1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. AMEET POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AMEET POLSKA sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. NOWE SADY 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Art Department Manager

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 04.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Management of artistic creation. Determining needs and initiating activities aimed at artistic development adjusted to internal and licensing needs,
  • Responsibility for estimating and budgeting the costs of artistic projects and their settlement. Conducting analyzes and creating reports on the progress of projects in the publishing plan,
  • Effectively organizing the work of artistic teams and supervising all activities undertaken to complete projects in accordance with the adopted publishing plan and budget,
  • Managing a team of graphic studio leaders (motivating, setting goals, priorities, delegating and stimulating creativity, ensuring a good team working atmosphere)
  • Taking care of communication and information exchange within the team and with external departments (conducting regular briefings for artists, cover meetings)
  • Close cooperation with internal departments (including editorial, sales, marketing, finance, DTP, production, R&D, licensing departments)
  • Managing a project library and files, creating templates and implementing new IT tools in the Graphics Studio (including creating a targeted dictionary and a database of process models in Assecco, Asana)
  • Acting as a coordinator for the graphics of sales materials,
  • Cooperation with business partners - licensors in the field of artistic and marketing ventures
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project manager / Planner

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 06.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Reporting to the Publisher, this role will be responsible for the implementation of annual title lists in Asana, as well as updating subsequent changes,
  • Creating book schedules for a variety of novelty, activity, and fiction formats—taking into account sales final files and launch dates, production deadlines, various creative department development timelines, and licensor schedules/milestones,
  • Updating & managing book schedules from start to finish in Asana,
  • Proactively collaborating with multiple departments (art, editorial, production, licensing, sales, custom, text & layout) to chase/keep projects on schedule,
  • Act as the key stakeholder for Asana tasked with setting up/updating book data and progress status,
  • Create/distribute agendas/minutes for and chair/lead Operations and Program meetings, as well as attend Production meetings & disseminate information to various project stakeholders,
  • Sending out Change Memos to staff and LEGO and serving as the key list scheduling liaison for LEGO,
  • Streamlining book creation processes and efficiencies,
  • Potentially traveling to Denmark as needed for key meetings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Contract Coordinator

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 31.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Participating in contract process flow, especially managing contracts and relations with international clients, supporting the legal team in drafting and reviewing contracts, monitoring contract deadlines,
  • Preparing reports and documents related to contract management,
  • Participating in legal-related processes across the organization (e.g. liaison with sales department)
  • Supporting the organization with administration and legal issues, e.g. managing queries and data access requests,
  • Developing and implementing policies and procedures to ensure compliance with applicable laws and in-house regulations
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych,
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz trwałych relacji biznesowych,
  • Przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych,
  • Aktywna współpraca z działami wspierającymi sprzedaż,
  • Bieżąca analiza rynku i działań konkurencji,
  • Planowanie aktywności sprzedażowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sprzedaży

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 23.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu sprzedażowego
  • Realizacja planu sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów
  • Raportowanie wyników, współpraca z innymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Twórca treści książek dla dzieci

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • opracowanie merytorycznej zawartości książek dla dzieci, w tym zadań aktywizujących i edukacyjnych dostosowanych do określonego wieku dziecka
  • tworzenie konceptów książek
  • współpraca z innymi działami odpowiedzialnymi za powstanie książki
  • monitorowanie trendów na rynku książek dla dzieci i zabawek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży

Nowe Sady 6, Polesie, Łódź
Wygasła: 06.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz trwałych relacji biznesowych,
  • przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych,
  • bieżąca analiza rynku i działań konkurencji,
  • planowanie aktywności sprzedażowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AMEET POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.