1. Pracodawca
  2. Głogów
  3. STS Marek Hanaczewski
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

STS Marek Hanaczewski

Głogów, ul. Andromedy 19/2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Pracownik administracyjno-biurowy

Piastowska 5, Głogów
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja zwrotów towarów od klienta oraz uzupełnianie stanów magazynowych na sklepie internetowym
  • obsługa sprzedaży (wystawianie nowych produktów, usupełnianie opisów, sprawdzanie treści ogłoszeń)
  • wystawianie faktur, PZ, WZ w systemie Comarch
  • pakowanie towarów na magazynie
  • przygotowywanie ofert z uwzględnieniem marży, kosztów transportu itp
  • odbieranie telefonów od klientów (pytania o produkty, zamówienia telefoniczneitp.)
  • przekazywanie faktur do księgowości (nie wymagamy zaawansowanej wiedzy księgowej), praca administracyjnia, kompletowanie dokumentacji produktów itp
  • kontakt z kurierami, monitorowanie umów kurierskich
  • zakupy towarów u dostawców
Pokaż więcej >>
od 2500 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Piastowska 5, Głogów
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja zwrotów towarów od klienta oraz uzupełnianie stanów magazynowych na sklepie internetowym
  • wystawianie faktur, PZ, WZ w systemie Comarch
  • w razie potrzeby pakowanie towarów na magazynie
  • przygotowywanie ofert z uwzględnieniem marży, kosztów transportu itp
  • odbieranie telefonów od klientów (pytania o produkty, zamówienia telefoniczne itp.)
  • przekazywanie faktur do księgowości (nie wymagamy zaawansowanej wiedzy księgowej), praca administracyjnia, kompletowanie dokumentacji produktów itp
  • kontakt z kurierami, monitorowanie umów kurierskich
Pokaż więcej >>
od 2800 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne