1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. DOM IM. J. KORCZAKA REGIONALNA PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNA W GDAŃSKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

DOM IM. J. KORCZAKA REGIONALNA PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNA W GDAŃSKU

Gdańsk, ul. Antoniego Abrahama 56

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Konserwator

Gdańsk
Wygasła: 23.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Dbanie o budynek oraz ogród Domu im. J.Korczaka
  • w tym: wykonywanie napraw bieżących
  • w tym prac: elektrycznych
  • hydraulicznych
  • stolarskich i innych zleconych przez Kierownika działu obsługowego oraz Dyrektora placówki; naprawa i konserwacja pralnic oraz prowadzenie bieżących zapisów w tym zakresie w rejestrach napraw; zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości
  • w tym instalacji i sprzętu elektrycznego oraz pozostałych instalacji i sprzętu kierownikowi działu; sprawdzanie sprzętu elektrycznego szczególnie będącego w użytkowaniu kuchni i zapisywanie przeglądów w zeszytach technicznych poszczególnych sprzętów
  • pielęgnacja ogrodu placówki (m.in. koszenie trawy
  • podlewanie kwiatów
  • odśnieżanie
  • utrzymywanie czystości
  • usuwanie liści i konarów drzew). Praca od poniedziałku do piątku
  • w godzinach: 7:45-15:45
Pokaż więcej >>
od 4 400 do 5 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw personalnych

Gdańsk
Wygasła: 06.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie spraw pracowniczych: - prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • - przetwarzanie dokumentów związanych z przyjęciem
  • zwolnieniem i pozostałymi sprawami pracowniczymi - prowadzenie rocznej ewidencji czasu pracy pracowników
  • - planowanie i kontrola realizacji urlopów wypoczynkowych i innych zwolnień z pracy
  • - prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników; przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich
  • przekazywanie ich do księgowości. - obsługa programu PŁATNIK
  • w szczególności zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń osób nimi objętych (ZUZ ZUA
  • ZUS ZZA
  • ZUS ZCZA
  • ZUS ZCNA
  • ZUS ZIUA
  • ZUS ZWUA) - wypełnianie wniosków i dokumentacji związanej ze świadczeniami emerytalnymi
  • rentowymi
  • świadczeniem rehabilitacyjnym
  • kapitałem początkowym pracowników - sporządzanie umów cywilnoprawnych - wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu pracownika i inn. informacji dot. zatrudnienia na wniosek instytucji lub pracownika obsługa programu KADRY 2. Wykonywanie sprawozdań i analiz dotyczących stanu i struktury zatrudnienia w Placówce (GUS
  • ZUS) 3. Prowadzenie rejestrów (pełnomocnictw
  • upoważnień). 4. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutycznej w Gdańsku dotyczących m.in. spraw kadrowych i innych procedur wynikających z konieczności właściwego funkcjonowania placówki. 5. Czuwanie nad realizacją procedur kontroli zarządczej. 6. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej praktyk studenckich i zawodowych: czuwanie nad uaktualnianiem umów zawartych ze szkołami policealnymi oraz wyższymi a także przyjmowanie podań studenckich. 7. Współpraca z BHPowcem w zakresie opracowania i uaktualniania dokumentów dotyczących przestrzegania przepisów w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Zgłaszanie pracowników oraz nadzorowanie terminowego wykonania szkoleń wstępnych oraz okresowych BHP. 8. Zgłaszanie pracowników oraz nadzorowanie terminowego wykonania badań lekarskich oraz uaktualniania pracowniczych książeczek zdrowia. 9. Zakup i prowadzenie ewidencji znaczków pocztowych zgodnie z wysyłaną korespondencją. 10. Wykonywanie spraw kancelaryjnych zgodnie z przyjętą Instrukcją kancelaryjną Domu
  • w tym: - przyjmowanie i przedkładanie Dyrektorowi Domu pism zastrzeżonych do jego wglądu lub podpisu
  • - ewidencjowanie pism z zewnątrz skierowanych do Domu
  • - rozdzielanie wpływów na poszczególne komórki organizacyjne
  • - wysyłanie korespondencji
  • przesyłek
  • - przyjmowanie i nadawanie faksów itp
  • - udzielanie informacji interesantom
  • - sporządzanie pism bieżących. - przetwarzanie dokumentów związanych z przyjęciem
  • zwolnieniem i pozostałymi sprawami pracowniczymi - prowadzenie rocznej ewidencji czasu pracy pracowników
  • - planowanie i kontrola realizacji urlopów wypoczynkowych i innych zwolnień z pracy
  • - obsługa programu PŁATNIK
  • w szczególności zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń osób nimi objętych. Praca od poniedziałku do piątku
  • w godzinach: 7:45-15:45
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pokojowa

Gdańsk
Wygasła: 17.01.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Dbanie o czystość i porządek w Domu im.J.Korczaka RPOT w Gdańsku
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie DOM IM. J. KORCZAKA REGIONALNA PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNA W GDAŃSKU, podziel się opinią i pomóż innym.