1. Pracodawca
  2. Pabianice
  3. HIMMELTEK sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HIMMELTEK sp. z o.o.

PABIANICE, UL. PARTYZANCKA 78/92

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Kierownik Produkcji (maszyny ultradźwiękowe)

Pabianice
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Utrzymanie maszyn (w tym ultradźwiękowych) i urządzeń w ruchu produkcyjnym
  • Przeprowadzanie okresowych przeglądów i remontów maszyn, usuwanie awarii
  • Udział w realizacji prac inwestycyjnych i modernizacyjnych parku maszynowego
  • Rejestracja wykonanych prac w systemie komputerowym
  • Kontrola stanu magazynowego surowców i gotowych produktów
  • Kontrola stanu magazynowego części zamiennych
  • Kontakt z serwisem wewnętrznym
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce

Pabianice
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa platform sprzedażowych – Allegro, firmowy sklep internetowy,
  • Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień,
  • Kompleksowa obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,
  • Przygotowywanie opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu,
  • Tworzenie promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych oraz innych elementów tworzenia oferty, kampanii marketingowych,
  • Wprowadzanie produktów do sklepu internetowego wraz z opisami i zdjęciami,
  • Dbanie o atrakcyjność i aktualność oferty na platformach sprzedażowych,
  • Monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wyników,
  • Tworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy,
  • Monitorowanie stanów magazynowych,
  • Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży, analizowanie działań konkurencji,
  • Raportowanie wyników sprzedaży i statystyk odwiedzin sklepu
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Handlu Dzianinami

Pabianice
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • sprzedaż dzianin, specjalistyczna obsługa klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • przygotowywanie ofert handlowych (maile, telefony, spotkania z klientami)
  • rozwój oferty handlowej w zakresie dzianin
  • współpraca z działem zakupów w zakresie kształtowania cen, produktów i nowości
  • doradztwo w zakresie doboru efektywnych rozwiązań produktowych
  • monitorowanie rynku i konkurencji na rynku dzianinowym
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pabianice
Wygasła: 16.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa biura oraz wykonywanie prac administracyjno-biurowych
  • nadzór nad prowadzeniem dokumentacji oraz obiegiem dokumentów
  • przygotowywanie pomieszczeń konferencyjnych oraz przyjmowanie i obsługa gości pojawiających się w biurze
  • bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami
  • porównywanie ofert od dostawców, dokonywanie zamówień
  • współpraca z dostawcami i firmami kurierskimi
  • dbanie o standard wyposażenia firmy w materiały biurowe i spożywcze
  • wykonywanie innych zadań wynikających z doraźnych potrzeb o charakterze biurowym i administracyjnym
  • wsparcie innych działów firmy
  • przygotowywanie raportów, zestawień oraz prezentacji zgodnie z bieżącymi potrzebami Zarządu
  • udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych osobom zainteresowanym kontaktem z członkami Zarządu
  • przekazywanie informacji pomiędzy członkami Zarządu Spółki, a innymi działami firmy
  • prowadzenie terminarza narad, konferencji, wizyt i spotkań Zarządu
  • redagowanie pism oraz notatek dla członków Zarządu Spółki
  • wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Handlowego

Partyzancka 78/92, 95-200 Pabianice, Polska
Wygasła: 17.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

Partyzancka 78/92, 95-200 Pabianice, Polska
Wygasła: 05.03.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Partyzancka 78/92, 95-200 Pabianice, Polska
Wygasła: 25.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Pabianice
Wygasła: 19.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Księgowego

Pabianice
Wygasła: 11.07.2019
Pełny etat
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Pabianice
Wygasła: 08.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Działu Handlowego

Pabianice
Wygasła: 07.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Księgowego

Pabianice
Wygasła: 14.12.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HIMMELTEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.