1. Pracodawca
  2. Krotoszyn
  3. PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ sp. z o.o.

KROTOSZYN, UL. RAWICKA 41

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (13) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 12 )

Laborant

Krotoszyn
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (kierunkowe
  • biologia lub mikrobiologia priorytetowo
  • chemia lub pokrewne)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziana umiejętność statystycznej obróbki wyników i praktyczna znajomość normy PN-EN ISO 17025 Zakres obowiązków: - pobór próbek wody
  • ścieków i osadów ściekowych do badań fizykochemicznych i mikrobiologicznych
  • - planowanie i realizacja programów pobierania próbek wody i ścieków
  • - przeprowadzanie przeglądów zlecenia z klientem
  • - badania laboratoryjne. praca ZWiK Krotoszyn
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ważna do: 30.04.2024

Kierowca samochodu ciężarowego

Krotoszyn
Wygasła: 08.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: - wykształcenie zawodowe lub średnie
  • - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
  • - posiadanie uprawnień związanych z kierowaniem pojazdów pow. 3
  • 5T
  • (świadectwo kwalifikacji zawodowej
  • karta kierowcy)
  • - dokładność
  • rzetelność
  • dyspozycyjność oraz dobra organizacja pracy - umiejętność pracy w zespole - prawo jazdy kat. C
  • E
  • T Zakres obowiązków: - prowadzenie samochodu ciężarowego typu śmieciarka
  • - prowadzanie pojazdów służbowych tj: ciągniki z przyczepą
  • ciągnik z zamiatarką
  • ciągnik z kosiarką bijakową
  • - obsługa wózków podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia
  • - wykonywanie prac związanych z koszeniem poboczy i rowów przydrożnych
  • - zapewnienie ładu i porządku w obrębie swojego stanowiska pracy
  • - przestrzeganie przepisów p.poż i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń
  • - utrzymanie stałego kontaktu ze swoim przełożonym
  • - dbałość o powierzone mienie
  • - dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe
  • - wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Spółki wynikających z bieżących potrzeb. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • - współpraca z profesjonalnym zespołem ludzi
  • - możliwości rozwoju zawodowego
  • - kursy zawodowe
  • szkolenia specjalistyczne. okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy praca na terenie województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego
Pokaż więcej >>
od 23,5 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Rawicka 41, Krotoszyn
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wymagania w stosunku do kandydatów:
  • a) Wykształcenie wyższe
  • b) Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • c) Bardzo dobra znajomość aktualnie obowiązujących regulacji prawnych w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych
  • d) Znajomość procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych
  • e) Dobra znajomość obsługi komputera, w tym środowiska Windows i pakietu MS Office;
  • f) Prawo jazdy kat. B
  • g) Dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność za zadania, samodzielność, kreatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
  • h) Inicjatywa w podejmowaniu decyzji, dynamika i aktywność w działaniu
  • i) Umiejętność pracy pod presją czasu
  • 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • a) Przyjmowanie wniosków z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • b) Przygotowywanie dokumentacji źródłowych (z wyłączeniem wniosku rozpoczynającego przedmiot zamówienia i określania wartości zamówienia) w postępowaniach zleconych przez inne komórki organizacyjne
  • c) Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy
  • d) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej lub przewodniczącego komisji przetargowej
  • e) Przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane
  • f) Opracowanie i archiwizacja dokumentacji postępowań prowadzonych
  • g) Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań
  • h) Współpraca z podległymi Zakładami będących w strukturze organizacyjnej Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista d/s systemu informacji geograficznej (GIS)

Krotoszyn
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe - wyższe techniczne o kierunku geodezja (i/lub pokrewne) lub planowanie przestrzenne (i/lub pokrewne) lub geoinformatyka (i/lub pokrewne) lub kartografia (i/lub pokrewne) lub inżynieria środowiska (i/lub pokrewne)
  • - znajomość oprogramowania AutoCAD i QGIS(i/lub pokrewne) lub KartGIS (i/lub pokrewne)
  • - dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • - dokładność
  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • dobra organizacja pracy
  • - umiejętność pracy w zespole
  • - prawo jazdy kat. B. Zakres obowiązków: - administrowanie oprogramowaniem w zakresie systemów GIS
  • - wdrażanie nowych rozwiązań w systemie GIS
  • - analiza i wizualizacja danych przestrzennych
  • analizy przestrzenne (GIS) wg określonych wytycznych projektowych oraz standardów przyjętych w przedsiębiorstwie
  • - szkolenie użytkowników końcowych
  • - przygotowywanie map tematycznych w systemie GIS z wizualizacją danych z innych systemów informatycznych
  • - definiowanie zewnętrznych źródeł danych
  • wyszukiwanie informacji
  • - monitorowanie zgłoszonych spraw technicznych oraz dbałość o ich profesjonalną realizację w stałym kontakcie z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa
  • - stałe utrzymywanie i zdobywanie wiedzy nt. struktury i funkcjonowania oferowanych rozwiązań wodociągowych i kanalizacyjnych
  • w tym samodzielne prowadzenie prezentacji technicznych i testów oprogramowania
  • - gromadzenie
  • analizowanie i wprowadzanie do systemu GIS niezbędnych danych umożliwiających tworzenie modelu matematycznego sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
  • - proaktywnie poszerzanie wiedzy z zakresu wykonywanych obowiązków
  • udział w szkoleniach i konferencjach branżowych
  • - sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami
  • ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem
  • a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
  • w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji. Miejsce pracy w strukturze organizacyjnej Zakład Wodociągów i Kanalizacji. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • - pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • - współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi
  • - możliwości rozwoju zawodowego
  • - kursy zawodowe
  • szkolenia specjalistyczne
Pokaż więcej >>
od 4 250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Monter i konserwator sieci wodociągowej

Krotoszyn
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: - wykształcenie średnie lub zawodowe
  • - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
  • - znajomość branży sanitarnej-kanalizacja
  • wodociąg
  • - obsługa niwelatora dodatkowym atutem
  • - dokładność
  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • dobra organizacja pracy
  • - umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: - pomoc brygadziście i monterom w bieżących pracach
  • - współpraca z operatorami sprzętu ciężkiego
  • - praca przy montażu sieci i przyłączy wod- kan
  • - wykonywanie wykopów i zasypek zgodnie z wytycznymi przełożonego/brygadzisty
  • - odkrywki istniejącej infrastruktury podziemnej
  • - sprawdzanie szczelności połączeń i prawidłowości ułożenia
  • - wykonywanie prób szczelności
  • - gotowość do pracy na wysokości i przy głębokich wykopach
  • - dbałość o bezpieczeństwo pracy swoje oraz brygady
  • - zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy
  • - utrzymywanie stałego kontaktu z bezpośrednim przełożonym
  • - dbałość o powierzone mienie
  • - dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe
  • - wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb
  • Miejsce pracy w strukturze organizacyjnej: Zakład Wodociągów i Kanalizacji. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • - pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • - współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi
  • - atrakcyjną i odpowiedzialną pracę przy realizacji ciekawych i różnorodnych zadań
  • - możliwość rozwoju zawodowego i poznanie branży sanitarnej oraz urządzeń niezbędnych w pracy montera
  • - kursy zawodowe
  • szkolenia specjalistyczne
Pokaż więcej >>
od 19,7 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Krotoszyn
Wygasła: 30.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe z zakresu BHP
  • min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość przepisów BHP i PPOŻ
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B. Zakres obowiązków: - kontrolowanie warunków pracy
  • raportowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP w pracy
  • - wdrażanie dobrych praktyk i procedur pracy dotyczących BHP i PPOŻ
  • - ocena ryzyk związanych z kwestiami BHP i PPOŻ. w miejscu pracy
Pokaż więcej >>
od 3 210 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. inwestycji

Krotoszyn
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR DO SPRAW INWESTYCJI 1.Wymagania w stosunku do kandydatów: 1.1. Wymagania niezbędne: a) Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku; b) Wykształcenie wyższe
  • mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: inżynieria środowiska lub ochrona środowiska; c) Znajomość przepisów prawa związanych z realizacją faz procesu inwestycyjnego w budownictwie; d) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 1.2. Wymagania dodatkowe (preferowane): a) Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych; b) Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia; c) Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych; d) Dobra znajomość obsługi komputera
  • w tym środowiska Windows i pakietu MS Office; e) Prawo jazdy kat. B; f) Samodzielność
  • odpowiedzialność za zadania
  • umiejętność ustalania priorytetów i pracy z wieloma projektami
  • umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
  • terminowość
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres. 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych
  • w tym: - nadzór nad prawidłowym przebiegiem umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowych
  • udział w tworzeniu umów
  • aneksów i porozumień oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych; - sprawdzanie dokumentacji projektowych pod względem zakresu rzeczowego i kompletności niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji; - udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień prowadzonych dla zadań realizowanych przez Spółkę; - organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych oraz wykonywanych robót budowlanych; - nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego; - odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji; - rozliczenie inwestycji; - prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie. b) Prowadzenie w okresie gwarancji i rękojmi całości tematyki związanej ze zgłaszanymi usterkami i wadami; c) Przygotowywanie
  • kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe Unii Europejskiej i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej; d) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; e) Przygotowanie i terminowe przekazywanie korespondencji firmowej do prowadzonych spraw
  • prowadzenie dokumentacji bieżących spraw realizowanych w ramach zakresu czynności pracownika oraz ich archiwizacja wg wytycznych firmy w tym zakresie. 3. Warunki zatrudnienia na stanowisku: a) Praca w wymiarze pełnego etatu; b) Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę; c) Praca z profesjonalnym zespołem ludzi; d) Dofinansowanie do nauki
  • w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie
  • magisterskie
  • podyplomowe; e) Kursy zawodowe
  • szkolenia specjalistyczne; f) Pakiet socjalny; g) Brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Informacje dodatkowe: a) Wybrani kandydaci spełniający niezbędne wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji; b) Dokumenty aplikacyjne kandydatów
  • którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone; c) Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę; d) Aplikacje
  • które wpłyną do PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie po terminie nie będą rozpatrywane; e) Spółka zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru. Ogłoszenie o naborze dostępne na stronie www.pgkimkrotoszyn.pl
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technolog oczyszczania ścieków i uzdatniania wody

Krotoszyn
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne w zakresie ochrony środowiska
  • inżynierii środowiska
  • inżynierii chemicznej
  • komunalnej
  • sanitarnej lub pokrewnej - umiejętność czytania i prowadzenia dokumentacji technicznej
  • - wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków oraz przepisów i aktów prawnych w zakresie realizacji i remontów
  • utrzymania/eksploatacji urządzeń
  • - znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego
  • prawa ochrony środowiska
  • prawa zamówień publicznych
  • realizacji inwestycji i remontów
  • eksploatacji urządzeń
  • - bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz konstruktywnego myślenia
  • - elastyczność działania w zmieniających się warunkach
  • - prawo jazdy kategorii B
  • - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
  • - dokładność
  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • dobra organizacja pracy
  • - umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: - zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków i uzdatniania wody zgodnie z wymogami pozwoleń wodno-prawnych
  • - zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni i stacji uzdatniania wody
  • - nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków
  • - nadzór nad przyjętymi procesami uzdatniania wody poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem uzdatniania wody
  • - nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie z obowiązującą Dokumentacją Techniczno-Ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji
  • - aktywny udział w procesie usuwania awarii
  • - nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody
  • - udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych
  • - współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody
  • - nadzór i kontrola nad wynikami badań wykonywanych w laboratorium. Pracodawca oferuje: - ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • - zatrudnienie w stabilnym przedsiębiorstwie na podstawie umowy o pracę
  • - współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi
  • - możliwości rozwoju zawodowego
  • - kursy zawodowe
  • szkolenia specjalistyczne. Praca Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. inwestycji i projektów ze środków zewnętrznych

Krotoszyn
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI I PROJEKTÓW ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH 1. Wymagania w stosunku do kandydatów: 1.1. Wymagania niezbędne: a) Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku; b) Wykształcenie wyższe
  • mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: inżynieria środowiska lub ochrona środowiska; c) Znajomość przepisów prawa związanych z realizacją faz procesu inwestycyjnego w budownictwie; d) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 1.2. Wymagania dodatkowe (preferowane): a) Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych; b) Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia; c) Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych; d) Dobra znajomość obsługi komputera
  • w tym środowiska Windows i pakietu MS Office; e) Prawo jazdy kat. B; f) Samodzielność
  • odpowiedzialność za zadania
  • umiejętność ustalania priorytetów i pracy z wieloma projektami
  • umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
  • terminowość
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres. 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych
  • w tym: - nadzór nad prawidłowym przebiegiem umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowych
  • udział w tworzeniu umów
  • aneksów i porozumień oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych; - sprawdzanie dokumentacji projektowych pod względem zakresu rzeczowego i kompletności niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji; - udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień prowadzonych dla zadań realizowanych przez Spółkę; - organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych oraz wykonywanych robót budowlanych; - nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego; - odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji; - rozliczenie inwestycji; - prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie. b) Prowadzenie w okresie gwarancji i rękojmi całości tematyki związanej ze zgłaszanymi usterkami i wadami; c) Przygotowywanie
  • kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe Unii Europejskiej i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej; d) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; e) Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu realizacji zadań ze środków pomocowych; f) Przygotowanie i terminowe przekazywanie korespondencji firmowej do prowadzonych spraw
  • prowadzenie dokumentacji bieżących spraw realizowanych w ramach zakresu czynności pracownika oraz ich archiwizacja wg wytycznych firmy w tym zakresie
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. zamówień publicznych i projektów ze środków zewnętrznych

Krotoszyn
Wygasła: 17.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTORA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I PROJEKTÓW ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH Wymagania w stosunku do kandydatów: Wymagania niezbędne: - Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - Nieposzlakowana opinia; - Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku; - Wykształcenie wyższe; - Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy. Wymagania dodatkowe (preferowane): a) Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. zamówień publicznych
  • prawa budowlanego
  • funduszy unijnych i rozporządzeń wykonawczych; b) Znajomość procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych; c) Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia; d) Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych; e) Dobra znajomość obsługi komputera
  • w tym środowiska Windows i pakietu MS Office; f) Prawo jazdy kat. B; g) Dyspozycyjność
  • rzetelność
  • terminowość
  • skrupulatność
  • systematyczność
  • odpowiedzialność za zadania
  • samodzielność
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie; h) Odporność na stres. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: W zakresie procesu inwestycyjnego: a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych
  • w tym: - odbiór
  • weryfikacja dokumentacji projektowej; - prowadzenie inwestycji (pozwolenie na budowę
  • nadzór inwestorski
  • realizacja inwestycji
  • bieżąca kontrola finansowa); - odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji; - rozliczenie inwestycji; - prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie. b) Współdziałanie z właściwymi organami w sprawach nadzoru urbanistycznego
  • architektonicznego
  • budowlanego; c) Przygotowywanie projektów umów w zakresie rozbiórek
  • remontów i inwestycji. W zakresie zamówień publicznych: a) Przyjmowanie wniosków z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) Przygotowywanie dokumentacji źródłowych (z wyłączeniem wniosku rozpoczynającego przedmiot zamówienia i określania wartości zamówienia) w postępowaniach zleconych przez inne komórki organizacyjne i przeprowadzanie postępowań
  • uczestnictwo w Komisjach przetargowych
  • a w szczególności publikacja ogłoszeń
  • prowadzenie dokumentacji postępowania
  • zawiadamianie o wynikach postępowania; c) Przeprowadzanie postępowań na dostawy
  • usługi i roboty budowlane; d) Współpraca z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie; e) Prowadzenie całości dokumentacji przebiegu postępowania przetargowego
  • ocena materiałów
  • sporządzanie protokołów przetargowych
  • kompletowanie dokumentów zamówień publicznych. W zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych: a) Przygotowywanie
  • kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe UE i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej; b) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; c) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy strukturalnych; d) Współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań; e) Bieżące monitorowanie realizacji wdrażanych programów; f) Przygotowywanie konkursów
  • g) Rozliczanie dotacji uzyskanych w ramach ogłaszanych konkursów
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw projektów inwestycyjnych ZWiK

Krotoszyn
Wygasła: 10.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynierii środowiska lub technologii ochrony środowiska lub budownictwa (i/lub pokrewne) lub inżynierii chemicznej i procesowej (i/lub pokrewne)
  • - znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w toku projektowania
  • - dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • - dokładność
  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • dobra organizacja pracy
  • - umiejętność pracy w zespole
  • - prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: - przygotowywanie planowania i nadzór nad realizacją Wieloletniego Planu Rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
  • - sprawdzanie prawidłowości przygotowanych przez projektantów materiałów od decyzji administracyjnych oraz weryfikacja dokumentacji projektowej
  • - przygotowywanie dokumentów merytorycznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • a także udział w pracach komisji przetargowych
  • - utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
  • a także postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • - przygotowywanie i analiza bieżących dokumentów formalno - prawnych związanych z pozwoleniami wodno - prawnymi
  • sprawozdaniami
  • kierunkiem rozwoju ujęć wody i sieci wodno - kanalizacyjnej
  • gospodarki ściekowej
  • - sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami
  • ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem
  • a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
  • w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • - pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • - współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi
  • - możliwość rozwoju zawodowego
  • - kursy zawodowe
  • szkolenia specjalistyczne
Pokaż więcej >>
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zdun

Krotoszyn
Wygasła: 15.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe - podstawowe papier czeladnika w zawodzie
  • doświadczenie 5 lat
  • samodzielna umiejętność budowy piecy kaflowych Zakres obowiązków: budowa nowych i przestawianie piecy kaflowych w zasobach ZGM oraz na zewnątrz
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. gospodarki odpadami

Rawicka 41
Wygasła: 08.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.