)
Pokaż więcej >>
od 7500 do 11000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa

Warszawa
Wygasła: 03.05.2023

specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Solankowa 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • rozliczanie i ewidencja projektów finansowanych z dotacji, w tym dotacji w walutach USD i EUR,
  • weryfikacja dokumentów księgowych przed wprowadzeniem do ksiąg rachunkowych,
  • weryfikacja i księgowanie rozliczeń wydatków z zagranicznych wyjazdów pracowników, w tym diet i ryczałtów za noclegi,
  • rozliczanie i księgowanie operacji walutowych,
  • uzgodnienie i analiza kont księgowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT od importu usług, podatek u źródła)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr i Płac

Warszawa
Wygasła: 19.04.2023

specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Solankowa 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencje czasu pracy, urlopów, monitorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z umowami cywilno-prawnymi z osobami fizycznymi;
  • Terminowe naliczane wynagrodzeń i sporządzanie listy płac oraz rozliczeń dla zleceniobiorców;
  • Przygotowywanie deklaracji/sprawozdań do ZUS; US; PIP; PPK; PFRON; GUS; IFT
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń płac
  • Sporządzanie zestawień na potrzeby wewnętrzne Fundacji
  • Realizacja polityki bezpieczeństwa informacji w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych (RODO)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru ds. budowlanych

Warszawa
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ogólna informacja o stanowisku: pracownik/pracowniczka jest odpowiedzialny za nadzór budowlany remontów szkół, do których uczęszczają dzieci ukraińskie w Polsce. Pracownik/pracowniczka będą zapewniać wsparcie dla zespołu implementującego przy analizie potrzeb, kosztorysie i nadzorze realizowanych prac
  • Identyfikacja potrzeb w zakresie wymaganych remontów, materiałów, sprzętu oraz określenie ich ilości lub specyfikacji. Zarekomendowanie prac do wykonania lub ulepszenia / zakup/konserwacja sprzętu
  • Przygotowywanie specyfikacji i innych informacji potrzebnych do składania zamówień towarów, robót i usług
  • Przygotowanie kosztorysów oraz niezbędnej dokumentacji technicznej w tym rysunków wykonawczych do przygotowania zapytań ofertowych na realizowane remonty
  • Nadzór nad wykonywanymi pracami budowlanymi, z uwzględnieniem prawa budowlanego, dbanie o przestrzeganie standardów i stosowanie środków bezpieczeństwa (ochrona personelu i sprzętu)
  • Wsparcie przygotowywanie raportów ze zrealizowanych prac pod względem wkładu technicznego
  • Czas pracy: 120-160 godzin miesięcznie przez okres 4-5 miesięcy – od połowy kwietnia 2023 (w zależności od obłożenia pracy)
  • Warunki zatrudnienia: Umowa zlecenie na okres 4-5 miesięcy z możliwością dalszej współpracy
  • Miejsce pracy: Warszawa oraz. 1-2 dniowe podróże wewnątrz Polski – Mazowsze, Lublin, Bydgoszcz, Toruń (np. zebranie informacji z placówek w Polsce dot. prac remontowych
Pokaż więcej >>
od 10000 do 14000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. fundraisingu

Solankowa 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wsparcie bieżącej pracy działu fundraisingu
  • obsługa bazy danych darczyńców
  • pomoc w organizacji kampanii fundraisingowych i wsparcie współpracy z partnerami biznesowymi
  • tworzenie materiałów marketingowych (m.in. pisanie tekstów, przygotowanie emailingów, prezentacji)
  • prowadzenie analiz i przygotowanie raportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalista ds. Koordynacji Zatrudnienia

Warszawa
Wygasła: 05.12.2022
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Warszawa
Wygasła: 28.11.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
specjalista mid / senior / ekspert
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalista ds. rozliczeń

Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie / kontrakt B2B
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. badań monitoringowych i ewaluacyjnych

Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie / kontrakt B2B
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Warszawa
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
specjalista mid / senior / ekspert
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Solankowa 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • bieżące prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w oparciu o Ustawę o rachunko­wości i zakładowy plan kont, w tym księ­gowanie operacji powtarzalnych, wynikających z dokumentów typu: wyciągi bankowe, raporty kasowe, listy płac, faktury sprzedaży, faktury zakupu, inne;
  • bieżące prowadzenie rozliczeń dla potrzeb podatku VAT,
  • sporządzanie obowiązkowych sprawozdań GUS, NIW itp
  • zamykanie i otwieranie ksiąg rachunkowych w terminach wymaganych przez zapisy Ustawy o rachunkowości,
  • sporządzanie nie rzadziej niż na koniec każdego roku obrotowego wydruku wszystkich zapisów na kontach księgi głównej,
  • sporządzanie nie rzadziej niż na koniec każdego roku obrotowego wydruku wszystkich zapisów na kontach ksiąg pomocniczych,
  • sporządzanie comiesięcznego wydruku zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej;
  • sporządzanie, na dzień zamknięcia ksiąg rachunkowych, zestawienia wszystkich sald kont ksiąg pomocniczych,
  • zestawianie sald inwentaryzowanej grupy składników majątkowych na każdy dzień inwenta­ryzacji,
  • terminowe przekazywanie przewidzianych przepisami prawa sprawozdań statystycznych i finansowych do właściwych urzędów oraz przechowywaniu potwierdzonych kopii tych sprawozdań,
  • terminowe przekazywanie przewidzianych przepisami prawa dokumentów aktualizują­cych dane do właściwych urzędów i instytucji oraz przechowywaniu potwierdzonych kopii tych dokumentów,
  • prowadzenie ewidencji oraz dokumentowaniu odpisów amortyzacyjnych majątku trwa­łego,
  • wykonywanie operacji kluczowych, typu: wycena aktywów i pasywów, uzgodnienia rozrachunków z podmiotami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji miesięcznych VAT oraz zeznania CIT-8, PIT-4R, obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych,
  • nadzór nad sporządzaniem list płac, rozliczeń PDOF, ZUS, PIT-rocznych dla pracowników,
  • kontakt z Urzędem Skarbowym, urzędnikami w przypadku kontroli zewnętrznych,
  • sporządzenie sprawozdania finansowego, współpraca z audytorem,
  • sporządzanie zestawień dla potrzeb rozliczania otrzymanych dotacji ze źródeł krajowych, zagranicznych, publicznych i prywatnych,
  • prowadzenie ewidencji i rozrachunków walutowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy

Włoska 1
Wygasła: 30.10.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FUNDACJA "POLSKIE CENTRUM POMOCY MIĘDZYNARODOWEJ", podziel się opinią i pomóż innym.