1. Pracodawca
  2. Suchy Las
  3. GMINA SUCHY LAS
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA SUCHY LAS

Suchy Las, ul. Szkolna 13

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (49) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 49 )

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budownictwa kubaturowego oraz infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 26.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości polega m.in. na prowadzeniu spraw finansowo - księgowych w zakresie rachunkowości organu, wprowadzaniu do ewidencji sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy oraz sporządzaniu na ich podstawie zbiorczych sprawozdań Gminy i bilansu skonsolidowanego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego należy
  • w szczególności:
  • 1) bieżące prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymaniem budynków i lokali, w szczególności Domem Osiedlowym w Biedrusku, świetlicami wiejskimi i osiedlowymi oraz dworcami w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych w tym rozliczanie kosztów utrzymania obiektów;
  • 2) prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem prac naprawczych, konserwacyjnych i remontowych w obiektach gminnych administrowanych przez Wydział Nieruchomości i Planowania Przestrzennego;
  • 3) realizacja zakupów sprzętu i zaopatrzenia na potrzeby funkcjonowania obiektów,
  • o których mowa powyżej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego należy w szczególności: prowadzenie procedur dotyczących przygotowywania projektów i uchwalania aktów planowania przestrzennego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości polega m.in. na prowadzeniu spraw finansowo - księgowych w zakresie rachunkowości organu, wprowadzaniu do ewidencji sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy oraz sporządzaniu na ich podstawie zbiorczych sprawozdań Gminy i bilansu skonsolidowanego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Komendant Straży Gminnej

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres realizowanych obowiązków na stanowisku Komendanta Straży Gminnej obejmuje
  • w szczególności:
  • a) organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej, zgodnie
  • z obowiązującymi przepisami prawa,
  • b) kierowanie bieżącą działalnością Straży i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  • c) sporządzanie harmonogramów czasu pracy podległych pracowników,
  • d) planowanie i dysponowanie budżetowymi środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie,
  • e) dysponowanie mieniem, środkami technicznymi oraz pojazdami oddanymi do dyspozycji Straży Gminnej, a także nadzór nad ich prawidłowym zabezpieczeniem,
  • f) sprawowanie nadzoru i organizowanie działań służbowo – operacyjnych podległych pracowników,
  • g) analiza sytuacji w zakresie porządku publicznego na terenie gminy Suchy Las i planowanie działań prewencyjnych,
  • h) sprawowanie nadzoru nad postępowaniem mandatowym realizowanym przez podległych Strażników,
  • i) współpraca z Policją, Strażą Pożarną oraz innymi instytucjami i jednostkami w zakresie wynikającym z przepisów prawa,
  • j) przyjmowanie i załatwianie wniosków i skarg mieszkańców, w zakresie kompetencji Straży Gminnej, w tym:
  • współpraca z mieszkańcami,
  • analiza wniosków i problemów zgłaszanych przez mieszkańców,
  • k) składanie sprawozdań Wójtowi Gminy i Komendantowi Wojewódzkiemu Policji oraz prowadzenie pełnej statystyki sprawozdawczej wymaganej przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Budowlano – Inwestycyjnego

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zarządzaniu pracą zespołu,
  • przygotowywaniu i dbaniu o prawidłowe rozliczanie budżetu,
  • współpracy z innymi wydziałami i referatami Urzędu Gminy,
  • nadzorze każdego z etapów inwestycyjnych,
  • przygotowywaniu i rozliczeniu umów z wykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
  • planowaniu i realizowaniu zakupów urządzeń teleinformatycznych i programów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, współpraca przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej,
  • konfigurowanie i ustawianie sprzętu komputerowego na stanowiskach pracy,
  • dokonywanie przemieszczeń sprzętu w urzędzie, realizacja wymiany sprzętu, ewidencjonowanie zmian lokalizacji sprzętu w oprogramowaniu statlook i przekazywanie informacji o przemieszczeniach do osoby odpowiedzialnej za ewidencję mienia w urzędzie,
  • terminowe przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia sprzętu na stan urzędu, współpraca z Referatem Wydatków w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i serwisowaniem sprzętu komputerowego, w tym sporządzanie umów, aneksów itp
  • ewidencjonowanie oprogramowania i licencji posiadanych przez urząd,
  • ewidencjonowanie sprzętu informatycznego obcego wykorzystywanego przez urząd, analizowanie zasadności kontynuowania umów, dbałość o terminowe przedłużanie umów lub zdawanie sprzętu zbędnego,
  • współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt informatyczny w zakresie serwisów i przeglądów gwarancyjnych i konserwacyjnych sprzętu,
  • wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu informatycznego, zapewnienie utrzymania sprawności technicznej i ciągłości funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń MFP,
  • opiniowanie przeznaczenia sprzętu przeznaczanego do likwidacji pod kątem możliwości sprzedaży lub przeznaczenia do utylizacji,
  • monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań w urzędzie, wdrażanie nowych technologii informatycznych,
  • administrowanie sprzętem komputerowym,
  • ewidencjonowanie i utrzymanie podpisów kwalifikowanych i elektronicznych oraz komercyjnych certyfikatów, dbałość o ich terminowe zamawianie i przedłużanie,
  • realizacja Polityki Bezpieczeństwa – w tym ochrona danych osobowych i zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa,
  • wsparcie w przygotowaniu wniosków w sprawie uzyskania dofinansowania w ramach projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
  • zgłaszanie zapotrzebowania i organizacja szkoleń dla użytkowników z pakietu Office,
  • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemu i obsługiwanie obrad sesji Rady Gminy oraz transmisji sesji on-line, obsługa techniczna dyskusji publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. komunalnych i drogownictwa w Referacie Komunalnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. komunalnych i drogownictwa w Referacie Komunalnym obejmuje:
  • - prowadzenie spraw z zakresu zarządzania pasem drogowym, w tym
  • w szczególności prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji
  • w zakresie:
  • • zajęcia pasa drogowego,
  • • lokalizacji i umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasach dróg gminnych,
  • - bieżące współprowadzenie spraw z zakresu utrzymania mienia komunalnego, w tym
  • w szczególności zarządzanie obiektami gminnymi oraz elementami małej architektury (m. in. place zabaw, parki, skwery, boiska, zdroje i kurtyny wodne, toaleta publiczna):
  • • realizowanie procedury analizy rynku i zamówień publicznych,
  • • rozliczanie zadań,
  • • weryfikacja dokumentów dotyczących płatności,
  • - współprowadzenie pozostałych spraw związanych z pracami komunalnymi,
  • - współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej Suchy Las Sp. z o.o
  • w zakresie utrzymania porządku pasa drogowego, utrzymania zieleni, sprzątania nieczystości zwierzęcych, i innych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 18.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega, m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie inwestycji budowy obiektów kubaturowych, remontów gminnych obiektów oświatowych i innych oraz budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  • w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 09.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
  • • administrowanie sprzętem serwerowym i sieciowym,
  • • administrowanie lokalnymi systemami informatycznymi, w tym utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych, zapewnienie odpowiedniej wydajności systemów, instalacja nowych wydań i poprawek, zarządzanie kontami użytkowników oraz uprawnieniami, zarządzanie kopiami awaryjnymi systemów i baz danych, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa określonych w politykach bezpieczeństwa i instrukcjach zarządzania systemami, monitorowanie i utrzymanie warunków technicznych infrastruktury sprzętowo-programowej w celu zapewnienia ciągłości i efektywności pracy,
  • • bieżąca rozbudowa sieci, dokonywanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń, rozdzielanie infrastruktury teleinformatycznej na poziomie logicznym i fizycznym, budowa podsieci wraz tworzeniem dokumentacji technicznej wypracowanych rozwiązań,
  • • administrowanie i zarządzaniem wirtualnymi centralami telefonicznymi SIP/VoIP,
  • • monitorowanie utrzymywanych systemów i automatyzacja tego procesu,
  • • administrowanie sprzętem komputerowym użytkowników,
  • • nadzór nad bezpieczeństwem infrastruktury,
  • • współpraca z innymi zespołami na rzecz rozwiązywania incydentów i problemów w zarządzanych systemach,
  • • realizowanie procesu bezpośredniego wsparcia użytkowników usług informatycznych w celu zapewnienia ciągłości działania,
  • • udział w projektach wdrażania nowych systemów i aplikacji, wspieranie prac rozwojowych zarządzanych systemów,
  • • identyfikowanie obszarów wymagających poprawy jakości świadczonych usług informatycznych,
  • • planowanie i uczestniczenie w realizacji zakupów urządzeń i programów oraz rozbudowy sieci, zgodnie z przepisami Prawo Zamówień Publicznych,
  • • wsparcie w zakresie obsługi e-PUAP, podpisu elektronicznego, korespondencji elektronicznej,
  • • wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
  • • dbałość o realizację zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów wykonujących zadania publiczne oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym wskazywanie istotnych zmian, proponowanie rozwiązań,
  • • współpraca z pozostałymi stanowiskami informatycznymi i zastępowanie ich w przypadku nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 17.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
  • • administrowanie sprzętem serwerowym i sieciowym,
  • • administrowanie lokalnymi systemami informatycznymi, w tym utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych, zapewnienie odpowiedniej wydajności systemów, instalacja nowych wydań i poprawek, zarządzanie kontami użytkowników oraz uprawnieniami, zarządzanie kopiami awaryjnymi systemów i baz danych, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa określonych w politykach bezpieczeństwa i instrukcjach zarządzania systemami, monitorowanie i utrzymanie warunków technicznych infrastruktury sprzętowo-programowej w celu zapewnienia ciągłości i efektywności pracy,
  • • bieżąca rozbudowa sieci, dokonywanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń, rozdzielanie infrastruktury teleinformatycznej na poziomie logicznym i fizycznym, budowa podsieci wraz tworzeniem dokumentacji technicznej wypracowanych rozwiązań,
  • • administrowanie i zarządzaniem wirtualnymi centralami telefonicznymi SIP/VoIP,
  • • monitorowanie utrzymywanych systemów i automatyzacja tego procesu,
  • • administrowanie sprzętem komputerowym użytkowników,
  • • nadzór nad bezpieczeństwem infrastruktury,
  • • współpraca z innymi zespołami na rzecz rozwiązywania incydentów i problemów w zarządzanych systemach,
  • • realizowanie procesu bezpośredniego wsparcia użytkowników usług informatycznych w celu zapewnienia ciągłości działania,
  • • udział w projektach wdrażania nowych systemów i aplikacji, wspieranie prac rozwojowych zarządzanych systemów,
  • • identyfikowanie obszarów wymagających poprawy jakości świadczonych usług informatycznych,
  • • planowanie i uczestniczenie w realizacji zakupów urządzeń i programów oraz rozbudowy sieci, zgodnie z przepisami Prawo Zamówień Publicznych,
  • • wsparcie w zakresie obsługi e-PUAP, podpisu elektronicznego, korespondencji elektronicznej,
  • • wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
  • • dbałość o realizację zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów wykonujących zadania publiczne oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym wskazywanie istotnych zmian, proponowanie rozwiązań,
  • • współpraca z pozostałymi stanowiskami informatycznymi i zastępowanie ich w przypadku nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
  • • administrowanie środowiskami opartymi o systemy operacyjne i platformy
  • MS Windows, Linux/Unix, MS Office 365,
  • • administrowanie i zarządzanie urządzeniami firmy Fortinet,
  • • administrowanie i zarządzanie rozwiązaniami firmy Cisco opartymi o systemy IOS i NX-OS,
  • • administrowanie i zarządzaniem centralami telefonicznymi SIP/VoIP opartymi o rozwiązanie Asterisk,
  • • administrowanie i zarządzaniem sieciami TCP/IP,
  • • administrowanie i zarządzaniem platform wirtualizacyjnych: VMware, Microsoft HyperV,
  • • administrowanie i zarządzeniem wraz z backupem relacyjnych baz danych SQL w szczególności: MS SQL, FireBird, PostgreSQL,
  • • administrowanie systemem dziedzinowym jednostki ( Rekord SI Ratusz)
  • • wdrażanie nowych technologii informatycznych i oprogramowania w urzędzie,
  • • administrowanie sprzętem komputerowym, systemami informatycznymi, siecią i zasobami oprogramowania urzędu, w tym nadzór nad aktualizacjami i legalnością oprogramowania,
  • • wykonywanie planowych sprawdzeń prawidłowości wykonanych backupów,
  • • planowanie nowoczesnych i optymalnych rozwiązań sieciowo-sprzętowych dla urzędu, adekwatnych do potrzeb i zapewniających ciągłość działania,
  • • bieżąca rozbudowa sieci, dokonywanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń, rozdzielanie infrastruktury teleinformatycznej na poziomie logicznym i fizycznym, budowa podsieci,
  • • monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań w urzędzie, wdrażanie nowych technologii informatycznych i oprogramowania,
  • • planowanie i uczestniczenie w realizacji zakupów urządzeń i programów oraz rozbudowy sieci, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • • wsparcie w zakresie obsługi e-PUAP, podpisu elektronicznego, korespondencji elektronicznej,
  • • realizacja Polityki Bezpieczeństwa – w tym ochrona danych osobowych i zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa,
  • • wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu informatycznego,
  • • wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
  • • dbałość o realizację zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów wykonujących zadania publiczne oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym wskazywanie istotnych zmian, proponowanie rozwiązań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 10.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
  • • planowaniu i realizowaniu zakupów urządzeń teleinformatycznych i programów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, współpraca przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej,
  • • konfigurowanie i ustawianie sprzętu komputerowego na stanowiskach pracy,
  • • dokonywanie przemieszczeń sprzętu w urzędzie, realizacja wymiany sprzętu, ewidencjonowanie zmian lokalizacji sprzętu w oprogramowaniu statlook i przekazywanie informacji o przemieszczeniach do osoby odpowiedzialnej za ewidencję mienia w urzędzie,
  • • terminowe przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia sprzętu na stan urzędu, współpraca z Wydziałem Finansowym w tym zakresie
  • • prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i serwisowaniem sprzętu komputerowego, w tym sporządzanie umów, aneksów itp
  • • ewidencjonowanie oprogramowania i licencji posiadanych przez urząd,
  • • ewidencjonowanie sprzętu informatycznego obcego wykorzystywanego przez urząd, analizowanie zasadności kontynuowania umów, dbałość o terminowe przedłużanie umów lub zdawanie sprzętu zbędnego,
  • • współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt informatyczny w zakresie serwisów i przeglądów gwarancyjnych i konserwacyjnych sprzętu,
  • • wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu informatycznego, zapewnienie utrzymania sprawności technicznej i ciągłości funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń MFP,
  • • opiniowanie przeznaczenia sprzętu przeznaczanego do likwidacji pod kątem możliwości sprzedaży lub przeznaczenia do utylizacji,
  • • monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań w urzędzie, wdrażanie nowych technologii informatycznych,
  • • administrowanie sprzętem komputerowym,
  • • ewidencjonowanie i utrzymanie podpisów kwalifikowanych i elektronicznych oraz komercyjnych certyfikatów, dbałość o ich terminowe zamawianie i przedłużanie,
  • • realizacja Polityki Bezpieczeństwa obowiązującej w urzędzie – w tym ochrona danych osobowych i zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa,
  • • wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
  • • zgłaszanie zapotrzebowania i organizacja szkoleń dla użytkowników z pakietu Office,
  • • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemu i obsługiwanie obrad sesji Rady Gminy Suchy Las oraz transmisji sesji on-line, obsługa techniczna dyskusji publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. ewidencji ludności w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. ewidencji ludności polega przede wszystkim na prowadzeniu wszelkich spraw związanych z ewidencją ludności i dowodami osobistymi. W szczególności do zadań stanowiska należy:
  • - przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych (zameldowania i wymeldowania),
  • - prowadzenie rejestru mieszkańców,
  • - prowadzenie postępowań w sprawie wymeldowania, zameldowania lub zaniechania tych czynności w drodze decyzji administracyjnej,
  • - przyjmowanie i opracowywanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
  • - nadawanie numeru PESEL,
  • - udostępnianie danych lub wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL i rejestru dowodów osobistych,
  • - prowadzenie rejestru wyborców itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. administracyjno – prawnych w Biurze Rady Gminy Urzędu Gminy Suchy Las

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 22.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku ds. administracyjno – prawnych w Biurze Rady Gminy Urzędu Gminy Suchy Las szczególności należeć będzie:
  • - redagowanie i weryfikacja projektów pism, uchwał, regulaminów, statutów, zarządzeń, umów, porozumień, itp.,
  • - udział w organizacji konsultacji społecznych i współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Suchy Las,
  • - prowadzenie postępowań o udostępnienie informacji publicznej,
  • - wsparcie Sekretarza Gminy w realizacji zadań powierzonych przez Wójta Gminy, w tym w szczególności zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad gminnymi spółkami komunalnymi,
  • - zastępowanie stanowiska ds. obsługi Biura Rady
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. współpracy z organizacjami i oświaty w Referacie Oświaty i Sportu

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • a) prowadzenie spraw w zakresie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in.:
  • - ogłaszanie otwartych konkursów ofert i prowadzenie postępowania konkursowego,
  • - koordynowanie realizacji zadań objętych konkursami (bieżąca kontrola),
  • - redagowanie umów dla rozstrzygniętych konkursów oraz w ramach tzw. małych zleceń,
  • - rozliczanie zadań pod względem merytorycznym i finansowym,
  • - organizowanie sprawozdawczości: częściowej i końcowej,
  • b) prowadzenie spraw z zakresu realizacji ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie, w tym m.in.:
  • - bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sferze realizacji zadań publicznych,
  • - opracowywanie projektów uchwał w zakresie gminnych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  • - sporządzanie rocznych sprawozdań z gminnego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  • - prowadzenie wykazu organizacji pozarządowych działających na terenie gminy Suchy Las,
  • c) prowadzenie spraw z zakresu oświaty, w tym m.in.:
  • - zadania dotyczące działalności szkół i przedszkoli, w tym obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO,
  • - stypendia szkolne,
  • - nagrody dla absolwentów szkół,
  • - dofinansowanie młodocianych pracowników,
  • - dokształcanie nauczycieli,
  • - awans zawodowy nauczycieli,
  • - dotacje podręcznikowe,
  • - gromadzenie danych merytorycznych i finansowych odnośnie wymienionych zadań oraz ich przetwarzanie i ewidencjonowanie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 19.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega, m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie inwestycji budowy obiektów kubaturowych, remontów gminnych obiektów oświatowych i innych. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Gminną Pracownią Urbanistyczną oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatku w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 06.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przyjmowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, informacji podatkowych dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz innych materiałów mających zastosowanie przy wymiarze zobowiązań podatkowych,
  • weryfikacja danych zawartych w przedkładanych informacjach podatkowych,
  • określanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatków lokalnych tj. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego,
  • bieżące wprowadzanie do komputerowej bazy danych, zmian otrzymanych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu oraz innych zmian na podstawie wpływającej dokumentacji m.in. z sądów,
  • przygotowywanie projektów decyzji przypisów i odpisów zobowiązań podatkowych,
  • kompletowanie wpływających od osób fizycznych wniosków w sprawach umorzenia podatków oraz opracowywanie projektów stosownych aktów (decyzji, postanowień i odwołań do Samorządowego Kolegium Odwoławczego),
  • sporządzanie sprawozdań/zestawień,
  • wydawanie osobom fizycznym zaświadczeń w sprawach podatkowych,
  • przeprowadzanie oględzin w terenie i kontroli podatkowych u osób fizycznych,
  • współpraca z innymi instytucjami (m.in. sądy, prokuratura, ZUS, GUS, KRUS) oraz z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy w zakresie spraw podatkowych,
  • przygotowanie i przekazywanie akt do archiwum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Gminną Pracownią Urbanistyczną oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. obsługi interesantów w Wydziale Organizacyjnym

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. obsługi interesantów polega m.in. na: informowaniu klientów o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, o niezbędnych dokumentach i właściwych komórkach merytorycznych; wydawaniu formularzy; obsłudze systemu kasowego i terminala płatniczego w zakresie wpłat opłaty skarbowej; odbieraniu telefonów (udzielaniu informacji lub łączeniu z właściwymi osobami); przyjmowaniu pism oraz potwierdzaniu ich odbioru, obsłudze kancelaryjnej Urzędu w zakresie korespondencji przychodzącej (w tym rejestrowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów); prowadzeniu Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego, ustalaniu terminu wizyt klientów w sprawach dotyczących ewidencji ludności
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych

Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na:
  • • przygotowywaniu procesów inwestycyjnych,
  • • nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem,
  • • dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia
  • Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Gminną Pracownią Urbanistyczną oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, Polska
Wygasła: 21.10.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 01.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 17.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. gospodarki nieruchomościami

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 13.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości wydatkowej

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 20.03.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 23.01.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. planowania i prognozowania finansowego

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 22.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. pomocy publicznej

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 22.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 24.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 10.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 07.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 14.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjno-Gospodarczym

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 18.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjno-Gospodarczym

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 18.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 06.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Budowlano - Inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 25.09.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 19.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. księgowości wydatkowej

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 15.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Informacji Przestrzennej i Architektury

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 03.04.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. księgowości wydatkowej w Referacie Wydatków Budżetowych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 20.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Wydziale Organizacyjno-Gospodarczym

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 20.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 13.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds.budowlano-inwestycyjnych

Suchy Las (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 16.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne