1. Pracodawca
  2. Jelenia Góra
  3. LASHES BY TATIANA TETIANA SHKURYNSKA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

LASHES BY TATIANA TETIANA SHKURYNSKA

Jelenia Góra, ul. Krótka 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (32) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 32 )

Inspektor nadzoru robót elektrycznych

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • współpraca przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej (SWZ, opis przedmiotu zamówienia) dla prac projektowych i robót budowlanych w branży elektrycznej,
  • udział w procedurach udzielenia zamówień publicznych (Prawo zamówień publicznych),
  • kontrola wypełniania warunków umów zawartych przez Uczelnię z wykonawcami,
  • prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków w branży elektrycznej,
  • koordynacja zadań w procesie inwestycyjnym i remontowym,
  • nadzór nad realizowanymi robotami remontowymi i inwestycyjnymi,
  • możliwe zatrudnienie na część etatu (nie mniej niż 1/2)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sekcji Rachuby Płac

Lublin
Wygasła: 23.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • -pełnienie nadzoru nad wewnętrznymi rozliczeniami
  • w tym z pracownikami
  • studentami Uniwersytetu (m.in. nadzorowanie wypłat wynagrodzeń
  • stypendiów)
  • zleceniobiorcami -rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach obowiązków płatnika tego podatku od realizowanych wypłat
  • w tym sporządzanie deklaracji rocznych oraz w wybranym zakresie nadzór nad ich sporządzaniem -kompleksową obsługę programu Płatnik
  • w tym współpracę z innymi jednostkami Uniwersytetu -kontrolę nad prawidłowym obliczaniem i pobieraniem podatków
  • zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne
  • zdrowotne i Fundusz Pracy -sporządzanie lub nadzór nad opracowaniem sprawozdań wynikających ze sprawozdawczości GUS
  • MNiSW
  • inne z zarządzanego obszaru -sporządzanie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń i zasiłków dla celów sprawozdawczych i kontrolnych
  • w tym planu oraz wykonania funduszu wynagrodzeń na dany rok -planowanie
  • organizowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad terminową i prawidłową pracą podległych pracowników Sekcji -rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych mających na celu prawidłowe wykonywanie obowiązków i sprawne działanie podległej Sekcji -współpraca i współdziałanie z dostawcą programu płacowego w zakresie obsługi programu komputerowego i realizacji bieżących potrzeb
  • -współpraca z Działem Księgowości w zakresie uzgadniania kosztów wynagrodzeń
  • podatków
  • składek ZUS
  • potrąceń z wynagrodzeń i inne -opracowywanie projektów zarządzeń
  • przygotowywanie pism
  • zestawień i informacji zakresu powierzonych zadań oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej Sekcji -rozliczanie czasu pracy oraz dbanie o podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. płac

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • pełnienie nadzoru nad wewnętrznymi rozliczeniami, w tym z pracownikami, studentami Uniwersytetu (m.in. nadzorowanie wypłat wynagrodzeń, stypendiów), zleceniobiorcami,
  • rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach obowiązków płatnika tego podatku od realizowanych wypłat, w tym sporządzanie deklaracji rocznych oraz w wybranym zakresie nadzór nad ich sporządzaniem,
  • kompleksową obsługę programu Płatnik, w tym współpracę z innym jednostkami Uniwersytetu,
  • kontrolę nad prawidłowym obliczaniem i pobieraniem podatków, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne
  • i Fundusz Pracy,
  • sporządzanie lub nadzór nad opracowaniem sprawozdań wynikających ze sprawozdawczości GUS, MNiSW, inne z zarządzanego obszaru,
  • sporządzanie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń i zasiłków dla celów sprawozdawczych i kontrolnych, w tym planu oraz wykonania funduszu wynagrodzeń na dany rok,
  • planowanie, organizowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad terminową
  • i prawidłową pracą podległych pracowników Sekcji,
  • rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych mających na celu prawidłowe wykonywania obowiązków i sprawne działanie podległej Sekcji,
  • współpraca i współdziałanie z dostawcą programu płacowego w zakresie obsługi programu komputerowego i realizacji bieżących potrzeb,
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie uzgadniania kosztów wynagrodzeń, podatków, składek ZUS, potrąceń z wynagrodzeń i inne,
  • opracowywanie projektów zarządzeń, przygotowywanie pism, zestawień i informacji
  • z zakresu powierzonych zadań oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej Sekcji,
  • rozliczanie czasu pracy oraz dbanie o podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w zespole ds. zamówień publicznych

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach komisji przetargowych, w tym Obsługa sekretarska komisji przetargowych oraz udział w pracach komisji przetargowych
  • Przygotowywanie pism i ogłoszeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w szczególności: sporządzanie ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, sporządzanie projektów umów o zamówienie publiczne, sporządzanie projektów umów ramowych, opracowywanie właściwej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz opracowywaniem projektów tychże dokumentów,
  • Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w zakresie prowadzonych przez Dział Zakupów i Zamówień Publicznych spraw
  • Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów normatywnych zewnętrznych i wewnętrznych związanych w wykonywanymi obowiązkami
  • Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, jednostkami i instytucjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny pracownik ds. płac

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • naliczanie wynagrodzeń dla Pracowników naukowych oraz osób niebędących nauczycielami,
  • rozliczenie umów cywilnoprawnych,
  • naliczanie stypendiów,
  • sporządzanie korekt,
  • sporządzanie rozliczeń z US, ZUS, PPK,
  • sporządzanie raportów do GUS oraz innych instytucji,
  • wystawianie zaświadczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. komercjalizacji nauki

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie razem z naukowcami ofert handlowych dotyczących zastosowań nauki,
  • poszukiwanie klientów dla usług badawczych, negocjowanie warunków i zawieranie umów,
  • doskonalenie regulacji wewnętrznych dotyczących komercjalizacji nauki,
  • prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do naukowców i rynku
  • celem działań będzie uzyskiwanie przychodów ze sprzedaży usług badawczych, wyników badań naukowych i prac rozwojowych oraz know-how związanego z tymi wynikami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

strażnik/strażniczka ochrony mienia

Lublin
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do zakresu wykonywanych zadań należeć będą m.in.: Zadania główne : pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy; monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
  • studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni; reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę; obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej; kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni; nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni; reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń; podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków; patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie. Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika: patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego; zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie do Rejestru Dyżurów; prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu; monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze; ochrona obiektów
  • w których trwają organizowane konferencje
  • wystawy
  • imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów; obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Lublin
Wygasła: 06.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach organizacyjnych Uczelni
  • - nadzór nad realizacją nakazów
  • postanowień
  • wniosków określonych przez wewnętrzne oraz zewnętrzne jednostki kontrolujące stan bhp na Uczelni - doradztwo w stosowaniu przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy na Uczelni - bieżące informowanie Władz Uczelni o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia - sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje rozwiązań technicznych i organizacyjnych
  • mających na celu poprawę warunków pracy - udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy
  • wewnętrznych zarządzeń
  • regulaminów i instrukcji ogólnych oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy - opracowywanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych - badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków profilaktycznych i kontrola ich realizacji - prowadzenie rejestrów
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • chorób zawodowych
  • a także badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy - dokonywanie oceny ryzyka zawodowego
  • które wiąże się z wykonywaną pracą - przeprowadzanie instruktażu ogólnego z zakresu bhp pracowników Uczelni
  • a także studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz uczestników studiów doktoranckich - organizacja i przeprowadzanie szkoleń okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - współpraca z laboratoriami upoważnionymi
  • zgodnie z odrębnymi przepisami do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych występujących w środowisku pracy - współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań w celu przestrzegania zasad bhp w trybie i zakresie ustalonym w odrębnych przepisach
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. remontów

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • współpracę z innymi pracownikami przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej (SWZ, opis przedmiotu zamówienia, kosztorys, przedmiar robót) dla prac remontowych w branży budowlanej;
  • udział w procedurach udzielenia zamówień publicznych (przetargi, zapytania ofertowe);
  • przygotowywanie dokumentacji do zamówień realizowanych w oparciu o regulamin zakupów
  • na KUL;
  • kontrolę wypełniania warunków umów zawartych przez uczelnię z wykonawcami, dostawcami;
  • przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń awaryjnych w systemie elektronicznym;
  • koordynację zadań w procesie remontowym;
  • bieżącą kontrolę stanu technicznego budynków;
  • nadzór nad bieżącą konserwacją i dokonywaniem napraw budynków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant IT

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wsparcie wdrożenia systemu informatycznego w obszarze finansowo-księgowym oraz płacowym
  • utrzymanie słowników determinujących działanie systemu informatycznego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 19.04.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • współpraca przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej (SWZ, opis przedmiotu zamówienia) dla prac projektowych i robót budowlanych w branży elektrycznej;
  • udział w procedurach udzielenia zamówień publicznych (Prawo zamówień publicznych);
  • kontrola wypełniania warunków umów zawartych przez Uczelnię z wykonawcami;
  • prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków w branży elektrycznej;
  • koordynacja zadań w procesie inwestycyjnym i remontowym;
  • nadzór nad realizowanymi robotami remontowymi i inwestycyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektromonter

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • konserwacja, sprawdzanie i utrzymywanie prawidłowego działania instalacji elektrycznych w budynkach Uniwersytetu,
  • prace remontowe, usuwanie awarii instalacji elektrycznych w budynkach Uniwersytetu,
  • monitoring prawidłowej pracy urządzeń i elementów zamontowanych na instalacjach elektrycznych,
  • wymiana urządzeń i elementów zamontowanych na instalacjach elektrycznych w budynkach Uniwersytetu,
  • wykonywanie okresowych pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowych wraz z opracowaniem protokołów,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sekcji ds. ewidencji i kontroli majątku

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • koordynowanie działań w zakresie zarządzania rzeczowymi składnikami majątku uczelni, ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji i inwentaryzacji;
  • nadzór nad sprawami związanymi z powierzaniem pracownikom odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie;
  • koordynowanie działań w zakresie zmiany likwidacji, wyceny i sprzedaży majątku uczelni;
  • sporządzanie planów inwentaryzacji oraz ich realizacja;
  • weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych;
  • organizowanie pracy własnej i podległego personelu, tworzenie właściwej atmosfery pracy w dziale;
  • ustalanie i aktualizowanie zakresu obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień dla podległych pracowników;
  • dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracy podległych pracowników;
  • sporządzanie sprawozdań z wykonanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant IT

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie dokumentacji służącej do uruchomienia przetargów na dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usług (opisy przedmiotu zamówienia, wraz z szacowaniami wartości),
  • udział w pracach komisji przetargowych dotyczących zakupów sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania, usług, itp.,
  • prowadzenie zakupów zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,
  • analiza wniosków zakupowych (opiniowanie wniosków, nadawanie priorytetów, współpraca z komisją zakupową),
  • aktualizacja SWIF (Słownik Wewnętrznej Informacji Finansowej) w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (aktualizacja cen oraz modyfikacja opisów, dodawanie nowego asortymentu),
  • prowadzenie umów w ramach działalności DTI na zlecenie przełożonych (kontrola wartości umów, obsługa formalna oraz pomoc w rozliczaniu faktur),
  • pomoc w przygotowywaniu zapotrzebowań,
  • pomoc w przygotowywaniu planu zamówień publicznych oraz aktualizacja planu,
  • dokumentowanie własnej pracy w systemie zgłoszeń,
  • przekazywanie przełożonym swoich uwag w zakresie usprawnień pracy, polepszenia warunków pracy,
  • dbanie o dobre imię KUL, całego zespołu pracowniczego oraz o dobrą atmosferę pracy,
  • przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, instrukcji p.pożarowej, dyscypliny regulaminu Pracy i udziału w szkoleniach BHP i p. poż.,
  • realizacja innych zadań i poleceń przełożonego związanych z działalnością DTI ,
  • wynikających z aktualnych potrzeb KUL,
  • podnoszenie kwalifikacji w zakresie stosowanych i planowanych technologi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Finansowego

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • obsługa finansowa Uniwersytetu w zakresie regulowania zobowiązań,
  • weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym oraz badanie legalności dokumentów finansowych stanowiących podstawę do realizacji zobowiązań, w tym faktur zakupu, krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
  • pełnienie nadzoru nad wewnętrznymi rozliczeniami, w tym z pracownikami, studentami Uniwersytetu (m.in. nadzorowanie wypłat wynagrodzeń, stypendiów), zleceniobiorcami,
  • rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach obowiązków płatnika tego podatku od realizowanych wypłat, w tym sporządzanie deklaracji rocznych oraz w wybranym zakresie nadzór nad ich sporządzaniem,
  • kompleksowa obsługa programu Płatnik, w tym współpraca z innym jednostkami Uniwersytetu,
  • kontrola nad prawidłowym obliczaniem i pobieraniem podatków, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy,
  • sporządzanie lub nadzór nad opracowaniem sprawozdań wynikających ze sprawozdawczości GUS, MNiE, inne z zarządzanego obszaru,
  • sporządzanie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń i zasiłków dla celów sprawozdawczych i kontrolnych, w tym planu oraz wykonania funduszu wynagrodzeń na dany rok,
  • obsługa systemu bankowości elektronicznej,
  • prowadzenie współpracy z bankiem w zakresie otwierania i zamykania rachunków bankowych, obsługi kart płatniczych, wypłaty dewiz, obrotu czekowego oraz realizacji innych transakcji, w tym zakładanie lokat,
  • planowanie, organizowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad terminową i prawidłową pracą podległych pracowników Działu Finansowego,
  • rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych mających na celu prawidłowe wykonywania obowiązków i sprawne działanie podległego działu,
  • współpraca i współdziałanie z dostawcą programu płacowego w zakresie obsługi programu komputerowego i realizacji bieżących potrzeb,
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie uzgadniania kosztów wynagrodzeń, podatków, składek ZUS, potrąceń z wynagrodzeń i inne,
  • opracowywanie projektów zarządzeń, przygotowywanie pism, zestawień i informacji z zakresu powierzonych zadań oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej Działu Finansowego,
  • rozliczanie czasu pracy oraz dbanie o podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Programista aplikacji mobilnych

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Udział w tworzeniu nowych aplikacji z zakresu wirtualnej obsługi pracowników i studentów;
  • Współpraca z zespołem programistów, testerów, wdrożeniowców i analityków;
  • Opracowanie dokumentacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Bazodanowy Oracle

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • instalacja oraz konfiguracja SZBD Oracle oraz środowiskiem uruchomieniowym baz danych oraz szyną danych;
  • instalacja poprawek;
  • administracja powierzonych rozwiązań;
  • strojenie bazy danych, serwera aplikacji oraz szyny danych;
  • zarządzanie systemem dostępowym oraz użytkownikami bazodanowymi;
  • utrzymanie rotacji danych w instancjach developerskich;
  • współpraca z programistami przy optymalizacji kodu oprogramowania;
  • rozwój bibliotek współdzielonych oraz procedur składowanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sekcji ds. ewidencji i kontroli majątku w Dziale Administracji Obiektami KUL

Lublin
Wygasła: 14.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • -koordynowanie działań w zakresie zarządzania rzeczowymi składnikami majątku uczelni
  • ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji i inwentaryzacji; -koordynowanie działań w zakresie likwidacji
  • przeceny i sprzedaży majątku uczelni; -sporządzanie planów inwentaryzacji oraz czuwanie nad ich terminową realizacją; -sporządzanie sprawozdań z wykonanych zadań; -nadzór nad sprawami związanymi z powierzaniem pracownikom odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; -weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych; -organizowanie pracy własnej i podległego personelu
  • tworzenie właściwej atmosfery pracy w dziale; -ustalanie i aktualizowanie zakresu obowiązków
  • odpowiedzialności i uprawnień dla podległych pracowników; -dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracy podległych pracowników; -prowadzenie ewidencji obecności w pracy pracowników oraz kart rozliczeniowych czasu pracy; -planowanie i udzielanie urlopów wypoczynkowych zgodnie z Kodeksem Pracy
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 4 520 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strażnik Ochrony Mienia

Lublin
Wygasła: 18.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Zakres zadań: pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy; monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
  • studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni; reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę; obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni; reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków; patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie. 2. Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika: patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego; zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie ich do Rejestru Dyżurów; prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu; monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze; ochrona sal i obiektów
  • w których trwają organizowane konferencje
  • wystawy
  • imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów; obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz

Kazimierz Dolny
Wygasła: 01.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - dokonywanie jakościowej oceny surowców
  • półproduktów oraz gotowych potraw
  • prawidłowe przechowywanie ich
  • oszczędne gospodarowanie nimi i zapobieganie ich stratom; - wykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z obowiązującą recepturą; - porcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych; - przygotowywanie surowców do produkcji posiłków oraz obsługa procesów technologicznych w kuchni ( z użyciem narzędzi i maszyn); - terminowe przygotowywanie posiłków zamówionych przez gości obiektu; - utrzymanie porządku w pomieszczeniach
  • zmywanie naczyń
  • sprzętu i urządzeń kuchennych oraz dezynfekcja; - kwaterowanie gości indywidualnych i grup; - wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Rajchertówki
  • tj. obsługa bieżących rezerwacji
  • w szczególności: przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji pokoi gościnnych telefonicznie i na portalach internetowych
  • dbałość o właściwą obsługę gości wynajmujących pokoje. MIEJSCE PRACY: Kazimierz Dolny
  • Rajchertówka BED & BREAKFAST ul. Puławska 94
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strażnik Ochrony Mienia

Lublin
Wygasła: 01.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Zakres zadań: pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy; monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
  • studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni; reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę; obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni; reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków; patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie. 2. Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika: patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego; zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie ich do Rejestru Dyżurów; prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu; monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze; ochrona sal i obiektów
  • w których trwają organizowane konferencje
  • wystawy
  • imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów; obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-techniczny

Stalowa Wola
Wygasła: 13.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym
  • multimedialnym
  • labolatoryjnym. Prowadzenie drobnych napraw ww. sprzętu. Prowadzenie ewidencji idbałość o dokumentację ww. sprzętu. Prowadzenie wewnętrznych przeglądów ww. sprzętu. Uczestnictwo przy wykonywaniu czynności przez firmy serwisowe. Inicjowanie i opracowywanie planów napraw i przeglądów ww. sprzętu. Reagowanie w sytuacjach nagłych
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - konserwator

Stalowa Wola
Wygasła: 27.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Pełnienie dyżurów w dozorowanych obiektach. Wydawanie kluczy i kart dostępu do pomieszczeń. Kontrola ruchu osobowego i samochodowego na terenie budynków i przyległym terenie. Prace porządkowe na zewnątrz budynków. Przeprowadzanie drobnych napraw. Wykonywanie drobnych prac instalacyjno-montażowych-remontowych. Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynków
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. komercjalizacji nauki

Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • tworzenie razem z naukowcami ofert handlowych dotyczących zastosowań nauki,
  • poszukiwanie klientów dla usług badawczych, negocjowanie warunków i zawieranie umów,
  • opracowywanie regulacji wewnętrznych dotyczących komercjalizacji nauki,
  • prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do naukowców i rynku. Celem działań będzie uzyskiwanie przychodów ze sprzedaży usług badawczych, wyników badań naukowych i prac rozwojowych oraz know-how związanego z tymi wynikami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny w Dziale Spraw Pracowniczych

Lubelskie, Lublin
Wygasła: 14.04.2022

specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw ogólnobudowlanych w Sekcji Konserwacji i Remontów

Lublin
Wygasła: 14.04.2022

specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika Działu Zakupów i Zamówień Publicznych

Lublin
Wygasła: 13.04.2022

kierownik/koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny w Sekcji Rachuby Płac

Lublin
Wygasła: 07.04.2022

specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strażnik Ochrony Mienia

Lublin
Wygasła: 01.04.2022

pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Edukacyjno – Kongresowego

Tomaszów Lubelski
Wygasła: 20.11.2015
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sekcji – Administrator Obiektu

Lublin
Wygasła: 06.03.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Promocji i Kontaktów Społecznych

Lublin
Wygasła: 06.02.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne