Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Montaż wózków jezdnych - kolejowych. Łączenie i demontaż poszczególnych podzespołów. Ścisła współpraca z działem technologicznym. Obsługa suwnic i żurawi. Praca od poniedziałku do piątku
trzyzmianowa
w godz. 06:00-14:00
14:00-22:00
22:00-06:00. Miejsce wykonywania pracy- Nadarzyn
Al. Katowicka 66. Wynagrodzenie miesięczne brutto 6800 zł + 10% premii miesięcznej regulaminowej. Przed umówieniem na rozmowę kwalifikacyjną
pracodawca prosi o wysłanie CV na adres: anna.plusa@alstomgroup.com
Koordynator Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
Metalowców 9, Chorzów
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja SZJ w celu zapewniania zgodności z wymaganiami ISO 9001:2015, IRIS rev. 4 oraz uwzględnienie w zakresie zintegrowanego systemu innych systemów certyfikowanych
Zarządzanie, aktualizowanie oraz przekazywanie dokumentacji SZJ
Nadzór i koordynowanie działań związanych z prowadzeniem audytów wewnętrznych i zewnętrznej jednostki certyfikującej
Zapewniane lokalnemu zespołowi wsparcia w zakresie procesów
Nadzór nad niezgodnościami oraz statusem wykonania działań korygujących wynikających z audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Utrzymanie zgodności zakładkowej polityki zintegrowanego systemu zarządzania w odniesieniu do aktualnych celów zakładu
Podnoszenie świadomości pracowników, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ZSJ, wymagań klientów oraz rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych w tym zakresie
Wsparcie zespołów projektowych w zakresie zewnętrznych audytów SZJ przeprowadzonych przez klientów oraz wyznaczonych przez nich jednostek certyfikujących
Opracowywanie raportów i prezentacji, na podstawie danych przygotowanych przez kierowników działów oraz kontrolerów finansowych,
Przygotowywanie prezentacji na spotkania komunikacyjne,
Prowadzenie notatek ze spotkań z klientem,
Planowanie i nadzór budżetu dla biura,
Procedowanie i zatwierdzanie faktur oraz zamówień dla biura,
Organizacja oraz rozliczanie delegacji dla Dyrekcji zakładu,
Wydawanie kart dostępowych, przepustek oraz nadzór nad dostępami dla pracowników i gości,
Nadzór nad korespondencją, prowadzenie książki podawczej,
Zarządzanie salą konferencyjną, archiwum biura oraz nadzór nad serwerownią,
Organizowanie wydarzeń typu: TRAKO, Konferencje PKP,
Organizowanie i planowanie wewnętrznych spotkań integracyjnych, pikników rodzinnych i spotkań tematycznych z zakresu diversity & inclusion, CSR itp.,
Redagowanie lokalnej komunikacji: tworzenie komunikatów, plakatów, grafik na potrzeby biura/wydarzeń/działań, wysyłka komunikatów do pracowników Alstom Warszawa,
Współpraca z działem HR w zakresie wybranych spraw pracowniczych
Dostawcy wewnętrzni: Zarządzanie zamówieniami zakupu od momentu utworzenia dokumentów planowania materiałów,
Dostawcy zewnętrzni: Monitorowanie wraz z Działem Zaopatrzenia poziomu zapotrzebowania na zakup w celu uruchomienia dokumentów planowania materiałowego,
Zapewnienie i aktualizacja głównych danych planowania materiałowego (zgodnie z ograniczeniami magazynowymi i logistycznymi),
Tworzenie dokumentów planowania materiałowego (Call-off, Schedule Agreement) oraz odpowiedniej listy źródeł i zarządzania kontyngentami,
Przekazywanie dokumentów planowania materiałowego dostawcom i śledzenie ich potwierdzeń,
Analizowanie potwierdzeń dostawców w porównaniu z potrzebami Alstom i ocena przewidywanego ryzyka/wpływu na produkcję/projekty,
Określanie priorytetów związanych z przewidywanym ryzykiem/skutkami i ustanawianie działań naprawczych,
Organizowanie i prowadzenie regularnych przeglądów z Dostawcami w celu sprawdzenia statusu dostaw i ich realizacji,
Analizowanie i zarządzanie komunikatami wyjątków MRP oraz przewidywanie problemów z dostawami (zaległości, niedobory, brak popytu...),
Rejestrowanie terminów dostaw w systemie ERP,
Śledzenie brakujących materiałów do momentu ich dostępności w magazynie,
Zapewnienie wymiany niezgodności poprzez proces NCR,
Rozwiązywanie problemów związanych z przyjęciami towarów za pomocą stosowanych środków komunikacji (nadmierne zapasy, braki, uszkodzenia, dokumentacja, niezgodność ilościowa, faktury itp.),
Analizowanie i udostępnianie kluczowych wskaźników wydajności dostaw różnym interesariuszom (wewnętrznym i zewnętrznym),
Współpraca z działem planowania materiałowego i planowania dostaw w celu weryfikacji i oceny dostawców,
Uczestniczenie (w razie potrzeby) w ocenie zdolności dostawcy (LSCA),
Uczestniczenie w procesie oceny ryzyka biznesowego i wspieranie w tworzeniu planu zmniejszającego ryzyko w obszarze logistyki
Wykonywanie napraw awaryjnych pociągów dużych prędkości Pendolino wynikających z codziennych zgłoszeń serwisowych – zgodnie z wymogami sztuki oraz najlepszymi praktykami,
Przeprowadzanie diagnostyki i testów w celu uzyskania pełnej sprawności taboru,
Troska o stan i kompletność powierzonych narzędzi i przyrządów,
Implementacja i stosowanie odpowiednich baz danych (SAP, SES)
Inżynier utrzymania ruchu maszyn oraz infrastruktury zakładowej
Metalowców 9, Chorzów
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnianie ciągłości procesów produkcyjnych
Koordynacja i nadzorowanie bieżącej konserwacji maszyn i urządzeń produkcyjnych i ich naprawa
Opracowanie harmonogramów okresowych przeglądów technicznych oraz kontrola i wypełnianie zawartych w nim terminów
Gromadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej
Zarządzanie oraz rozwój podległego zespołu (technicy zmianowi, specjaliści, inżynierowie)
Podpisywanie w imieniu firmy dokumentów związanych z zarządzanym obszarem: odbiory techniczne prac, opisy faktur, zlecenia prac, polecenia prac szczególnie niebezpiecznych, instrukcje, procedury, negocjowanie umów z dostawcami
Tworzenie dokumentacji technicznej do zawierania umów z zewnętrznymi dostawcami, zgodnie z procedurami organizacji
Dostawcy wewnętrzni: Zarządzanie zamówieniami zakupu od momentu utworzenia dokumentów planowania materiałów,
Dostawcy zewnętrzni: Monitorowanie wraz z Działem Zaopatrzenia poziomu zapotrzebowania na zakup w celu uruchomienia dokumentów planowania materiałowego,
Zapewnienie i aktualizacja głównych danych planowania materiałowego (zgodnie z ograniczeniami magazynowymi i logistycznymi),
Tworzenie dokumentów planowania materiałowego (Call-off, Schedule Agreement) oraz odpowiedniej listy źródeł i zarządzania kontyngentami,
Przekazywanie dokumentów planowania materiałowego dostawcom i śledzenie ich potwierdzeń,
Analizowanie potwierdzeń dostawców w porównaniu z potrzebami Alstom i ocena przewidywanego ryzyka/wpływu na produkcję/projekty,
Określanie priorytetów związanych z przewidywanym ryzykiem/skutkami i ustanawianie działań naprawczych,
Organizowanie i prowadzenie regularnych przeglądów z Dostawcami w celu sprawdzenia statusu dostaw i ich realizacji,
Analizowanie i zarządzanie komunikatami wyjątków MRP oraz przewidywanie problemów z dostawami (zaległości, niedobory, brak popytu...),
Rejestrowanie terminów dostaw w systemie ERP,
Śledzenie brakujących materiałów do momentu ich dostępności w magazynie,
Zapewnienie wymiany niezgodności poprzez proces NCR,
Rozwiązywanie problemów związanych z przyjęciami towarów za pomocą stosowanych środków komunikacji (nadmierne zapasy, braki, uszkodzenia, dokumentacja, niezgodność ilościowa, faktury itp.),
Analizowanie i udostępnianie kluczowych wskaźników wydajności dostaw różnym interesariuszom (wewnętrznym i zewnętrznym),
Współpraca z działem planowania materiałowego i planowania dostaw w celu weryfikacji i oceny dostawców,
Uczestniczenie (w razie potrzeby) w ocenie zdolności dostawcy (LSCA),
Uczestniczenie w procesie oceny ryzyka biznesowego i wspieranie w tworzeniu planu zmniejszającego ryzyko w obszarze logistyki
Wykonywanie napraw awaryjnych pociągów dużych prędkości Pendolino wynikających z codziennych zgłoszeń serwisowych – zgodnie z wymogami sztuki oraz najlepszymi praktykami,
Przeprowadzanie diagnostyki i testów w celu uzyskania pełnej sprawności taboru,
Troska o stan i kompletność powierzonych narzędzi i przyrządów,
Implementacja i stosowanie odpowiednich baz danych (SAP, SES)
Wykonywanie napraw awaryjnych elektrycznych w okresie walidacji, certyfikacji taboru, rewizji P4 i okresie pogwarancyjnym – zgodnie z wymogami sztuki oraz najlepszymi praktykami,
Przeprowadzanie diagnostyki i testów w celu uzyskania pełnej sprawności taboru,
Wykonywanie napraw awaryjnych i korekcyjnych wynikających z codziennych zgłoszeń serwisowych,
Współpraca w procesie obrotu częściami zamiennymi (zamawianie, pobieranie, weryfikacja ilościowa oraz kontrola stanu technicznego, przekazanie i zwrot po naprawie, przewóz części),
Troska o stan i kompletność powierzonych narzędzi i przyrządów,
Implementacja i stosowanie odpowiednich baz danych (SAP Railsys Light, SES, …),
Zapewnienie przepływu informacji w ramach Działu Napraw Awaryjnych,
Przyczynianie się własnym działaniem do zwiększania wiarygodności i solidności firmy,
Przestrzeganie zasad BHP oraz obowiązujących procedur i procesów,
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego lub Management firmy
Dostawcy wewnętrzni: Zarządzanie zamówieniami zakupu od momentu utworzenia dokumentów planowania materiałów,
Dostawcy zewnętrzni: Monitorowanie wraz z Działem Zaopatrzenia poziomu zapotrzebowania na zakup w celu uruchomienia dokumentów planowania materiałowego,
Zapewnienie i aktualizacja głównych danych planowania materiałowego (zgodnie z ograniczeniami magazynowymi i logistycznymi),
Tworzenie dokumentów planowania materiałowego (Call-off, Schedule Agreement) oraz odpowiedniej listy źródeł i zarządzania kontyngentami,
Przekazywanie dokumentów planowania materiałowego dostawcom i śledzenie ich potwierdzeń,
Analizowanie potwierdzeń dostawców w porównaniu z potrzebami Alstom i ocena przewidywanego ryzyka/wpływu na produkcję/projekty,
Określanie priorytetów związanych z przewidywanym ryzykiem/skutkami i ustanawianie działań naprawczych,
Organizowanie i prowadzenie regularnych przeglądów z Dostawcami w celu sprawdzenia statusu dostaw i ich realizacji,
Analizowanie i zarządzanie komunikatami wyjątków MRP oraz przewidywanie problemów z dostawami (zaległości, niedobory, brak popytu...),
Rejestrowanie terminów dostaw w systemie ERP,
Śledzenie brakujących materiałów do momentu ich dostępności w magazynie,
Zapewnienie wymiany niezgodności poprzez proces NCR,
Rozwiązywanie problemów związanych z przyjęciami towarów za pomocą stosowanych środków komunikacji (nadmierne zapasy, braki, uszkodzenia, dokumentacja, niezgodność ilościowa, faktury itp.),
Analizowanie i udostępnianie kluczowych wskaźników wydajności dostaw różnym interesariuszom (wewnętrznym i zewnętrznym),
Współpraca z działem planowania materiałowego i planowania dostaw w celu weryfikacji i oceny dostawców,
Uczestniczenie (w razie potrzeby) w ocenie zdolności dostawcy (LSCA),
Uczestniczenie w procesie oceny ryzyka biznesowego i wspieranie w tworzeniu planu zmniejszającego ryzyko w obszarze logistyki
Dostawcy wewnętrzni: Zarządzanie zamówieniami zakupu od momentu utworzenia dokumentów planowania materiałów,
Dostawcy zewnętrzni: Monitorowanie wraz z Działem Zaopatrzenia poziomu zapotrzebowania na zakup w celu uruchomienia dokumentów planowania materiałowego,
Zapewnienie i aktualizacja głównych danych planowania materiałowego (zgodnie z ograniczeniami magazynowymi i logistycznymi),
Tworzenie dokumentów planowania materiałowego (Call-off, Schedule Agreement) oraz odpowiedniej listy źródeł i zarządzania kontyngentami,
Przekazywanie dokumentów planowania materiałowego dostawcom i śledzenie ich potwierdzeń,
Analizowanie potwierdzeń dostawców w porównaniu z potrzebami Alstom i ocena przewidywanego ryzyka/wpływu na produkcję/projekty,
Określanie priorytetów związanych z przewidywanym ryzykiem/skutkami i ustanawianie działań naprawczych,
Organizowanie i prowadzenie regularnych przeglądów z Dostawcami w celu sprawdzenia statusu dostaw i ich realizacji,
Analizowanie i zarządzanie komunikatami wyjątków MRP oraz przewidywanie problemów z dostawami (zaległości, niedobory, brak popytu...),
Rejestrowanie terminów dostaw w systemie ERP,
Śledzenie brakujących materiałów do momentu ich dostępności w magazynie,
Zapewnienie wymiany niezgodności poprzez proces NCR,
Rozwiązywanie problemów związanych z przyjęciami towarów za pomocą stosowanych środków komunikacji (nadmierne zapasy, braki, uszkodzenia, dokumentacja, niezgodność ilościowa, faktury itp.),
Analizowanie i udostępnianie kluczowych wskaźników wydajności dostaw różnym interesariuszom (wewnętrznym i zewnętrznym),
Współpraca z działem planowania materiałowego i planowania dostaw w celu weryfikacji i oceny dostawców,
Uczestniczenie (w razie potrzeby) w ocenie zdolności dostawcy (LSCA),
Uczestniczenie w procesie oceny ryzyka biznesowego i wspieranie w tworzeniu planu zmniejszającego ryzyko w obszarze logistyki
każdego dnia będziesz uczestniczyć w projektach realizowanych w wybranym dziale: , Logistyki, Jakości, Inżynieringu, Zakupów, HR, Produkcji, Technologicznym, Finansach lub Testów;
do Twoich zadań będzie należało między innymi opracowywanie i analiza danych, wspieranie pracowników działu, samodzielna realizacja ustalonych działań;
codzienne uczenie się i rozwijanie swoich kompetencji
Pomoc w pracach serwisu awaryjnego przy usuwaniu usterek na składach pociągów ED250 Pendolino. Praca przy usuwaniu usterek systemów: trakcji, klimatyzacji, sterowania pociągiem, urządzeń barowych, toalet, systemów hamulcowych oraz zawieszenia,
Wsparcie dla pracowników administracji działu serwisu awaryjnego. Planowanie grafików, zakup materiałów biurowych,
Monitorowanie statusu części zamiennych w procesie Yellow Tag. Stały kontakt z działem Supply Chain w celu planowania dostaw części. Koordynacja i planowanie prac uzupełniających z działem serwisu,
Zapoznanie się z APSYS/5S. Prowadzenie przeglądów GPI w dziale serwisu awaryjnego
każdego dnia będziesz uczestniczyć w projektach realizowanych w wybranym dziale: HR, Logistyki, Jakości, Inżynieringu, Zakupów, Produkcji, Technologicznym, Finansach lub Testów;
do Twoich zadań będzie należało między innymi opracowywanie i analiza danych, wspieranie pracowników działu, samodzielna realizacja ustalonych działań;
codzienne uczenie się i rozwijanie swoich kompetencji
Participate in overall Project Management process jointly with Project Manager
Main partner for the Financial Strategy success of the project
Optimize financial aspects on the project Org. Tax, Hedging, Financing
Business Partnering:
provide finance advise and tutoring to the project team
set up technical expertise within the real and current concerns of the business to create value
enrich integration within the organization (functional intermediation)
ensure compliance of finance rules in project review preparation and throughout project execution
contribute on business agility and awareness
Supervision, analysis and support for overall finance topics of the project
Control the financial performance of the project and propose action plans to improve contract margin and cash profile as well as corrective action plans to mitigate identified risks
Raised "Early Warnings" when necessary to increase management attention
Add insight and accuracy to project financial information (Improve accuracy on forecasts, revenue, cash, cost, etc.)
Challenge and approve Project Financials (cash, competitiveness) as per DoA
Provide confirmation of Internal Transfer Pricing policies to procurement for the issuance of internal purchase orders
Control the interflows of Internal purchased orders
Ensure compliance with local regulations, especially for tax and statutory accounts purposes
Liaise with other finance expert functions (e.g. Tax and Customs, Treasury and Financing, Internal Audit & Risk Management, Accounting and Finance efficiency, etc.)
Cooperate with other expert functions (e.g. legal, platforms, Operational Excellence, etc.)
Establish strategic network with external financial players involved in the project
Contribute in negotiation processes to secure project success (customer and / or partner)
Support PM in risks and opportunities process and sign-off contingencies/committed savings
Partner with PM and CM in Contract & Claim Management (focus on finance topics & risks profile)
For partnership (consortium or JV), ensure follow up of the financial aspects in compliance with the partner agreements and alert in case of any deviation or risk profile for Alstom
Know and understand businesses portfolio and the operation of every business function
Wykonywanie napraw awaryjnych elektrycznych w okresie walidacji, certyfikacji taboru, rewizji P4 i okresie pogwarancyjnym – zgodnie z wymogami sztuki oraz najlepszymi praktykami,
Przeprowadzanie diagnostyki i testów w celu uzyskania pełnej sprawności taboru,
Wykonywanie napraw awaryjnych i korekcyjnych wynikających z codziennych zgłoszeń serwisowych,
Współpraca w procesie obrotu częściami zamiennymi (zamawianie, pobieranie, weryfikacja ilościowa oraz kontrola stanu technicznego, przekazanie i zwrot po naprawie, przewóz części),
Troska o stan i kompletność powierzonych narzędzi i przyrządów,
Implementacja i stosowanie odpowiednich baz danych (SAP Railsys Light, SES, …),
Zapewnienie przepływu informacji w ramach Działu Napraw Awaryjnych,
Przyczynianie się własnym działaniem do zwiększania wiarygodności i solidności firmy,
Przestrzeganie zasad BHP oraz obowiązujących procedur i procesów,
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego lub Management firmy
Bieżące wsparcie działu controllingu przy zamknięciu miesiąca i analizy kosztów projektowych,
Wsparcie przy analizie stanów magazynowych oraz bieżących rozliczeniach kosztów projektowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. rozwoju jakości produktu
Aleja Katowicka 66, Nadarzyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie jakości w fazie rozwoju produktu/procesu dostawcy i zapewnienie zgodności z wymaganiami Alstom
Prowadzenie działań związanych z jakością projektu dla kupowanych części od momentu powstania Supplier Part List do uzyskania pozytywnego wyniku podczas kontroli pierwszego elementu. Definiowanie, wdrożenie i nadzorowanie cyklu dopuszczeń części i postępowanie zgodnie z przyjętymi zasadami Alstom w zakresie Development For Quality (DFQ)
Przeprowadzanie analizy ryzyka jakości potencjalnych dostawców jako wkład do decyzji o przyznaniu biznesu
Zapewnianie wraz z zespołem projektowym, przestrzegania przez dostawcę wymagań jakościowych Alstom na etapie kamienia milowego „Go Order” (Quality Specification and SPQD Plan)
Odpowiedzialność za operacyjną walidację zdolności procesu produkcyjnego u dostawcy
Przygotowanie i prowadzenie audytu klienta CFAI gdy jest to wymagane
Monitorowanie dokumentów dostarczanych przez dostawców za pośrednictwem dedykowanego portalu: Portal Jakości Dostawcy (Supplier Quality Portal - SQP)
Monitorowanie planów działań dostawców; Status jakości dostawcy (Supplier Quality Status - SQS). Rozwijanie dostawcy i produktu w celu osiągnięcia celu FAI Go On Time
Przygotowywanie dokumentacji do transferu produktu do Kontroli Jakości w dostawach seryjnych
Inicjowanie procesu eskalacji dostawcy, gdy wymagane dokumenty i procesy są zagrożone
Ocena poziomu dojrzałości dostawcy poprzez analizę FMEA, planu kontroli, matrycy kompetencji, instrukcji, itp
Uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów z krytycznymi niezgodnościami i problemami z dostawcami, włączając w to problemy gwarancyjne, jeśli są eskalowane. Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów z niezgodnościami do momentu FAI GO i przekazania do Kontroli Jakości w dostawach seryjnych (po trzech dostawach pozbawionych niezgodności)
Przygotowywanie wymagań dla kontroli dostaw w momencie pierwszej dostawy we współpracy z działem kontroli
Participate in overall Project Management process jointly with Project Manager
Main partner for the Financial Strategy success of the project
Optimize financial aspects on the project Org. Tax, Hedging, Financing
Business Partnering:
provide finance advise and tutoring to the project team
set up technical expertise within the real and current concerns of the business to create value
enrich integration within the organization (functional intermediation)
ensure compliance of finance rules in project review preparation and throughout project execution
contribute on business agility and awareness
Supervision, analysis and support for overall finance topics of the project
Control the financial performance of the project and propose action plans to improve contract margin and cash profile as well as corrective action plans to mitigate identified risks
Raised "Early Warnings" when necessary to increase management attention
Add insight and accuracy to project financial information (Improve accuracy on forecasts, revenue, cash, cost, etc.)
Challenge and approve Project Financials (cash, competitiveness) as per DoA
Provide confirmation of Internal Transfer Pricing policies to procurement for the issuance of internal purchase orders
Control the interflows of Internal purchased orders
Ensure compliance with local regulations, especially for tax and statutory accounts purposes
Liaise with other finance expert functions (e.g. Tax and Customs, Treasury and Financing, Internal Audit & Risk Management, Accounting and Finance efficiency, etc.)
Cooperate with other expert functions (e.g. legal, platforms, Operational Excellence, etc.)
Establish strategic network with external financial players involved in the project
Contribute in negotiation processes to secure project success (customer and / or partner)
Support PM in risks and opportunities process and sign-off contingencies/committed savings
Partner with PM and CM in Contract & Claim Management (focus on finance topics & risks profile)
For partnership (consortium or JV), ensure follow up of the financial aspects in compliance with the partner agreements and alert in case of any deviation or risk profile for Alstom
Know and understand businesses portfolio and the operation of every business function
Nadzór nad poprawnością przepływów materiałowych, a w szczególności: przyjęciami dostaw do magazynu, konfekcjonowaniem materiałów na potrzeby produkcji, dostawami na linie produkcyjne, obsługa smartbinów, załadunkami materiałów do poddostawców i klientów
Nadzór nad poprawnością ruchów materiałowych w systemie SAP,
Nadzór nad ewakuacją pustych opakowań ze stanowisk produkcyjnych oraz materiałów niezgodnych z izolatek produkcyjnych,
Cykliczna inwentaryzacja materiałów oraz wyjaśnianie rozbieżności,
Monitorowanie materiałów krytycznych,
Procesowanie i archiwizacja dokumentacji magazynowej,
Śledzenie wskaźników KPI,
Aktywny udział w optymalizacji przepływów materiałowych oraz zasobów ludzkich na magazynie,
Dbanie o ciągły rozwój kompetencji podległych pracowników