1. Pracodawca
  2. Piaseczno
  3. ALTECOMO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ALTECOMO sp. z o.o.

JÓZEFOSŁAW, UL. GEODETÓW 23E

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Manager SPA & Wellness

Geodetów 23E, Józefosław (pow. piaseczyński)
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie operacyjne:
  • -Organizowanie i nadzorowanie codziennych działań
  • -Planowanie i kontrola procesów związanych z obsługą klientów
  • -Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
  • -Monitorowanie wyników finansowych i podejmowanie działań mających na celu osiągnięcie celów sprzedażowych
  • Zarządzanie personelem:
  • -Rekrutacja, szkolenie i motywowanie personelu
  • -Monitorowanie pracy pracowników i zapewnienie wysokiej jakości usług
  • -Planowanie grafików pracy i zarządzanie czasem pracy pracowników
  • -Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie wydajnością personelu
  • Zarządzanie sprzedażą i marketingiem:
  • -Stworzenie unikatowej oferty usług w tym ustalenie strategii sprzedażowej
  • -Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
  • -Współpraca z działem marketingu w kwestii prowadzenia mediów społecznościowych oraz tworzenia materiałów reklamowych (plakaty, ulotki etc.)
  • -Koordynowanie działań marketingowo-sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów
  • -Tworzenie ofert okazjonalnych (np. walentynki) oraz promocji
  • -Współpraca z managerem klubu w kwestii stworzenia oferty crosselingowej z pozostałymi usługami klubu
  • Zarządzanie zapasami i sprzętem:
  • -Monitorowanie i kontrola stanu zapasów produktów i materiałów potrzebnych do świadczenia usług
  • -Prowadzenie inwentaryzacji towarów oraz sprzętu
  • -Zarządzanie zamówieniami i relacjami z dostawcami
  • -Utrzymywanie sprzętu w bardzo dobrym stanie technicznym
  • Bezpieczeństwo i higiena:
  • -Zapewnienie przestrzegania zasad BHP zarówno przez personel, jak i przez klientów
  • -Zarządzanie procedurami związanymi z bezpieczeństwem, takimi jak ewakuacja w przypadku zagrożenia
  • Obsługa klienta:
  • -Zapewnienie wysokiej jakości usług i satysfakcji klientów
  • -Rozwiązywanie problemów i skarg klientów
  • -Zapewnienie pozytywnego doświadczenia klienta
  • Finanse:
  • -Opracowanie budżetu i monitorowanie kosztów
  • -Analiza finansowa i raportowanie wyników do managera klubu oraz zarządu
  • -Zarządzanie kosztami i maksymalizacja efektywności operacyjnej
  • Rozwój biznesu:
  • -Monitorowanie trendów i nowości w branży Spa & Wellness
  • -Tworzenie planów rozwoju i strategii rozwoju biznesu
  • -Wdrażanie nowych usług i produktów w celu zwiększenia rentowności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Geodetów 23, Piaseczno
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi regulacjami rachunkowymi i podatkowymi (pełna księgowość)
  • Przygotowywanie i księgowanie zapisów księgowych (rozliczenia międzyokresowe, rozliczenia przedpłat, transakcje bankowe, amortyzacja, odsetki, transakcje skarbowe)
  • Nadzór nad całością procesu księgowego, w tym nad prawidłowością operacji finansowych
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji (m.in. VAT, CIT, VAT-UE,PIT, PCC, GUS, ZUS)
  • Sporządzanie list płac i rozliczanie delegacji służbowych
  • Sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz miesięcznych raportów
  • Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji procesów księgowych i organizacji działu
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego oraz ich bieżące wdrażanie
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem, kompletowaniem i archiwizacją dokumentów księgowych
  • Weryfikacja dokumentów pod względem podatkowym i rachunkowym
  • Ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych
  • Dokładne i terminowe przeprowadzanie procesu zamknięcia miesiąca i roku
  • Współpraca z komórką kadrowo-płacową
  • Tworzenie zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych
Pokaż więcej >>
od 10000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik restauracji

Franciszka Klimczaka 1, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • tworzenie strategii prowadzenia lokalu
  • generowanie pomysłów na realizację planów sprzedażowych
  • prowadzenie regularnych spotkań z pracownikami (m.in. motywacyjne, miesięczne, odprawy)
  • współpraca z działem kadr, księgowości i finansów
  • dbanie o wizerunek lokalu
  • kontrola jakości obsługi gościa
  • skuteczna współpraca z Szefem Kuchni w zakresie zarządzania ofertą gastronomiczną restauracji
  • Współpraca z szefem kuchni odnośnie kontroli i optymalizacji food costu
  • ustawianie grafików pracowniczych
  • rozwój i motywowanie zespołu w tym szkolenia
  • realizowanie planów sprzedażowych
  • analizowanie wyników lokalu
  • sporządzanie raportów menadżerskich dla zarządu
Pokaż więcej >>
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Geodetów 23, Piaseczno
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi regulacjami rachunkowymi i podatkowymi (pełna księgowość)
  • Przygotowywanie i księgowanie zapisów księgowych (rozliczenia międzyokresowe, rozliczenia przedpłat, transakcje bankowe, amortyzacja, odsetki, transakcje skarbowe)
  • Nadzór nad całością procesu księgowego, w tym nad prawidłowością operacji finansowych
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji (m.in. VAT, CIT, VAT-UE,PIT, PCC, GUS, ZUS)
  • Sporządzanie list płac i rozliczanie delegacji służbowych
  • Sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz miesięcznych raportów
  • Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji procesów księgowych i organizacji działu
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego oraz ich bieżące wdrażanie
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem, kompletowaniem i archiwizacją dokumentów księgowych
  • Weryfikacja dokumentów pod względem podatkowym i rachunkowym
  • Ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych
  • Dokładne i terminowe przeprowadzanie procesu zamknięcia miesiąca i roku
  • Współpraca z komórką kadrowo-płacową
  • Tworzenie zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych
Pokaż więcej >>
od 10000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ALTECOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.