1. Pracodawca
  2. Kęty
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA W KĘTACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA W KĘTACH

KĘTY, UL. OSIEDLE NAD SOŁĄ 20

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Kasjer

Kęty
Wygasła: 23.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Prowadzenie bieżącej ewidencji kasowej
  • odprowadzanie gotówki do banku
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi

Kęty
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa w Kętach ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Działu Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
  • WYMIAR I DATA ZATRUDNIENIA:
  • Umowa o pracę na pełny etat od 29.08.2022 r
  • ZAKRES CZYNNOŚCI NA STANOWSKU KIEROWNIKA GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI:
  • 1. Sprawowanie samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontroli nad całokształtem działalności Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
  • 2. Prawidłowa eksploatacja zasobów mieszkaniowych
  • 3. Prawidłowa gospodarka konserwacyjna i remontowa zasobów oraz urządzenia terenów
  • 4. Przygotowywanie informacji o potrzebach remontowych i koniecznych pracach konserwacyjnych w poszczególnych nieruchomościach – dotyczy zakresu rzeczowego i wyceny wartości prac
  • 5. Prowadzenie na bieżąco książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu, budynku oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach Prawa Budowlanego i przepisach wykonawczych
  • 6. Dbanie za stan techniczny oraz oznakowanie wewnętrznych dróg osiedli w zasobach Spółdzielni
  • 7. Oszczędna gospodarka energetyczna
  • 8. Prawidłowe zaopatrzenie materiałowe
  • 9. Analiza kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia
  • 10. Sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi
  • 11. Dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
  • 12. Obsługa mieszkańców powiązana z organizacją pracy podległych pracowników
  • 13. Nadzór nad zapleczem warsztatowo – magazynowym
  • 14. Całokształt współpracy z wykonawcami zewnętrznymi i usługodawcami
  • 15. Nadzór nad podległymi pracownikami i prawidłowością funkcjonowania podległej komórki organizacyjnej
  • 16. Opracowywanie materiałów rzeczowo – finansowych do rocznych planów remontów i konserwacji
  • 17. Prowadzenie korespondencji dot. bieżącej obsługi mieszkańców Spółdzielni i prawidłowe jej przechowywanie
  • 18. Wykonywanie wszelkich niezbędnych dokumentów określonych prawem , wewnętrznymi przepisami i regulaminami, w tym sprawozdawczości i korespondencji do GUS oraz przestrzeganie regulaminu obiegu dokumentów
  • 19. Informowanie przełożonego o działalności działu
  • 20. Przygotowywanie planów pracy dla pracowników działu
  • 21. Nadzorowanie stosowania przez pracowników bezpiecznych metod pracy, przestrzegania przepisów BHP, prawidłowego posługiwania się sprzętem ochronnym i zabezpieczającym oraz postępowania zgodnego z przepisami przeciwpożarowymi i porządkowym
  • 22. Uczestniczenie w odbiorach technicznych
  • 23. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
  • 24. Prowadzenie dokumentacji związanej z dzierżawą terenu pod garaże
  • 25. Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż
  • 26. Nadzór nad powierzonym mieniem Spółdzielni
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
  • 1. Zakres odpowiedzialności wynika bezpośrednio z zakresu czynności
  • 2. Odpowiedzialność materialna za wykonane decyzje, które naraziłyby Spółdzielnię na straty
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi

małopolskie
Wygasła: 06.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Sprawowanie samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontroli nad całokształtem działalności Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
  • Prawidłowa eksploatacja zasobów mieszkaniowych
  • Prawidłowa gospodarka konserwacyjna i remontowa zasobów oraz urządzenia terenów
  • Przygotowywanie informacji o potrzebach remontowych i koniecznych pracach konserwacyjnych w poszczególnych nieruchomościach – dotyczy zakresu rzeczowego i wyceny wartości prac
  • Prowadzenie na bieżąco książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu, budynku oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach Prawa Budowlanego i przepisach wykonawczych
  • Dbanie za stan techniczny oraz oznakowanie wewnętrznych dróg osiedli w zasobach Spółdzielni
  • Oszczędna gospodarka energetyczna
  • Prawidłowe zaopatrzenie materiałowe
  • Analiza kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia
  • Sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi
  • Dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
  • Obsługa mieszkańców powiązana z organizacją pracy podległych pracowników
  • Nadzór nad zapleczem warsztatowo – magazynowym
  • Całokształt współpracy z wykonawcami zewnętrznymi i usługodawcami
  • Nadzór nad podległymi pracownikami i prawidłowością funkcjonowania podległej komórki organizacyjnej
  • Opracowywanie materiałów rzeczowo – finansowych do rocznych planów remontów i konserwacji
  • Prowadzenie korespondencji dot. bieżącej obsługi mieszkańców Spółdzielni i prawidłowe jej przechowywanie
  • Wykonywanie wszelkich niezbędnych dokumentów określonych prawem , wewnętrznymi przepisami i regulaminami, w tym sprawozdawczości i korespondencji do GUS oraz przestrzeganie regulaminu obiegu dokumentów
  • Informowanie przełożonego o działalności działu
  • Przygotowywanie planów pracy dla pracowników działu
  • Nadzorowanie stosowania przez pracowników bezpiecznych metod pracy, przestrzegania przepisów BHP, prawidłowego posługiwania się sprzętem ochronnym i zabezpieczającym oraz postępowania zgodnego z przepisami przeciwpożarowymi i porządkowym
  • Uczestniczenie w odbiorach technicznych
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z dzierżawą terenu pod garaże
  • Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż
  • Nadzór nad powierzonym mieniem Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi

śląskie
Wygasła: 31.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Sprawowanie samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontroli nad całokształtem działalności Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
  • Prawidłowa eksploatacja zasobów mieszkaniowych
  • Prawidłowa gospodarka konserwacyjna i remontowa zasobów oraz urządzenia terenów
  • Przygotowywanie informacji o potrzebach remontowych i koniecznych pracach konserwacyjnych w poszczególnych nieruchomościach – dotyczy zakresu rzeczowego i wyceny wartości prac
  • Prowadzenie na bieżąco książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu, budynku oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach Prawa Budowlanego i przepisach wykonawczych
  • Dbanie za stan techniczny oraz oznakowanie wewnętrznych dróg osiedli w zasobach Spółdzielni
  • Oszczędna gospodarka energetyczna
  • Prawidłowe zaopatrzenie materiałowe
  • Analiza kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia
  • Sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi
  • Dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
  • Obsługa mieszkańców powiązana z organizacją pracy podległych pracowników
  • Nadzór nad zapleczem warsztatowo – magazynowym
  • Całokształt współpracy z wykonawcami zewnętrznymi i usługodawcami
  • Nadzór nad podległymi pracownikami i prawidłowością funkcjonowania podległej komórki organizacyjnej
  • Opracowywanie materiałów rzeczowo – finansowych do rocznych planów remontów i konserwacji
  • Prowadzenie korespondencji dot. bieżącej obsługi mieszkańców Spółdzielni i prawidłowe jej przechowywanie
  • Wykonywanie wszelkich niezbędnych dokumentów określonych prawem , wewnętrznymi przepisami i regulaminami, w tym sprawozdawczości i korespondencji do GUS oraz przestrzeganie regulaminu obiegu dokumentów
  • Informowanie przełożonego o działalności działu
  • Przygotowywanie planów pracy dla pracowników działu
  • Nadzorowanie stosowania przez pracowników bezpiecznych metod pracy, przestrzegania przepisów BHP, prawidłowego posługiwania się sprzętem ochronnym i zabezpieczającym oraz postępowania zgodnego z przepisami przeciwpożarowymi i porządkowym
  • Uczestniczenie w odbiorach technicznych
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z dzierżawą terenu pod garaże
  • Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż
  • Nadzór nad powierzonym mieniem Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy

os. Nad Sołą, 20
Wygasła: 02.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA W KĘTACH, podziel się opinią i pomóż innym.