Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
IT Portfolio Manager
Partyzantów 71, Bielsko-Biała
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Wsparcie dla działu sprzedaży w zakresie ustalania warunków współpracy z klientem (kompozycja zespołu, stawek), a także budowanie relacji z klientem
Identyfikacja możliwości sprzedaży usług do dotychczasowych klientów (upsell) lub przedłużania umów z klientami
Współpraca z PM i interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi
Monitorowanie i raportowanie wskaźników tj. budżet, czas, zakres na projektach, we współpracy z PMi
Współpraca z PM odnośnie alokacji członków zespołu na projekty, z uwzględnieniem sugestii i potrzeb klienta, zapisów umowy, seniority zespołu i wymaganych kompetencji
Identyfikacja i wdrażanie nowych rozwiązań lub modyfikacja istniejących, w celu pozytywnego wpływu na współpracę z klientem, jakość i szybkość powstającego oprogramowania, efektywność pracy czy zadowolenie współpracowników
Współpraca z zarządem, opracowywanie niezbędnych raportów, wspólne ustalanie priorytetów
Projektowanie interfejsów użytkownika symulacji i gier desktopowych, VR/ AR oraz aplikacji mobilnych
Współpraca z drugim UX / UI Designerem w celu uzgadniania koncepcji, rozwijania procesów oraz z resztą zespołu projektowego
Analiza potrzeb klienta, współpraca z nim, definicja grupy docelowej oraz jej motywacji, ustalanie modelu biznesowego oraz innych istotnych aspektów z punktu widzenia UX aplikacji
Tworzenie diagramów przepływu, szkieletów i makiet, a także klikalnych prototypów tworzonych interfejsów
Tworzenie dokumentacji projektowej oraz dokładnych zadań dla zespołu
Tworzenie responsywnych, zorientowanych na użytkownika produktów, które angażują klientów na różnych urządzeniach
Opracowywanie nowych standardów: w jaki sposób podstawowe wzorce projektowe wpływają na pracę inżynierów, operatorów i specjalistów w środowisku B2B
Zidentyfikowanie nadrzędnych wzorców interakcji, aby zapewnić spójną markę i wrażenia użytkownika
Dostarczanie programistom gotowych plików do implementacji, przygotowanych zgodnie ze standardami dla silnika Unity
supporting customers in making key decisions at every stage of product development,
identifying and understanding needs, requirements, and goals of customers by conducting market research, user research and stakeholders interviews for various products,
participating in the products discovery phase, developing a vision, creating product strategy and roadmap for our client's products,
defining MVP by prioritizing requirements in terms of business, user needs, market trends and technical requirements,
creating user flow diagrams and user stories based on the knowledge gathered during the discovery phase and further analysis,
idetifining and proactively tracking product success metrics throughout the project duration and after the release,
organizing, facilitating, and/or actively participating in workshops to understand and confirm client’s needs,
collaborating closely with Sales & Marketing, Developer’s teams,
Responsibility for delivering the product or product phases within the required time, budget and scope
Wsparcie dla działu sprzedaży w zakresie ustalania warunków współpracy z klientem (kompozycja zespołu, stawek), a także budowanie relacji z klientem
Identyfikacja możliwości dosprzedaży usług (upsell) czy przedłużania umów z klientami
Opracowywanie i wdrażanie usprawnień w oparciu o wyniki ankiet projektowych oraz klienckich
Współpraca z interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi (PM, Art, Design, Developers, QA)
Monitorowanie i raportowanie wskaźników tj. budżet, czas, zakres na projektach, we współpracy z Project Managerami
Alokacja członków zespołu na projekty, z uwzględnieniem sugestii i potrzeb klienta, zapisów umowy, seniority zespołu i wymaganych kompetencji
Identyfikacja i wdrażanie nowych rozwiązań lub modyfikacja istniejących, w celu pozytywnego wpływu na współpracę z klientem, jakość i szybkość powstającego oprogramowania, efektywność pracy czy zadowolenie współpracowników
Współpraca z zarządem, opracowywanie niezbędnych raportów, wspólne ustalanie priorytetów
Opieka i utrzymywanie długoterminowych relacji handlowych z klientami, kontakt z potencjalnymi klientami, którzy umówili się na spotkanie (mailowo, spotkania online)
Udział w procesie ofertowania klienta - od pierwszego spotkania, poprzez doradztwo i przygotowanie prezentacji, aż po przygotowanie oferty wspólnie z zespołem oraz podpisanie umowy
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z celami biznesowymi firmy
Identyfikowanie potrzeb, budżetu i procesu decyzyjnego potencjalnego klienta
Monitorowanie rynku i trendów / zmian w branży
Tworzenie i wdrażanie pomysłów na rozwój firmy, usprawnienia w dziale
Dbanie o aktualizowanie informacji w systemie CRM oraz systematyczne raportowanie
Współpraca z działem marketingu oraz innymi działami firmy
Aktualizowanie wiedzy oraz dzielenie się nią
Godziny spotkań dostosowujemy do oczekiwań klienta - zdarza się więc, że spotykamy się z klientami w godzinach wieczornych lub porannych polskiego czasu
Wyjazdy zagraniczne oraz udział w spotkaniach z klientami na żywo (sporadycznie, jednak zdarzają się)
Opieka i utrzymywanie długoterminowych relacji handlowych z klientami, kontakt z potencjalnymi klientami, którzy umówili się na spotkanie (mailowo, spotkania online)
Udział w procesie ofertowania klienta - od pierwszego spotkania, poprzez doradztwo i przygotowanie prezentacji, aż po przygotowanie oferty wspólnie z zespołem oraz podpisanie umowy
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z celami biznesowymi firmy
Identyfikowanie potrzeb, budżetu i procesu decyzyjnego potencjalnego klienta
Monitorowanie rynku i trendów / zmian w branży
Tworzenie i wdrażanie pomysłów na rozwój firmy, usprawnienia w dziale
Dbanie o aktualizowanie informacji w systemie CRM oraz systematyczne raportowanie
Współpraca z działem marketingu oraz innymi działami firmy
Aktualizowanie wiedzy oraz dzielenie się nią
Godziny spotkań dostosowujemy do oczekiwań klienta - zdarza się więc, że spotykamy się z klientami w godzinach wieczornych lub porannych polskiego czasu
Wyjazdy zagraniczne oraz udział w spotkaniach z klientami na żywo (sporadycznie, jednak zdarzają się)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych
Udział w procesie ofertowania klienta - od pierwszego spotkania, poprzez doradztwo i przygotowanie prezentacji, aż po przygotowanie oferty wspólnie z zespołem oraz podpisanie umowy
Opiekę i utrzymywanie długoterminowych relacji handlowych z klientami, kontakt z potencjalnymi klientami, którzy umówili się na spotkanie (mailowo, spotkania online)
Realizację planów sprzedaży zgodnie z celami biznesowymi firmy
Identyfikowanie potrzeb, budżetu i procesu decyzyjnego potencjalnego klienta
Monitorowanie rynku i trendów / zmian w branży
Tworzenie i wdrażanie pomysłów na rozwój firmy, usprawnienia w dziale
Dbanie o aktualizowanie informacji w systemie CRM oraz systematyczne raportowanie
Współpraca z działem marketingu oraz innymi działami firmy
Aktualizowanie wiedzy oraz dzielenie się nią
Godziny spotkań dostosowujemy do oczekiwań klienta - zdarza się więc, że spotykamy się z klientami w godzinach wieczornych lub porannych polskiego czasu
Wyjazdy zagraniczne oraz udział w spotkaniach z klientami na żywo (sporadycznie, jednak zdarzają się)
Zarządzanie zadaniami projektowymi; zarządzanie zespołem, budżetem, timelinem i ryzykiem w całym procesie developmentu
Zapewnienie świetnej komunikacji pomiędzy zespołami projektowymi, co jest niezbędne do dostarczania projektów na czas, w określonym budżecie i zachowaniem jak najlepszej jakości
Raportowanie statusu projektów, tworzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji projektowej
Komunikacja i współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi stakeholderami, w tym zarządzanie oczekiwaniami, prezentacja efektów i kontakt z klientami
Rozwiązywanie problemów
Motywowanie i wspieranie zespołu w osiąganiu ustalonych celów
Zarządzanie zadaniami projektowymi; zarządzanie zespołem, budżetem, timelinem i ryzykiem w całym procesie developmentu
Zapewnienie świetnej komunikacji pomiędzy zespołami projektowymi, co jest niezbędne do dostarczania projektów na czas, w określonym budżecie i zachowaniem jak najlepszej jakości
Raportowanie statusu projektów, tworzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji projektowej
Komunikacja i współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi stakeholderami, w tym zarządzanie oczekiwaniami, prezentacja efektów i kontakt z klientami
Rozwiązywanie problemów
Motywowanie i wspieranie zespołu w osiąganiu ustalonych celów