1. Pracodawca
  2. Wieliszew
  3. GMINA WIELISZEW
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA WIELISZEW

Wieliszew, ul. Modlińska 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Inspektor ds. księgowości

Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1, Wieliszew (pow. legionowski)
Wygasła: 12.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie projektu budżetu
  • Przygotowywanie projektów zmian w budżecie
  • Przygotowanie projektów uchwał Rady w sprawie ustalenia procedury uchwalenia budżetu Gminy oraz realizacja zadań wynikających z procedury uchwalonej przez Radę
  • Współpraca w zakresie planowania budżetu i jego realizacji z jednostkami podległymi Gminie oraz realizacja zadań wynikających z procedury uchwalonej przez Radę
  • Księgowanie planu budżetu gminy i planu jednostki budżetowej
  • Sprawdzanie dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym dot. wydatków Funduszu Sołeckiego
  • Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej budżetu w zakresie realizacji projektów ze środków UE oraz przygotowanie sprawozdań budżetowych
  • Sporządzanie deklaracji podatku VAT jednostki Urzędu Gminy oraz zbiorczej deklaracji jednostki samorządu terytorialnego
  • Inne prace zlecone przez Kierownika referatu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej i geodezji

Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1, Wieliszew (pow. legionowski)
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie procedur administracyjnych i formalno - prawnych związanych z opracowaniem
  • i uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • prowadzenie rejestrów planów miejscowych,
  • prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych o ustaleniu opłaty planistycznej,
  • udzielanie zamówień publicznych w zakresie: opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, opracowań specjalistycznych na potrzeby planowania przestrzennego,
  • realizacja i koordynacja spraw w zakresie planowania, ustalania, przeznaczenia i zasad zagospodarowania przestrzennego terenu,
  • terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,
  • pomoc dla interesantów w zakresie porad i informacji dotyczących procedur zmierzających do wydania decyzji administracyjnych dotyczących przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz budowlanych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. środków trwałych i administracji

Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1, Wieliszew (pow. legionowski)
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia urzędu,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie gospodarki lokalowej w budynkach i obiektach gminnych, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, sporządzanie umów najmu pomieszczeń oraz współpraca z TBS Wieliszew i Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w ww. zakresie,
  • realizacja planu finansowego gospodarki komunalnej i wymogów związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie planowania, korekty i rozliczania środków finansowych w ramach zadań prowadzonych przez referat oraz wykonywanie sprawozdań rzeczowo- finansowych,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach o zamówienie publiczne,
  • przygotowywanie umów w zakresie zadań realizowanych w referacie gospodarki komunalnej oraz nadzór nad ich realizacją,
  • wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży, najmu i dzierżawy majątku,
  • Sporządzanie sprawozdań ze środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz sprawozdań wynikających z zadań gospodarki komunalnej,
  • przygotowywanie zarządzeń Wójta, projektów uchwał dotyczących zadań referatu gospodarki komunalnej i nadzór nad ich realizacją,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej remontów budynków i innych obiektów gminnych,
  • realizacja zadań związanych z zakupem i rozliczaniem energii elektrycznej oraz gazu na potrzeby gminy Wieliszew,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach realizowanych obowiązków służbowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. nadzoru technicznego

Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1, Wieliszew (pow. legionowski)
Wygasła: 23.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Realizacja zatwierdzonego planu inwestycyjnego:
  • a) przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania warunków zabudowy, pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie,
  • b) przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wykonawstwa robót i zastępstwa inwestycyjnego zgodnie z procedurą przetargową,
  • c) koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,
  • d) koordynacja prac projektowych, a z chwilą wejścia wykonawcy na budowę uczestnictwo we wszystkich spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji inwestycji,
  • 2. Rozliczanie prowadzonych inwestycji
  • 3. Przygotowanie inwestycji do odbiorów końcowych, uzyskania pozwolenia na użytkowanie i do przekazania użytkownikowi
  • 4. Przygotowanie odpowiednich dokumentów do przeprowadzenia przetargów zgodnie
  • z ustawą o zamówieniach publicznych, jak: opis przedmiotu zamówienia do SWZ
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne